Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Някой да знае колко време трае смяната на преден панел в на Теленор сервиза?(отлепен, не счупен)

Дадох си сонито(Z3 Compact, то е купено от тях, на лизинг и още има гаранция) на 27.10(в офиса), на 31.10 са го приели в сервиза и все още го няма.

Ходих да питам, казаха ми че максимума е един месец, ама като им казах че е сони и ми отговориха че те отиват в специализиран сервиз и отнема повече време.

Някой да е имал подобна случка? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1 каледарен месец при все повредата. Без значение Сони мони. Такива специализирани сервизи глупости тебе не те интересуват, ако ти го забавят повече от един календарен месец, можеш да ги попилееш с кзп-та и тем подобни.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Ivelin _ написа:

 

Някой да знае колко време трае смяната на преден панел в на Теленор сервиза?(отлепен, не счупен)

Дадох си сонито(Z3 Compact, то е купено от тях, на лизинг и още има гаранция) на 27.10(в офиса), на 31.10 са го приели в сервиза и все още го няма.

Ходих да питам, казаха ми че максимума е един месец, ама като им казах че е сони и ми отговориха че те отиват в специализиран сервиз и отнема повече време.

Някой да е имал подобна случка? 

Досаждай им през ден през два дори по телефона да е пак от полза ще е.Един месец сервиз сякаш са го върнали на китайците те да го правят.В сервизите не си дават хич зор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има ли закон ограничаващ времето на престой в сервиз?

Това им е от сайта, относно сервиза : Предлагаме ти бързо и надеждно обслужване. Това важи за устройствата с марки, за които Теленор Сервиз е оторизиран в България, а за останалите – срокът е в рамките на законово регламентирания.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Ivelin _ написа:

Има ли закон ограничаващ времето на престой в сервиз?

Да. 1 месец трябва да се обслужи гаранцията, да се замени устройството при невъзможност за ремонт или да се върнат парите. Като този, който обслужва гаранцията избира как точно да действа.

Редактирано от simtech (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Ivelin _ написа:

Има ли закон ограничаващ времето на престой в сервиз?

Това им е от сайта, относно сервиза : Предлагаме ти бързо и надеждно обслужване. Това важи за устройствата с марки, за които Теленор Сервиз е оторизиран в България, а за останалите – срокът е в рамките на законово регламентирания.

Този закон ще да е някой техен от вътрешния правилник на фирмата.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Любо написа:

Този закон ще да е някой техен от вътрешния правилник на фирмата.

Цитат

Какво да прави потребителят ако продавачът не е съгласен да задоволи неговото искане?
При нарушаване на задълженията по предоставената гаранция или неприемане на рекламация потребителят може да се обърне за съдействие към сдруженията на потребителите, органите за защита на потребителите или към помирителни комисии или да предяви иск в съда.

Имате право да върнете стока ако тя не отговаря на описанието или рекламата
- Задължително си пазете касовата бележка и всички документи към стоката. Ако се налага да оставите някой от тях в магазина задължително си направете копие.
- Ако дефектирала, гаранционна стока не бъде отремонтирана в срок от 30 дни имате право да поискате замяна с нова или връщане на парите.
- Стока, закупена по телефон, интернет или телевизия може да бъде върната в срок от 7 дни дори и без рекламация поради това, че клиента реално не може да огледа това, което купува. Некоректни търговци отказват на клиенти да се възползват от това си право с обяснението, че опаковката е вече нарушена. Закона гласи, че потребителя да съхранява качествата и безопасността на получената стока, за да може да упражни правото си на отказ, което по своему не включва опаковката. Още повече, че има случай в които няма как да извадиш продукта без да му се наруши опаковката. След връщането на такава стока търговеца има 30дневен срок да възстанови сумата. Не забравяйте след като върнете стоката да си вземете документче за това ако сумата ще ви се изплаща по-късно.
- Времето, през което стоката се намира в сервиза трябва да бъде дописано към гаранционната ви карта и гаранционния срок да бъде удължен с толкова.
- Придвижването на дефектиралата стока става от магазина, от който е закупен. Всеки , който ви праща да си носите стоката еди-къде-си да я ремонтират нарушава правата ви.
- При заявяване на рекламация търговецът е длъжен да я впише в регистъра за рекламации независимо дали той (търговеца) я счита за основателна или не.

Редактирано от simtech (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да за ремонт и в Мтел се чака един месец!

От такава случка станах с два телефона на Мтел! Ся я махнах едната карта и сложих Виваком.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, _Alex&Vanko_ написа:

Да за ремонт и в Мтел се чака един месец!

да ама при мене мина един месец.

Дали пък не чакат до 17.01 да изтече гаранцията?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Ivelin _ написа:

да ама при мене мина един месец.

Дали пък не чакат до 17.01 да изтече гаранцията?

Има го и този момент,но няма как да те цакат защото са взели апарата в срока на гаранцията.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто ще чакаш да ти оправят телефона. Нали се сещаш, че не си им само ти на главата. Виж си и в договора. Там е описано доста подробно какво се случва при повреда и колко трае сервизното обслужване.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Ivelin _ написа:

да ама при мене мина един месец.

Дали пък не чакат до 17.01 да изтече гаранцията?

Във великия сервиз има двама майстори и купища телефони!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Ivelin _ написа:

да ама при мене мина един месец. Дали пък не чакат до 17.01 да изтече гаранцията?

Ако имаш протокол за това,че са го приели за гаранционен ремонт, няма проблем. Трябва да го обслужат. Ако е минал един месец, тогава им кажи, че ако не получиш замяна, ремонт или парите, ще отидеш в КЗП.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Във великия сервиз има двама майстори и купища телефони!

Така е! Но колко пъти да се обяснява!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Просто ще чакаш да ти оправят телефона. Нали се сещаш, че не си им само ти на главата. Виж си и в договора. Там е описано доста подробно какво се случва при повреда и колко трае сервизното обслужване.

 Какво е това мислене? Какво ме интересува мен кой друг йм е на главата? Какво значи че ще чакам, колкото се наложи ли? Не. Има договорни отношения, има и законово определен срок. Като първото не може да е над второто. По закон срока за отремонтиране е един календарен месец и аз да речем като клиент пет пари не давам, че не съм йм само аз на главата! Като не йм стига персонал, да си наемат, могат да си го позволят, ама с това твоето мислене.. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Silvering написа:

 Какво е това мислене? Какво ме интересува мен кой друг йм е на главата? Какво значи че ще чакам, колкото се наложи ли? Не. Има договорни отношения, има и законово определен срок. Като първото не може да е над второто. По закон срока за отремонтиране е един календарен месец и аз да речем като клиент пет пари не давам, че не съм йм само аз на главата! Като не йм стига персонал, да си наемат, могат да си го позволят, ама с това твоето мислене.. 

Не знам да съм казал нещо по-различно!! Прочети ми пак коментара!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Любо написа:

Досаждай им през ден през два дори по телефона да е пак от полза ще е.Един месец сервиз сякаш са го върнали на китайците те да го правят.В сервизите не си дават хич зор.

К'во ще прави в Китай?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Любо написа:

сякаш са го върнали на китайците

Не, на немците ги пращат сонитата (поне IT техниката)
И като си го взеамаш си провери в протокола отбелязан ли е точно ли е отбеязан престоят.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След изтичането на 30 дневен срок си в правото си да отидеш и да поискаш възстановяване на сумата или нов телефон. Няма какво да ти обясняват колко им е зает сервиза и да ги чакаш. Отивай и си искай парите или телефона. Стига да имаш документ че са ти приели телефона и от датата на приемане са изтекли 30 календарни дни.

Няма как да чакат да изтече гаранцията, гаранцията се удължава с престоя на уреда в сервиза.

Отивай утре или в понеделник и си търси правата, ако се запънат - директно в КЗП без да се разправяш много ... пусни си една жалба както трябва и чакай решение. Ако след като си пуснал жалба те търсят от теленор да си вземеш стария телефон - не го взимай, чакай или нов или връщане на пари, поне аз така бих направил, даже още на 31-ия ден :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Специално за Sony се изпращат към техен сервиз, до преди време имаха в Атина, но от скоро не знам дали имат изобщо в нашия регион (EMEA), така, че месец ще отнеме. Samsung си имат сервиз , два телефона да ми заменяни за по 6 единия и 7 дни другия. Huawei имат сервизно обслужване тук, за други - не съм сигурен. Lenovo ако не се лъжа имаха.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вчера отидох със сервизния протокол и ми казаха че частта се бави(коя точно не казаха).

Предложиха ми да го сменят с нов, ама имали бял и оранжев, няма черен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако са поръчали някаква част от Китай, я чакай след нова година. Иначе преди няколко години най-близкият официален сервиз на Сони беше в Унгария. Нямам идея дали се е променило положението.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В Атина беше, също и кол-центъра им. Унгария е по-далечния. Не знам дали съществуват още и двата.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.