Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Мой роднина, тази седмица подписал анекс в Хенди. Понеже е на възраст и са го заблудили, отидохме днес в офиса на Хенди, където е подписан анексът за да го прекратим в 7 дневен срок. И какво стана, служителката ни отказа понеже било в системата и е вече отговорност на служителите на Мтел.
Отиваме в офис на Мтел, от там казват, че се вижда анексът, но и те не могат да го деактивират и отново ни препращат към Хенди. Утре, ще звъннем на оператор и на телефона който е даден в сайта на Хенди.
Моля за съвет, какво друго бих могъл да направя в случая.:(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изчакайте да видите как ще са нещата след месец и ако не сте доволен от случващото се съобщете в https://www.kzp.bg/podavane-na-zhalba

Комисия за защита на потребителите (лого)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Понеже е на възраст и са го заблудили" ---- Докога българина няма да мисли. След като е на възраст за тази работа си има пълномощно или човека отива в магазин с придружител!

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо ще чака ако може да се прекрати в 7 дневен срок? Тея неща в вежливо поведение не стават. Вземаш още няколко с тебе дето не си мълчат и могат да викат по-силно, вдигате им един як скандал и не си тръгвате от там докато не го прекратят.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук става въпрос, че аз съм в правото си да искам този анекс да се прекрати. Служителите в Хенди умишлено не искат да го прекратят.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Stoichev написа:

Тук става въпрос, че аз съм в правото си да искам този анекс да се прекрати. Служителите в Хенди умишлено не искат да го прекратят.

Не те обвинявам лично теб или нещо от този сорт, но думата подписал е свършен факт. Ако в договора или анекса има опция за прекратяване я проучи добре и ако трябва се консултирай с адвокат. За пореден ПЪТ знам че от МЕНТЕЛ няма нищо да си взема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Иди в Хенди и ако не искат да спрат анекса, изискай (той) да се подпише нов анекс към анекса.
Ако пак откажат, го искайте в писмен. Защото този/онзи/другият казал...отказ на хартия(в седендневния срок задължително) 
Иначе има КЗП, частен съдебен иск и други лудници, но са си трошене на нерви.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, ExaFlop написа:

Иди в Хенди и ако не искат да спрат анекса, изискай (той) да се подпише нов анекс към анекса.
Ако пак откажат, го искайте в писмен. Защото този/онзи/другият казал...отказ на хартия(в седендневния срок задължително) 
Иначе има КЗП, частен съдебен иск и други лудници, но са си трошене на нерви.

И аз си мислех нещо подобно, но не знам дали на практика ще се получи. С новият анекс да се анулира старият? От две системи(на мтел и хенди) не могат(не искат) да прекратят анексът. Другият вариант е да отида и да я хвана за гушата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В анекса коя компания е подписала за доставчик?
Хенди (представляваща Мтел) или Мтел?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Stoichev написа:

И аз си мислех нещо подобно, но не знам дали на практика ще се получи. С новият анекс да се анулира старият? От две системи(на мтел и хенди) не могат(не искат) да прекратят анексът. Другият вариант е да отида и да я хвана за гушата.

1. -- да я хвана за гушата = говориш уникални глупости. Ще те съсипят, а и вината не е на МТЕЛ и Хенди както ти казах и по горе.

2. Няма чупене на нерви. Консултирай се с адвокат за този Анекс ( естествено ако има опция за прекратяване, защото може и да няма) и ако е така си изискай правата. Ще си изискаш твоето.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна, защото не е в мен документът.
А варианта, да се прекрати(закрие номерът) договорът директно? Тогава какво би станало с анекса?

преди 2 минути, Емил Костов написа:

1. -- да я хвана за гушата = говориш уникални глупости. Ще те съсипят, а и вината не е на МТЕЛ и Хенди както ти казах и по горе.

2. Няма чупене на нерви. Консултирай се с адвокат за този Анекс ( естествено ако има опция за прекратяване, защото може и да няма) и ако е така си изискай правата. Ще си изискаш твоето.

Как да не е тяхна вината за това, че не искат да прекратят анексът?
Анексът може да се прекрати в 7 дневен срок.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И те те размотават, за да изтече срокът.
Не е лошо да си дадеш 10-те лева за консултация с адвокат.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Stoichev написа:

Утре ще погледна, защото не е в мен документът.
А варианта, да се прекрати(закрие номерът) договорът директно? Тогава какво би станало с анекса?

Как да не е тяхна вината за това, че не искат да прекратят анексът?
Анексът може да се прекрати в 7 дневен срок.

Вината е на този, който е подписал!!  Помисли малко и ще разбереш защо! А и не се ли разбра вече, че всеки един оператор сваля и планетите от небето само и само да се подпише договор!

 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лошо го съветвате човека да подскача и заплашва още преди да са се "изстреляли" други възможности. При подписването на разни документи законово "подлъгах се" не важи. Незнанието не е оправдание. Единственото условие да отпадне някакъв договор или анкес към него, е когато най-общо казано са налице незаконосъобразни точки, които са в противоречие с действащите закони в дадената страна. Ако договора (анекса) е законосъобразен и дадена страна се запъне, може и да не иска да развали договорката. Ако има точка в анекса или основния договор за едностранно отказване в срок, спокойно може да се позовете на нея, аз обаче подобен подход много рядко съм виждал. Да допуснем, че съществува такава клауза, то тогава поискайте да се развали анкеса на нейна база. Какво има да го мислите тогава. Ако се опитват да ви размотават, направете го писмено и го заведете с входящ номер и дата на заявлението. Ако откажат, пуснете го по пощата с обратна разписка или куриер също става. Напишете и един мейл ей така за всеки случай. След като минете през това тогава мислете за КЗП, съд и т.н. 

Според мен обаче, за да си спестите нервите, трябва да се иде на вариант разваляне на анекса по взаимно съгласие, за това трябва и малко подход, ако щете и чар. Идете на място поговорете с хората в магазина без да сте досадни и нервни. Изложете кратки и ясни аргументи защо искате да развалите анекса, наблегнете на човешкия фактор разбиране. Ако не се получи от първия път, оставате си вратичка да се върнете отново, не ги притискайте и не досаждайте хората там си имат и друга работа, помолете да се консултират с техните ръководители и кажете, че ще се върнете пак да поговорите. Това са големи компании и много често не са дребнави, колкото и да прозвучи странно или на някой да не му се вярва, много често правят отстъпки само за да се реши даден проблем. Те много добре знаят, че повече биха спечелили ако клиента плаща доволен отколкото за две години примерно да му взимат 20 лв. отгоре на база някакъв анекс, които клиента им я го плащал редовно, я не и после ако трябва да го гонят и да се съдят за тия сравнително малки суми то стана много сложно. Ако се направи с подход съм убеден, че нещата ще се нагласят без излишно мерене на пишки.

  • Харесва ми 4

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, exwol написа:

Лошо го съветвате човека да подскача и заплашва още преди да са се "изстреляли" други възможности. При подписването на разни документи законово "подлъгах се" не важи. Незнанието не е оправдание. Единственото условие да отпадне някакъв договор или анкес към него, е когато най-общо казано са налице незаконосъобразни точки, които са в противоречие с действащите закони в дадената страна. Ако договора (анекса) е законосъобразен и дадена страна се запъне, може и да не иска да развали договорката. Ако има точка в анекса или основния договор за едностранно отказване в срок, спокойно може да се позовете на нея, аз обаче подобен подход много рядко съм виждал. Да допуснем, че съществува такава клауза, то тогава поискайте да се развали анкеса на нейна база. Какво има да го мислите тогава. Ако се опитват да ви размотават, направете го писмено и го заведете с входящ номер и дата на заявлението. Ако откажат, пуснете го по пощата с обратна разписка или куриер също става. Напишете и един мейл ей така за всеки случай. След като минете през това тогава мислете за КЗП, съд и т.н. 

Според мен обаче, за да си спестите нервите, трябва да се иде на вариант разваляне на анекса по взаимно съгласие, за това трябва и малко подход, ако щете и чар. Идете на място поговорете с хората в магазина без да сте досадни и нервни. Изложете кратки и ясни аргументи защо искате да развалите анекса, наблегнете на човешкия фактор разбиране. Ако не се получи от първия път, оставате си вратичка да се върнете отново, не ги притискайте и не досаждайте хората там си имат и друга работа, помолете да се консултират с техните ръководители и кажете, че ще се върнете пак да поговорите. Това са големи компании и много често не са дребнави, колкото и да прозвучи странно или на някой да не му се вярва, много често правят отстъпки само за да се реши даден проблем. Те много добре знаят, че повече биха спечелили ако клиента плаща доволен отколкото за две години примерно да му взимат 20 лв. отгоре на база някакъв анекс, които клиента им я го плащал редовно, я не и после ако трябва да го гонят и да се съдят за тия сравнително малки суми то стана много сложно. Ако се направи с подход съм убеден, че нещата ще се нагласят без излишно мерене на пишки.

 Извини ме затова, което ще кажа -- "шегаджия". Иди се пробвай особено в МТЕЛ. Точно преди един месец имах страхотен пример колко са меганагли и прости Мога да го споделя ако се наложи. Постващия да не се мотае, а точно да прегледа анекса. Ако няма срокове за отказване или промяна просто ще трябва да се съгласи и да си изтърпи подписа. Ако има подобно нещо и от оператора го мотаят се влиза с "голямата брадва" докато не е минал срока иначе няма шанс.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И си прав (в по-голямата част), и не си прав. Веднъж закачен не искат по никакъв начин да те откачат от кукичката. С голямата компания Виваком имах проблем - в района на града, където се ползва номерът спря покритието. Отказаха да прекратим договора, докато не изтече.
И пак казвам - по-добрият вариант след примерно утрешния отказ (не дай боже) е консултация с адвокат.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Емил Костов написа:

 Извини ме затова, което ще кажа -- "шегаджия". Иди се пробвай особено в МТЕЛ. Точно преди един месец имах страхотен пример колко са меганагли и прости Мога да го споделя ако се наложи. Постващия да не се мотае, а точно да прегледа анекса. Ако няма срокове за отказване или промяна просто ще трябва да се съгласи и да си изтърпи подписа. Ако има подобно нещо и от оператора го мотаят се влиза с "голямата брадва" докато не е минал срока иначе няма шанс.

Ами аз не искам да давам наклон на никого, само изказвам мнение, предлагам подход и споделям опит. Кой както иска и вижда нещата така действа. Всеки сам си решава. Подписвал съм достатъчно количество договори и съответно съм развалял такива и като частно лице и служебно включително търговски. Водел съм и няколко дела за моя радост все успешни за мен, включително и с банки където нещата се изпипват ако ме разбираш, ако не ми вярваш още утре заповядай и ще ти покажа всички документи по съответните казуси + ще поговорим и за съдебните практики. С конкретната М-тел също съм имал разправии, но беше в друга посока. Понякога с подход "голямата брадва" често се оказва брадва за самия надигнал я. Не ме разбирай грешно, нито работя в М-тел или друго подобна компания, нито пък искам да ги защитавам, защото не са правдоподобни и ми е ясно, че с търговски трикове ни дерат, но това е друга тема.

 

преди 3 минути, ExaFlop написа:

И си прав (в по-голямата част), и не си прав. Веднъж закачен не искат по никакъв начин да те откачат от кукичката. С голямата компания Виваком имах проблем - в района на града, където се ползва номерът спря покритието. Отказаха да прекратим договора, докато не изтече.
И пак казвам - по-добрият вариант след примерно утрешния отказ (не дай боже) е консултация с адвокат.

Съгласен съм, че операторите се опитват да държат на куката и не го оспорвам. Трябва на всички обаче да ни е ясно, че конкретните компании имат строги търговски политики, все пак те целят печалби, но както добре ни е известно всяко правило си има изключения. Също така някои решения не са в ресора на дадени служители и често по-големият проблем е да се достигне до човека, който може да вземе дадено решение и от когото зависи. Защото обикновено ние контактуваме със служители/търговци в търговските им обекти, който често са като коне с капаци и действат много праволинейно. Може би, защото от една страна не знаят как да постъпят и заемат отбранителна позиция стоейки зад условията по догорите и от друга, просто защото не им се занимава да ескалират дадени казуси и това е по ред причини. Липса на мотивация било то дори и да не загубят % от сключената сделка, липса на създаден вътрешнофирмен канал или организация по дадения проблем, което води до незнание към кого да се обърнат и т.н. Не казвам, че в твоя случай е било така. Относно него има много спорове. Той е много подобен и на казуса - ако си абонат на дадена компания да речем на Интернет, с договор си и решиш да си смениш адреса на местоживеене. Оказва се, че оператора няма покритие там и ето отново се получава "спор". Кой сега не си изпълнява условията по договора, те защото не могат да ти доставят договореното или ти, който претендираш за това, но пък си сключил договора за конкретен адрес. За мобилните мисля, че е малко по различно все пак договора не посочва конкретно място на ползване на услугата и за това могат да ти откажат прекратяване. В такъв случай, може да търсите взаимно споразумение например се сещам да поискаш друга услуга в замяна на текущата. Варианти има, а когато вече се изчерпат съм напълно съгласен да си търсим правата до край, защото само така може да сме някакъв вид регулатор

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти подпиши договор или анекс пък чакай после от умрял писмо. Компаниите гледат да има договори. Нищо друго не ги интересува. Не се ли разбра вече!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Емил Костов написа:

Ти подпиши договор или анекс пък чакай после от умрял писмо. Компаниите гледат да има договори. Нищо друго не ги интересува. Не се ли разбра вече!

Сега ти ще ме извиниш, ама нямаш много опит в тези неща. По изказа ти съдя. Повтаряш едно и също, а монета винаги има две страни. Не си разбрал какво ти отгорих по-горе. Пак ти повтарям ела и с удоволствие ще те убедя в обратното.

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, exwol написа:

Сега ти ще ме извиниш, ама нямаш много опит в тези неща. По изказа ти съдя. Повтаряш едно и също, а монета винаги има две страни. Не си разбрал какво ти отгорих по-горе. Пак ти повтарям ела и с удоволствие ще те убедя обратното.

Не споря с теб! Не знаем какво е подписал постващия. Варианти има, но не става с чар и подмазване. Особено при операторите. Аз работя в такъв оператор та няма нужда.И с удоволствие бих те тествал да видим как ще ги омаеш. Само, че ще прибера лопатата, че ще стане страшно после ;) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Емил Костов написа:

Не споря с теб! Не знаем какво е подписал постващия. Варианти има, но не става с чар и подмазване. Особено при операторите. Аз работя в такъв оператор та няма нужда.И с удоволствие бих те тествал да видим как ще ги омаеш. Само, че ще прибера лопатата, че ще стане страшно после ;) 

Това с чара беше по-скоро шега и за разчупване на нервната материя. Говорех принципно за подхода и какво може да се опита преди да "скачаш с брадвата", което е краен вариант. Иначе може да ме тестваш, чар обаче от брадат закръглен урунгел като мен не очаквай. Както казах вече, хлъзгал съм се по тая пързалка и до сега успешно. Занапред ако ми се наложи ще видим, аз говорех за вече минали неща. А ти щом работиш за подобен оператор може би най-добре знаеш някои неща, обаче има и едно много тънко нещо. В подобни големи компании има фирмени политики и ясни правила на кои служители какво може да им се казва и какво не, и в това няма нищо странно. На това се казва корпоративна стратегия на управлението и успешния бизнес. Обикновено именно редовите служители и тези от ниско управленско ниво последни разбират за вратичките във фирмите си. Ако пък си мениджър от високо ниво, вече е ясно защо говориш така ;)

Редактирано от exwol (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В случая вината е на лицето подписало договора. Другото няма значение. И няма да те тествам. Отдавна знам, че си сериозен и си доста кадърен и начетен. Много ми е интересно що теб не са те излъгали с нещо. 

BTW: Между другото виж си постовете, че се дублират по два пъти ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Емил Костов написа:

В случая вината е на лицето подписало договора. Другото няма значение. И няма да те тествам. Отдавна знам, че си сериозен и си доста кадърен и начетен. Много ми е интересно що теб не са те излъгали с нещо. 

BTW: Между другото виж си постовете, че се дублират по два пъти ;)

Не съм се лъгал в такива неща, иначе безгрешни и вездесъщи хора няма. Аз пък съм се лъгал в други и съм си навличал главоблъсканици. За тестването нямаш грижи ако решиш, винаги ще споделя опит. Просто казусите не са за публично изнасяне по ред причини, иначе не ми пречи да ги постна и тук.

п.п. За дублирането на постовете видях още одеве, докладвах ги за триене още тогава, даже щях да те питам ти като част от екипа нямаш ли там достъп до секция дето се събирате и да си коментирате, па натиснете малко администрацията. Много, ама много е бъгав този форум и през последните години това е най-калпавия, в който пиша. Вярно, че се случват технически затруднения и няма 100% работещ безпроблемен софтуер,  но това е доста често явление тук. Или ще зарежда като все едно, че съм с dial-up от края на 20-ти век или ще дублира постове или изобщо няма да е онлайн. Мобилната версия пък се разчеква при първата картинка в пост, абе трагична работа. Стегнете се, цените се за една от най-големете ИТ общности. Както и да е не е моя работа. Прост сега кликам да публикувам и излизат два поста, на всичко отгоре целия форум е много бавен, а пък редактора как лагва не е истина.

Редактирано от exwol (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес звъннахме на оператор. Тя ни каза, че анекса вече влязъл в сила и нищо не можело да се направи, освен другият месец да се прекрати, но с 3 месечни неустойки.
Вчера от три места ни казаха, че договорите/анексите можело да се прекратят един месец, след подписването им в хенди.
Анекс 1, Анекс 2.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Тук става въпрос, че аз съм в правото си да искам този анекс да се прекрати. Служителите в Хенди умишлено не искат да го прекратят.

При подписване на договор има едно поле в което ти дават да се подпишеш заедно с другите подписи, а това поле гласи "Влизане на договора в сила веднага". Има ли подпис там - няма връщане назад.

П.п.: Прочетохте ли си въобще договора и условията, които се застъпват, дори вече при свършен факт?

П.п.2: Ако не сте взели устройство, то можете да наплатите 3 такси и да прекратите договора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.