Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте имам проблем с лаптоп Асус, на самия лаптоп пише, че е модел X554S, а уиндоуса го засича като модел X555SJ. Лаптопът е чисто нов и му сложих Windows 8.1. Дискът с драйвърите отново изкарва, че лаптопът е X555SJ. Проблемът е, че не мога да активирам touchpada. Пробвах доста неща - да инсталирам драйвърите от сайта на Асус, но там те са само за Уиндоус  10. Опитах да го стартирам с fn + f9 - не се получи. Изполвах и програма за ъпдейт на драйвъри, тъй като имаше проблем и с wifi, за щастие програмата засече липсващият WAN драйвър и се оправи. Но не засече липсващ драйвър на пада. Забравих да отбележа, че когато се опитам да инсталирам драйвъра от сайта на асус, ми излиза следната грешка (прикаченият файл). Опитах и да променя с регедит в регистъра някои неща, но не стана. Моля за съвети!

Screenshot_1.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За грешката за тъч пад-а: пусни програмата като администратор( десен бутон Run as admin).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Евгени Симеонов написа:

За грешката за тъч пад-а: пусни програмата като администратор( десен бутон Run as admin).

И това опитах не се получава. Това са файловете, които свалих от сайта, но те са за УИН 10. 

Screenshot_1.png

Редактирано от vetchnia (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да свалиш от сайта на асус  Synaptics Touchpad driver . Пишат, че помагало.

Редактирано от Евгени Симеонов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Евгени Симеонов написа:

Пробвай да свалиш от сайта на асус  Synaptics Touchpad driver .

Току що опитах - пише  Synaptics device not found. Ръннах го като администратор.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тук има инфо, но е на английски: http://ivanrf.com/en/asus-smart-gesture-problem-with-windows-installer/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Евгени Симеонов написа:

Тук има инфо, но е на английски: http://ivanrf.com/en/asus-smart-gesture-problem-with-windows-installer/

Деинсталирах  Smart Gesture  с Revo. Опитах се да инсталирам Intel® Driver Update Utility, но ми излезе пак тази грешка. Дали ако му сложа УИН 10, ще се  оправи , като използвам оригиналният диск с драйвъри.Screenshot_2.png

 

Редактирано от vetchnia (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, vetchnia написа:

Деинсталирах  Smart Gesture  с Revo. Опитах се да инсталирам Intel® Driver Update Utility, но ми излезе пак тази грешка. Дали ако му сложа УИН 10, ще се  оправи , като използвам оригиналният диск.Screenshot_2.png

 

Пробвай нищо не губиш :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А фактът, че пада въобще не се показва в device manager (само външната мишка), трябва ли да значи, че има проблем? Или това е просто, защото не е инсталиран драйвъра?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Инсталирах му 10ка и се оправи проблемът с пада. Даже без да ползвам драйвърите от оригиналния диск.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване