Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 23 минути, masseter написа:

Здравейте,

Да ви кажа, че има развитие по случая.

Всеки, който е ощетен от тези измамници да си търси правата! Има резултат!

Днес получих този отговор от Теленор:

Снимка на екрана_2018-01-26_14-56-06.png

 

Вчера и аз писах до Теленор, като им предоставих скрийн шот  от комуникацията с измамниците, SMS-ти, записите от разговорите с оператора си ги имат, но ако искат и тях мога да им изпратя.

Все още обаче нямам отговор от тях.

Свързах се с месна медия, надявам се да го отразят публично.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 316
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Stoichev - един Тарикат(илюминат) дава съвет на група Балъци - случайност? едва ли . Децата ни са виновни?...ти май не си чак такъв тарикат за какъвто се мислиш -по скоро си балък с амбиции да ст

Добре е да четеш, првди да генерираш бисери. Това е неконтролиран чат!

Здравейте. При мен измамата е още по тарикатска . Имам карта данни на м-тел която стои в USB модем ( флашка )която пък стои в рутер и не е вадена от там . съответно от карта данни не може да изпраща с

Публикувани изображения

Такааа, да разкажа и аз за моите премеждия с Теленор. Първия смс получих на 17 януари рано рано , ей така за разсънване 6.12лв за AGame. След продължителни разговори и караници с двама оператора на тел. 123, не можахме да стигнем до някакво решение. Пратих си като добър човек смс със STOP 167 на 19207(по съвет на оператора), пих една студена вода за 6.12лв. и си викам "Аз нещо съм кликнал, където не трябва".  

По съвет от едно друго мнение по форумите си ограничих изходящите СМС-и. И така ..... до 23 януари, то зи път не бяха толкова алчни, само 6.01лв за MaxFun, пак абонамент ... само за 7дни.

Пак се почна с тел.123 и никой не може да ти даде адекватен отговор откъде и как стават тези абонаменти и как може да се спре това безумие, явно това със спирането на изходящите съощения не върши работа. Писах жалби до КЗП, КРС и Теленор (през формата и за контакти на сайта). През това време докато чакам отговор, реших и аз да проуча нещата и да разбера как става тази измама и стигнах до една услуга , която се предлага от от мобилните оператори DCB (Direct carrier billing) или при моя оператор му викат "Плати с Теленор". Оказа се че тази услуга може да се спре с обаждане до оператор или с посещение в офис.

Обадих се да ме отпишат и от тая "УСЛУГА", като се надявам, че това е последното нещо от което се отказвам, защото иначе трябва да си намеря някоя Нокиа 3110 и само "ало". Както и да е, днес имаше и щастлива развръзка в моя случай, получих отговор на жалбата си в Теленор.

Здравейте, г-н ******* !

След постъпване на вашето писмо направихме проверка. Абонирането за услугите става през интернет сайтовете на доставчиците: за „MAXFUN“: и  за „AGame“
Бихме искали да обърнем внимание, че Теленор предоставя възможност на потребителите на мобилни услуги да достъпват различни сайтове и приложения в интернет, обслужвани от различни доставчици, но само потребителят може да контролира поръчките на услуги към сайтове в интернет, предоставяни от трети лица. Съветваме ви да бъдете внимателен при посещаването на сайтове в интернет, за да се избегнат нежелани абонаменти.
 
Тъй като ние държим на честни взаимоотношения с вас, като наш клиент, начислените суми за посочените абонаменти ще бъдат приспаднати в бъдеща фактура. Уверяваме ви, че работим активно с доставчика на услугата/услугите и изискваме от тях да предприемат действия, с които да направят начина на абониране за техните услуги по-ясен и прозрачен. След направена връзка с доставчика от наша страна, получихме информация, че достъпът до услугите за номера ви е ограничен. Бихме искали да добавим, че към вашите номера са блокирани и всички рекламни съобщения, свързани с организирани от Оператора кампании и колеги са изключили услугата за плащане през „Fortumo“ на 25.01.2018г.

В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси, моля попълнете контактната форма тук

С уважение,

Екип „Удовлетвореност от услугите“

Май има светлина в края на тунела ...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

КРС препраща жалбата на КЗП.Аз  до сега не бях чувал за директно мобилно плащане.Основна вина има мобилния оператор.Парите са ми въстановени,но ще се консултирам с адвокат и ще заведа дело срещу Теленор.

798E85FD-0D04-40D4-AA98-F813F713C87E.jpeg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз гръмнах по същата схема чрез Виваком на 22.01.2018. Писах им с молба да ми разяснят как е станало това , обаче нито оператори нито в магазини ми дават някакъв отговор различен от - трябва да внимавате в какви Интернет страници влизате. Писах и в страницата им - "Получих sms за 6.01лв че успешно съм се абонирал за онлайн игри а аз никакъв абонамент не съм изисквал .Звънях на Виваком оператор и той потвърди задължението ми.
Какво общо имат интернет търговци с моята сметка във Виваком?евентуално при мое желание може Виваком да посредничи но аз такова желание не съм изявявал.как вие определяте че аз дължа на някой интернет търговец 
 пари и защо ме заставяте да му ги изплатя чрез вас ? Тъй като операторите ви са на мнение че аз съм натиснал ,направил нещо ,невнимавал предполагам че и вие ще прехвърлите вината на мен но за каква вина говорим и към кого?
аз парите за трафика на интернета ,изговорените минути и смс -и  ви ги плащам но да изисквате и пари защото някой ви е казал че му дължа пари ...аз мога да ви наредя да платите на някого с моите пари  но не и някой да изисква моите пари чрез вас без аз да съм дал съгласието си ."    Ето отговора. - "Уважаеми г-н Павлов,Извършената проверка в отговор на Вашето оплакване установи, че от мобилен номер "xxxxxxxxx"  е бил активиран абонамент за достъп до интернет съдържание, който не е иницииран от страна VIVACOM.От страна на VIVACOM няма основание за извършване на корекция".   Правят се че не разбират за какво им говоря  че всичко си е в рамките на нормалното да не се притеснявам просто съм бил малко разсеян и да бъда по внимателен.Разбирам ги дори да знаят как да ми помогнат ,не биха тръгнали срещу интересите на работодателя си .Писах и на КЗП,КРЗ,ЕК .Не са ми отговорили но от прочетеното тук в форума разбирам че те не знаят все още какво може да се направи защото материята е много специфична .Истината е че добрите специалистите работят във фирмите срещу които се борим.   Явно има злоупотреба с доверието което сме гласували на мобилните оператори а не просто недоглеждане или грешка.Битката няма да е лесна защото това са едни от най богатите компании в България .Вариант е всички да спрат да ползват мобилен интернет в определен ден от седмицата .Разбрах че схемата става чрез DCB (Direct Carrier Billing) - обаче никъде няма разяснение как става .Като си блокирам изходящите съобщения и вляза в googleplay /профил/начин на  плащане и избера чрез виваком -прави тест като се опитва да изпрати смс-съобщение( DCB:y3890k419r4agpo ) до номер 1988  предполагам на виваком  - но  неуспешно.Съобщението е видимо и си стои запаметено в телефона ми .  Колегата по-горе казва че крадците от другите сайтове блокиране на изходящите съобщения не ги спира а и аз смс- съобщения подобни в тези от googalplay  не съм виждал в телефона си.Не знам как става цялата измама но ако и дадем повече гласност може би хората от които зависи ще запретнат ръкави и ще оправят нещата .И благодаря на хората които са писали по форумите защото малко по-малко мъглата се разсейва .Поне знам че проблема не идва от Интернет а от мобилния  интернет и DCB-каквото и да е то.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз също съм потърпевша като вас .Благодаря ви много за споделената информация много ми беше от полза сега чакам отговор и от теленор .


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само да кажа, че неотговарянето на смс/пуш съобщение покана за активиране не отхвърля активирането на абонамент. Трябва задължително да се върне отказ. В противен случай явно се възприема като мълчаливо съгласие.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, DarkEdge написа:

Само да кажа, че неотговарянето на смс/пуш съобщение покана за активиране не отхвърля активирането на абонамент. Трябва задължително да се върне отказ. В противен случай явно се възприема като мълчаливо съгласие.

 

Точно така, на момента им връщате че се отказвате от абонамента.

Само така пред оператора може да удостоверите, че е без ваше съгласие.

Аз вече 3-ти ден чакам отговор от Теленор, да видим какво ще кажат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  преди 32 минути, DarkEdge написа:

Само да кажа, че неотговарянето на смс/пуш съобщение покана за активиране не отхвърля активирането на абонамент. Трябва задължително да се върне отказ. В противен случай явно се възприема като мълчаливо съгласие.

 

Точно така, на момента им връщате че се отказвате от абонамента.

Само така пред оператора може да удостоверите, че е без ваше съгласие.

Аз вече 3-ти ден чакам отговор от Теленор, да видим какво ще кажат.

Аз обмислям и др вариант да принтирам писмото и лично да го пратя на адреса на теленор в София.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Galina Lojkina написа:

Аз обмислям и др вариант да принтирам писмото и лично да го пратя на адреса на теленор в София.

Полза от това - НУЛА.
По- би свършило работа да е до омбудсмана. Това е институцията, която може да инициира закондателна промяна на тази измама.
Например в ЗЕС и/или ЗЗД

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, DarkEdge написа:

Полза от това - НУЛА.
По- би свършило работа да е до омбудсмана.

Да и това е вариант но трябва да са повече сигналите до нея .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Galina Lojkina написа:

трябва да са повече сигналите до нея

Верно ли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, DarkEdge написа:

Полза от това - НУЛА.
По- би свършило работа да е до омбудсмана. Това е институцията, която може да инициира закондателна промяна на тази измама.
Например в ЗЕС и/или ЗЗД

с копие до МС ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Без умствен капацитет написа:

с копие до МС ;)

Полза - нула/
Копие до КЗП

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съветите да се отговаря на sms-а ми звучат като виц .Да  помага временно за нещо като да водиш разговор с бандит които те е обрал да го молиш и да не те пребие, да спечелиш малко време ...да има някаква полза . Въпроса е ако някой е компетентен да каже какъв е механизма на измамата .Законово как се начисляват тези пари в сметката ?как аз съм  доставил информацията на оператора че желая тази покупка със sms-ли с обаждане ли ?изпратил съм им някакъв файл по интернет ли -кога е станало това и как какво е пишело в този файл ? това крият операторите.Казват че е законно но не казват механизма .Просто печелят време докато тежката бюрократична машина на управляващите се задейства и ги задължи да има някакъв ред .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, DarkEdge написа:

Полза - нула/
Копие до КЗП

те го пренасочват към който трябва, само че вече имат срок за отговора иначе КЗП може да протаква, знам как работи държавния апарат ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На 31.12.17 си изтеглих Безплатно приложение от google play magazin.Веднага с отварянето на приложението получих смс с седния текст Vie uspeshno se abonirahte za FVTRings kam Far Vision Tech Limited na stoinost 6.01 lv. Blagodarim Vi. Веднага изтрих това приложение без да го ползвам с цел да не дължа пари, но смсите продължаважха да се трупат.Всяка седмица нов смс ми изпращаха.На 26.1.18 отивам да заплатя сметката си и служителя в магазин на vivacom ми казва че дължа 42.02лв Помолих да погледнат от къде съм натрупала такава сметка.Оказа се че случайно без мое желание съм се абонирала заFVT_Rings.Служител в магзина беше така любезен и ми спря абонамента.Uspeshno podnovihte abonamenta si za FVT_Rings. Za prekratqvane, izpratete STOP 174 na 10237.Info-0882190530.Няма го в хронологията на тегленията ми в google play magazinв моите приложения в колекция.Написах приложението FTV_Rings в Google и не намерих информация.Първото нещо което ми се наби на очите беше тази страницата ПОМОЩ.Точат пари от телефона.Видях че не само аз съм потърпевша.Сметката все още не съм я плащала.Искам да платя реалната цена за която съм абонирана с Vivamom.

Screenshot_20180127-182003.png

Screenshot_20180127-182143.png

Screenshot_20180127-183203.png

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжеление май е законно това което правят но естествено неморално.Един вид ние сме разрешили  на приложение(бисквитки) върху смартфона   да прави каквото си поиска вместо нас . Операторите могат да разберат дали ние правим покупката или някаква програма решава вместо нас но закона не ги задължава да положат това усилие и те  се възползват от това си право .Естествено тази тяхна немърливост се проявява само към определени продавачи на услуги в и-нет .Добре е колкото се може повече хора да сезират компетентните(кзп,крс,еп) органи за да принудят операторите да повишат сигурността при покупки които ще се разплащат чрез тях .Естествено няма смисъл да се престараваме в обясненията си с операторите какво къде и как се е случило ,защото те знаят по добре от нас какво се случва.

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://fortumo.com/ - мисля че това е страницата на фирмата която поддържа разплащанията в България .Доколкото разбирам тя е връзката между GSM- операторите и търговците на приложения .Имат и форма за оплаквания на крайни потребители -такива като нас .Доколкото разбирам имат желание тези разплащания да стават цивилизовано със съгласието на продавачи и клиенти и най важното имат капацитета да се справят с проблема защото GSM -операторите плащат на тях а те на "търговците" .   На мен ми се струват много надеждни ...просто съм се хванал като удавник за сламка. надявам се да съм бил полезен и не на последно място тук въобще не става въпрос за 6 лева а за това че ни правят на маймуни.ето и адреса за  оплаквания :https://s.fortumo.com/ 

явно платформите за разплащане са много фортумо е само една от тях и тя много рядко допуска клиент да бъде подведен Allterco.com  е подобна българска компания през която минават повечето проблемни  поръчки -тя прибира парите от операторите и ги дава на търговците но е на страната на търговците независимо дали мамят . На държавата не и пука  защото  взема ддс-то . 

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първоначално АЛТЕРКО (?)  връщаше парите, после са изменили вътрешните договори с операторите и вече те препращат от тях да си търсиш парите за заплатения абонамент. Операторите от своя страна се правят на ухапани, че нямат вина и ти си кликнал като невежата  си баба на смартфона без да осъзнаваш действията си, но видиш ли, понеже сърцето им е изпълнено с доброта и състрадателност, ще ти върнат паричките по изключение САМО НА ТЕБ! Как ви се струва това, драги ощетени? Законно? Едва ли... Господарите на ефира не ги търсете, там е друга схема, но не и реална помощ. Вече се замислям дали с оплакване до ГДБОП и ДАНС няма да има май-много полза

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Stef9910 написа:

Първоначално АЛТЕРКО (?)  връщаше парите, после са изменили вътрешните договори с операторите и вече те препращат от тях да си търсиш парите за заплатения абонамент. Операторите от своя страна се правят на ухапани, че нямат вина и ти си кликнал като невежата  си баба на смартфона без да осъзнаваш действията си, но видиш ли, понеже сърцето им е изпълнено с доброта и състрадателност, ще ти върнат паричките по изключение САМО НА ТЕБ! Как ви се струва това, драги ощетени? Законно? Едва ли... Господарите на ефира не ги търсете, там е друга схема, но не и реална помощ. Вече се замислям дали с оплакване до ГДБОП и ДАНС няма да има май-много полза

Аз лично писах до www.plovdiv24.bg, но вече 3-ти ден мълчат.

По принцип търсят сензации и проверяват случаите, но да видим дали ще публикуват материала.

Дал съм им и линк към темата във форума, за да видят че не е единичен случай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 фирмите посредници са много като алтерко ,фортуно и други те посредничат между оператор,клиент ,търговец .Дори алтерко да нареди на оператора  че не иска парите от определена покупка защото е станала грешка на оператора му коства огромни усилия да премахне това задължение от фактурата на клиента-просто засега няма как да стане автоматично а трябва ръчно да се правят корекциите  затова предпочита да изпрати парите на алтерко а тя да си преценя дали да ги дава на търговеца или да ги върне на клиента .Алтерко и оператора не желаят тези пари  и не искат да се ангажират да ги връщат на клиента защото няма как да го направят автоматично .Виновни са алтерко софтуера им има пропуски и "търговците" могат да мамят клиенттите .Фортуно не бягат от отговорност и връщат парите и следят ако имат договор с търговец който се опитва да заблуждава клиентите и го наказват а от Алтерко не им пука .Оператора може да откаже да работи с алтерко но не го прави и така става съучастник и губи клиентите си .Това което пиша са само хипотези не знам точно как стават нещата но от сайта на фортуно се разбира много добре какъв е механизма в кои държави как се процедира кога и как стават разплащанията .

Сега пак звънях   на  оператора  казах че от телефона за информация от смс-а 0882190530  (алтерко) са ми казали че те не искат парите ми спрели са ми абонамента да се оправям с оператора .Операторката на виваком  е учудена как може да и задавам въпроса на кого ще преведат парите .Казах и че ми трябва тази информация за да се обърна към него че е станала грешка а операторката ме праща да ровия в интернет да разбера кой ми е продал играта при нея нямало информация и ми затвори.Много нервни  стават като почна да държа сметка за парите си  не можела да махне това задължение от фактурата ми   .Ако виваком изпрати пари на алтерко то ще е без ддс а ддс-то ще преведе към държавата .Върви после си търси ддс-то от държавата...

Редактирано от Ангел Павлов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След още 1 смс за 6.12 лв и 1 за 12.00 лв звънях на посочения телефон, от там ми дадоха имейл, на който писах и след 3 дни парите бяха в сметката ми. И след 1 месец спокойствие пак се започна :( В сряда получих първата честитка за 6.12 лв, умишлено не върнах смс за прекратяване и вече 3-4 пъти получавам това съобщение 

Ако бях върнала СТОП сигурно щяха да ме абонират отново само срещу 6 или 12 лв 

Screenshot_20180128-152110.jpeg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.01.2018 г. в 15:27, nissan4o написа:

 

Пак се почна с тел.123 и никой не може да ти даде адекватен отговор откъде и как стават тези абонаменти и как може да се спре това безумие, явно това със спирането на изходящите съощения не върши работа. Писах жалби до КЗП, КРС и Теленор (през формата и за контакти на сайта). През това време докато чакам отговор, реших и аз да проуча нещата и да разбера как става тази измама и стигнах до една услуга , която се предлага от от мобилните оператори DCB (Direct carrier billing) или при моя оператор му викат "Плати с Теленор". Оказа се че тази услуга може да се спре с обаждане до оператор или с посещение в офис.

 

Звънях на Теленор за тази услуга ,която сте писали ,че чрез нея може да спре абонирането за тези измамници.Аз съм в корп група и сме на имато на фирма и ни било спряно автоматично тази услуга"Плати през Теленор.Но уви това не спира абонамента.Жената преди нова година се абонира със 6лв в секунда.Тази услуга имала лимит да пазаруваш в гутъл плей и ейпъл.Това контролирала.Но ако натиснеш някоя реклама както си в инт. няма спиране да се абонираш и да ти вземат пари без да искаш.

Редактирано от SIMO70 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

за съжаление всеки когато си реши проблема(върнат му 6лв)бързо забравя за проблема , тревогите и нервите на сънародниците си а престъпника остава ненаказан и търси новите си жертви  сред по слабите и тези които нямат сили или знания за да се справят с него. Тези 6лв които  връщат на по оправните  са един вид подкуп за да забравят за случилото се . Според мен 6лв не компенсират  престъплението което е извършено.Става въпрос за добре организирана  престъпна  банда с вратовръзки които издевателстват над Българския народ  а много от служителите(на мобилните оператори) които участват неволно в схемата не смеят да се намесят защото ще останат без работа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Алтероко е публична компания. Други пък са български клонове на международни компании. Всеки който не е доволен просто да си върне парите може по доста други начини да изрази недоволството си, и то без да броим мощните комисии защитници на нашите права. От операторите няма спасение, щом и трите са в играта. Действията трябва да се насочат към тези след тях по веригата.

Редактирано от Demosthenes (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване