Премини към съдържанието
zemonti

Модифициране на фабрично автомобилно стерео

    Препоръчан отговор


    Реших да изкарам още една зима с дъртия си трък, но вече безумно ме дразни липсата на AUX вход във фабричното стерео на колата. Някой може ли да ме светне къде в тази галимация мога да запоя един вход за МР3 източник:

    View Album, http://s590.photobucket.com/user/zemonti/library/Mobile Uploads

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пробвал ли си с трансмитер? Има такива с ЮСБ или СД карти, които се забождат в гнездото за запалката и излъчват на определена ФМ честота. От теб се иска да подбереш музиката в носителя, да го пъхнеш слота, да забиеш трансмитерчето в сокета, да си настроиш радиото да приема на съответната честота и да се слушаш с кеф каквото си си подбрал...

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, darkterminal написа:

    Пробвал ли си с трансмитер? 

    Купих 2 трансмитера и 2 модулатора, които се закачат на антената, прекъсват я и се опитват да намалят статичните шумове. Въпреки това за мен всичките са скръб.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    И аз пробвах с два трансмитера - за нищо не стават. :)

    В Опел форума обаче, има едно момче, което преправя Philips CAR400 Оригинални радиа. На мястото на касетката, за капачето поставя необходимите устройства. Остава само човек да си бодне флашката. Запазва управлението от бутоните на волана, като също така предлага и на дисплея да се изписва слушаната в момента песен.

    Ето му коментарите: http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=61987&st=200&p=1236721&#entry1236721

    Има и снимки и видео.

    Не, че ще може да ти помогне директно, но да видиш, че когато има желание се постигат много добри резултати.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 13 часа, A.com написа:

    ...че когато има желание се постигат много добри резултати.

    Желанието ми вече не е свързано с нови инвестиции, тъй като джъпът и без това е дърто товарно добиче (макар, че от няколко години не се е развалило нищо повече от изгоряла крушка). Вече започва да се появява ръждица. Ще го изтормозя и тази зима, а напролет взимам друг. Няма смисъл да наливам пари в трък, който не мога да продам за повече от $2000.

    Таблото обаче се отваря супер лесно и ако намеря начин да запоя вход съм приготвил един 6" Андроид, който да лепна за музика и навигация.


    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Никакви антени не се прекъсват и нищо друго не трябва. Аз съм с такова и нянам проблеми. За < 10 лв  трансмитер дори и с дистанционно, и за <8 8 GB карта - свири с дни.Да не си мислиш че фабричното озвучаване на колата е по-качествено. Така и не си написал модела.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 10/2/2016 в 3:00, Филипов написа:

    Така и не си написал модела.

    Не че ще ти свърши работа, но е 2004 Mitsubishi Endeavor LS AWD.

    на 10/2/2016 в 3:00, Филипов написа:

    Никакви антени не се прекъсват и нищо друго не трябва. Аз съм с такова и нянам проблеми. За < 10 лв  трансмитер дори и с дистанционно, и за <8 8 GB карта - свири с дни.

    Не знам как е при теб, но в цивилизацията даже и да намериш свободна честота, докато отидеш на работа вече е запълнена и почва дразнещо да шуми.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 52 минути, zemonti написа:

    Не че ще ти свърши работа, но е 2004 Mitsubishi Endeavor LS AWD. Не знам как е при теб, но в цивилизацията даже и да намериш свободна честота, докато отидеш на работа вече е запълнена и почва дразнещо да шуми.

    А ти като си цивилизован - беж в сервиза. За 2000$ ще ти сложат фабрично озвучаване с мп3. ТАРИКАТ! Нали беше много богат бе???

    на 01 октомври 2016 г. в 22:00, Филипов написа:

    Никакви антени не се прекъсват и нищо друго не трябва. Аз съм с такова и нянам проблеми. За < 10 лв  трансмитер дори и с дистанционно, и за <8 8 GB карта - свири с дни.Да не си мислиш че фабричното озвучаване на колата е по-качествено. Така и не си написал модела.

    Трансмитерите са помия. Сменил съм няколко, спират да работят или почват с аномалиите за броени седмици. Не си струва да се дават пари за него.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На това радио може ли да му пуснеш да работи от ченджъра ако няма закачен такъв?

    Защото ако може - на кръглия куплунг има ляв и десен аудио вход. http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-connector/MITSUBISHI-Car-Radio-Wiring-Connector.htm

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 19 часа, ined написа:

    На това радио може ли да му пуснеш да работи от ченджъра ако няма закачен такъв?

    Защото ако може - на кръглия куплунг има ляв и десен аудио вход. http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-car-connector/MITSUBISHI-Car-Radio-Wiring-Connector.htm

    Благодаря колега, но може би трябваше да упомена, че нито имам чейнджър, нито бутон на конзолата да превключа към такъв. Така, че тази букса май е неизползваема.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, zemonti написа:

    Благодаря колега, но може би трябваше да упомена, че нито имам чейнджър, нито бутон на конзолата да превключа към такъв. Така, че тази букса май е неизползваема.

    Бутон имаш ама прескача менюто му ако не е закачен чейнджъра. Ако има начин да го излъжеш че е закачен ще се появи меню с някой бутон.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Почнах да се ослушвам за нова кола, ама този уикенд синът на комшията отсреща си купи лъскав, черен, 3-годишен Кадилак купе, AWD, изцяло прозрачен покрив...

    Още същата нощ някакъв го натресъл отзад и е смазал новата кола непоправимо. Комшийчето дори не могло отиде на работа с нея да се изгъзари пред колежките.

    Така, че реших, че съм си ок с дъртия джип, още повече от 3 години не се е обаждало нищо повече от изгоряла крушка. Желязна машина. 

    Редактирано от zemonti (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Е, че какво! Застраховката ще му тоталне колата. Ако не се е скъпил при покупката да даде още двеста кинта, да му допълнят разликата между пазарната и закупната цена, ще вземе да излезне на фитка. С тази разлика, че заема му се изплаща на момента и кредитният му скор ще удари тавана за една нощ. Ако си е вързал гащите като хората, след една седмица ще го видиш с друга нова кола. Хлъзгай тази докато е здрава и не е протекла, за да и земеш прилична пара. Нова кола се кара с голям кеф и излиза по-евтино от поддръжката на стара машина... Новите вече идват с вграден блутуут на уредбата и мош да си слушаш всичката музика от телефона и без стерео жак... Да не говорим за тубата, пандора и кфот още се сетиш... Още по-модерните коли пък, изкарват дисплея на телефона на тъч скрина на колата, а от там вече каквото щеш... Задни камери, странични камери, економайзери, отопляеми седалки, потъмняващи стъкла - глезотии... Определяш си бюджет, харесваш си фичърсет според бюджета и действаш...

     

    Успех!

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Едно време си вадех аудио изход от всичко което има вграден усилвател. Усилваш звука и пипаш с пръс на различни места по платката. На която калаена пъпка се появи силно бръмчене в говорителите, на тази пъпка е входа. Втория кабел се запоява на маса и входа е готов. Недостатък е че свири моно.

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 16 часа, darkterminal написа:

    ..Нова кола се кара с голям кеф и излиза по-евтино от поддръжката на стара машина...

    Обади се хамереканеца. А тук ако стане, ще си с кредит и един голям к*р отзад. Да не си мислиш, че и другаде застрахователите обичат да дават пари? Колко евтино да излиза поддръжката от тая на стара машина? Да вземем да сравним някои цени, ако искаш? На моята й правя пълно обслужване за 200лв. Пандори, мандори и туби, ама само ако имаш интернет.
    п.п Пълно обслужване - масло, антифриз, ангренаж, накладки на спирачки и филтри.

    Редактирано от simtech (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Специално до мъжъ Ж.! Ако Ж. мж внимаваше достатъчно, чеше да види, че обръщението ми не беше към него, а към човек, който може да си позволи интернет и кола, а и застрахователите му най-вероятно са читави. За това, Ж мжъ да не вдига краче като жабата, която видяла, че подковават вола! Има обувки, които не са за всеки крак.

    П.П. С твоите цени и обслужване, аз не мога да се сравнявам, а и няма да е правилно...

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 9 часа, simtech написа:

    Обади се хамереканеца. А тук ако стане, ще си с кредит и един голям к*р отзад. Да не си мислиш, че и другаде застрахователите обичат да дават пари? Колко евтино да излиза поддръжката от тая на стара машина? Да вземем да сравним някои цени, ако искаш? На моята й правя пълно обслужване за 200лв. Пандори, мандори и туби, ама само ако имаш интернет.
    п.п Пълно обслужване - масло, антифриз, ангренаж, накладки на спирачки и филтри.

    Карай си каруцата и не се обаждай. То каруца се обслужва и за 100 лв. 

    Ще дойда в Бургас другата седмица (имам служебно пътуване), да видя наистина ли си толко зле, колкото изглеждаш. Ама съм сигурен, че ти ще се покриеш. 100% няма да ти стиска да се видим. Гарантирам го. То даже на дали си от Бургас, ама те е срам да си кажеш от кое село в околностите си. То не че е срамно, ама ти го криеш. 

    Кажи сега, как да се разберем да се видим да пием по една бира. Аз черпа. 

    П.С. На бас, че повече в тая тема няма да пишеш. Ще прочетеш, ама ще се направиш на разсеян и ще се покриеш. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ангренаж само ли? А другия ремък? А неговите ролки? Тва твоето не е обслужване. Ако беше един дърт мерцедес, де водната му помпа е на пистовия ремък, пак ли само ангренажа щеше да сменяш?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 05/10/2016 в 0:11, darkterminal написа:

    Нова кола се кара с голям кеф и излиза по-евтино от поддръжката на стара машина... 

    Това "правило" търпи толкова изключения, че не трябва да се споменава. 

    Да кажем, че имаш месечен бюджет от 3-400 USD за изплащане, застраховка и поддръжка на кола. За тези пари можеш да се включиш в гаранционен мизерен компакт (от 0-5 години и след това от начало), или в малко ползван солиден седан/джип - 3-8 години, вкл поддръжката и ремонтите след изтичането на гаранцията. 

    Аз (и жена ми) до сега в Канада съм имал сами една не-късметлийска кола, но избирам все солидни и не-луксозни модели.

    Работата е съвсем различна при покупка на стар премиум модел с множество екстри и луксозни части. Едно голямо изтормозено Волво, или Роувър е нормално да ти струват колкото една малолитражка всяка година за поддръжка и ремонти.

     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не ти знам предпочитанията и нуждите, но и лийза не е за изключване. С $3000 даунпеймънт за $130 кинта месечно лийзваш Тойота Камри XLE. Още по около $80 месечно за застраховка. Поддръжката е $0 месечно. След три години трейдваш и караш нова машина на приблизително същата цена. Спирам, защото се отдалечихме от топика на темата...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, darkterminal написа:

    С $3000 даунпеймънт за $130 кинта месечно лийзваш Тойота Камри XLE. Още по около $80 месечно за застраховка. Поддръжката е $0 месечно. След три години трейдваш и караш нова машина

    Ти май не само никога не си купувал нова кола в северна Америка, но и нямаш близък, който да го е правил.

    Отиди при дилъра с тази рекламка, дето ми я цитираш и поискай да лизнеш Камри при такива условия!

    Всъщност познавам един, който се заинати и наистина настоя да му доставят колата с цена от рекламата - Нисан Алтима с идиотски сив цвят, желязни джанти, ръчни стъкла, ръчни скорости, без климатик, централно, МР3... Изобщо кола направена специално да е непродаваема. Нищо общо с това, което е на картинката над цената. Да не говорим за абсурдния лимит от 10'000км/год. И пак му се върза доста над обявеното.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 10/7/2016 в 11:41, darkterminal написа:

    С $3000 даунпеймънт за $130 кинта месечно лийзваш Тойота Камри XLE.

    Днес, докато зяпах за коледни оферти попаднах на един наивник като теб, който се опитва да си купи пикап RAM 1500 2017 и се чуди защо нито един канадски дилър няма на склад камион за рекламираната цена, а рекламата продължава да върви. Няколко ентусиаста се заразяват и те тръгват по дилърите да се пазарят, но такъв трък просто няма.Трикът е в ситния текст, където пише, че цената можело да варира в зависимост от дилъра. :D

    link

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 10/28/2016 в 11:01, zemonti написа:

    Днес, докато зяпах за коледни оферти попаднах на един наивник като теб, който се опитва да си купи пикап RAM 1500 2017 и се чуди защо нито един канадски дилър няма на склад камион за рекламираната цена, а рекламата продължава да върви. Няколко ентусиаста се заразяват и те тръгват по дилърите да се пазарят, но такъв трък просто няма.Трикът е в ситния текст, където пише, че цената можело да варира в зависимост от дилъра. :D

    link

    Тойотата Камри, която карам в момента, е лийзната при подобни на по-горните параметри. И аз като теб си мислех, че 10000 мили годишно няма да ми стигнат, та добавих още по около 15 кинта на месец за по 15000 мили годишно. Всъщност, оказа се, че след над година и половина съм навъртял едва около 12600 мили... Но това е персонално... За това е и опционално... Та, никакъв ситен текст не ми е попречил да карам чистак бърсак нова Тойота, с купчина електрически гъдели по волана, дипслея, таблото, вратите, спирачките и скоростната кутия (специално за теб и допълнителен 3.5мм вход за аудиото) на сносна цена... Ако много те интересуват повече подробности около параметрите на лийза и конкретния дилършип, питай. Ще ти отговоря на ЛС...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 часа, darkterminal написа:

     Ако много те интересуват повече подробности около параметрите на лийза и конкретния дилършип, питай. Ще ти отговоря на ЛС...

    На лични? За да не те види някой познат какви лъжи постваш? Ако не можеш да подкрепиш с доказателства офертата за $130 на месец за 3 год (която е типичен bate ans switch), по добре си трай!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.