Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, на 12 години съм (скоро 13) и съм 6 клас (скоро 7). Висок съм 1.51 см. и ми се иска да стана поне 1.60-1.58. Може ли да ми кажете какви упражнения и каква храна да ям за да стана възможно най-висок в рамките на около 2-3 месеца. Знам, че имам още време да ръста и че всичко е до ген, но съм най-ниския от класа и това ме затруднява в някои неща. Засега опитвам набиранията и висенето на лост също и рибеното масло.

    Благодаря предварително!:)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Като за начло се запиши да играеш баскетбол. Това ще ти помогне за развитието на тялото. Все пак си има и генетични особености, които човек и да иска не може да промени.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не бързай, не ти е "дошло времето" още. Ето ти пример - аз в шести клас бях под 1.70, в осми бях вече 1.90.

    Редактирано от killchain (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Упражнение "палма" от йога, но най-бодре се получава заедно с цял комплекс от асани.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не се тревожи, напълно нормален ръст имаш за тази възраст. Хората се развиват различно, от една страна генетично наследство ,от друга начин на живот. Спортът, както каза Емил влияе. Аз бих дал идея и волейбол ,за мен е по-приятен спорт от баскетболът, но това е въпрос на лични предпочитания.
    Един от най-ниските в моя клас, чак 11-12 клас започна да дърпа и в момента е по-висок от мен. Аз съм 180 ,той е кажи-речи едно чело над мен. Винаги съм бил сред най-високите в класа. Ще минат години ,може и 2 метра да станеш. Нищо не се знае. 


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 1 час, Емил Костов написа:

    Като за начло се запиши да играеш баскетбол. Това ще ти помогне за развитието на тялото. Все пак си има и генетични особености, които човек и да иска не може да промени.

    Спомних си за Маляка от "Войната на таралежите" който много искаше да тренира баскетбол - за да стане по-висок.Баскетбола е добра идея.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 45 минути, Viktor Yanakiev написа:

    Спомних си за Маляка от "Войната на таралежите" който много искаше да тренира баскетбол - за да стане по-висок.Баскетбола е добра идея.

    Това е доказано. За издължаване на ръста се препоръчва да се играе баскетбол. В момента постващия навлиза в пубертета и сега е момента да действа.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    преди 19 часа, jojopara написа:

    Упражнение "палма" от йога, но най-бодре се получава заедно с цял комплекс от асани.

    Подкрепям. Не знам коя точно е цитираната асана, но като цяло йогата е перфектна за цялостно развитие на тялото, включително и за разтягането на гръбначния стълб, което е пряко свързано с височината.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Като цяло практикувай леки спортове, примерно да ходиш на лостове също така плуването е много полезно за растежа укрепва ставите добре, също така издължава тялото леко и му придава много хубава форма защото всички мускули участват в този спорт.
    Избягвай да вдигаш тежко и яж храни със съдържание на калций, магнезий и други полезни минерали и витамини за да имаш здрави кости и сухожилия. Общо взето здравословен начин на живот и без пушене и други глупости които ти подтискат естествения растеж. Истинското израстване започва когато си някъде 7-8 клас и после продължава до към 20-25 години(поне така пишеше в учебника по биология), но естествено при всеки е различно зависи генетично как ти е заложено аз имах болки в ставите когато бях на 14-15 защото много бързо се издължих и направих една глупост нали да се правя на големия мъж и местих една бетонна саксия от тогава имам проблеми с гръбнака, за това е много важно да пазиш и да се грижиш за ставите си в тази възраст на бурното израстване. Това важи и за седенето пред компютър или на чин, може да звучи малко банално, но всекидневните неправилни пози водят до проблеми в последствие.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.