Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

преди 25 минути, Емил Костов написа:

Това не е вярно. Да, ще може да си пренесе номера ако си е плащал сметките без да има разправии, но ще трябва да си плати към МТЕЛ всички оставащи такси до края на договора

За пореден път пишеш неверни неща. 

Необходимо е да е бил на договор минимум три месеца, да не дължи такси на оператора и да няма апарат на лизинг.

Отива в офис на приемащ оператор, попълва заявление и до два работни дни ще разбере може или не може. 

 

 

Как се осъществява преносимостта на номер?

  

Стъпка 1: Посетете магазин на VIVACOM

  

  • Заявете желанието си да пренесете номера си, като попълните заявление.
  • Изберете услугата, която искате да ползвате и вземете новата(ите) си SIM карта(и). Броят им зависи от броя на номерата, които сте заявили за пренасяне.
  • До 2 работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за реалната дата на пренос.

  

   
Важно:

  

  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на абонаментен план при условие, че сте били активен клиент на оператора най-малко 3 месеца към датата на подаване на заявлението;
  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на предплатена услуга, ако сте заредили предплатената си карта с минимум 10 лв. към датата на подаване на заявлението;


Стъпка 2: Дата на пренасяне

  • Новата Ви карта ще бъде активирана в между 9:00 и 17:00 часа на датата на пренасяне. Всички обаждания към номера от мрежата на стария Ви мобилен оператор ще бъдат пренасочени към мрежата на приемащия оператор.
  • Старата Ви карта ще бъде деактивирана.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

преди 6 минути, П.е.т.ъ.р написа:

За пореден път пишеш неверни неща. 

Необходимо е да е бил на договор минимум три месеца, да не дължи такси на оператора и да няма апарат на лизинг.

Отива в офис на приемащ оператор, попълва заявление и до два работни дни ще разбере може или не може. 

 

 

Как се осъществява преносимостта на номер?

  

Стъпка 1: Посетете магазин на VIVACOM

  

  • Заявете желанието си да пренесете номера си, като попълните заявление.
  • Изберете услугата, която искате да ползвате и вземете новата(ите) си SIM карта(и). Броят им зависи от броя на номерата, които сте заявили за пренасяне.
  • До 2 работни дни ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за реалната дата на пренос.

  

   
Важно:

  

  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на абонаментен план при условие, че сте били активен клиент на оператора най-малко 3 месеца към датата на подаване на заявлението;
  • Можете да пренесете колкото искате Ваши номера на предплатена услуга, ако сте заредили предплатената си карта с минимум 10 лв. към датата на подаване на заявлението;


Стъпка 2: Дата на пренасяне

  • Новата Ви карта ще бъде активирана в между 9:00 и 17:00 часа на датата на пренасяне. Всички обаждания към номера от мрежата на стария Ви мобилен оператор ще бъдат пренасочени към мрежата на приемащия оператор.
  • Старата Ви карта ще бъде деактивирана.

Напротив пиша точно верните неща, защото тази процедура я правихме на мой познат точно преди 2 месеца. Беше на МОБИЛТЕЛ и премина към Виваком.

Да, преминаването става лесно. Казваш, но новия оператор, че искаш да си пренесеш номера към него и вече не се занимаваш с разправии както преди.

За да ти бъде пренесен номера не трябва да имаш такси или задължения към стария  оператор. След като ти бъде пренесен номера в офис на стария си оператор си плащаш разсрочено или наведнъщ всички такси оставащи ти от договора с него.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Много си упорит!? В най лошия случай всички такси са за три месеца. И пак ти казвам ,че приемащия се оправя. 

 

 от 01.07.2016 г., факт е споразумение между КЗП и два от мобилните оператори (Мтел и Виваком), според което при прекратяване на договора с мобилен оператор,независимо колко време остава до края на договора (дали 20 или 2 месеца от 2 годишния срок), неустойките, които се дължат от потребителя се равняват на три месечни вноски. Т.е. отсега нататък, ако сключа договор с Мтел или Виваком и реша да се откажа от договора на третия месец от сключването примерно, ще дължа неустойка в размер на месечната такса за 3 месеца, а не всички оставащи месечни вноски. За жалост обаче, ако съм сключил договора си преди 01.07.2016 г., не мога да се ползвам от тази възможност

Редактирано от П.е.т.ъ.р (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 18.02.2017 г. в 15:22, Емил Костов написа:

Чудесно, постващия да спира да плаща. Сам ще разбере какво ще му се случи.

кво ще стане НИЩО преди 3-год исках да прекратя с Глобул те така се опитаха да ме направят на луд и ми казаха че трябва да внеса 200лв,директно и казах на операторката че една стотинка няма да получат.И от тогава кво стана нищо,нито са ме търсили за пари нито за нищо.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, =Ivan= написа:

кво ще стане НИЩО преди 3-год исках да прекратя с Глобул те така се опитаха да ме направят на луд и ми казаха че трябва да внеса 200лв,директно и казах на операторката че една стотинка няма да получат.И от тогава кво стана нищо,нито са ме търсили за пари нито за нищо.

Спокойно ще те намерят. Пак ще говорим. Само да не се изненадаш как парите от 200 са станали 1200. Както казах и преди над 10 случая подобни имам. А постващия нека да опита вашия метод. После ще се сърди единствено и само на себе си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 часа, Емил Костов написа:

Спокойно ще те намерят. Пак ще говорим. Само да не се изненадаш как парите от 200 са станали 1200. Както казах и преди над 10 случая подобни имам. А постващия нека да опита вашия метод. После ще се сърди единствено и само на себе си.

аха сега ме изчакват ли?:giggle1:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, =Ivan= написа:

аха сега ме изчакват ли?:giggle1:

Смей се колкото искаш. Системата първо е мудна и второ нарочно те изчакват. Ще го видиш сам след време. Пак ще говорим. Сега няма да те убеждавам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами то имаше някаква давност, май 5 г. бяха. Има да трепери още 2, ако не го потърсят дотогава:shock11:

Редактирано от lupis (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Давността към днешен ден е 3 години на дълг. Щом не са те предали никъде до сега (този оператор вече не търгува на територията на България, май дълговете не са прехвърлени към Теленор), значи вече просто нямаш дълг... По принцип едва ли биха те изчакали толкова, но очевидно такива са обстоятелствата, тъй като вече фирмата я няма на територията на България, има изключително малка вероятност някой да те потърси за този стар дълг... В интерес на истината, случаите в България са доста малко, едва под 30% на осъдени от непогасен дълг към телеком оператор. Колекторските фирми в страната наистина са жалки, по-горе описах една такава... Та на кратко, не мисля, че вече имаш повод за притеснение. Аз май имах там някакъв дълг от 2011 година още към Globul, в началото пращаха някакви интересни текстове, от тогава никой не ме е търсил за това... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Всеки месец им плащам на Мтел около 60 лв.  С двегодишен също договор.   За пълен пакет услуги.   100 Мегабита интернет плюс два HD телевизора с 22 HD канали. Общо 134 тв канали.  С включени договорени 3 телефона - всеки с отстъпки.    С домашен телефон с такса за три лева на месец - с неограничени като минути  разговори с мобилните и стационарните мрежи в България, плюс 100 безплатни минути със САЩ, ЕС и Канада. С домашен GSM - Mtel безкрай 2XL  на половин цена - с неограничени разговори към всички мобилни мрежи в България.Само този план самостоятелно се предлага за 34 лв на месец!   Няма такава оферта при конкуренцията от Теленор или Виваком - затова няма причина да си сменям доставчика. Получаваш допълнителни отстъпки - когато договаряш колкото се може повече услуги.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 часа, attj написа:

Всеки месец им плащам на Мтел около 60 лв.  С двегодишен също договор.   За пълен пакет услуги.   100 Мегабита интернет плюс два HD телевизора с 22 HD канали. Общо 134 тв канали.  С включени договорени 3 телефона - всеки с отстъпки.    С домашен телефон с такса за три лева на месец - с неограничени като минути  разговори с мобилните и стационарните мрежи в България, плюс 100 безплатни минути със САЩ, ЕС и Канада. С домашен GSM - Mtel безкрай 2XL  на половин цена - с неограничени разговори към всички мобилни мрежи в България.Само този план самостоятелно се предлага за 34 лв на месец!   Няма такава оферта при конкуренцията от Теленор или Виваком - затова няма причина да си сменям доставчика. Получаваш допълнителни отстъпки - когато договаряш колкото се може повече услуги.

Напротив има, просто отиди и попитай. Гарантирам, че ще плащаш по-малко, но това е друга тема. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Емил Костов написа:

Напротив има, просто отиди и попитай. Гарантирам, че ще плащаш по-малко, но това е друга тема. 

Направих го през декември и после сключих договора. И не е нужно да обикалям и да ходя да ги питам - тези работи са представени на сайтовете им.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, attj написа:

Направих го през декември и после сключих договора. И не е нужно да обикалям и да ходя да ги питам - тези работи са представени на сайтовете им.

Това, че не искаш да обикаляш си е твое решение и твой избор.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 часа, Емил Костов написа:

Напротив има, просто отиди и попитай. Гарантирам, че ще плащаш по-малко, но това е друга тема. 

Според мен доставчика не е за зарязване.   Предоставят безплатно свои декодери и рутер.   Домашният им телефон за три лева е уникално предложение.Гарантиране без факти е нещо безсмислено.     Освен това - открилият темата може да има подобни проблеми с всички доставчици.  Защо да се отървава от тях?   Правилно е да търси решение на проблемите си.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, attj написа:

Според мен доставчика не е за зарязване.   Предоставят безплатно свои декодери и рутер.   Домашният им телефон за три лева е уникално предложение.Гарантиране без факти е нещо безсмислено.     Освен това - открилият темата може да има подобни проблеми с всички доставчици.  Защо да се отървава от тях?   Правилно е да търси решение на проблемите си.

Никъде не съм твърдял, че МТЕЛ са за зарязване или че нямат хубави оферти. А вината в случая не е на мобилния оператор, а на потребителя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно...
на 25.02.2017 г. в 14:06, Емил Костов написа:

Никъде не съм твърдял, че МТЕЛ са за зарязване или че нямат хубави оферти. А вината в случая не е на мобилния оператор, а на потребителя.

Ааааа. Твърдял си как. Провери си постовете...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване