Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте,

След Reset на лаптопа се оказа, че без да е включван в мрежата, без да е инсталирано нещо на компютъра въобще и дори без да е включван, батерията се изтощи от 100% на 59% след като се включи САМ !!! преди няколко дни. От тогава всеки ден след изключването на лаптопа през нощта изразходва 3-4% от батерията, при положение, че няма инсталирани програми. За съжаление не ми дава възможност да копирам съдържанието на FRST.txt файла, както и да опитвам. Озадачих се, че на D drivе има 160 МВ заети с нещо, затова  прикачам снимки.

Благодаря предварително!

 

disk partition.jpg

disk partition 1.jpg

Addition.txt

FRST.txt

Съдържанието на FRST.txt го качвам в 11 jpegs чрез prt sc, защото по никакъв друг начин не мога да го копирам!

Untitled 1.jpg

Untitled 2.jpg

Untitled 3.jpg

Untitled 4.jpg

Още 3 jpgs

Untitled 5.jpg

Untitled 6.jpg

Untitled 7.jpg

Untitled 8.jpg

Untitled 9.jpg

Untitled 10.jpg

Untitled 11.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пропуснах да добавя, че дава грешка при ъпдейт на уиндоса и изобщо не сваля ъпдейти. Дава грешка също и с  UpdateChecker.еxe. Windows Troubleshooter открива грешки, казва, че ги е отстранил, но при следващо стартиране на програмата открива същите грешки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А погледна ли във Диспечер на задачите? проследи къде имаш натоварване,или направи една снимка,също и опции на захранването виж на каква опция е зададен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря Ви за проявения интерес, но предвид правилата на този форум, се надявам на съдействие от екипа на  HJT Team.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Цитат

След Reset на лаптопа се оказа, че без да е включван в мрежата, без да е инсталирано нещо на компютъра въобще и дори без да е включван, батерията се изтощи от 100% на 59% след като се включи САМ !!!

Какво ще рече след резет на лаптопа? Рестарт на Windows или сте направили Reset-PC опцията за преинсталация на Windows? Колкото до включването, възможно е в BIOS-a да е зададено да се пуска по ЛАН (Wake on Lan) или друга подобна опция или просто да има проблеми със захранването нещо.

Цитат

От тогава всеки ден след изключването на лаптопа през нощта изразходва 3-4% от батерията, при положение, че няма инсталирани програми.

Според лог файла имате доста инсталирани програми и доста процеси работещи във фонов режим. В Power Options какъв режим е избран? Между другото когато не сте на път просто го ползвайте на ток, а не на батерия.

Цитат

Озадачих се, че на D drivе има 160 МВ заети с нещо, затова  прикачам снимки.

А като отворите дяла има ли файлове и папки в него? Проверете дали сте направили да виждате скритите системни файлове. Отворете My Computer => кликнете на View => Изберете Options => отидете до секцията View и направете следните настройки и натиснете Apply:

gM0wjTL.png

Сега вижте има ли нещо в D:\ и ако да, какво.

Иначе лог файловете са кристално чисти и тук не се касае за зловреден софтуер. Проблема ще да е някъде другаде.

В грешките от последните събития видях само грешки с омазани права над ключове в регистрите, които са безобидни и могат да се игнорират, но може да влезна през TeamViewer и да ги погледна ако се наложи (или искате).

Можем да поработим и за проблема с Windows Update само, че сигурни ли сте, че има проблеми там защото UpdateChecker.exe, не е част от Windows Update клиента, а от програмата на ASUS - Faulting application path: C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS Live Update\UpdateChecker.exe

Поздрави!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Благодаря Ви за бързата реакция!

Лаптопът е преинсталиран с  Reset-PC опцията за преинсталация на Windows с изчистване на всички файлове на потребителя, след което не са прaвени никакви настройки на лаптопа /да не говорим за BIOSa/, нито са инсталирани някакви програми. Направих опит да инсталирам Nokia Software Recovery Tool, но без успех/проблемите бяха факт и преди това . Лаптопът е на по малко от година и няма проблеми със захранването със сигурност , а когато го използвам в 99,9% използвам зарядно устройство- що се касае до Power Options - избран е режим Balanced по дифолт.

В D drive се вижда System Volume Information Folder that is not accessible + Recycle Bin, след като приложих вашите настройки/ прилагам и имидж/ 

Що се касае до Windows Update-a - със сигурност не ъпдейтва и има проблем, а споменатия файл го посочих само, защото непрекъснато изскача това съобщение. За съжаление същите проблеми имам и с друг лаптоп, който преинсталирах по същия начин.

Каквото съдействие е необходимо от моя страна /+  TeamViewer /  - ще го имате - моля Ви само да ми помогнете!

 

 

 

Untitled12.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Папките в D:\ са дело от System Restore. Можете да го спрете за дял D:\

Десен бутон на My Computer => Properties => кликнете на линка вдясно System Protection => Изберете дял D:\ Configure => Disable System Protection.

Ще оправим Windows Update и друго не виждам какво можем да направим, защото проблема изобщо не е за този раздел (или за раздел Windows сте или за раздел Общи хардуерни проблеми, защото това, че системата е нова не изключва хардуерната част).

Изтеглете и пробвайте да инсталирате следния пакет => https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=53334

След това рестартирайте системата и пробвайте да потърсите за актуализации и вижте дали Windows Update вече работи.

А каква грешка дава с Nokia Software Recovery Tool?

Поздрави!

Попаднах на интересна тема относно програмата на Nokia...Явно вече поддръжката и е прекратена.

http://digipassion.com/nokia-software-recovery-tool-update/

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Относно D drive - System restore вече беше disabled.

След като инсталирах update-a  се стартира Windows Stand alone Installer, както и при предишните ми опити да инсталирам ъпдейти, но без резултат - просто си върти Searching for updates on this computer. След като инсталирах Windows Device Recovery - даде грешка, защото се опитвам да възстановя по стар Nokia  от Lumia, което не е толкова важно по същество.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Той така или иначе дяла е празен и можете с десен бутон просто да го форматирате ако толкова тези папки ви дразнят.

Колкото до актуализациите, изтеглете програмата Windows Repair (all in one) оттук

Разархивирайте програмата на десктопа с папка по избор.

Стартирайте файла Repair_Windows.exe с десен бутон и Run as administrator.

Oтидете до Стъпка 5 (Step 5: Backup) и създайте нова точка за възстановяване на системата и бекъп на текущото състояние на регистрите...
 
Под 1.Registry Backup натиснете бутона Backup.
Под 2.System Restore натиснете бутона Create.

Сега вече отидете до Repairs и натиснете бутона Open Repairs

Сложете отметка пред 17 и премахнете останалите отметки:

и сложете отметка пред Restart/Shutdown System => Restart System и натиснете бутона Start Repairs.

След рестарта вижте дали вече актуализациите вече работят.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като опитах няколко пъти да форматирам  D:\ - папките се възстановяват, а използваното пространство  си остава Used space 160MB.

Два пъти стартирах Tweaking.com поред Вашите инструкции, но Windows update все още не работи - върти Checking for Updates без да сваля нищо, за съжаление.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То е нормално папките да се възстановяват дори и да са празни. Колкото до използваното пространство вижте освен изключен System Restore-a за дяп D:\ и дали бутона Delete е активен. Ако да, натиснете го за да стане Current Usage на 0 bytes. Така или иначе самата файлова система (NTFS) използва MTF (Master FIle Table), където се съхраняват секторите за всеки файл наличен на даден дял и затова Windows отделя малко свободно пространство за тази активност. Понякога и CHKDSK на Windows помага и отстранява грешки свързани именно с MTF и води до коректното показване на свободното пространство от страна на Windows - CHKDSK discovered free space marked as allocated in the master file table (MFT) bitmap. Можем да пуснем CHKDSK и при вас, макар че аз не бих се притеснявал за някакви си 160 MB така или иначе.

 

СТЪПКА 1

 

В полето за търсене на Windows въведете CMD.exe => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => с десен бутон Copy копирайте следната команда chkdsk d: /x /f /r => и с десен бутон Paste я поставете в Command Prompt и натиснете Enter

Изчакайте проверката да приключи.

След това да проверим и дял C:\ Тази проверка обаче изисква рестарт за да започне, защото не може да се активира при зареден Windows.

В полето за търсене на Windows въведете CMD.exe => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => с десен бутон Copy копирайте следната команда chkdsk c: /x /f /r => и с десен бутон Paste я поставете в Command Prompt и натиснете Enter

Съгласете се с Y на диалоговия прозорец. Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне.След това вижте какви са били резултатите.

Рапорта от проверките ще намерите тук: В полето за търсене въведете eventvwr.msc => Аpplications => събитие WinInit Event ID 1001. Kопирайте рапорта в следващия си пост.

Ето как да намерите лог файла (кликнете на линка).

Проверките можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял C:\ и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това проверете отново и публикувайте лог файла от последната дата. Направете същото и за дял D:\

 

СТЪПКА 2

 

След като се уверим, че файловата система е наред, нека да видим какво е положението и при системните файлове:

В полето за търсене на Windows въведете CMD => кликнете с десен бутон върху CMD.exe и изберете Run as administrator.

След това с копи/пейст изпълнете една по една командите и след всяка натиснете Enter

sfc /scannow

Изчакахте проверката да приключи (да стигне 100% и да спре).

Сега копирайте следната команда:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

Сега трябва да се появи sfcdetails.txt на десктопа. Прикачете файла, който ще се появи на десктопа - sfcdetails.txt в следващия си коментар.

 

СТЪПКА 3

 

Изтеглете и стартирайте файла SFCFix.exe.с десен клик на мишката => Run as administraror.

Следвайте инструкциите, които ще се появят подканващи ви да натиснете произволен клавиш от клавиатурата.

Ако ви поиска инсталационния диск на места, го поставете в оптичното устройство преди да натиснете ОК.

Публикувайте лог файла, който ще се появи.

 

СТЪПКА 4

 

Изтеглете следния файл и го запазете на десктопа => fix.bat

Кликнете върху него с десен бутон и Run as administrator.

След като приключи той би трябвало да рестартира системата. Вижте дали сега актуализациите работят.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изтегли HW monitor и пусни снимка да видим състоянието на батерията . Също така погледни настройките на батерията от тук < Контрол панел < хардур и звук < опции на захранването .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е за тук темата да бъде преместена в форум хардуер така всеки друг да дава идеи .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Опитах отново да изтрия съдържанието на D: - бутонът Delete беше активен, но както преди изтриването, така и след това Used Space си остана 160MB, както на снимките. А по отношение на стъпките:
 

СТЪПКА 1

Сканирах C: и D: , следвайки инструкциите Ви, и , ако съм се справила с откриването на лога, това е информацията, която копирах

General

Checking file system on C:

The type of the file system is NTFS.

Volume label is OS.

A disk check has been scheduled.

Windows will now check the disk.

Stage 1: Examining basic file system structure ...

Cleaning up instance tags for file 0x256b2.

160768 file records processed. File verification completed.

2542 large file records processed. 0 bad file records processed.

Stage 2: Examining file name linkage ...

224608 index entries processed. Index verification completed.

0 unindexed files scanned. 0 unindexed files recovered.

Stage 3: Examining security descriptors ...

Cleaning up 644 unused index entries from index $SII of file 0x9.

Cleaning up 644 unused index entries from index $SDH of file 0x9.

Cleaning up 644 unused security descriptors.

Security descriptor verification completed.

31921 data files processed. CHKDSK is verifying Usn Journal...

Usn Journal verification completed.

Stage 4: Looking for bad clusters in user file data ...

160752 files processed. File data verification completed.

Stage 5: Looking for bad, free clusters ...

89251887 free clusters processed. Free space verification is complete.

CHKDSK discovered free space marked as allocated in the volume bitmap.

Windows has made corrections to the file system.

No further action is required.

390703103 KB total disk space.

33356692 KB in 120504 files.

99448 KB in 31922 indexes.

0 KB in bad sectors.

239411 KB in use by the system.

65536 KB occupied by the log file.

357007552 KB available on disk.

4096 bytes in each allocation unit.

97675775 total allocation units on disk.

89251888 allocation units available on disk.

Internal Info:

00 74 02 00 75 53 02 00 ca cc 04 00 00 00 00 00 .t..uS..........

91 00 00 00 20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 .... ...........

Windows has finished checking your disk.

Please wait while your computer restarts.

Details

- <System>
  <Provider Name="Microsoft-Windows-Wininit" Guid="{206f6dea-d3c5-4d10-bc72-989f03c8b84b}" EventSourceName="Wininit" />
  <EventID Qualifiers="16384">1001</EventID>
  <Version>0</Version>
  <Level>4</Level>
  <Task>0</Task>
  <Opcode>0</Opcode>
  <Keywords>0x80000000000000</Keywords>
  <TimeCreated SystemTime="2017-01-16T13:55:58.000000000Z" />
  <EventRecordID>756</EventRecordID>
  <Correlation />
  <Execution ProcessID="0" ThreadID="0" />
  <Channel>Application</Channel>
  <Computer>Faith</Computer>
  <Security />
  </System>
- <EventData>
  <Data>Checking file system on C: The type of the file system is NTFS. Volume label is OS. A disk check has been scheduled. Windows will now check the disk. Stage 1: Examining basic file system structure ... Cleaning up instance tags for file 0x256b2. 160768 file records processed. File verification completed. 2542 large file records processed. 0 bad file records processed. Stage 2: Examining file name linkage ... 224608 index entries processed. Index verification completed. 0 unindexed files scanned. 0 unindexed files recovered. Stage 3: Examining security descriptors ... Cleaning up 644 unused index entries from index $SII of file 0x9. Cleaning up 644 unused index entries from index $SDH of file 0x9. Cleaning up 644 unused security descriptors. Security descriptor verification completed. 31921 data files processed. CHKDSK is verifying Usn Journal... Usn Journal verification completed. Stage 4: Looking for bad clusters in user file data ... 160752 files processed. File data verification completed. Stage 5: Looking for bad, free clusters ... 89251887 free clusters processed. Free space verification is complete. CHKDSK discovered free space marked as allocated in the volume bitmap. Windows has made corrections to the file system. No further action is required. 390703103 KB total disk space. 33356692 KB in 120504 files. 99448 KB in 31922 indexes. 0 KB in bad sectors. 239411 KB in use by the system. 65536 KB occupied by the log file. 357007552 KB available on disk. 4096 bytes in each allocation unit. 97675775 total allocation units on disk. 89251888 allocation units available on disk. Internal Info: 00 74 02 00 75 53 02 00 ca cc 04 00 00 00 00 00 .t..uS.......... 91 00 00 00 20 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 .... ........... Windows has finished checking your disk. Please wait while your computer restarts.</Data>
  </EventData>
  </Event>
 
Направи ми впечатление и следното, но може и да няма отношение.
 
Продължавам със следващата стъпка.
 
 

D DRIVE.jpg

D DRIVE - 1.jpg

report.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

СТЪПКА 2

След сканирането - прикачам  sfcdetails.txt.

sfcdetails.txt

СТЪПКА 3

Това е лог файла, който беше генериран.

SFCFix version 3.0.0.0 by niemiro.
Start time: 2017-01-16 16:55:09.856
Microsoft Windows 8.1 Update 1 - amd64
Not using a script file.

 


AutoAnalysis::
SUMMARY: No corruptions were detected.
AutoAnalysis:: directive completed successfully.

 


Successfully processed all directives.

 

Failed to generate a complete zip file. Upload aborted.


SFCFix version 3.0.0.0 by niemiro has completed.
Currently storing 0 datablocks.
Finish time: 2017-01-16 17:01:23.967
----------------------EOF-----------------------

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дотук добре, липсва само лог файла от проверката с CHKDSK и за дял D:\ Като цяло, както обясних тези 160MB се ползват от файловата система и затова ще игнорираме този "проблем" и ще се концентрираме върху актуализациите на Windows и евентуално върху проблема с батерията. Поне системата е чиста от зловеден софтуер, а проблема с програмата на Nokia също е обясним, защото от Microsoft един вид са "убили" програмата, както сториха и с цялото звено на Nokia.

След последната стъпка пишете дали вече актуализациите работят.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

A ето и лог файла от проверката с CHKDSK и за дял D:\

General

Chkdsk was executed in read/write mode.

Checking file system on D:

The type of the file system is NTFS.

Volume label is Data.

Stage 1: Examining basic file system structure ...

 

 

256 file records processed. File verification completed.

 

 

0 large file records processed.

 

0 bad file records processed.

Stage 2: Examining file name linkage ...

 

 

280 index entries processed. Index verification completed.

 

 

0 unindexed files scanned.

 

0 unindexed files recovered.

Stage 3: Examining security descriptors ...

Cleaning up 1 unused index entries from index $SII of file 0x9.

Cleaning up 1 unused index entries from index $SDH of file 0x9.

Cleaning up 1 unused security descriptors.

Security descriptor verification completed.

 

 

12 data files processed.

Stage 4: Looking for bad clusters in user file data ...

 

 

240 files processed. File data verification completed.

Stage 5: Looking for bad, free clusters ...

 

 

140940150 free clusters processed. Free space verification is complete.

Windows has scanned the file system and found no problems.

No further action is required.

563920895 KB total disk space.

76864 KB in 7 files.

12 KB in 14 indexes.

0 KB in bad sectors.

83415 KB in use by the system.

65536 KB occupied by the log file.

563760604 KB available on disk.

4096 bytes in each allocation unit.

140980223 total allocation units on disk.

140940151 allocation units available on disk.

Details

- <System>
  <Provider Name="Chkdsk" />
  <EventID Qualifiers="0">26214</EventID>
  <Level>4</Level>
  <Task>0</Task>
  <Keywords>0x80000000000000</Keywords>
  <TimeCreated SystemTime="2017-01-16T12:39:22.000000000Z" />
  <EventRecordID>748</EventRecordID>
  <Channel>Application</Channel>
  <Computer>Faith</Computer>
  <Security />
  </System>
- <EventData>
  <Data>Checking file system on D: The type of the file system is NTFS. Volume label is Data. Stage 1: Examining basic file system structure ... 256 file records processed. File verification completed. 0 large file records processed. 0 bad file records processed. Stage 2: Examining file name linkage ... 280 index entries processed. Index verification completed. 0 unindexed files scanned. 0 unindexed files recovered. Stage 3: Examining security descriptors ... Cleaning up 1 unused index entries from index $SII of file 0x9. Cleaning up 1 unused index entries from index $SDH of file 0x9. Cleaning up 1 unused security descriptors. Security descriptor verification completed. 12 data files processed. Stage 4: Looking for bad clusters in user file data ... 240 files processed. File data verification completed. Stage 5: Looking for bad, free clusters ... 140940150 free clusters processed. Free space verification is complete. Windows has scanned the file system and found no problems. No further action is required. 563920895 KB total disk space. 76864 KB in 7 files. 12 KB in 14 indexes. 0 KB in bad sectors. 83415 KB in use by the system. 65536 KB occupied by the log file. 563760604 KB available on disk. 4096 bytes in each allocation unit. 140980223 total allocation units on disk. 140940151 allocation units available on disk.</Data>
  <Binary>00010000200000001C0000000000000000000000000000000000000000000000</Binary>
  </EventData>
  </Event>

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

СТЪПКА 4

Изпълних стъпката, но все още не се свалят ъпдейтите.

Стартирах Windows Update Troubleshooter и показва следното

Windows Update
Publisher details
Issues found
Some security settings are missing or have been changed
Detected
Reset security settings
Not run
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
Windows Update error 0x8024402C(2017-01-16-T-05_21_59P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Potential issues that were checked
Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
Windows Update services are not running
Issue not present
 
Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
Issues found
Detection details
6
Some security settings are missing or have been changed
Detected
Reset security settings
Not run
6
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
6
Windows Update error 0x8024402C(2017-01-16-T-05_21_59P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
6
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Repair Windows Update services and dependencies
Potential issues that were checked
Detection details
  Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
 
  Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
 
  Windows Update services are not running
Issue not present
 
 
  Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
 
Detection details
Error Report
RootCause: RC_DataStore
ErrorCode: 0x8024402C
TimeDetected: 2017-01-16-T-05:21:59P
Collected File
File Name: CheckSURLog.cab
Collection information
Computer Name: FAITH
Windows Version:
6.3
Architecture:
x64
Time:
Monday, January 16, 2017 5:21:24 PM
Publisher details
Background Intelligent Transfer Service
Find and fix problems that may prevent background downloads from working
Package Version:
1.2.1.20140627
Publisher:
Microsoft Corporation
Windows Update
Find and fix problems with Windows Update
Package Version:
8.1.1.20160515
Publisher:
Microsoft Corporation

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хммм...интересно. Обикновено досега трябваше да сме го оправили, но имаме още козове в ръкава.

В полето за търсене на Windows въведете CMD => кликнете с десен бутон върху CMD.exe и изберете Run as administrator.

След това с копи/пейст изпълнете следната команда и натиснете Enter

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

След като приключи направете снимка на резултата.

 

  • Също така моля, изтеглете comintrep.zip и да го запишете на вашия работен плот.
  • Разархивирайте изтегления файл в папка по избор и стартирайте ComIntRep_X64.exe.
  • Поставете всички отметки и натиснете Go!
  • Игнорирайте всички съобщения за грешки.
  • След като приключи натиснете OK, за да рестартирате компютъра си.
  • Проверете как е положението след това с актуализациите.

 

Поздрави!

Между другото прегледах кода за грешката - 0x8024402C и стана ясно, че проблема е най-вероятно от защитната стена на McAfee или на Windows. Временно изключете защитата на McAfee и вижте дали проблема остава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Резултатът от сканирането е следния /не ми позволява да прикача снимката, затова преписвам резултата/

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]

(c) 2013 Microsoft Corporation. All rights reserved.

C:\ Windows\ system 32> Dism / Online /Cleanup-Image / ScanHealth

Deployment Image Servicing and Management Tool

Image Version: 6.3.9600.17031

[================100.0%==================]

No component store corruption detected.

The operation completed successfully.

 

Изпълних стъпките, свързани с ComIntRep_X64.exe

Но нямаше резултат.

Опитах и като деактивирах McAfee - отново не тръгнаха ъпдейтите.

Отново стартирах Windows Update Troubleshooter и това е резултата

Windows Update
Publisher details
Issues found
Some security settings are missing or have been changed
Detected
Reset security settings
Not run
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
Windows Update error 0x80070005(2017-01-16-T-06_50_33P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Potential issues that were checked
Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
Windows Update services are not running
Issue not present
 
Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
Issues found
Detection details
6
Some security settings are missing or have been changed
Detected
Reset security settings
Not run
6
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
5
Windows Update error 0x80070005(2017-01-16-T-06_50_33P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
6
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Repair Windows Update services and dependencies
Potential issues that were checked
Detection details
  Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
 
  Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
 
  Windows Update services are not running
Issue not present
 
 
  Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
 
Detection details
Error Report
RootCause: RC_DataStore
ErrorCode: 0x80070005
TimeDetected: 2017-01-16-T-06:50:33P
Collected File
File Name: CheckSURLog.cab
Collection information
Computer Name: FAITH
Windows Version:
6.3
Architecture:
x64
Time:
Monday, January 16, 2017 6:50:15 PM
Publisher details
Background Intelligent Transfer Service
Find and fix problems that may prevent background downloads from working
Package Version:
1.2.1.20140627
Publisher:
Microsoft Corporation
Windows Update
Find and fix problems with Windows Update
Package Version:
8.1.1.20160515
Publisher:
Microsoft Corporation

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така, грешката вече е друга - 0x80070005

Това обикновено е свързано с объркани права над ключове в регистрите.

Стартирайте файла Repair_Windows.exe (Tweaking Repair All in one, която стартирахте преди време) с десен бутон и Run as administrator.

Oтидете до Стъпка 5 (Step 5: Backup) и създайте нова точка за възстановяване на системата и бекъп на текущото състояние на регистрите...
 
Под 1.Registry Backup натиснете бутона Backup.
Под 2.System Restore натиснете бутона Create.

Сега вече отидете до Repairs и натиснете бутона Open Repairs

Сложете отметка пред 1,2,3,4,5,6,7,9,10,13, 14,17,21,26,27,33 и премахнете останалите отметки:

и сложете отметка пред Restart/Shutdown System => Restart System и натиснете бутона Start Repairs.

След рестарта вижте дали вече актуализациите вече работят.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стартирах файла Repair_Windows.exe  според инструкциите, но след рестарта все още не ъпдейтва.

Това са резултатите от Windows Update Troubleshooter

Windows Update
Publisher details
Issues found
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
Windows Update error 0x80070005(2017-01-16-T-07_59_49P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Potential issues that were checked
Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
Some security settings are missing or have been changed
Issue not present
 
Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
Windows Update services are not running
Issue not present
 
Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
Issues found
Detection details
6
Service registration is missing or corrupt
Detected
Reset service registration
Not run
6
Windows Update error 0x80070005(2017-01-16-T-07_59_49P)
Detected
Resetting Windows Update data store
Not run
6
Problems installing recent updates
Detected
Repair Windows Update
Not run
Repair Windows Update services and dependencies
Potential issues that were checked
Detection details
  Windows Update environment variables are incorrect
Issue not present
 
 
  Some security settings are missing or have been changed
Issue not present
 
 
  Check for missing or corrupt files
Issue not present
 
 
  Windows Update services are not running
Issue not present
 
 
  Cryptographic service components are not registered
Issue not present
 
 
Detection details
Error Report
RootCause: RC_DataStore
ErrorCode: 0x80070005
TimeDetected: 2017-01-16-T-07:59:49P
Collected File
File Name: CheckSURLog.cab
Collection information
Computer Name: FAITH
Windows Version:
6.3
Architecture:
x64
Time:
Monday, January 16, 2017 7:59:26 PM
Publisher details
Background Intelligent Transfer Service
Find and fix problems that may prevent background downloads from working
Package Version:
1.2.1.20140627
Publisher:
Microsoft Corporation
Windows Update
Find and fix problems with Windows Update
Package Version:
8.1.1.20160515
Publisher:
Microsoft Corporation

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересно. При вас доста се закучиха нещата.

Изтеглете edit-text.giffixlist.txt и го запазете на десктопа. (или в папката, където се намира FRST64.exe).
Стартирайте FRST64.exe и след като зареди и направи бекъп на регистрите (и може би ще се самообнови и ще се затвори и ще се стартира отново) натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата.
 
Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми!

Вижте дали проблемите остават.

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от heat_bg
      Хванах някакъв вирус и всички снимки и клипове станаха с разширение mado.
      И в момента не могат да се отворят.
      Сканирах PC  с Kaspersky ,Malwarebytes,Anti-spyware и няма оправия.
      Pc-то се оправи но не и снимките и видето.
    • от Jordan890
      Здравейте. Моля за помощ. Когато си включа компютъра, браузърът ми под подразбиране Opera се включва автоматично и ми отваря таб, който автоматично ме води към сайтове за хазартни игри. Аваст не откри нищо, деинсталирах го и инсталирах Bitdefender, който също не откри нищо. Как мога да се справя с проблема ? 
      П.п. това се случи след като изтеглих и инсталирах приложение, което бе препоръчано тук, а именно https://www.kaldata.com/софтуер/adsfix-261716.html AdsFix 7.123.20.1
      Тази тема е продължение на 
       
      Прикачвам файлове от FRST с молба за съдействие. Благодаря! 
      1.txt 2.txt 3.txt
    • от k19_russia
      Здравейте!
      Днес реших да пробвам така наречената програма ProtonVPN. Всичко беше добре докато не реших да се дисконектна и изключих VPN-a. След това се оказа, че нямам интернет достъп. В браузърите Chrome и MS edge не успявам да зареждам сайтове. На команда ping google.bg няма отговор. Единственото което работи е cloud клиента, с който се свързвам отдалечено до работното ми място. Следователно си мисля, че имам някакъв достъп до глобалната система и нещо ми пречи да го осъществямам с другите ми приложения на PC. 
      Опитах се да проверя на адаптера на WIFI да взима автоматично настройките от рутера. Всичко е на автоматично. Гледам, че програмата protonVPN е създала виртуален мрежови адаптер, който се изключва при дисконект на програмта от сърварите и след това оставам само на wifi адаптера. 
      Когато отново се свържа чрез protonvpn към някой от сърварите internet достъпът ми се възстановява и отново мога да достъпя интернет сайтовето които ползвам.

      Предисторита на горното, е че на другията дял на същият комп имах WINDOWS който ползвах само него и опитах да ползвам версия на VPN програма която беше кракната. Успях да инсталирам програмата, но антивирусната полудя и съответно изтри някои неща в резултат на което нямах интернет достъп, но имах ping към сървъра на google.com. Резултата не се промени и след деинсталиране на дадената програма. 

      Някой има ли идея какво мога да проверя и да реша проблема си и да имам досъп до интернет и при изкл. protonVPN 
    • от Ex0dus
      Здравейте,
      Предполагам, че може да съм си натряскал някой вирус не знайно как, защото компютърът ми стана бавен и на моменти засича. Прикачвам файловете по долу.

       
      Addition.txt FRST.txt
    • от Ralitsa-Bella Perfanova
      Здравейте, 
      При свалянето и инсталирането на една програма на компютъра ми бе качен вирус, който екриптира голямо количество важни файлове с .kkll екстеншън. За да получа файловете обратно ми искат 490$ в първите 72 часа, а след това става двойно.
       
      Някой срещал ли се е с подобен проблем и може ли да ми помогнете и дадете съвет? 

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...