Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, както се разбира от заглавието искам да ви попитам за мнението ви за Алфа Ромео 147 1.9 JTD. Евтина ли е за поддръжка, лесно ли се чупи? И всякакви други мнения. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Евтина е поддръжката ,двигателя и скоростите са надеждни ,но ходовата не е за нашите пътища. Биалетките им се разбиват лесно ,но се сменят лесно и са евтини , около 30-лв. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, WorstNightmare написа:

 

Здравейте, както се разбира от заглавието искам да ви попитам за мнението ви за Алфа Ромео 147 1.9 JTD. Евтина ли е за поддръжка, лесно ли се чупи? И всякакви други мнения. :)

 

Скъпа за поддръжка. Често се чупи. Това ще ти каже всеки който е имал опит с този модел. Който не знае къде се намира и за какво иде реч ще ти разправя че е евтина за поддръжка. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, eminem_vr написа:

Скъпа за поддръжка. Често се чупи. Това ще ти каже всеки който е имал опит с този модел. Който не знае къде се намира и за какво иде реч ще ти разправя че е евтина за поддръжка. 

А за двигателя ? Казват, че е железен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, WorstNightmare написа:

А за двигателя ? Казват, че е железен.

1.9 чист дизел винаги е бил един от най-здравите двигатели. Ти искаш с турбина. Все пак говорим за дизел и няма да ги има вредите от газова уредба например, на един сравнително стар автомобил дето мислиш да купуваш. Двигателя ще ти е здрав, ама като ти замине горивната помпа например и трябва да се бръкнеш за 400-500лв и ще ти стане лошо. И окачването няма как да го ремонтираш за 30лв в този живот. Всичко там излиза солено. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не,поддръжката на jtd-то в сравнение с бензиновите мотори на алфите е в пъти по-евтина.За поддръжката на бензиновите няма да обяснявам.Двигателя е здрав,не харчи много,не са скъпи частите,трябва да и погледнеш вихровите клапи като я взимаш,окачването както казаха по-горе и е най-слабото място на колата.И съединителчето трябва да пазиш.

Редактирано от XxeoN (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, eminem_vr написа:

Скъпа за поддръжка. Често се чупи. Това ще ти каже всеки който е имал опит с този модел. Който не знае къде се намира и за какво иде реч ще ти разправя че е евтина за поддръжка. 

Имал съм за кратко 166 2л туин спарк ,които на практика са почти същите. Не разбирам като не знаеш какво говориш ,какво правиш тук. Бензиновите са капризни ,и ако не се гледат добре ,умират. Дизелите на Алфа са супер здрави. Мой колега има 156 фейслифтова 1.9JTD и е многто доволен ,само към ходовата има забележка. Това са тотални простотии ,че поддръжката е била скъпа ,всичко се намира за тая кола на нормални цени ,както нови ,така и употребявани.

Бензиновите туин спарк ги водят скъпи за обслужване ,защото са с 2 свещи на цилиндър и е хубаво да се следи стриктно за подмяна на масло и филтри ,защото двигателя е капризен и като не се сменят на време се чупи. С дизелите такива проблеми няма. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, eminem_vr написа:

1.9 чист дизел винаги е бил един от най-здравите двигатели. Ти искаш с турбина. Все пак говорим за дизел и няма да ги има вредите от газова уредба например, на един сравнително стар автомобил дето мислиш да купуваш. Двигателя ще ти е здрав, ама като ти замине горивната помпа например и трябва да се бръкнеш за 400-500лв и ще ти стане лошо. И окачването няма как да го ремонтираш за 30лв в този живот. Всичко там излиза солено. 


Най-много, ако не внимава кво сипва ,да запуши дюза. Отпушването е елементарно ,но дори и да загине някоя дюза, втора употреба ще намери за смешни пари ,специално за такава кола.
Комънрейл двигателите имат ,по-прости ,евтини и надеждни помпи. Те рядко създават проблем, защото просто поддържат постоянно високо давление в релсата, независимо от оборотите на двигателя и горивната пропорция. Редовите помпи при старите дизели бяха в пъти по-сложни ,скъпи и проблемни. В редовите ГНП има отделна секция за всеки цилиндър. 
Специално за тоя двигател помпата е около 50лв втора ръка. 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Soviet Soldier написа:

Специално за тоя двигател помпата е около 50лв втора ръка. 

Къде са 50лв ? Втора ръка помпа ли ще сложиш ако ти изгори, майсторе? Разбирач май си падаш малко. 150лв е помпата и с работата виж колко ще вземат в някой сервиз. За двигателя казахме че е здрав, но се чупи всичко по ходовата част прекалено често. И се намира - естествено че се намира да не са произведени 10 бройки в света, Ама като се намери се и плаща. И няма нищо общо с цените на опел или VW. Горе долу по две се плаща, да не кажа по три. Та не подвеждай хората после да те кълнат само.

Редактирано от eminem_vr (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, Soviet Soldier написа:

давление

По-младите руски не знаят. :) Не ги карай тепърва да го учат. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, eminem_vr написа:

Къде са 50лв ? Втора ръка помпа ли ще сложиш ако ти изгори, майсторе? Разбирач май си падаш малко. 150лв е помпата и с работата виж колко ще вземат в някой сервиз. За двигателя казахме че е здрав, но се чупи всичко по ходовата част прекалено често. И се намира - естествено че се намира да не са произведени 10 бройки в света, Ама като се намери се и плаща. И няма нищо общо с цените на опел или VW. Горе долу по две се плаща, да не кажа по три. Та не подвеждай хората после да те кълнат само.

Много ясно ,че ще сложа втора ръка "майсторе" на кола ,дето е на 20 години нова ли да купя? Както казах , команрейл помпите са доста по-прости и надеждни. Спокойно може да се вземе втора ръка за смешни пари. "Разбирач" си падам много ,за разлика от теб ,защото съм имал такава кола. Ето от къде можеш да я вземеш Megaparts. В този магазин цените са надути. Най-добре да купиш от частно лице ,от ударена. Парите ще са още по-смешни. 

П.С. не гледай ,че пише 156 - това е колата ,от която е свалена ,двигателя е 100% същия. 

Ти подвеждаш хората ,не аз. Ето ги и биалетките ,за които говоря и са слабата част на тези алфи. Както казах по-горе ,около 30лв нови!!! Трай си там ,като не си карал такава кола. 2 години съм поддържал такъв автомобил и съм доволен! 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Горивна помпа втора употреба щял да взима и то от ударена кола дето не е работила тая помпа сума време примерно. Приключихме с разговора разбирача. Поддържал си нещо друго явно защото не си наясно с нещата хич.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, eminem_vr написа:

Горивна помпа втора употреба щял да взима и то от ударена кола дето не е работила тая помпа сума време примерно. Приключихме с разговора разбирача. Поддържал си нещо друго явно защото не си наясно с нещата хич.

Да ,по-добре приключвай ,щото само вицове разправяш и по никакъв начин не помагаш. Кой нормален ще даде 700лв за нова помпа ,за кола ,която струва 1500-2000лв? И какво ,като не е карана колата донор? Какво ѝ става на помпата? И да попадна на дефектна ,50лв са нищо ,ще я хвърля и ще взема нова ,това са общо 100лв ,колко пъти по-евтино от нова? По твоята логика ,като стои сума ти време по авто къщите ,докато се продаде става тотал щета всеки автомобил. . . после мен нарича с ирония "разбирача". 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Soviet Soldier написа:

Да ,по-добре приключвай ,щото само вицове разправяш и по никакъв начин не помагаш. Кой нормален ще даде 700лв за нова помпа ,за кола ,която струва 1500-2000лв? И какво ,като не е карана колата донор? Какво ѝ става на помпата? И да попадна на дефектна ,50лв са нищо ,ще я хвърля и ще взема нова ,това са общо 100лв ,колко пъти по-евтино от нова? По твоята логика ,като стои сума ти време по авто къщите ,докато се продаде става тотал щета всеки автомобил. . . после мен нарича с ирония "разбирача". 

За горивна помпа говорим комик ли си кой си. Ти си тоя с вицовете. Ако не знаеш какво се случва с горивна помпа като седи на сухо дълго време отваряй гугъл и чети. Хвърлял бил ако е дефектна и слага друга. Това не ти е акумулатора. Имаш ли представа как се сменя? И какви 700лв? Не можеш и да четеш ли? Айде не ми се обяснявай повече. Поддържал бил той еди какво си. Не знаеш кое е двигателя ама съвети даваш на хората. Давление мавление. Доста по-скъпи са частите от на другите масови автомобили, и много по-често ще се чупи от някой голф например. Ама си е гъзарийка на външен вид и малко повечко коне. Ама компромиси се правят все пак. Автора сигурно и други хора са му го казали, а то се и знае. За това пуска тема да пита. И после давлението идва да му каже че била евтина поддръжката и да драска глупости за еди кой си двигател кое как било, дето няма общо с питането, нито пък е вярно или дори полезно да се знае. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, eminem_vr написа:

За горивна помпа говорим комик ли си кой си. Ти си тоя с вицовете. Ако не знаеш какво се случва с горивна помпа като седи на сухо дълго време отваряй гугъл и чети. Хвърлял бил ако е дефектна и слага друга. Това не ти е акумулатора. Имаш ли представа как се сменя? И какви 700лв? Не можеш и да четеш ли? Айде не ми се обяснявай повече. Поддържал бил той еди какво си. Не знаеш кое е двигателя ама съвети даваш на хората. Давление мавление. Доста по-скъпи са частите от на другите масови автомобили, и много по-често ще се чупи от някой голф например. Ама си е гъзарийка на външен вид и малко повечко коне. Ама компромиси се правят все пак. Автора сигурно и други хора са му го казали, а то се и знае. За това пуска тема да пита. И после давлението идва да му каже че била евтина поддръжката и да драска глупости за еди кой си двигател кое как било, дето няма общо с питането, нито пък е вярно или дори полезно да се знае. 

Виж какво си писал горе 500лв за помпа трябвало да се бръкнеш ,за това реших ,че говориш за тази, която поддържа налягане преди дюзите ,защото тя е сравнително скъпа. И пак не си прав бе "майсторе" ,я провери, колко струва нова горивна помпа? Има ли и 50% от цената, която си писал по-горе? Какво да си помисли човек ,като ги пишеш някакви нереални цифри? И я сравни с помпата на 1.9tdi дето ги слагат в Golf 4 и Audi A3 с тази на JTD.  

Я обясни ,кое точно е сложното, при подмяна на горивна помпа? И да имам представа как се сменя! Елементарно е! 

Не съм знаел кое е двигателя ,дрън дрън ,като свършат опитите да се извадят някакви аргументи, се почва с даването на личностни квалификации ,кой кво знае ,кой кво не знае. С Alfa Romeo само си се разминавал по улицата ,пък си тръгнал да говориш за поддръжката ѝ . . . 

Редактирано от Soviet Soldier (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Не ми се ще да правя антиреклама, но за по- старички коли НЕ си купувайте части от Мегапартс. В най- билизката автоморга, първо ще са по- евтини и второ по- проверени. Мегапартс станаха прекалено големи и хич не си правят труда, да проверяват изправността на предлаганите чакмаци. Не че не си ги взимат обратно ако не стават, ама си е излишна разправия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вярно е ,имам близък приятел дето работи в Мегапартс ,влизал съм ,разглеждал съм ,как ги съхраняват на едни огромни рафтове ,сковани от палета, а частите на дъжд и пек. За това най-добре от частно лице да се взема на по-нормална цена. 
Всеки гледа да надува цените. Мой приятел спука картер на Голф 4 и като ми каза ,че му искат 110лв само за картера в сервизът до тях ми стана лошо. На края намерихме от частно лице за 35лв. По онова време ,като проверявахме в Мегапартс им искаха 50лв. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...