Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Обадих се преди час на Теленор и пожелах да ми спрат DCB услугите на двата телефона. Ама какво има, ама защо? Казвам така искам. Ама то може да ги спрете след като направите плащане някакво. Не, искам сега. Ама как така. Голяма борба, ще се обадим след малко. Обажда се, какви са операционните системи на телефоните ви, казвам различни. Не можело. Накрая уточнихме и версията на андроида ми, а старата нокия ми казаха, че нямало как да няма операционна система! И вкрайна сметка я вкараха само в блеклист за рекламни от тях, но не и от други техни партньори. "Експертката" ми обясни, че като няма ОС няма как да се получи СМС с добавена стойност, парирах я че рутер може, а телефон не може така ли?! Взе да заеква и се отказах, гласно и благодарих за уверението, че няма да получавам смс-и с добавена стойност и съвсем заби :) Сигнализирал съм и Биволъ за терора над половин България.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 316
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Stoichev - един Тарикат(илюминат) дава съвет на група Балъци - случайност? едва ли . Децата ни са виновни?...ти май не си чак такъв тарикат за какъвто се мислиш -по скоро си балък с амбиции да ст

Добре е да четеш, првди да генерираш бисери. Това е неконтролиран чат!

Здравейте. При мен измамата е още по тарикатска . Имам карта данни на м-тел която стои в USB модем ( флашка )която пък стои в рутер и не е вадена от там . съответно от карта данни не може да изпраща с

Публикувани изображения

Nikolay Penev Няма такова нещо ".получавам sms с добавена стойност "получените sms винаги  са безплатни а това че в тях те уведомяват че дължиш пари или че си се абонирал за нещо е само уведомление .А как  е станала покупката операторите крият както и крият имената на фирмите на които ще пратят парите ни.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Милена Великова .Твоят проблем  е за много пари и е доста неприятен защото са замесили  детето ти и са спрени изходящите повиквания но е сравнително лесно решим защото измамата е станала чрез SMS към номера за които се знае всичко(на кого са ).Предполагам че телефона ти е заразен с някаква програма или са използвали отдалечен достъп до телефона ти ,примерно ако си го оставила да бъде ползван като рутер .Важно е да не изтриваш нищо от телефона а да го оставиш така както е(да не връщаш фабричните му настройки ) за да могат хората които се захванат да разнищват случая ти да имат някакви улики.Пожелавам ти успех .При нас това което разискваме е много мистично защото просто няма никакви следи , нито кога и как сме направили регистрацията нито към кого отиват парите ни .Няма секс чат, няма смс-си,няма мобилно обаждане ,просто имаме уведомление че дължим пари защото някъде нещо сме натиснали в и-нет...и този някой на когото сме му натиснали нещото не го знаем  кой е но задължително трябва да му платим чрез мобилният си оператор.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, wwwww777 написа:

Nikolay Penev Няма такова нещо ".получавам sms с добавена стойност "получените sms винаги  са безплатни а това че в тях те уведомяват че дължиш пари или че си се абонирал за нещо е само уведомление .А как  е станала покупката операторите крият както и крият имената на фирмите на които ще пратят парите ни.

Ще ви помоля да изчетете внимателно цялата тема и да спрете да се заблуждавате, че в България само изпратените от вас СМС-и се таксуват. Аз лично изчетох над сто такива теми и това, което разбрах е:
1. Чужди компании ползват изключително слабото ни законодателство и реализират огромни печалби с тази схема.
2. Ползват неясните канали, липса на следи и всички форми на  възприятия от типа "ти нещо си цъкнал"
3. У нас всеки гледа сеир докато не е на гърба му и вика "е що не на мен, а на вас?!"
4. Мобилните оператори участват дружно и ползват схемата с огромни комисионни, иначе щяха да имат отговорно поведение и адекватно становище
5. Мобилните оператори мънкат и сумтят и се чудят как да откажат информация, разпечатка, справка, информация за разходите и формирането на задължението, както и неговия произход
6. Някои от компаниите прилагащи схемата доброзорно връщат парите, когато стигнете до тях, с идеята това да продължи докато е възможно
7. Специален отдел на измамниците обслужва вежливо клиента за да не търси отговорност и омаян да каже "Е, супер...аз спасих кожата!"
8. 90% от писалите смятат, че това е законно и плащат, защото законът не го коментира. Е не е, на ръба на закона е и далеч от морално-етичните норми и добрите бизнес практики.
9. Всички, на които им се случи при техен възрастен роднина или дете обвиняват него, че нещо е натиснало или "цъкнало" и затова. 
10. Ако всичко посочено по-горе беше така както го мислите нямаше да има бели скандинавски държави регламентирали такива сделки и формите за отказ.
11. Всички входящи СМС-и от тези компании се таксуват и генерират изходящи от телефоните ви СМС-и със знанието и ползата за операторите. В противен случай нямаше да са защитени корпоративните клиенти, нямаше да отказват информация, нямаше да отхвърлят масово жалби, нямаше да превишават уж случайно и многократно кредитният ви лимит, нямаше да продължавате да получавате смс-и веднага след отказ от други номера.

Намерили са си невероятно стадо без пастир и историята е същата от 2011-та година, когато са регистрирани тези фирми у нас. А ние още обсъждаме на кого да се жалваме...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че ясно казах ПОТЪРСЕТЕ ГОСПОДАРИ на ефира!!! Ще обърнат внимание, потърпевшите НЕ СА МАЛКО!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Пътна Помощ написа:

Мисля, че ясно казах ПОТЪРСЕТЕ ГОСПОДАРИ на ефира!!! Ще обърнат внимание, потърпевшите НЕ СА МАЛКО!

Как никой не се е сетил? В тази тема открих над 6 човека подали сигнал и до тях, в други още над 30. КРС, КЗП, оператори, омбудсман, президенство, прокуратура...никой не реагира. Материалният интерес е изключително голям при зависими от телефоните си жертви! Изпратете темата на господарите ако сте убедени в думите си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Nikolay Penev написа:

Как никой не се е сетил? В тази тема открих над 6 човека подали сигнал и до тях, в други още над 30. КРС, КЗП, оператори, омбудсман, президенство, прокуратура...никой не реагира. Материалният интерес е изключително голям при зависими от телефоните си жертви! Изпратете темата на господарите ако сте убедени в думите си.

Нека да подадат всички, аз открих още доста теми с други оплакващи се от подобен проблем. Натискайте, това че сега не са отговорили не значи че няма. Все пак доста наплив има при тях за оплаквания, не е лесно всичко да се обработи и приеме.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като сме опарени толкова много хора от операторите не може ли да се обедини и да пуснем групов иск. Аз също съм опарени. Платих си сметката без тези 12 лв. Пуснах у жалба в Теленор че няма да платя нещо за което няма мое съгласие. Сега имам ограничения на обажданията за тези пари. Ще ходя да пусна още една жалба на какво основание ме ограничават. Пък ще видим. Яд ме е че и в офис и на оператор знаят за какво става въпрос но отговарят неадекватно и с заучени фрази. Ще следя за развитие по въпроса. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо си мислите, че "Господари на ефира" е панацеята за този случай. Тази продукция не реагира, ако няма сметка (парична )...

Единственото решение е групова жалба в прокуратурата. За целта обаче някой трябва да се "нагърби" с това да организира нещата. Успех!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Покуратура дори  да хване една от фирмите които точат пари от сметките ни, на нейно място ще изкочат 10.Проблема е че операторите проявяват небрежност към сметките ни .Престъпниците с лекота могат да начисляват суми в сметките ни  и да си ги вземат чрез операторите.Явно банкирането не е лъжица за тяхната уста . Някой регулиращ орган трябва да ги принуди да защитават адекватно парите(сметките) на клиентите си или да им забранят да се занимават с банкиране щом не умеят....никакви разплащания чрез мобилните оператори или покупки на каквото и да е , където и да е ,докато не се научат как се прави .Mобилните оператори са замесени в злоупотребите но те не са еднолични търговци а са  изтъкани от много под  фирми ,отдели, структури .Затова си мисля че като цяло мобилния оператор няма интерес да мами а  някаква вътрешна фирма ,структура или звено прави белята.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже след колко време ви възстановяват сумите, след като изпратите необходимите данни?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Stef9910 написа:

Единственото решение е групова жалба в

СЪДА

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Милена Янева написа:

Може ли някой да ми каже след колко време ви възстановяват сумите, след като изпратите необходимите данни?

Здравейте,

Зададох този въпрос към Теленор, тъй като имах отговор от тях, че "начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати". Ето какво ми отговориха:

"Уверявам Ви, че веднага след приспадане на сумите от абонаменти за услуги, чиито доставчици са външни фирми, корекцията ще бъде отразена в последващата я фактура". :no-no:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.02.2018 г. в 9:24, DarkEdge написа:

 

IMG_20180227_150541.jpg

току-що, Milena Alexandrova написа:

 

IMG_20180227_150541.jpg

Аз това получих като отговор от Теленор. Ако ще се прави групов иск пишете ме и мен 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, измиват си ръцете, че не те са доставчици на услугата и вината е ВАША.
Това си е за омбудсман, защото е проблем в законови ПОРТИ.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нещо такова - ако мине...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 В България няма ли узаконена процедура по която да се прави покупка в интернет и механизъм да се успори ?какво означава неволен абонамент? как търговеца в и-нет е решил че ние сме се регистрирали за услугата му ?и  как задължава мобилния оператор да посредничи при сделката и да вписва във фактурата ни суми за покупка?

Milena Aleksandrova благодаря че помести писмото.От Виваком и Мтел такива писма не пишат.Това доказва хипотезата ми че sms-са който пращат става след регистрацията и е просто уведомителен а не регистрационен както се опитват да ни убедят служителите на операторите .Мобилните оператори не поместват във фактурата сайта а само името на продукта който сме купили за да ни затруднят да се оплачем на КЗП- защото е задължително да впишем име на  и-нет сайт от където сме направили покупката .Аз написах писмо до КЗП - че няма как да им напиша кой е сайта защото от Виваком ми казват че не знаят но явно знаят и крият .Няма как да не знаят на кого ще преведат парите .Ще поместя и извлечение от фактурата на който е реда с покупката .

ddd.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, wwwww777 написа:

 В България няма ли узаконена процедура по която да се прави покупка в интернет и механизъм да се успори ?какво означава неволен абонамент? как търговеца в и-нет е решил че ние сме се регистрирали за услугата му ?и  как задължава мобилния оператор да посредничи при сделката и да вписва във фактурата ни суми за покупка?

Milena Aleksandrova благодаря че помести писмото.От Виваком и Мтел такива писма не пишат.Това доказва хипотезата ми че sms-са който пращат става след регистрацията и е просто уведомителен а не регистрационен както се опитват да ни убедят служителите на операторите .Мобилните оператори не поместват във фактурата сайта а само името на продукта който сме купили за да ни затруднят да се оплачем на КЗП- защото е задължително да впишем име на   на и-нет сайт от където сме направили покупката .Аз написах писмо до КЗП - че няма как да им напиша кой е сайта защото от Виваком ми казват че не знаят но явно знаят и крият .Няма как да не знаят на кого ще преведат парите .Ще поместя и извлечение от фактурата на който е реда с покупката .

ddd.jpg

Това е моята фактура

Screenshot_20180227-195717.png

Screenshot_20180227-195705.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Stef9910 - Явно  отказват   да спрат DCB и изместват темата като мънкат че са направили нещо за облекчаване на проблема но за DCB-не споменават нищо  .Причините за отказа да спрат DCB  може да са всякакви но е факт че този вид разплащания  може да се контролира това ми стана известно от сайта  https://fortumo.com/terms-of-service/.  .Мисля си че това е опит за измама  от страна на мобилните оператори а не на грешка или незнание - защото не дават във фактурата сайта от който сме купили продукта за да не можем да се оплачем в КЗП -за и-нет измама .

ггггг.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз бях жертва на същата телефонна измама с тези смс-си.Понеже номера е на сина ми , докато разберем какво се случва получихме шест такива смс-а.Накрая в Теленор ги спряха , но нищо повече не ми казаха.Сега пуснах оплакване към тях и чакам да ми отговорят.Та въпроса ми е следния: от къде да разбера кой  е доставчика на тези услуги  ,за да се свържа и със тях?Услугата ,за която съм се абонирала уж е  е FVT_Rings.

1111.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Златина Иванова написа:

Здравейте и аз бях жертва на същата телефонна измама с тези смс-си.Понеже номера е на сина ми , докато разберем какво се случва получихме шест такива смс-а.Накрая в Теленор ги спряха , но нищо повече не ми казаха.Сега пуснах оплакване към тях и чакам да ми отговорят.Та въпроса ми е следния: от къде да разбера кой  е доставчика на тези услуги  ,за да се свържа и със тях?Услугата ,за която съм се абонирала уж е  е FVT_Rings.

1111.png

Пуснете оплакване до Теленор, че услугата е нежелана, впоследствие поискайте спиране на ДЦБ услугите. На този етап Теленор сторнират задължението.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване