Премини към съдържанието
Емил44

Проблем с парното на Пасат 2!

    Препоръчан отговор


    Здравейте!  Имам Фолксваген Пасат 2, 1992 година газ и бензин, Мисля че е 1.9    101 к.с. Общо взето поддържан автомобил, двигател и ходова част са перфектни гаражен и така, но проблемът е че имам проблем със парното, не ми духа много топло когато е студено. Във сервиза смениха термостата, махнаха кората, клапани, радиатор вратички отвори дето обръщат въздуха всичко е наред, преди 2-3 дни го взех от сервиза, но дори и да загрее парното духа леко студено, а не ми се мисли какво ще е като падне снега, при условие че сега е 10-15 градуса. Един приятел има същия пасат със същите характеристики и парното му е убиец, според вас къде е проблемът?

    Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Погледни дали ти дърпа антифриз възможен проблем гарнитура на главата за другия проблем който се сещам и вероятно по възможен е тръгнала водна помпа

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 54 минути, Емил44 написа:

    Във сервиза смениха...

    А диагностика направиха ли ? Ако да, бягай в друг сервиз.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 48 минути, sony.1970 написа:

    Погледни дали ти дърпа антифриз възможен проблем гарнитура на главата за другия проблем който се сещам и вероятно по възможен е тръгнала водна помпа

    Сони70 ама ти и от коли ли почна да разбираш ??? Ами по добре спри да пишеш в такива теми че и тук си още девствен.
    Направо си за бисерите с този пост. Къде си ги слушал кварталните пиянки да обсъждат подобен проблем?
    Ти имаш ли дори минимална идея как би се държал мотора при проблем с гарнитура на главата ??? Смях бате.
    Тръгнала помпа, пак смях.

    Авторе най вероятно е клапана на парното да не пропуска необходимия дебит охладителна течност и по този начин да не циркулира достатъчно вода през питата на радиатора за парното.
    Друг вероятен проблем е да ти се е запушила питата на радиатора за парното в следствие от ръжди и боклуци де са циркулирали през нея над 20 години.
    Провери ги първо тези неща.
    Парното е на малкия воден кръг и термостата няма никаква роля, не знам защо са ти го сменяли! Явно да те натоварят в цена, смени сервиза ако не разбираш от тези работи.

    Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, Емил44 написа:

    Здравейте!  Имам Фолксваген Пасат 2, 1992 година газ и бензин, Мисля че е 1.9    101 к.с. Общо взето поддържан автомобил, двигател и ходова част са перфектни гаражен и така, но проблемът е че имам проблем със парното, не ми духа много топло когато е студено.

    VW Passat B3 е 1992г. Няма бензин 1.9 - 101к.с двигател на VW. Проблемите са им следните - радиатора на парното е запушен, не е добре обезвъздушена или клапите за топло/студено в тялото на парното им е паднал дунапрена и минава студен въздух през тях. Те отклоняват въздуха към радиатора да се стопли или да минава директно.
    Аз съм си сменял всичко по парното и при мен е почти идентично с посоченият Passat.
    Най-вероятно имаш радиаторче запушено или издухани клапи - те са с кръгли дупки, имат дунапрен който ги закрива. С годините пада и остават само дупките. Стават като врата в полето и нищо не отклоняват.
    Ако скоро е сменян антифриз и не е карана, може би не е обезвъздушена. Отваряш на разширителното казанче капачката, палиш я, оставяш я на празен ход, докато загрее и превърти няколко пъти вентилатора на охладителният радиатор. Не отваряй капачката на гореща кола. След това затвори капачката, остави я да поработи още 5-6 минути и ако е имало въздух, толкото ще дойде.
    Пипни дали на радиатора на парното маркучите са еднакво топли при загряла кола.
    Как ти е свързан иЗпарителят на газта - последователно или паралелно на парното?

    преди 15 минути, BMW Маниак написа:

    Авторе най вероятно е клапана на парното да не пропуска необходимия дебит охладителна течност и по този начин да не циркулира достатъчно вода през питата на радиатора за парното.

    При гарнитура на главата почва да надува в охладителната система. Вдига налягане, хвърля водата, пуши бяло и работи неравномерно.
    Имай предвид, че и ти ми говориш глупости. Няма клапан/кранче на парното при ПасатБ3. Водата постоянно циркулира през него, има клапи които отклоняват въздуха дали да минава през него или не.

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    На самия радиатор на парното входящия и изходящия щуц са точно един до друг, в едно пластмасово тяло и ги дели само една пластмасова преграда. С течение на времето антифриза я разяжда и реално погледнато почти никаква течност не влиза в тоя радиатор.

     

    П.С. 1.9 бензин няма. 1.8 или 2.0

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 минути, simtech написа:

    Ако скоро е сменян антифриз и не е карана, може би не е обезвъздушена.

    Тя сама са обезвъздушава.Няма нужда от излишни гимнастики.

    преди 4 минути, simtech написа:

    При гарнитура на главата почва да надува в охладителната система. Вдига налягане, хвърля водата, пуши бяло и работи неравномерно.

    Хайде на мен да не ми обясняваш как се държи мотор с издухана гарнитура. Най малко от теб ще приема съвет за коли, на тая тема за мен няма тайни.

     

    преди 5 минути, simtech написа:

    Имай предвид, че и ти ми говориш глупости. Няма клапан/кранче на парното при ПасатБ3. Водата постоянно циркулира през него, има клапи които отклоняват въздуха дали да минава през него или не.

    В интерес на истината това не го знаех, много е стара тая кола за мен за да и обръщам толкова внимание Живко.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Вероятно радиатора на парното се е задръстил .Свалянето и почистването му си е тегава работа .Сваля се почти цялото табло

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 38 минути, BMW Маниак написа:

    Сони70 ама ти и от коли ли почна да разбираш ??? Ами по добре спри да пишеш в такива теми че и тук си още девствен

    Само Доминиканците ги разбират нещата :D Относно водната помпа разбирачо отворен отвсякъде:D преди години имах Опел Рекорд 86г след основен ремонт на мотора се появи същия проблем смених термостат радиатор на парното какви ли не гимнастики и проблема продължаваше смених водната помпа и и се оправи така че прави коментари за нещо друго

    преди 30 минути, BMW Маниак написа:

    В интерес на истината това не го знаех, много е стара тая кола за мен за да и обръщам толкова внимание Живко

    Не се изказвай неподготвен

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, sony.1970 написа:

    Само Доминиканците ги разбират нещата :D

    Съмнявам се силно само те да ги разбират! Много нации и хора разбират от това ама ти не си един от тях.

    Само като прочета термостат и си ми ясен. Парното е закачено на малкия воден кръг.
    Седни си, слаб 2 и повече не се включвай неподготвен.

    преди 4 минути, sony.1970 написа:

    смених водната помпа и и се оправи

    Хайде сега ни обясни за какво е водната помпа в един мотор с вътрешно горене ? Да върти (циркулира) охладителната течност в мотора. Кое я кара да циркулира ?
    - Турбината , нали така ?
    Имал си чупена турбина ???! Ами нали ще ти прегрее мотора първо !

    Какво и имаше на твоята (не работещата) че провокира този проблем ?

    Сони70 хайде в празните приказки и не пиши в теми които са ти далечни.

    опсс сетих се сам, протекла е! Ами веднага след загуба на охладителна течност освен че няма да имаш парно ами и моторетката ще почне да загрява Сони. И много скоро и гарнитурата на главата ще се обади, както е станало при теб защото много ги разбираш.

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    току-що, BMW Маниак написа:

    Съмнявам се силно само те да ги разбират! Много нации и хора разбират от това ама ти не си един от тях.

    Само като прочета термостат и си ми ясен. Парното е закачено на малкия воден кръг.
    Седни си, слаб 2 и повече не се включвай неподготвен.

    Хайде сега ни обясни за какво е водната помпа в един мотор с вътрешно горене ? Да върти (циркулира) охладителната течност в мотора. Кое я кара да циркулира ?
    - Турбината , нали така ?
    Имал си чупена турбина ???! Ами нали ще ти прегрее мотора първо !

    Какво и имаше на твоята (не работещата) че провокира този проблем ?

    Сони70 хайде в празните приказки и не пиши в теми които са ти далечни.

    опсс сетих се сам, протекла е! Ами веднага след загуба на охладителна течност освен че няма да имаш парно ами и моторетката ще почне да загрява Сони. И много скоро и гарнитурата на главата ще се обади, както е станало при теб защото много ги разбираш.

    Ама си дърдориш твой си неща и това е каркай си бегачките и това е:D

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, sony.1970 написа:

    Ама си дърдориш твой си неща и това е каркай си бегачките и това е:D

    Бегачките се пилотират а не се карат. Пак се включваш неподготвен. Минаваш подробни медицински тестове, изслевания и показваш добри резултати зад волана и ти се издава лиценз за пилот. От всяко дърво свирка не става.
     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 5 минути, BMW Маниак написа:

    . От всяко дърво свирка не става.
     

    Така за майстор не ставаш пилоте колко си пилот само ти си знаеш но на мен ми е все едно:Dа ми спориш за неща които са се случили и оправили по този начин 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, Silvering написа:

    С течение на времето антифриза я разяжда и реално погледнато почти никаква течност не влиза в тоя радиатор.

    Антифризът нищо не яде. Той няма такава сила. Просто се разкапват от старост. Радиаторчето е евтино. За 25лв може да се купи ново. Смяната отнема между 6 и 8 часа обаче. Трудоемка е.

    преди 1 час, BMW Маниак написа:

    Тя сама са обезвъздушава.Няма нужда от излишни гимнастики.

    В интерес на истината това не го знаех, много е стара тая кола за мен за да и обръщам толкова внимание Живко.

    VW се обезвъздушават сами, ама не е съвсем така. По-добре да й помогнеш и да поработи. Един приятел си сменя антифриза на Поло-то, не ме послуша да го обезвъздуши, подкара го и гръмна пластмасовият тройник.
    На мене ми се е издухвала гарнитура и много добре знам как изглежда и какво прави.
    Относно колите - като не знаеш, какво се вреш из темата? Даваш компетентни съвети, а аз преди 2 седмици си правих парното.

    преди 41 минути, BMW Маниак написа:

     От всяко дърво свирка не става.

    Виждам. Кранчета на парното. Моля?

    Редактирано от simtech (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, simtech написа:

    не ме послуша да го обезвъздуши, подкара го и гръмна пластмасовият тройник.

    На тройника му е дошло времето, при WV е аксесоар. Не са се сетили да го направят от алуминии. Не си мисли щото голям съвет си дал и не те е послушал.
    Малко да вдигне налягане системата и го пиши бягал.

    Обезвъздушава се москвич Симка но не и WV, актуализирай се малко.

     

    преди 1 час, simtech написа:

    Относно колите - като не знаеш, какво се вреш из темата? Даваш компетентни съвети, а аз преди 2 седмици си правих парното.

    Момент !!! От кое не знам не разбрах ? Имаш предвид парното на пасата ли ? То там всичко е ядрена физика и добре че ти си учил за парно на пасат че да ми кажеш че е без вентил. голям пропуск !!! Ми като няма вентил още по добре, остава питата да е запушена и водата да не циркулира през нея.

     

    преди 1 час, simtech написа:

    Виждам. Кранчета на парното. Моля?

    Кранчета няма къде да виждаш, Написах клапан не ми слягай думи на клавиатурата дървено фолисофче де целия ти комплект за ремонт на трошляка ти wv от 2000 лева е сервизния към колата. Няколко гаечни ключета и отверка комбинирана права-звезда. Тръгнал на коли да ми говори!
    Ти и за ремонт на това де уж си учил всичко ти е една поялна станция от 50 лева.
    Това че не съм ремонтирал парно на wv е било че когато съм ги карал са били нови. А не че ако ми се е наложило нямало да го направя че и чак да не се обаждам.


     

    преди 2 часа, sony.1970 написа:

    а ми спориш за неща които са се случили и оправили по този начин 

    Хайде смени го това CD че много се смях.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 34 минути, BMW Маниак написа:

    Хайде смени го това CD че много се смях.

    Много ретро си още с тия CD а и разбираш доста гледам:D

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 2 минути, sony.1970 написа:

    Много ретро си още с тия CD а и разбираш доста гледам:D

    То и ти се държиш като 3-то класник, ама...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 14 минути, niki292002 написа:

    То и ти се държиш като 3-то класник, ама...

    С 3 то класници е така.  Ама какво доискажи се

    Редактирано от sony.1970 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 3 часа, BMW Маниак написа:

    ...Написах клапан не ми слягай думи на клавиатурата дървено фолисофче де целия ти комплект за ремонт на трошляка ти wv от 2000 лева е сервизния към колата. Няколко гаечни ключета и отверка комбинирана права-звезда. Тръгнал на коли да ми говори!

    Продължаваш да се правиш на важен. Сам каза, че не знаеш, а ми говориш за това кой какви ремонти можел да прави.
    Инструменти имам - каквито ми трябват. И не са сервизният комплект на колата.
    А и те разбрахме, че все караш всичко ново и си над нас простосмъртните българи. Като Белгиеца с някой фотоапарат да се похвалиш?

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 33 минути, simtech написа:

    Сам каза, че не знаеш,

    Е като не знам точно как е на пасат не мога да кажа къде е проблема ли ? Или като от WV са спестили този клапан значи не знам и не трябва да се обаждам !
    Така ли ? На мен съвета ми беше да провери дали питата се нагрява а ако не се нагрява значи или е запушена или е клапана. Щом няма клапан философе и не се нагрява ами още по елементарно става. Значи е затлачена с боклуци.
    И какво излиза че не мога да пиша в темата защото всеки ден не оправям пасати2 ! Така ли ? То сякаш нещо много сложно и по различно от на останалите коли. И не може да се предположи къде е проблема.
    Ще проверяваме кака писа Сони70 гарнитура на главата или водната помпа!
    Хайде успех с ремонтите Симка че като гледам още много те чакат.
     

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 39 минути, BMW Маниак написа:

    На мен съвета ми беше да провери дали питата се нагрява а ако не се нагрява значи или е запушена или е клапана

    преди 9 часа, Емил44 написа:

    Във сервиза смениха термостата, махнаха кората, клапани, радиатор вратички отвори дето обръщат въздуха всичко е наред,

    Tи четеш ли изобщо или просто си пишеш като в размисли и страсти.Автора го е написал че тези неща са проверени и търси други мнения

    Редактирано от sony.1970 (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 29 минути, sony.1970 написа:

    Tи четеш ли изобщо или просто си пишеш като в размисли и страсти.Автора го е написал че тези неща са проверени и търси други мнения

    Ами явно нещо са пропуснали от тези неща !
    Опсс забравих, гарнитура на главата и водна помпа, смях бате!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 минута, BMW Маниак написа:

    Ами явно нещо са пропуснали от тези неща !
    Опсс забравих, гарнитура на главата и водна помпа, смях бате!

    Неразбираш и се смееш смей си се и давай за питата и клапана

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, BMW Маниак написа:

    Е като не знам точно как е на пасат не мога да кажа къде е проблема ли ? Или като от WV са спестили този клапан значи не знам и не трябва да се обаждам ! Така ли ? На мен съвета ми беше да провери дали питата се нагрява а ако не се нагрява значи или е запушена или е клапана. Щом няма клапан философе и не се нагрява ами още по елементарно става. Значи е затлачена с боклуци.
    И какво излиза че не мога да пиша в темата защото всеки ден не оправям пасати2 ! Така ли ?

    Да, не можеш. Защото типичен проблем на VW е не запушването на радиаторчета, а издухване на дунапрена от клапите. Почети. Не може да провери питата дали нагрява. Може да провери само маркучите към него. Радиатора е на пичк* си майчина. Трябва да разглобиш половината табло да се докопаш до него. И ако все пак го разглобиш, най-умно е да го смениш директно.
    Да,не пиши в темата, защото пишеш грешни работи. Пряко съм се сблъскваш с проблемите по парното на VW

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Само дето таблото се сваля за 20 минути, после още пет минути да стигнеш до прасето с радиатора. 6-8 часа вика.. тва да не е Е90.

    До автора, карай поетапно, имаш тука пет съвета, два от които малоумни, тях ги остави за най-накрая, ако нищо друго не проработи. Общо време за работа по всичките пет - 1 ден максимум. Живко не го слушай с неговите осем часа, той пасат не е разглобявал. 

    • Харесва ми 1

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.