Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте! 
Преди 2-3 месеца имах един малък буфер, обаче нещо му стана и не искаше да работи. Пробвах говорителя в него и той си беше читав /свързах го към субуфера си/. Въпросът ми е мога ли само този говорител да го свържа някак си към жака на компютъра?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За моженето може, но без усилвател (какъвто има във всяка аудиосистема) е безсмислено. Ще е все едно, че слушаш от телефона, т.е. идеята не е много подходяща.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от izvladov
      Здравейте,
      Имам един настолен компютър с малко странен проблем.
      Параметрите са му:
      Intel Core i5-4570
      RAM 4 GB
      500 GB HDD
      Както компютърът работи и изведнъж екрана се счупва и се появяват цветни пиксели, след което трябва да се направи рестартиране.
      Ще прикача видео, в което се вижда как изглежда. (самите пиксели примигват)
      Няма конкретен начин да възпроизведа проблемът. Просто докато работя на компютърът и изведнъж се получава проблема.
      Пробвах следното:
      - Пробвах да сменя процесора, тъй като използвам видео от него и мислех, че е там проблема, но проблема се появи с чисто нов процесор също.
      - Пробвах да сменя хард диска. Пробвал съм с три хард диска и с трите има същия проблем
      - Тествал съм РАМ паметта, чрез BIOS-a на компютъра и не откри никакви грешки.
      Това което съм забелязал, е че хард диска почти винаги е на 100% натоварване в Task manager-a.
      Въпреки, че не е SSD ми изглежда необичайно, случва се дори когато не правя нищо на компютъра.
      Моите предположения са следните:
      - Възможно е захранването да е проблемно.
      - Възможно е някой кабел, който се свързва с хард диска да е проблемен.
      - Възможно е проблема да е по дънната платка.
      - Проблемът не е в монитора, понеже съм го използвал с друг компютър и няма проблем.
      - Проблемът не е в захранващият кабел на монитора или компютъра, пробвал съм ги сменя.
      Разчитам на някакво мнение.
      Надявам се някой от Вас да се е сблъсквал с такъв проблем и да знае как да го реша или поне да каже как мога да разбера къде е проблема.
      Ако проблема е в дънната платка, ще трябва да продам всичко на части, понеже сокета на дънната платка е 1150 и рядко се намират евтини дънни платки.
      Благодаря предварително!
      PC problem.avi
    • от Maluk toshko
      Добър ден! Разполагам с 2 лаптопа, единият е с windows 10, него си го ползвам всеки ден и един с windows 7. Как да ги свържа така, че картината от 10ката да се показва на 7мицата, а аз да си цъкам на 10ката..... Благодаря ви предварително!
    • от transcend92
      гледах този клип
      в тубата изтеглих програмата но немога да разбера как да оправя синия екаран на смъртта
      ето подробна информация 
      -------------------------------
      This program checks for drivers which have been crashing your computer. If your computer has displayed a blue (or black) screen of death, suddenly rebooted or shut down then this program might help you find the root cause of the problem and a solution.

      Whenever a computer suddenly reboots without displaying any notice or blue (or black) screen of death, the first thing that is often thought about is a hardware failure. In reality, on Windows a lot of system crashes are caused by malfunctioning device drivers and kernel modules. In case of a kernel error, many computers do not show a blue or black screen unless they are configured for this. Instead these systems suddenly reboot without any notice.

      This program will analyze your crash dumps with the single click of a button. It will tell you what drivers are likely to be responsible for crashing your computer. It will report a conclusion which offers suggestions on how to proceed in any situation while the analysis report will display internet links which will help you further troubleshoot any detected problems.

      To obtain technical support visit www.resplendence.com/support

      Click here to check if you have the latest version or if an update is available.

      Just click the Analyze button for a comprehensible report ...

       
      Home Edition Notice

      This version of WhoCrashed is free for use at home only. If you would like to use this software at work or in a commercial environment you should get the professional edition of WhoCrashed which allows you to perform more thorough and detailed analysis. It also offers a range of additional features such as remote analysis on remote directories and remote computers on the network.

      Please note that this version of WhoCrashed is not licensed for use by professional support engineers.

      Click here for more information on the professional edition.
      Click here to buy the the professional edition of WhoCrashed.
       
      System Information (local)

      Computer name: DESKTOP-M2HV33F
      Windows version: Windows 10 , 10.0, build: 18363
      Windows dir: C:\WINDOWS
      Hardware: Z390 M GAMING, Gigabyte Technology Co., Ltd., Z390 M GAMING-CF
      CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-9400 CPU @ 2.90GHz Intel8664, level: 6
      6 logical processors, active mask: 63
      RAM: 17110986752 bytes (15,9GB)


       
      Crash Dump Analysis

      Crash dumps are enabled on your computer. This system is not configured for complete or automatic crash dumps. For best results, configure your system to write out complete or automatic crash dumps. Select Tools->Crash Dump Configuration from the main menu to configure your system to write out complete memory dumps.

      Crash dump directories:
      C:\WINDOWS
      C:\WINDOWS\Minidump

      On Fri 1.5.2020 г. 21:18:40 your computer crashed or a problem was reported
      crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\050120-18953-01.dmp
      This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1C2390)
      Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFF48000000000, 0x0, 0x0, 0x6)
      Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
      file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
      product: Microsoft® Windows® Operating System
      company: Microsoft Corporation
      description: NT Kernel & System
      Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
      This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
      The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



      On Fri 1.5.2020 г. 21:00:24 your computer crashed or a problem was reported
      crash dump file: C:\WINDOWS\Minidump\050120-18515-01.dmp
      This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x1C2390)
      Bugcheck code: 0x50 (0xFFFF8E8000000000, 0x0, 0x0, 0x6)
      Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
      file path: C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
      product: Microsoft® Windows® Operating System
      company: Microsoft Corporation
      description: NT Kernel & System
      Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
      This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
      The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



       
      Conclusion

      2 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Connsider using WhoCrashed Professional which offers more detailed analysis using symbol resolution. Also configuring your system to produce a full memory dump may help you.


      Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

      Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.



       
      направих и снимка на грешката 
      http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1588358147t.jpg
    • от StefanoV08
      Здравейте, след като стартирам компютъра той забива и не иска да зареди уйндоуса, опитвам да вляза в биоса, но също не ми дава проста забива на старта, пробвах с ресет на СМОС, но без ефект

    • от Марио Ванчев
      Здравейте, нов съм в Калдата, искам да помоля за мнения малко.. искам да сглобя нещо бюджетно, по възможност да се цъкат приятно CS:GO, LoL, GTA 5 и ако може да е по-безшумно.. някъде към 1500 лв , ще съм много благодарен ! :-))
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване