Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 3 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Има ли такова нещо наполовина работещ процесор?

Давам ти пример: https://www.youtube.com/watch?v=5fzhVt0TrVc
Жокер: 19:40

Редактирано от hudyr (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 86
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Сега, тъй като явно ще се стигне до рекламация... За да мине същата безболезнено и с по-малко нерви  - дай ни някакви ориентировъчни дати на покупки на частите... Относно тестовете на частите в серв

Не ми се коментират дъната ... няма и да питам за охладителя и захранването ...   Сглобяваш всичко както си беше , носиш го от там където си го взел и се правиш на тъп - "ами всичко си работ

Не вярвам в магазина да ти кажат, че си монтирал процесора грешно и от там е дошъл проблемът. Това никой нормален сервизен техник не бива да ти го казва. Ако беше направил нещо грешно с процесора, въо

Публикувани изображения

Ако всичко мине добре и решат да ти сменят процесора и дъното , опитай се да върнеш и второто дънo като се направиш на недоволен от стоката клиент "не искам същото да рискувам пак , ще взема нещо по-хубаво" и да ти пратят това дъно ASROCK Z170 EXTREME4 LGA1151

Редактирано от Can Oa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.digitalcitizen.life/4-ways-boot-safe-mode-windows-10

Нищо не пречи да пробваме там е без драйвери!

Ми нов компютър хубави части защо да не предположа така?

Не съм запознат с тази десетка! Откъде свали драйверите?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички драйвери са свалени от официалните сайтове.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май е дефектен процесора, ето идентичен случай:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-3074907/irql-equal-bsods-boot-driver-installations-times.html

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, techmaniac написа:

Май е дефектен процесора, ето идентичен случай:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/id-3074907/irql-equal-bsods-boot-driver-installations-times.html

Няма друго мнение! Трябва само тези от сервизите да се убедят и те..

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, deathxxx написа:

Няма друго мнение! Трябва само тези от сервизите да се убедят и те..

Ами само догадка, но да смени две платки, и на двете да прави така е леко съмнително... Трябва да се изтества в сервиз, за да се разбере дали процесора е дал фира, или и двете дъна са дефектни (което е много съмнително).

Редактирано от techmaniac (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сега, тъй като явно ще се стигне до рекламация... За да мине същата безболезнено и с по-малко нерви  - дай ни някакви ориентировъчни дати на покупки на частите...
Относно тестовете на частите в сервиз - да си ги прави продавача (в случая mallbg).... Според мен е по-добре да насочите автора към това как да върне частите (които са гаранционни), а не какъв би могло да бъде проблема...На него му трябва работещ компютър, а не опит в компютърната диагностика и сервизиране...

Редактирано от LinKuei (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, LinKuei написа:

Сега, тъй като явно ще се стигне до рекламация... За да мине същата безболезнено и с помалко нерви  - дай ни някакви ориентировъчни дати на покупки на частите...

Не само това, ами е трябвало и всичките части на машината да си посочи автора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, techmaniac написа:

Не само това, ами е трябвало и всичките части на машината да си посочи автора.

На предната страница автора посочи, че дъната са Gigabyte H170-Gaming 3 и ASUS B150-PLUS, а в заглавието е описан i7 6700k.. Останалите части мисля, че е излишно да се описват, тъй като няма да са част от рекламацията....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Процесор Intel® Core™ i7-6700K (Skylake) Processor (8M Cache, up to 4.20 GHz)

Дънна платка GIGABYTE GA-H170-Gaming 3

това са проблемните части поръчани са от mallbg на 13.09.2016 г.

РАМ  Kingston

16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz, Kingston HX421C14FBK2/16, 1.2V

Твърди дискове Вътрешни Western Digital 1TB WD Caviar® Blue™, SATA 6Gb/s, 7200rpm, 64MB, 3.5"(8.89 cm)
Процесори Охладители CoolerMaster Охладител за процесор Cooler Master Hyper 212X, съвместимост с LGA 2011-3/2011/1156/1155/1151/1150/775…

това са другите части, които поръчах от JAR Computers на същата дата, но с тях нямам проблеми :)

Видеокартата nVidia GTX 970, SSD Samsung 850 EVO 250 GB и захранването Corsair 600W, са взети от предишен компютър.

 

Редактирано от fifka (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така... На какво можеш да се позовеш:
 

Цитат

Според правилата на ЕС търговецът трябва да поправи, замени, намали цената или да възстанови заплатената сума, ако се окаже, че купените от вас стоки са дефектни или не изглеждат и не работят по начина, посочен в рекламата.

Цитат

Ако стока, закупена от вас в ЕС, се окаже дефектна или не изглежда или не работи по начина, посочен в рекламата, продавачът трябва да я поправи или замени безплатно, да ви върне парите или да ви направи отстъпка.

Цитат

Как можете да се възползвате от поправка, замяна или възстановяване на сумата

  • Двегодишният гаранционен срок започва да тече от момента на получаване на стоките.
  • В някои страни от ЕС трябва да уведомите продавача за дефекта до два месеца след откриването му, защото в противен случай можете да изгубите правото си на гаранция.
  • В срок от шест месеца от получаването на стоките трябва просто да покажете на търговеца, че са дефектни или не отговарят на рекламата.
  • След изтичането на срока от шест месеца в повечето страни от ЕС трябва да докажете, че дефектът е съществувал при получаване на стоките, например като демонстрирате, че той се дължи на лошото качество на използваните материали.

От търговеца винаги се изисква да намери решение; в някои страни от ЕС вие също така имате право да поискате обезщетение от производителя.

Общите условия на всички online-магазини в България са съобразени с тези правила...в това число и mallbg. Автора просто трябва да настоява за правата си (и с времето да ги научи) :)
Ако от Продавача ти казва нещо различно от посоченото по-горе - можеш да ме цитираш (като всъщност цитираш КЗП)... Едва ли ще има проблем...

Жалко, че е минал почти месец... иначе спокойно можеше да се позовеш на 14-дневния период на връщане...Не видях дата за второто дъно ( ASUS B150-PLUS)? Ако то влиза в този срок:

 

Цитат

Ако сте купили стока или услуга онлайн или извън магазин (по телефона, с поръчка по пощата, от амбулантен търговец), също имате право да отмените покупката и да я върнете в рамките на 14 дни по каквато и да е причина и без да е необходимо да се обосновавате.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, hudyr написа:

чети четииии

Син екран ,  постоянни рестарти , не можеш да стигнеш дори и до ОС ИЗход - Хард диск проблем ....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма да се научите да спорите само! Пак се започнаха обиди и размяна на остри реплики. Последните постове са изтрити. Сега моля към една нормална дискусия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За втори път изтривам безмислени постове. Ще пробвам отново да видя дали ще може да спорите коректно. 

Освен това, ако процесора наистина е окъсил е за боклука. И няма  как да не може да се тества в сервиз на друго дъно. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ок спирам , изтрийте този пост

Редактирано от Can Oa (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

За втори път изтривам безмислени постове. Ще пробвам отново да видя дали ще може да спорите коректно. 

Освен това, ако процесора наистина е окъсил е за боклука. И няма  как да не може да се тества в сервиз на друго дъно. 

Носих го на сервизи, но всички казаха, че било много нова технология и нямало как да го тестват, защото нямали такива дъна и аз за това си поръчах едно за теста. Разбрах, че е дал фира и върнах второто дъно, от където го бях поръчал. И съответно пратих и неработещите части на mallbg.

Редактирано от fifka (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Емил Костов написа:

За втори път изтривам безмислени постове. Ще пробвам отново да видя дали ще може да спорите коректно. 

Освен това, ако процесора наистина е окъсил е за боклука. И няма  как да не може да се тества в сервиз на друго дъно. 

и в истината  се  ражда спора или нещо такова>. жалко тъкмо бяхме разкрили истината за компютрите.  по рано имаше пост уж пина бил отговарял за някаква рам  не разбирам от процесори ама ако тоя пин отговаря не слота за който е изгорял и там няма нищо значи може така да е даден ако въобще  съществува такова нещо като рам слот да отговаря някъде  на  пин на процесор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, fifka написа:

Носих го на сервизи, но всички казаха, че било много нова технология и нямало как да го тестват, защото нямали такива дъна и аз за това си поръчах едно за теста. Разбрах, че е дал фира и върнах второто дъно, от където го бях поръчал. И съответно пратих и неработещите части на mallbg.

Странна работа!! Какви са тези сервизи дето казват, че технологията е нова и не могат да помогнат???  Това не са сервизи!

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

има нова информация по случая. 2-3 дни изчаках въпросните да се свържат с мен, но никой нищо, дори не бях сигурен дали са получили дънната платка и процесора и реших днес да се свържа с тях. Оказа се, че те са проверили всичко, но явно не са сметнали за необходимо да ми се обадят да ми съобщят какво се случва. Разговарях с едно момче, което беше така добро да ми обясни, че дънната платка не работи, защото имала 2 счупени пина (заварените на процесора) и проблема бил основно от там и това гаранция не го покрива, защото се било случвало при монтаж на процесора. И аз го попитах, не би ли трябвало от самото начало дъното да не  тръгне ако още при монтажа са изкривени пиновете, защото то си работеше в продължение на седмица. За жалост обаче не можа да ми отговори абсолютно НИЩО ами си измънка нещо под носа. И разбира се започна да ми предлага да си закупя нова дънна платка ако желая ала-бала. Викам му: "Момент! Предлагате ми ново дъно, това означава ли, че на процесора му няма нищо?" и той категорично ми отговаря, че на процесора му нямало обсолютно нищо (НИМА! А тогава защо не успя да запали чисто новото дъно, което поръчах за пробата). Реших да послушам един от съветите да се правя на възможно най-глупав, за да мине номера. Продължавайки да се правя на глупав 300 пъти го попитах дали е сигурен, че този процесор работи и успява ли да му зареди операционна система (защото, както бях споменал в по-горен коментар в BIOS отчита всички ядра, но не зарежда ОС и не поддава на преинсталация). "Дааааа, Г-не. Работи идеално ние го тествахме имаме тука специални машини и програми и процесора работи перфектно". Реших да пробвам нещо друго. Казах си добре нека пратят ново дъно, но този път всичко да бъде сглобено и тествано при тях и 3 пъти му повторих, че искам системата да зареди WIndows и всичко да е точно, а не само да ми го тестват с някакви машини и програми. Увериха ме, че ще го направят. И сега общо взето съм в очакване. Във вторник частите трябва да са тук. Но ако дъното и процесора се върнат и установя, че отново сме в позиция 0, най-вероятно ще е необходимо да се свържа със защита на потребителя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване