Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте!

От 1 седмица ме мъчи един проблем с wi-fi.  Проблемът е следният: пускам си лаптопа (Acer Aspire 5750G) свързвам се с wifi всичко е ОК, но след 5-10 минути ми излиза голям Х на wifi то и не ми показва никакви мрежи. Когато рестартирам лаптопа, дори да го преспя за 4-5 секунди като го включа се оправя всичко и след 10минути пак се появява този Х на wi-fi. Рестартирах рутера безброй пъти, смених wireless драйверите многократно но не се оправя. Моля за помощ. :18:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, mixedvibes написа:

Проблемът е следният: пускам си лаптопа (Acer Aspire 5750G) свързвам се с wifi всичко е ОК, но след 5-10 минути ми излиза голям Х на wifi то и не ми показва никакви мрежи.

Според мен, е проблем или (дефект) със Wi-fi модула, в самия лаптоп. Щом с драйверите не се оправя... 

Редактирано от NBS 9322 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато се покаже червеният Х, в services.msc  за услугата WLAN AutoConfig пише ли Running?
Всъщност не се вижда коя е операционната система.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, NBS 9322 написа:

Според мен, е проблем или (дефект) със Wi-fi модула, в самия лаптоп. Щом с драйверите не се оправя... 

 Лаптопа ми е на 3 години и до сега не съм имал такъв проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, mixedvibes написа:

 Лаптопа ми е на 3 години и до сега не съм имал такъв проблем.

Вероятни причини за проблема:

1. Драйвер - малко вероятно ни е хубаво да се преинсталира с най-новия.

2. По някаква причина може волно или неволно да натискаш комбинацията за изключване на безжичната карта.

3. Повредена безжична карта, недобре контактуваща безжична карта към слота или разпоени кабелчета. - Лаптопа трябва да се отвори и да се провери.

4. Друг хардуерен проблем.

Моят съвет. Носиш лаптопа на сервиз да му се направи профилактика и да се прегледа безжичния модул. Ако се окаже, че там има дефект, повреда безжичната карта трябва да се смени. Може да си вземеш и външна такава през USB.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Влязох в официалния сайт на "Acer" и си изтеглих най-новите драйвери за "wireless". Преинсталирах ги многократно, със сигурност не е от драйверите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

До сега 2-3 пъти бях пуснал антивирусна да търси за вируси но не намери нищо. Преди 1 час си изтеглих една програма за "spy", пуснах си го и ми намери 3 червея, изтрих ги и да чукна на дърво май се оправи, но ако продъжи с проблема ще водя лаптопа на сервиз.

СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ ИЗКАЗАЛ МНЕНИЕ !!!

Редактирано от mixedvibes (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, mixedvibes написа:

Лаптопа ми е на 3 години и до сега не съм имал такъв проблем.

Горе, в описанието не е споменато от колко години го ползваш, и помислих че старичък (и ми мина през ума, че wi-fi модула в компа, ти е дефектен).. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, mixedvibes написа:

Влязох в официалния сайт на "Acer" и си изтеглих най-новите драйвери за "wireless". Преинсталирах ги многократно, със сигурност не е от драйверите.

Значи остават другите две неща, за които ти писах.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 часа, mixedvibes написа:

До сега 2-3 пъти бях пуснал антивирусна да търси за вируси но не намери нищо. Преди 1 час си изтеглих една програма за "spy", пуснах си го и ми намери 3 червея, изтрих ги и да чукна на дърво май се оправи, но ако продъжи с проблема ще водя лаптопа на сервиз.

СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ НА ВСЕКИ ИЗКАЗАЛ МНЕНИЕ !!!

Коя е тази програма?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

http://www.bleepingcomputer.com/download/minitoolbox/

Сложи отметките и дай GO! Публикувай резултата.

https://www.malwarebytes.com/

Ъпдейтни я.Направи едно сканиране. Има български програмата.

https://www.emsisoft.com/en/software/eek/

Тази екстрактне в С:/ ЕЕК

Ако не се стартира сама от там стартирай exe-то, не в командна линия. Ъпдейтни я и сканерай.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Резултати от MiniToolBox:

MTB.txt

EMSISOFT не откри нищо притеснително.

 

Редактирано от mixedvibes (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Armageddon8
      Здравейте,
      Конфигурацията е следната. Windows 10 pro 18363.836 /1909/
      Рутер ASUS RT ax58U - последна версия на firmware
      PCIE адаптер - Archer TX3000E последна версия на драйверите.
      Разтоянието между рутера и антените на адаптера е около метър - за целите на пробата.
      От снимката се вижда, че windows 10 казва, че скоростта на връзката е 1.1Gbps. Въпреки, че теоритичния максимум е два пъти повече. Има нещо из между настройките което мога да пипна за да се повиши скоростта?  
      Също не мога да разбера как да видя, въпреки че съм активирал на 5Ghz - channel bandwidth - 160MHz дали устройствата са конектнати така?
      Настройките на рутера и адаптера може да видите от приложените screenshot-ове.





    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от Goran Mitevski
      Здравейте,
      Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема.
      От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява.
      Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо.
      Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има.
      Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема.
      Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.
      Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.
      Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша.
      Благодаря предварително!
    • от loranst looa
      Здравейте преди няколко дни получих доста подробно съобщение че Гугъл променя своите условия за кой ли пореден път , обаче това което ми направи впечатление беше, че доста широко се акцентира  върху правата за интелектуалната собственост . Описва се как компанията може по свое усмотрение да премахне съдържание което прецени за такова увреждащо авторските права  и сродни на него , как без предупреждение може да преустанови услугите които предлага на даден потребител инт . И аз като повечето потребители използващи услугите на Гугъл като Google Drive , Picassa , Google Photos  и прочие се чудя сега след влизането в сила на тези промени може ли Гугъл да премахне от личния ми профил в GoogleDrive който използвам за собствена употреба снимки и видео което съм качел още преди години говорим за видео и снимки които съм качил от торенти и други подобни сайтове  ? Като искам да подчертая че не става въпрос за разпространение на такива материали в Интернет пространството а за личното им използване. Защото почти всеки в днешно време има качени подобни файлове в онлайн виртуални дискове и точно това е въпросът ми трябва ли всички да се притесняваме ,че съдържанието което сме качили в личните си профили на Гугъл Драйв , и Photos може просто ей така да бъде изтрито без предупреждение и да загубим цялата си информация ? 
    • от peekmemf
      Здравейте, днес си купих нов лаптоп HP Omen 15. Инсталирах му Windows 10, но когато цъкна долу на иконката за wifi не излизат никакви мрежи. Единственото, което излиза е това от снимката. Някакви идеи как да го оправя? Благодаря предварително! 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...