Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

УПОТРЕБЯВАНА кола за около 12 хил.


Препоръчан отговор


Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

преди 8 часа, StoqnS написа:

Ти, освен, че си въздухар, за пореден път доказваш, че не си силен в мисленето и възприемането на писан текст.

Сега и ти си удебелил, това което аз се опитвам да ти обясня, но изглежда поради липса на достатъчно мисловен капацитет у теб, така и не можеш да разбереш нещо толкова елементарно.Чудя се, дали да не използвам пластилин, пък дано тогава разбереш.

Хайде още един опит.

Става въпрос за Голф, модел на Фолксваген, и от теб се иска да покажеш с какво са по-сериозни конкурентните модели на тези 3 марки - Опел, Алфа и Пежо.Ти го твърдеше, че са по-сериозни, а не аз!!!

Ако искаш да приложа няколко сними на Голф?

И пак за всеки случай! За Голф става въпрос!От теб се очаква да покажеш нещо по-серионо от страна на конкурентните нему модели на тези 3 марки - Опел, Алфа и Пежо!

Стана ли ти ясно или да опитам отново?

Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

 

Много  си велик зад компа бе МИШКО!

 

Редактирано от Viiipeer (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 121
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

А6, че и комби, това перфектно отговаря на "градска кола - лесна за паркиране" Към автора - имай предвид, че каквото и кола да купиш (втора ръка) после идва сериозна поддръжка, може да излязат по н

Семейна кола? Спортна кола? Представителна кола? Работна кола с голямо карго? Градска кола, лесна за паркиране? Магистрална солидна кола? Пернишка гъзария? Или практ

Не пъкнете главата на момчето с глупости....все пак е с минимален стаж....БМВ,Мерцедес.....колата трябва да е от среден клас,за негово добро!Голфа е максимума.....Корса,Фиеста,Поло,от тоя род размер.

на 4/17/2017 в 9:08, Viiipeer написа:

 

Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

 

Много  си велик зад компа бе МИШКО!

 

Даам...определено не си силен в мисленето!

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само един съвет мога да ти дам. Бягай Далеч от Дизела.

Каквато и стара употребявана кола и да вземеш могат да те измамят за състоянието й. А сервизите, частите и ремонтите са скъпи. Чул съм приказка, че в сервиз те събличат гол да си ходиш. Дерат по десетина кожи на принципа ден година храни.

Имаш 12 000 лв Вземи от родители и роднини малко заем и си купи чисто нова кола за около 20 000лв. Новата кола е в гаранционен срок от 3 до 5 години и ще спестиш много пари, разходи и главоболия да ремонтираш 330 000 км кола втора употреба- десети собственик.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4/17/2017 в 9:08, Viiipeer написа:

 

Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

 

Ей паляк - ако те видя - само на Голф ще ми станеш бе кретен прост - Ще те смеля и ще те изплюя бе келеш!

 

Много  си велик зад компа бе МИШКО!

 

Падаш на нивото на този злобен дразнител, който отдавна ми е в игнора.

Не че ти си много стока....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, kalansuv написа:

Само един съвет мога да ти дам. Бягай Далеч от Дизела.

Каквато и стара употребявана кола и да вземеш могат да те измамят за състоянието й. А сервизите, частите и ремонтите са скъпи. Чул съм приказка, че в сервиз те събличат гол да си ходиш. Дерат по десетина кожи на принципа ден година храни.

Имаш 12 000 лв Вземи от родители и роднини малко заем и си купи чисто нова кола за около 20 000лв. Новата кола е в гаранционен срок от 3 до 5 години и ще спестиш много пари, разходи и главоболия да ремонтираш 330 000 км кола втора употреба- десети собственик.

Мхм... ще спестиш, та ще се скъсаш. В гаранционен срок всичко се извършва във фирмен сервиз. Фирмен сервиз= западноевропейски цени+ ориенталско мотаене... И нерви и пари ще спестиш, за още една кола най- малко. :)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, язе написа:

Мхм... ще спестиш, та ще се скъсаш. В гаранционен срок всичко се извършва във фирмен сервиз. Фирмен сервиз= западноевропейски цени+ ориенталско мотаене... И нерви и пари ще спестиш, за още една кола най- малко. :)

Ти знаеш ли какво е гаранционен срок? Какви цени на ремонт през гаранционният период. Всяка фирма си държи на реномето и съм сигурен, че няма да те мотат. Като вземеш употребявана кола на старо и отидеш в неоторизиран сервиз все едно няма да те мотат и цените са им надскочили европейските десетократно. Употребяван автомобил значи напикани и напърдяни седалки. Аз не искам да се возя на напикани седалки. Като толкова хвалят дизеловите двигатели в форума, то лъжат да те прецакат да си вземеш брак и после да хвърляш пари за ремонти.

Вчера пред блока говорих с един съсед, който притежаваше Skoda 120 GLS от Корекома. Бил е 17 години международен шофьор. Споделих твоето мнение за Шкодите с него. Отговори ми, че Шкода 105 или Шкода 120 е, като западните автомобили. Тоест СОЦ. Шкодата е била добра и е от класата и категорията на западните автомобили.  Мнението, му е че някой хвалят руското чрез тези свой твърдения. Продаде си Шкодата около 2005 год.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, kalansuv написа:

Ти знаеш ли какво е гаранционен срок? Какви цени на ремонт през гаранционният период. Всяка фирма си държи на реномето и съм сигурен, че няма да те мотат.

За да не изгубиш гаранцията на ново закупен автомобил си длъжен, да ходиш в официален сервиз за всяка смяна на масло или друг консуматив. А там цените са тройни, като за час труд се плаща повече от колкото механика там взима за два-три дни.

Разбира се има и съмнителни сервизи с механици които мислят като теб.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Sandocan написа:

Не съм механик, нито работя в сервиз, нито съм жалък, нито лъжец, нито нещастник.

Извинявам се. Не ми отговори на последният въпрос. Да не си търговец на бракувани коли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, kalansuv написа:

Извинявам се. Не ми отговори на последният въпрос. Да не си търговец на бракувани коли?

Денков, нямаш си хабер от Линукс, от политика грам, а колите са нещо съвсем чуждо за теб- изчезни като муха!!! Заедно с тираджията- капацитет. Шкода 120 л  минаваше 100 000 км с три(3) основни ремонта минимум. Такава и е спецификата...

Редактирано от язе (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Audi A8: Най-желаната лимузина в България.

Красив, бляскав, здрав и лек? Отговорът – алуминий, изваян във формата на Audi A8. Мечта.

https://vesti.bg/tehnologii/avtomobili/audi-a8-naj-zhelanata-limuzina-v-bylgariia-6068054

Преди по-малко от 200 години сър Хъмфри Дейви добавя нов елемент към Менделеевата таблица и го нарича алуминий. Днес европейската автомобилна индустрия използва повече от 1/5 от годишния добив на алуминий в Европа.

Кое прави алуминия толкова специален? Чисто и просто неговата здравина и маса. Автомобил, чиято конструкция е алуминиева, е до 40% по-лек, а това води до по-малък разход, по-добри динамични показатели и изключително голяма здравина на конструкцията.
От този материал е изработен и Audi A8.

ASF – Audi Space Frame, изработена съвместно с базираната в САЩ Alcoa, бе за пръв път внедрена в старото А8 през 1994 г. С второто поколение от 2002 г. компанията от Инголщад направи крачка по-напред. Изпозвайки алуминий, инженерите се олекотили лимузината с до 235 кг спрямо предходната, но същевременно са я направили и много по-здрава.

BMW Серия 5 ( Е39) е баварският кораб-майка

Volkswagen Touareg е универсалeн, но не и евтин за поддръжка

Френският лъв е доста по-кекав от българския

Активното окачване може да се регулира и ръчно от водача, ако такова нещо се налага или пък се търси динамични шофиране. В режим Dynamic обаче неравностите по пътя водят до сериозни сътресения на каросерията, а те се усилват, ако сложите едни 20-цолови джанти.

Проблем, както твърди Филип, може да представлява помпата за нивомата. Ако тя се счупи - 2000 лв. Големите джанти искат и сериозни накладки, по-точно – проверка и смяна при необходимост, а комплектът струва към 1200 лв.

Четириточковото предно и адаптивното трапецовидно окачване отзад в комбинация с централния Torsen диференциал, разпределящ въртящия момент между двете оси, са абсолютно достатъчни, за да добиете представа за пътното поведение на А8.

За комфорт, пространство и лукс в интериора е излишно да се говори. Трябва да внимавате за подвижния централен дисплей, който потенциално може да създаде проблеми, а това оскъпява оддръжката.

Audi А8 е отличен автомобил с перфектно балансирано окачване, като спортното усещане е дало път на комфорта.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Audi A8: Най-желаната лимузина в България.

Красив, бляскав, здрав и лек? Отговорът – алуминий, изваян във формата на Audi A8. Мечта.

https://vesti.bg/tehnologii/avtomobili/audi-a8-naj-zhelanata-limuzina-v-bylgariia-6068054
Преди по-малко от 200 години сър Хъмфри Дейви добавя нов елемент към Менделеевата таблица и го нарича алуминий. Днес европейската автомобилна индустрия използва повече от 1/5 от годишния добив на алуминий в Европа.
Кое прави алуминия толкова специален? Чисто и просто неговата здравина и маса. Автомобил, чиято конструкция е алуминиева, е до 40% по-лек, а това води до по-малък разход, по-добри динамични показатели и изключително голяма здравина на конструкцията.
От този материал е изработен и Audi A8.
ASF – Audi Space Frame, изработена съвместно с базираната в САЩ Alcoa, бе за пръв път внедрена в старото А8 през 1994 г. С второто поколение от 2002 г. компанията от Инголщад направи крачка по-напред. Изпозвайки алуминий, инженерите се олекотили лимузината с до 235 кг спрямо предходната, но същевременно са я направили и много по-здрава.
BMW Серия 5 ( Е39) е баварският кораб-майка
Volkswagen Touareg е универсалeн, но не и евтин за поддръжка
Френският лъв е доста по-кекав от българския
Активното окачване може да се регулира и ръчно от водача, ако такова нещо се налага или пък се търси динамични шофиране. В режим Dynamic обаче неравностите по пътя водят до сериозни сътресения на каросерията, а те се усилват, ако сложите едни 20-цолови джанти.
Проблем, както твърди Филип, може да представлява помпата за нивомата. Ако тя се счупи - 2000 лв. Големите джанти искат и сериозни накладки, по-точно – проверка и смяна при необходимост, а комплектът струва към 1200 лв.
Четириточковото предно и адаптивното трапецовидно окачване отзад в комбинация с централния Torsen диференциал, разпределящ въртящия момент между двете оси, са абсолютно достатъчни, за да добиете представа за пътното поведение на А8.
За комфорт, пространство и лукс в интериора е излишно да се говори. Трябва да внимавате за подвижния централен дисплей, който потенциално може да създаде проблеми, а това оскъпява оддръжката.
Audi А8 е отличен автомобил с перфектно балансирано окачване, като спортното усещане е дало път на комфорта.

Инфото не ти е по темата,момчето търси нормална кола....или да ти дам линк за една британска лимузина?

Изпратено от моят G 2 с помощта на Tapatalk

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Iliyan Nikolov написа:


Инфото не ти е по темата,момчето търси нормална кола....или да ти дам линк за една британска лимузина?emoji481.png

Изпратено от моят G 2 с помощта на Tapatalk
 

Има и втора употреба такава марка и модел автомобили за препоръчаната сума пари. В статията има и примерни цени на резервни части. Да си направи предварително сметка за разходите и ремонтите. Извинявам се много ако съм убидил или засегнал някого.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, язе написа:

Mда... А8 определено е перфектната градска кола. Компактна, харчи малко, лесно се паркира...:D

Знаеш ли вица за собствениците на Голф и Бентли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4/19/2017 в 14:23, Iliyan Nikolov написа:

Audi A8: Най-желаната лимузина в България.

От доста десетилетия насам разбиранията за "лимузина" не включват кола, в която ако дойде да вземе парти от 4-ма (2 двойки анитуренти например)  единият ще трябва да седне отпред при шофьора. Самият шофьор също ще учавства в купона, щото при серийно произвежданите А8 няма преградка между него и пътниците.

В днешно време, човек като си поръчва лимузина очаква не луксозен седан, а ПОНЕ нещо такова:

6-passenger-stretch-limousine12.jpg

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, zemonti написа:

От доста десетилетия насам разбиранията за "лимузина" не включват кола, в която ако дойде да вземе парти от 4-ма (2 двойки анитуренти например)  единият ще трябва да седне отпред при шофьора. Самият шофьор също ще учавства в купона, щото при серийно произвежданите А8 няма преградка между него и пътниците.

В днешно време, човек като си поръчва лимузина очаква не луксозен седан, а ПОНЕ нещо такова:

6-passenger-stretch-limousine12.jpg

 

Не е мой поста колега!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Iliyan Nikolov написа:

Не е мой поста колега!

О, Извинявай.

BTW, радвам се, че махна тъпия подпис на Tapatalk.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4/19/2017 в 16:43, Sandocan написа:

За да не изгубиш гаранцията на ново закупен автомобил си длъжен, да ходиш в официален сервиз за всяка смяна на масло или друг консуматив. А там цените са тройни, като за час труд се плаща повече от колкото механика там взима за два-три дни.

Разбира се има и съмнителни сервизи с механици които мислят като теб.

Цена на час труд в оторизиран сервиз на Рено по сведения от миналата година е 36лв с ДДС. 
Цена за компютърна диагностика: 40лв. 
Докато бях собственик на автомобил от тази марка, при всеки случай посещавах оторизиран сервиз. Понякога не таксуват за труд, ако проблема се окаже малък. Правят отстъпки. Дават гаранция за труда и частите - 1г ако колата ти е извън гаранция (ако е в гаранция - срока на гаранция на частите е равен с този на гаранцията на автомобила). 

Иначе може да идеш при бай Пешо с мазния анцуг и ръкави, да търси проблем на принцип проба-грешка, да си сметне труд на око, гаранцията да ти е никаква и пак да платиш същото, че може би и отгоре за това, че стимулираш сивия бизнес с гаражните сервизи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване