Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


     
       Привет.
    Телефон: Allview P6 Energy
    OS: Android 5.0.2 /актуализиран днес/
    Проблем: Приложения от Гугъл плей не се записват, съответно инсталират. Влизам, харесвам приложение и нетискам бутона за инсталиране. Процес тръгва, но не се показват проценти и на практика само чертичката, показваща, че нещо се случва, се движи. И толкова. Проблемът е от преди 2-3 седмици.
    Предприети действия: форматирана СД карта, хард ресет през менюто, хард ресет през рековъри конзолата, ъпдейт на ОС до последната възможна. Резултат - проблемът е наличен.
     
    Моля за идеи какво може да е станало.
     
       
     
     
     
     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Да не ти е от нета, прекалено бавно да дърпа? Ако приложението е тежко... Къде записваш приложенията? на тела, или на картата памет? 

    P.S - Защо, си чакал 2 - 3 седмици, като тела ти е развален? Още след като си забелязал че има проблем, трябваше да посетиш офис на оператора..... Ако е в гаранция, да ти обяснят за сервиз ли е.... какво му е що му е...

    Редактирано от NBS 9322 (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не е от нета - действам през wifi. Пробвах и на телефона и на картата - се тая, брат ... ;)

    Телефонът е на дъщерята. Днес ми каза. Останалото отпада, защото е купен през интернет сайт и вече е извън гаранция.

    В интерес на истината се сетих, че не е само гугъл плей на тоя свят и пробвах през Aptiode. Там такъв проблем няма. Приложенията се инсталират без проблем. Това ме навежда на мисълта, че е възможно поради някаква причина гугъл акаунтът да е компрометиран, ограничен ...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Може би OS Android-да  има някакъв проблем с Google play магазина, щом не можеш да теглиш от там... например бъг да е станал като се е актуализирал. Според мен, не зле да ползваш Aptoide, по-принцип върши същата работа каквато и Google play.

     И аз преди имах един такъв проблем, само че на таблет с Android 4.2.2. актуализации не съм му правил. Но като го Reset-нах и се оправи.  

    Редактирано от NBS 9322 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Това шега ли е някаква, че нещо не разбирам ... ?!?

    В първия си пост пиша, че ресет е правен.

    В следващия пиша, че ползвам Aptiode.

    Ти ми ги предлагаш и двете ?!?


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 15 минути, 2249 написа:

    В следващия пиша, че ползвам Aptiode.

    Ти ми ги предлагаш и двете ?!?

    Нищо подобно! Редактирал съм си написаното.  За Aptiode мога да кажа че работи на същия принцип, ползвал съм го.

    Редактирано от NBS 9322 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пиши на съпортa в http://allviewmobile.com/bg/. Аз имам техен таблет винаги са ми връщали имейли с правилната информация.

    • Харесва ми 3

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 22 минути, callpchelp написа:

    Пиши на съпортa в http://allviewmobile.com/bg/. Аз имам техен таблет винаги са ми връщали имейли с правилната информация.

    Благодаря за полезната информация. Успях да намеря някакъв мейл и пратих писмо с обяснение на проблема.

    Аз също имам техен таблет и съм много доволен. Работи по много часове на ден - без грешка.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, 2249 написа:

    Благодаря за полезната информация. Успях да намеря някакъв мейл и пратих писмо с обяснение на проблема.

    Аз също имам техен таблет и съм много доволен. Работи по много часове на ден - без грешка.

    Радвам се, вярвам че те ще решат проблема ти. Радвам се че си и фен на марката :) Щом имаш две устройства. Вярно е работят без грешка и са кучи марки :)

    • Харесва ми 2

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Сподели какво са ти върнали от съпорта и дали се е решил проблема, че и на мен ще ми бъде полезна информацията :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, dafaweb написа:

    Сподели какво са ти върнали от съпорта и дали се е решил проблема, че и на мен ще ми бъде полезна информацията :)

    Към момента - никакъв отговор. Надали ще получа.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    на 17.10.2016 г. в 20:08, 2249 написа:

    Към момента - никакъв отговор. Надали ще получа.

    Навих се и аз да им пиша. Пусни коментр, ако ти отговорят. ПС: Бъди по-настоятелен, понеже до колкот оразбрах съпорта им се прехвърля от тос на оня и от Бг нещо бъркат нещата

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.