Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Добър ден! Преди 2 дни отидох да си внеса пари в дебитна карта на ДСК чрез банкомат. Написах си пин кода и банкомата ми глътна картата. Обадих се на поддръжката и ми казаха, че е деактивирана. Днес ми звъннаха, за да ми кажат, че е станала техническа грешка и трябва да си преиздам нова. Въпроса ми е следния: имам ли право на обезщетение и ако да - за какво става въпрос? Благодаря много предварително :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Те да не те накарат да си платиш за преиздаването на картата...

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А, дали вината не е във автора на темата!? Изтекъл срок на валидност или неправилна манипулация довела до блокиране на картата също може да е причина за "инцидента".

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 12 минути, Емил Костов написа:

    Обещетение за какво??

    Това, че 14 дни ще съм без достъп до картата си. Също така имах пари в нея. Когато преиздадат картата едва ли ще ме чакат вътре. Тяхна отговорност е да ми съхраняват парите и да ми дават достъп до тях. Какво щях да правя, ако днес ми превеждаха заплата или пенсия и бях останал без пари?

     

    преди 3 минути, Кумчо вълчооо написа:

    А, дали вината не е във автора на темата!? Изтекъл срок на валидност или неправилна манипулация довела до блокиране на картата също може да е причина за "инцидента".

    Картата изтичаше на 02/19. Няма как да е неправилна манипулация, вкарах си картата, избрах опция "внасяне в лева", въведох си пин кода и ми изписа, че картата ми е задържана.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На мене FIBANK ми блокираха картата миналата година без да съм правил каквото и да било, един от сайтовете дето съм я ползвал го били хакнали и "за по-сигурно" ми я дактивираха.  Аз имах десетина лева в сметката и ми беше все тая дали са го били хакнали сайта ама стоях една седмица без карта докато излезе новата.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Парите ти не са в картата, а в сметката.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 10 минути, NikoiN7 написа:

    Какво щях да правя, ако днес ми превеждаха заплата или пенсия и бях останал без пари?

    Отивате на гише и теглите с лична карта.
    Освен това картата не е на Банката, а на оператора. Така, че там не е ясно чия е вината за блокирането й.

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Обезщететние едва ли да има! Прочиташ си договора , общите условия и разните анекси и ако там има нещо споменато, то можеш да предявиш претенция, но иначе - не разчитай!

    Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, NikoiN7 написа:

    Това, че 14 дни ще съм без достъп до картата си. Също така имах пари в нея. Когато преиздадат картата едва ли ще ме чакат вътре. Тяхна отговорност е да ми съхраняват парите и да ми дават достъп до тях. Какво щях да правя, ако днес ми превеждаха заплата или пенсия и бях останал без пари?

     

    Картата изтичаше на 02/19. Няма как да е неправилна манипулация, вкарах си картата, избрах опция "внасяне в лева", въведох си пин кода и ми изписа, че картата ми е задържана.

    Отиваш на гише - лична карта и казваш каква сума искаш да изтеглиш. Аз открай време съм си забравил пина на картата (нямам време и честно, мързи ме да преиздавам нова, като я ползвам само за онлайн покупки) и просто отивам на гише и внасям в кеш.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, ExaFlop написа:

    Отивате на гише и теглите с лична карта.
    Освен това картата не е на Банката, а на оператора. Така, че там не е ясно чия е вината за блокирането й.

    Корекция  - картата е собственост на банката- издател , а не на оператора . Пише го отзад на гърба на картата.

    • Харесва ми 4

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, NikoiN7 написа:

    Благодаря много, спестихте ми срама в банката :)

    Ако отидеш в банката и обясниш, че ти е блокирана картата и искаш проблема да се оправи е едно, но ако беше споменал за обещетение наистина щяха да се посмеят.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А защо не! Нормалните банки дават в такива случаи ваучъри или промо кодове за безплатни услуги, купони, референции и т.н. Реално потребителят, в така представената ситуация е пострадал безпричинно по вина на банката. Сериозните институции си държат на реномето и не се свенят да поднесат извиненията си по подходящ начин...

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, Филипов написа:

    Кафенце и сФирки не искаш ли? И някоя кака да те утешава . . .

    Тоя па! За нормално отношение към клиентите си говорим тук! За сфирки, беш у сфиркаджийницата!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 16 часа, darkterminal написа:

    А защо не! Нормалните банки дават в ...

    ... в белите държави. Там гледай кво става, ако стане нещо подобно както с КТБ тука... 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току-що, niki292002 написа:

    ако стане нещо подобно както с КТБ тука... 

    И какво става? Нищо - справка кризата в Щатите преди няколко години? Обикновено държавата покрива проблема по един или друг начин.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 16 часа, darkterminal написа:

    А защо не! Нормалните банки дават в такива случаи ваучъри или промо кодове за безплатни услуги, купони, референции и т.н. Реално потребителят, в така представената ситуация е пострадал безпричинно по вина на банката. Сериозните институции си държат на реномето и не се свенят да поднесат извиненията си по подходящ начин...

    Банката със сигурност уведомява при подобен проблем. Още когато банкомата му е глътнал картата клиента е вече уведомен. Какво повече искаш?? 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 21 часа, Емил Костов написа:

    Обещетение за какво??

    За нанесени вреди и пропуснати ползи. Изплащат се, но първо трябва да се доказва ... което не е лесно и бързо.

    преди 19 часа, lpetkov написа:

    Корекция  - картата е собственост на банката- издател , а не на оператора . Пише го отзад на гърба на картата.

    Не си чел каквото и където трябва. Картите са си на картовите оператори. На практика са три - Американ Експрес, Виза и Мастъркард.

    Банките само ги брандират, раздават и обслужват.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току-що, jhoro написа:

    За нанесени вреди и пропуснати ползи. Изплащат се, но първо трябва да се доказва ... което не е лесно и бързо.

    Не си чел каквото и където трябва. Картите са си на картовите оператори. На практика са три - Американ Експрес, Виза и Мастъркард.

    Банките само ги брандират, раздават и обслужват.

    Какви вреди. В момента, в който картата е глътната от банкомата клиента е уведомен. Има номер за връзка. Може да се обади даже на момента. И аз съм имал подобни случаи. Хайде стига вече.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 минути, Емил Костов написа:

    Какви вреди. В момента, в който картата е глътната от банкомата клиента е уведомен. Има номер за връзка. Може да се обади даже на момента. И аз съм имал подобни случаи. Хайде стига вече.

    Всичко това подлежи на доказване. Завежда се Гражданско дело от общ характер и ... заседания, адвокати, експертизи ...

    Може точно в този момент да са му трябвали пари, да не е разполагал с телефон ... може да не знае да чете ...

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Цитат

    local operators (one in each country in the Diners Club network), are responsible for day-to-day operations within their own country

    Diners Club

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 4 минути, jhoro написа:

    Всичко това подлежи на доказване. Завежда се Гражданско дело от общ характер и ... заседания, адвокати, експертизи ...

    Може точно в този момент да са му трябвали пари, да не е разполагал с телефон ... може да не знае да чете ...

    Проблема е негов!! Тук НО! няма. И веднага може да се докаже, че банкомата му е показал информацията. Да не говорим, че то излиза и по @ и си уведеомен ако имаш електронно банкиране.

    Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току-що, Емил Костов написа:

    ако имаш електронно банкиране.

    Никоя банкова карта не е задължително обвързана с електронно банкиране.
    Ти трябва да спазваш мерки за безопасност, но основно финансовите институции и операторите на кари са отговорните за следенето безопасността на операциите (включително удостоверяването на заявилия операцията)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.