Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Имам проблем с физическата памет през 1-2 или повече часа компютърат крашва и се рестартира,ето такова нещо: Как се оправя този проблем?

 

Редактирано от Боби Акулата (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре де,не изгледахте ли клипчето? Ако грешката която получавате като номер е същата,защо тогава не опитате да направите същото както в клипа?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На клипа човека му се получава същият син екран обаче на мен ми отброява някакви цифри от 1 до 100 някъде не съм сигурен защото става бързо и след това компютъра се рестартира .

Аз това на клипа съм го направил още преди месеци,а този проблем ми е от много скоро.

 

fizicheskata mi pamet1.jpg

Редактирано от Боби Акулата (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Със същата грешка ли е синият екран? Там където пише STOP :  0x000.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето на следващата снимка как паметта постепенно намалява и след като стигне нула или там някъде и се появява синият екран отброява нещо и компа се рестартира,незнам дали същата грешка всичко става бързо и нямам време да видя какво пише на синият екран.

pametta namalqva.jpg

Вече е на 500 !


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такъв случай при рестартиране помпете бутона F8 на клавиатурата. Ще ви се отвори екрана с Advanced windows startup.От менюто изберете Disable Automatic Restart on System Failure.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И продължава да намаля ! И какво ще стане тогава ще се появи синият екран и какво... нищо,нито ще мога да ползвам уиндоуса нито връзка със вас и пак ще се стигне до рестарт ! Кажи нещо по умно нека не си играем на проба-грешка ако знаете как се опражя проблема моля кажете ,ако ли не нека се изкаже специалист,благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Боби Акулата написа:

И продължава да намаля ! И какво ще стане тогава ще се появи синият екран и какво... нищо,нито ще мога да ползвам уиндоуса нито връзка със вас и пак ще се стигне до рестарт ! Кажи нещо по умно нека не си играем на проба-грешка ако знаете как се опражя проблема моля кажете ,ако ли не нека се изкаже специалист,благодаря!

Това е първото нещо, което трябва да направиш. Колегата ти е дал този съвет, за да може като излезе грешката да може да я видиш.

Колкото до твоя проблем ето информация в интернет

цък и цък

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И продължава да намаля ! И какво ще стане тогава ще се появи синият екран и какво... нищо,нито ще мога да ползвам уиндоуса нито връзка със вас и пак ще се стигне до рестарт ! Кажи нещо по умно нека не си играем на проба-грешка ако знаете как се опражя проблема моля кажете ,ако ли не нека се изкаже специалист,благодаря!

преди 13 минути, Емил Костов написа:

Това е пyрвото нещо, което трябва да направиш. Колегата ти е дал този съвет, за да може като излезе грешката да може да я видиш.

Колкото до твоя проблем ето информация в интернет

цък и цък

How to fix: 1) Open Start, right-click My Computer, and then click Properties. 2) Click the Advanced System settings tab. 3) Under Performance, click Settings. 4) Click the Advanced tab. 5) Under Virtual Memory, click Change. 6) Click No paging file. Click OK, ok, ok and make sure to apply. 7) Restart your computer. 8) Open Start, right-click My Computer, and then click Properties. 9) Click the Advanced System settings tab. 10) Under Performance, click Settings. 11) Click the Advanced tab. 12) Under Virtual Memory, click Change. 13) Click System managed sized. Click OK, ok, ok and make sure to apply. 14) Restart your computer.    Това ще проработи ли ? Не съм го пробвал още и да го пробвам ли ? И английски знам много малко вие български не знаете ли?

След рестарта се появява този прозорец:

Сигнатура на проблем:
  Име на проблемно събитие:    BlueScreen
  Версия на ОС:    6.1.7600.2.0.0.256.48
  ИД на езикова променлива:    1026

Допълнителна информация за проблема:
  BCCode:    50
  BCP1:    FFFFFFFF86E4B080
  BCP2:    0000000000000000
  BCP3:    FFFFF880049636FB
  BCP4:    0000000000000005
  OS Version:    6_1_7600
  Service Pack:    0_0
  Product:    256_1

Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
  C:\Windows\Minidump\100316-18330-01.dmp
  C:\Users\PC\AppData\Local\Temp\WER-29406-0.sysdata.xml

Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402

Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
  C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt

 

sled restarta.jpg

Ok,направих го това със F8 и Disable Automatic Restart on System Failure. Сега ще изчакам синият екран да се появи и ще го снимам със телефона и след това ще постна снимката тук.

Редактирано от Боби Акулата (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влез в папката C:\Windows\Minidump . Архивирай всичко, каквото намериш там, качи го в някой хостинг сайт, и дай линк да можем да го свалим.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=e970830f92  

На папката има едно малко жълто катинарче,иначе това са файловете вътре.

Редактирано от Боби Акулата (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така, проблемът ти е (4 пъти) : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA , причина - драйверът dxgmms1.sys , препоръчва се ъпдейт на видео драйверите. Почни с това, и кажи какъв е резултатът.

И търси драйвер в официалната страница на производителя на съответния хардуер.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Демек на видео картата ли? NVIDIA Quadro FX 570 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)

Демек на видео картата ли? NVIDIA Quadro FX 570 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/blue-screen-in-dxgmms1sys/db3f0576-976f-4401-8793-40f01942fb9d?auth=1 

 

Може би това ми е решението :)

 

 

Инсталирах това http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/76996/en-us и драйверите са бомба сега,но не знам дали проблема със синият екран е решен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от CarToFa
      Здравейте ,скоро си купих компютър ,който е на 4 5 години .Смених му видео картата ,защото старата не тръгваше с Asus  Nvidia Gt730 4GB втора ръка и друга забележка ,че хардиск ми издава шум постоянно.Проблема ми е като играя и по някое време екрана ми замръзва и може след малко да отбие или не отбива а трябва да го рестартирам ,някой път ми се променя и резолюция и в настройки ми няма оптималната която е 1440 х на нещо си . Компютър е с 4 рам ДДР3 и процесос Интел Пентиум 3.0 гигахерца двуядрен .Гледам съм температура ,но си седят по на 40 градуса някъде.
      Ще бъда благодарен ако помогнете .Ако трябва още информация пишете.
      Благодаря предварително.
    • от Александър Банов
      Здравейте! Мислех да си купя рам памет за да обновя машината. Но проблема е, че не знам от къде или каква  точно. Трябва ми 4 Gb DDR3. Сегашната ми е  ADATA 4 Gb DDR3  1600 gb. Има ли значение или да купувам тая която ми падне.
    • от C20XE l457
      Здравейте, мисля да минавам на лаптоп, вече не играя толквоа игри и само ми заема място компютъра и монитора и ще го продавам за да мина на по-компактна и преносима техника. Сегашният хард на компа е 500гб хитачи (ще прикача сминка) и е от 2010 от както ми е и компютъра, нямам проблеми с него не е падал и не е забивал доколкото знам. Та въпроса ми е следния - понеже имам бая информация (снимки, файлове, клипчета учебници в PDF.... и др.) и ме интересува какъв е най-добрия начин да запаза инфото. Заслужава ли си да записвам на DVD дискове (сигурно десетина), да си купя някаква по-сериозна флашка ИЛИ е вариянт да си откача харда и да го запазя някъде. Също за вариятна с харда не знам ако не го пипам така по месеци/година дали може да "спече нещо" или пради някаква причина да загуби инфото, добре ли е един път на 2-3 месеца да го пускам да се раздвижват чарковете върте? Най-вече заради снимките и клипчетата бих го запазил пък ще сложа друг имам SSD с него мога да го продам компа.. или пък ако SSD е по-надежден на него мога да метна данните мисля, че 100 гб ще стигнат.
       

    • от teodor kirilov
      Искам да попитам от тези 3 - плочки рам памет тип: ddr3, кои са най-удачни да сложа? 
      п.с : ще сложа 2 плочки по 4gb ! 
      https://starmicroinc.net/micron-4gb-ddr3-1600mhz-pc3-12800-240-pin-non-ecc-unbuffered-dimm-1-35v-dual-rank-desktop-memory-mt16ktf51264az-1g6m1/
       
      https://www.amazon.com/Hynix-PC3-12800-1600MHz-Unbuffered-HMT351U6CFR8C-PB/dp/B00A8M768E
       
       
      https://www.amazon.com/Ramaxel-RMR5040ED58E9W-1600-PC3-12800U-Non-ECC-Unbuff/dp/B00QQ30XRA
       
      Дънна платка: ASRock G41M-VS3
      Процесор: Pentium(R) Dual core CPU  E5800 @ 3.20GHz  3.19GHz 
      Видео карта: Radeon X1650 Series, обща графична памет 1 gb
       
    • от MaDCoW
      Здравейте. Преди малко си отворих лаптопа и се зачудих какъв модел ми е RAM паметта, махнах плочките и до тук всичко добре, но след това ги сложих, пускам лаптопа, тръгва, и само черен екран.. Нито зарежда, нито нищо! Някой ако помогне ще бъде супер! 
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.