Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


на 1.03.2018 г. в 13:22, Златина Иванова написа:

Здравейте и аз бях жертва на същата телефонна измама с тези смс-си.Понеже номера е на сина ми , докато разберем какво се случва получихме шест такива смс-а.Накрая в Теленор ги спряха , но нищо повече не ми казаха.Сега пуснах оплакване към тях и чакам да ми отговорят.Та въпроса ми е следния: от къде да разбера кой  е доставчика на тези услуги  ,за да се свържа и със тях?Услугата ,за която съм се абонирала уж е  е FVT_Rings.

1111.pngднес пак ми ограничиха изходящите пуснах още оплаквания и жалби.Предлагам да се обединим и да се обърнем към адвокатите за групов иск 

 

на 1.03.2018 г. в 13:33, Nikolay Penev написа:

Пуснете оплакване до Теленор, че услугата е нежелана, впоследствие поискайте спиране на ДЦБ услугите. На този етап Теленор сторнират задължението.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Telenor въвежда 4-цифрен код за защита от нежелани абонаменти за услуги
07 март 2018 11:13

picpath_3_42648.jpg

Telenor обяви, че въвежда четирицифрен код, който цели да предотврати нежеланите абонаменти за различни услуги с добавена стойност, които са предоставяни от трети страни в интернет. Компанията посочва, че така на практика става първият български телеком с подобна защита от случайни абонаменти, а промяната става с подкрепа от доставчиците на подобни услуги, с които си партнира. Четирицифреният код ще се прилага за абонаменти за различни услуги с добавена стойност, мобилно съдържание и достъп, които се извършват в страниците на трети страни.

При заявка за абонамент потребителите ще трябва да въведат мобилните си номера, на които ще получат SMS с уникален четирицифрен код за потвърждение на заявката. След това този код трябва да бъде въведен в страницата на доставчика на услугата, за да бъде активиран абонаментът. Получаването на съобщението с кода е безплатно за потребителите. Потвърждението на желанието за покупка с четирицифрен код няма да се прилага за покупки на съдържание и услуги, извършени през мобилни приложения или чрез SMS.

 

http://www.mobilebulgaria.com/news/42648/telenor-въвежда-4-цифрен-код-за-защита-от-нежелани-абонаменти-за-услуги

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можело значи...а  Виваком и М-тел още се ослушват .Докога ли? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, wwwww777 написа:

Можело значи...а  Виваком и М-тел още се ослушват .Докога ли? 

А това как ще си го обясниш - Потвърждението на желанието за покупка с четирицифрен код няма да се прилага за покупки на съдържание и услуги, извършени през мобилни приложения или чрез SMS. След като хората се оплакват,че получават абонаменти дори и когато телефона е в покой??? Аз поне си мисля,че тормоза ще продължи,просто теленор си вързват гащите да не приспадат/връщат пари от сметките.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

dimi073 - И на мен силно ми направи впечатление това изключение  ,но  стигнах до извода че журналистите искат да разяснят това което ще направи Теленор  на по достъпен език .Пак ще продължат с измамите но ако е внимателен човек ще може да се защити докато проблема с DCB  си беше направо грабеж а не измама .На страницата на  fortumo  е обяснено как става абонирането дори и когато телефон е в "покой" чрез метода DCB( в телефона има инсталирано приложение което прави следващите  регистрации автоматично) .Между другото единствено Теленор досега са връщали сумите, затова си мисиля че точно при тях няма от какво да се притеснява човек.Аз съм към Виваком и ми отказаха неколкократно ,докато колегите които са писали в темата и са абонати на Теленор имат обещание че ще им приспаднат сумата от следващата фактура.  

http://www.telenor.bg/bg/news/теленор-въвежда-4-цифрен-код-за-потвърждение-при-абонамент-за-някои-услуги-с-добавена-стойност?utm_campaign=news-security-code-mar-2018&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_content=picture-post


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте ,пуснах оплакване до Теленор.Пратих им разпечатка с пуснатите смс-и.Те ми обясниха ,че не съм пратила "ОТКАЗ" и затова са ми изпращали всяка седмица този абонамент.Но тъй като съм била недоволен клиент ще ми възстановят парите като ги приспаднат от месечния абонамент.Така ,че трябва да си търсим правата иначе няма оправия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

E при теленор нещата явно вървят.. в положителна посока - за жалост не мога да кажа същото за VIVACOM! Днес писах до Allterco - като от там ми заявиха, че са ме добавили в "black list" , но относно начисляването трябвало да се обърна към мобилния си оператор (който разбира се отказва да има вина). Така че, следва да подам жалба до КЗП и КРС. В моя случай става въпрос за  активация на услугата "VectorMob/VM_VIDEOS" за 12лв месечно, съответно за STOP - 198 на 10237 - info  - 0882 190 530. "Aктивацията" стана при сърфиране в нет-а от моб. тел.  с "изкачащите прозорчета".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малък ъпдейт по моя казус. В отговор на жалбата ми към мобилния оператор Виваком, изпратиха писмо, в което пише, че услугите били коректно отчетени при тях, потърсили сме ги и сме се абонирали по съответния начин и те не носят отговорност за реалния ползвател на апарата, защото услугата е на мое име. Един вид вдигат рамене, всичко е коректно от тяхна страна. ОБАЧЕ, видите ли, заради клиентски ориентираната политика на тяхната фирма, в най-кратък срок щели да предприемат ЧАСТИЧНО възвръщане на част от начислената свръх висока сума. Два часа по-късно получих на мейла си кредитна фактура за 120 лв. към сумата от 560. Остатък за ллащане - 440 лв. Остава въпросът, Vivacom, какво правим със сумата над финансовия ми лимит от 300 лв.? КОЙ носи отговорност за тази сума и защо, след като очевидно не сте изпълнили задължението си да ограничите услугата до този таван, искате от мен да ви платя 140 лв. над него? И колко удобно само, сторнирате половината от надвишеното, пък за 140 лв. средностатистическия клиент ще си каже "Айде.. къде да ходя сега да ги съдя, то разходите ми ще са повече от това..", и ще иде и чинно ще плати. Благодаря за жеста, приемам го, но все още имаме сметки за разчистване с вас.
От КРС (Комисия за регулиране на съобщенията) бяха така добри да обърнат внимание на случая ми и след извършени проверки от тяхна страна, разследването е прехвърлено към ГДБОП - отдел Киберпрестъпления. Защото заразяването на един телефонен апарат с вирус (или каквото там е), който автоматично да изпраща съобщения с добавена стойност (за съдържанието дори няма да коментирам), си е чисто и просто ПРЕСТЪПЛЕНИЕ и нарушителите трябва да бъдат открити и подведени под отговорност. Очаквам в най-скоро време с мен да се свържат от горния орган и битката да продължи.
От КЗП все още нямам отговор.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ГДБОП надали ще се захване с нещо токова дребно а и да не  говорим че ти реално  доброволно отиваш и си плащаш сметката .Интересно е защо КЗП не си вършат работата като явно са погазени правата ни на потребители .

1 -  Виваком по закон са длъжни да ни кажат в писмен вид на кого ще преведат парите ни

2 - КЗП не може да ни обясни къде кога какво и как сме закупи при условие че им предоставяме фактурата и касовата бележка издадени ни от Виваком.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Milena Velikova написа:

Малък ъпдейт по моя казус. В отговор на жалбата ми към мобилния оператор Виваком, изпратиха писмо, в което пише, че услугите били коректно отчетени при тях, потърсили сме ги и сме се абонирали по съответния начин и те не носят отговорност за реалния ползвател на апарата, защото услугата е на мое име. Един вид вдигат рамене, всичко е коректно от тяхна страна. ОБАЧЕ, видите ли, заради клиентски ориентираната политика на тяхната фирма, в най-кратък срок щели да предприемат ЧАСТИЧНО възвръщане на част от начислената свръх висока сума. Два часа по-късно получих на мейла си кредитна фактура за 120 лв. към сумата от 560. Остатък за ллащане - 440 лв. Остава въпросът, Vivacom, какво правим със сумата над финансовия ми лимит от 300 лв.? КОЙ носи отговорност за тази сума и защо, след като очевидно не сте изпълнили задължението си да ограничите услугата до този таван, искате от мен да ви платя 140 лв. над него? И колко удобно само, сторнирате половината от надвишеното, пък за 140 лв. средностатистическия клиент ще си каже "Айде.. къде да ходя сега да ги съдя, то разходите ми ще са повече от това..", и ще иде и чинно ще плати. Благодаря за жеста, приемам го, но все още имаме сметки за разчистване с вас.
От КРС (Комисия за регулиране на съобщенията) бяха така добри да обърнат внимание на случая ми и след извършени проверки от тяхна страна, разследването е прехвърлено към ГДБОП - отдел Киберпрестъпления. Защото заразяването на един телефонен апарат с вирус (или каквото там е), който автоматично да изпраща съобщения с добавена стойност (за съдържанието дори няма да коментирам), си е чисто и просто ПРЕСТЪПЛЕНИЕ и нарушителите трябва да бъдат открити и подведени под отговорност. Очаквам в най-скоро време с мен да се свържат от горния орган и битката да продължи.
От КЗП все още нямам отговор.

А дали приемането на новата фактура няма да има силата на съгласие със ситуацията? Трябва си юрист в сферата на комуникациите.

преди 3 часа, Milena Velikova написа:

От КЗП все още нямам отговор.

С тия май само на място и с настояване/нахално питане постоянно.

преди 3 часа, Milena Velikova написа:

след извършени проверки от тяхна страна, разследването е прехвърлено към ГДБОП - отдел Киберпрестъпления

А уведомиха ли ви с какво писмо (изх.N.) е прехвърлен случаят?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Все още не съм платила нищо. От два дни съм с просрочена фактура. Очаквам всеки момент да ми спрат всички услуги (дом. и работен интернет, телевизия, стационарен телефон, два мобилни номера). От ГДБОП (а и от КЗП) очаквам съдействие, защото към случая има интерес от телевизионна медия и се готви разследване и репортаж. Те ги натискат да си вършат работата. Вероятно ако бях сама, щях да съм поредният "глас в пустиня" ...
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Имаш опция да си прехвърлиш телефона към друг оператор без да уведомяваш настоящия си .Доколкото съм чувал имаш и право на оспорване на фактурата и тогава нямат право да ти спрат услугите за този месец.Просто искам да ти кажа да не се подлагаш на спартански лишения заради някакви плъхове.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.03.2018 г. в 14:26, Milena Velikova написа:

Все още не съм платила нищо. От два дни съм с просрочена фактура. Очаквам всеки момент да ми спрат всички услуги (дом. и работен интернет, телевизия, стационарен телефон, два мобилни номера). От ГДБОП (а и от КЗП) очаквам съдействие, защото към случая има интерес от телевизионна медия и се готви разследване и репортаж. Те ги натискат да си вършат работата. Вероятно ако бях сама, щях да съм поредният "глас в пустиня" ...
 

На мен теленор ми спряха изходящите обаждания ина основание за тези 12,00 лв.след връзка на оператор при въпроса защо и т.н. и жалба с отговор ги попитах как да се свържа с децата ми и те с мен понеже сме 4 номера в група...това подейства пуснаха ми телефоните .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Теленор връща пари , от една седмица е регулирала  DCB-  чрез въвеждане на 4-цифрен код(когато става въпрос за и-нет абониране или покупка).Тук не става въпрос за лично отношение...че някой бил по настоятелен, нахален или нямал излишни пари и затова му влезли в положението...просто Теленор е решила да оправи проблема докато Виваком , Мтел и фирмите с които си партнират им се услаждат крадените  пари и не искат да пуснат кокала . Да не забравяме че собствениците(Норвегия!!!) на Теленор са обявили компанията  за продажба и точно сега се нуждаят  от добра репутация за да може да вземат максимално пари от продажбата(подробностите са важни) .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От крс получих някакъв половинчат отговор че ще предприемат нещо .Радвам се че ще уведомят и БНБ .Дано Държавата регулира нещата,ние потребителите няма как да сме адвокати.

krs.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 След поредното писмо до Виваком  най накрая ми казаха кой е сайта който ми е начислил 6 лв. в сметката .Това е  писмото ми към Виваком  и отговора  им.                                                                                                                          

 -  В посочения ред на фактурата липсват задължителните реквизити, изисквани по българския закон с което ме затруднявате да търся правата си от продавача(доставчика) на услугата.                                                                     

 -  Информираме Ви, че всички издадени от VIVACOM месечни сметки са коректно съставени и отчетени. Повече информация за използваната от Вас услуга можете да откриете на адрес:                                   

 http://xiomnia.com/page?cam=771&country=bg&pub=4

     Сега вече мога да пусна оплакване в КЗП  срещу въпросния сайт че ме е регистрирал и ми е взел парите без мое знание и съгласие .За да бъде коректно изпратено оплакване за и-нет измама задължително условие на КЗП е да посочим и-нет сайт на които е станала сделката но Виваком досега криеха адреса на сайта.Каква е причината за това им действие ,не е трудно човек да се досети  .

 

ddd.jpg

jjjj.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на ‎10‎/‎11‎/‎2017 в 9:09, Ivanina_92 написа:

@jnenova64Опиши случая и пускай жалби във Виваком, КЗП и КРС! Единствения шанс тези измами да спрат е да вдигнем шум, а не само да плащаме като попове!!

Поздрави,

Предния попарен потребител....

При мен случаят е следният. От няколко месеца във фактурите на Виваком за мобилен интернет ми се начисляват суми за покупка на някакви услуги. От 20 до 35 лв месечно. НЕ се посочва във фактурата какво се купува. Когато се обадих за да искам подробности ми казаха че съм се абонирал за мобилен хороскоп на сайта на mobico horol.bg .  Но парадокса е че sim картата се ползва само в Wi-Fi рутер и няма начин да съм се регистрирал за такава услуга през мобилен телефон. И няма начин как да се откажа от абонамента ако не преместя картата в мобилен телефон и пусна sms за отказ.  Как да си потърся правата пред Виваком ? Виваком би трябвало да има договор с mobico horol.bg за да им прехвърля сумата която ми удържа. Но тогава би трябвало във фактурата ясно да показва какви услуги се купувата. Чудя се дали много хора са станали жертва на подобни практики.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте. КАто че ли тази тема се превръща в епидемия. Аз получавам от Виваком услугата мобилен интернет. Sim картата се използва само в Wi-Fi рутер . ОТ известно време във фактурите ми за мобилният интернет се начислява допълнителна такса " покупка на услуги" . Без никакви други детайли - от кого , за какво. Обадих се на Виваком и от там ми казаха че съм се абонирал за мобилен хороскоп на сайта на mobico horol.bg.    Пурво не се нуждая от хороскоп и то мобилен. Второ няма начин да се абонирам защото картата се използва само в рутера. Сега се питам как Виваком защитава клиентите си от такива недобросъвестни практики и дали ще ми върнат парите  ?  Може би ГДБОП Киберпрестъпления трябва да се занимае с такива случаи защото виждам че са много. Но и мобилните оператори трябва да поемат своята отговорност.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 часа, Todor Grigorov написа:

Здравейте. КАто че ли тази тема се превръща в епидемия. Аз получавам от Виваком услугата мобилен интернет. Sim картата се използва само в Wi-Fi рутер . ОТ известно време във фактурите ми за мобилният интернет се начислява допълнителна такса " покупка на услуги" . Без никакви други детайли - от кого , за какво. Обадих се на Виваком и от там ми казаха че съм се абонирал за мобилен хороскоп на сайта на mobico horol.bg.    Пурво не се нуждая от хороскоп и то мобилен. Второ няма начин да се абонирам защото картата се използва само в рутера. Сега се питам как Виваком защитава клиентите си от такива недобросъвестни практики и дали ще ми върнат парите  ?  Може би ГДБОП Киберпрестъпления трябва да се занимае с такива случаи защото виждам че са много. Но и мобилните оператори трябва да поемат своята отговорност.

Това, че картата е в рутер няма никакво значение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като писах до КРС, отговор не последва, но за сметка на това пък март месец ми бе премахната поредната активация от 12лв. Дали от Фирмата която ме сложи в black list така и не разбрах.В резултат на всичко това, приключих с VIVACOM. Моят личен съвет е, като предпазна мярка, да си определите някакъв месечен лимит(в офис на оператор), който да не може да бъде надвишаван, както и да не оставяте телефона си в ръцете на малки деца.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От около месец силно са намалели оплакванията във форумите  от този вид измами .Мисля си че  действия ни(сезирането на различните институции ,отказването от всички услуги на мобилния оператор) , са довели до положителните  резултати .Все още съм на мнението  че не децата ни са виновни , нито  незнанието  или непохватността ни а сме били жертва на  измама .Този път някой някъде в държавния апарат си е свършил добре работата без да ни уведомява, но резултата му е е видим чрез намалелите оплаквания по форумите . За което аз лично съм му благодарен .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес получих отговор и на втората си жалба.Както бях писъл спрял съм всякави услиги с добавена стойност(на Теленор съм) и вече всичко е спокойно.Парите ми ги въстановиха от фирмата предлагаща услугата.Сега остава и Теленор да ми дадат пари :)

9197.pdf

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем и се наложи да ходя в офис на мтел и от там те да звънят на колегите си и да спрат входящи и изходящите ми смс-и към такива номера. Дори след това пак получвах и пак звънях да проверят какво става.. Отърване няма.. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, wwwww777 написа:

ivailokolev Пишеш че проблема ти не е бил решен след като си говорил с оператор и след посещение в магазин но въпреки това ни съветваш да постъпим като теб  ...нямам думи.

Пропуснал съм едно изречение, както и да е.. Искам да кажа, че дори и след като ходих в офиса пак получавах, но се наложи да звънна пак и вече ми забраниха смс-ите към тези номера и всичко се оправи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...