Премини към съдържанието
ТHEBOSS

не работи клавиатурата

Препоръчан отговор


драйвера не стартира, файла kbdhid.sys е налице в Windows\System32\drivers

Log Name:      Microsoft-Windows-Kernel-PnP/Configuration
Source:        Microsoft-Windows-Kernel-PnP
Date:          27.03.2017 16:22:44
Event ID:      411
Task Category: None
Level:         Error
Keywords:      
User:          SYSTEM
Computer:      THEBOSS
Description:
Device HID\VID_062A&PID_4101&MI_00\8&3789922&0&0000 had a problem starting.

Driver Name: keyboard.inf
Class Guid: {4d36e96b-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Service: kbdhid
Lower Filters:
Upper Filters:
Problem: 0x20
Status: 0x0
Event Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
  <System>
    <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-PnP" Guid="{9C205A39-1250-487D-ABD7-E831C6290539}" />
    <EventID>411</EventID>
    <Version>0</Version>
    <Level>2</Level>
    <Task>0</Task>
    <Opcode>0</Opcode>
    <Keywords>0x2000000000000000</Keywords>
    <TimeCreated SystemTime="2017-03-27T13:22:44.388524900Z" />
    <EventRecordID>1732</EventRecordID>
    <Correlation />
    <Execution ProcessID="4" ThreadID="132" />
    <Channel>Microsoft-Windows-Kernel-PnP/Configuration</Channel>
    <Computer>THEBOSS</Computer>
    <Security UserID="S-1-5-18" />
  </System>
  <EventData>
    <Data Name="DeviceInstanceId">HID\VID_062A&amp;PID_4101&amp;MI_00\8&amp;3789922&amp;0&amp;0000</Data>
    <Data Name="DriverName">keyboard.inf</Data>
    <Data Name="ClassGuid">{4D36E96B-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}</Data>
    <Data Name="ServiceName">kbdhid</Data>
    <Data Name="LowerFilters">
    </Data>
    <Data Name="UpperFilters">
    </Data>
    <Data Name="Problem">0x20</Data>
    <Data Name="Status">0x0</Data>
  </EventData>
</Event>

Untitled.jpg

Untitled.png

Редактирано от ТHEBOSS (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А ако деинсталираш проблемните устройства и след това рестартираш и отвориш Device Manager-a и натиснеш Scan for hardware changes и оставиш Windows да ги преинсталира проблема остава ли?

Всички драйвери от сайта на производителя на лаптопа ли са инсталирани? Гледам, че липсва такъв дори за тъчпада.

Хммм и ако е лаптоп каква е тази клавиатура с PS2 порт? Това вградената клавиатура на лаптола ли е или някаква външна?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, B-boy/StyLe/ написа:

А ако деинсталираш проблемните устройства и след това рестартираш и отвориш Device Manager-a и натиснеш Scan for hardware changes и оставиш Windows да ги преинсталира проблема остава ли?

Всички драйвери от сайта на производителя на лаптопа ли са инсталирани? Гледам, че липсва такъв дори за тъчпада.

Хммм и ако е лаптоп каква е тази клавиатура с PS2 порт? Това вградената клавиатура на лаптола ли е или някаква външна?

Пробвах не става пак. И външната усб клавиатура и клавиатурата на лаптопа и също тъчпада неработят. Първоначално си работеха, но впоследствие нещо се омаза и предполагам проблема е в това че незарежда драивера за клавиатурата.

Редактирано от ТHEBOSS (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай да стартираш Control Panel\All Control Panel Items\Troubleshooting\All Categories => Hardware and Devices като администратор. Кликни на Advanced и се увери, че отметката пред Apply repairs automatically е сложена и следвай помощника до края.

Ако не помогне изпълни от CMD.exe стартиран като адмнистратор командите:

sfc /scannow и като приключи следната:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

Прикачи файла sfcdetails.txt (от десктопа) в следващия си коментар.

Нямаш ли и System Restore Point от преди проблема да се появи?

Поздрави!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Пробвай да стартираш Control Panel\All Control Panel Items\Troubleshooting\All Categories => Hardware and Devices като администратор. Кликни на Advanced и се увери, че отметката пред Apply repairs automatically е сложена и следвай помощника до края.

Ако не помогне изпълни от CMD.exe стартиран като адмнистратор командите:

sfc /scannow и като приключи следната:

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt"

Прикачи файла sfcdetails.txt (от десктопа) в следващия си коментар.

Нямаш ли и System Restore Point от преди проблема да се появи?

Поздрави!

Първото не помогна, второто го правя но не почва да сканира а ми вади Windows Resource Protection could not start the repair service

 

А услугата  Windows Modules Installer (TrustedInstaller) работи, дори я рестартирах и пак така

Систем ресторът е спрян.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май сериозно си омазал системата. Възможно е C:\Windows\System32\config\COMPONENTS да е повреден.

Стартирай SFCFix.exe като администратор и следвай инструкциите от екрана.

Прикачи лог файла след края на проверката.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Май сериозно си омазал системата. Възможно е C:\Windows\System32\config\COMPONENTS да е повреден.

Стартирай SFCFix.exe като администратор и следвай инструкциите от екрана.

Прикачи лог файла след края на проверката.

SFCFix version 3.0.0.0 by niemiro.
Start time: 2017-04-29 10:14:22.198
Microsoft Windows 8.1  - amd64
Not using a script file.

 


AutoAnalysis::
SUMMARY: No corruptions were detected.
AutoAnalysis:: directive completed successfully.

 


Successfully processed all directives.

 

Failed to generate a complete zip file. Upload aborted.


SFCFix version 3.0.0.0 by niemiro has completed.
Currently storing 0 datablocks.
Finish time: 2017-04-29 10:24:20.029
----------------------EOF-----------------------

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Интересно. Не са намерени повреди. Следната команда изпълнява ли се успешно?

sfc /verifyonly

След това качи някъде лог файла C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

Пусни и следната команда:

Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Провери дали sfc /scannow сега стартира.

Преди при XP имаше и една стойност, която трябваше да се изтрие за да не пречи на SFC да стартира

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"SFCDisable"=-

но при 8.1 и нагоре мисля, че я няма по подразбиране.

В пост 172 има интересен фикс, но той е само за Windows 10.

Дано горните 2 команди и лог файла дадат някаква индикация, защото иначе трябва да правиш Refresh-PC или Reset-PC. :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да си местил %TEMP% папката от %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp да сочи на друго място и ако да, кое е то и как я премести? През Environment Variables (правилния начин) с Junction Point (пак става) или по друг начин? И какво име си задал на преместената папка?

Ето инфо за проблема:

https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/1a99a1ae-72a4-47ee-b53a-0126176dbac4/dismwindows-updates-failing-when-temporary-folder-moved?forum=winserverManagement

Ако се затрудняваш ще помагам.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Да си местил %TEMP% папката от %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp да сочи на друго място и ако да, кое е то и как я премести? През Environment Variables (правилния начин) с Junction Point (пак става) или по друг начин? И какво име си задал на преместената папка?

Ето инфо за проблема:

https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/1a99a1ae-72a4-47ee-b53a-0126176dbac4/dismwindows-updates-failing-when-temporary-folder-moved?forum=winserverManagement

Ако се затрудняваш ще помагам.

D:\Users\THE BOSS\AppData\Local\Temp

не съм местил, просто уиндоуса е инсталиран в дял Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, не е проблем да е в D:\

Въпроса е папката да не е посочена да сочи към друг дял => https://www.howtogeek.com/285710/how-to-move-windows-temporary-folders-to-another-drive/

или ако е (аз лично съм я сменил на друг дял заради SSD-то), то пак да си се казва TEMP.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, B-boy/StyLe/ написа:

Не, не е проблем да е в D:\

Въпроса е папката да не е посочена да сочи към друг дял => https://www.howtogeek.com/285710/how-to-move-windows-temporary-folders-to-another-drive/

не съм го правил

Untitled.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и Windows Update не работи след като имаш тази грешка?

Пусни Windows Update Troubleshooter-a да видим дали ще успее да поправи нещо.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Предполагам, че и Windows Update не работи след като имаш тази грешка?

Пусни Windows Update Troubleshooter-a да видим дали ще успее да поправи нещо.

уж поправи, но пак не работи нито уин ъпдейта, нити сфц скана

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, B-boy/StyLe/ написа:

Виж дали имаш следните две актуализации:

 

само така стои и нищо, така е и с уин ъпдейта

https://www.sevenforums.com/windows-updates-activation/388287-windows-update-not-working-hangs-while-searching-updates.html

Untitled.jpg

Редактирано от ТHEBOSS (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички инструкции от поста ли изпълни, както са описани (в правилната последователност)...от настройването на Windows Update да не проверява за актуализации до инсталиране на съответните кръпки и рестарт след инсталацията на всяка.

Рядко се предавам, ни при теб нищо не работи и не знам дали не е по-добре да му удариш един Refresh-PC или Reset-PC.

Нека да направим следните 2 стъпки (писани са в учтива форма и не ми се занимава да ги преправям за случая) :)

 

СТЪПКА 1

 

В полето за търсене на Windows въведете CMD.exe => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => с десен бутон Copy копирайте следната команда chkdsk c: /x /f /r => и с десен бутон Paste я поставете в Command Prompt и натиснете Enter

Съгласете се с Y на диалоговия прозорец. Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне.След това вижте какви са били резултатите.

Рапорта от проверките ще намерите тук: В полето за търсене въведете eventvwr.msc => Аpplications => събитие WinInit Event ID 1001. Kопирайте рапорта в следващия си пост.

Ето как да намерите лог файла (кликнете на линка).

Проверките можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял C:\ и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това проверете отново и публикувайте лог файла от последната дата.

 

СТЪПКА 2

 

Изтеглете програмата Windows Repair (all in one) оттук

Разархивирайте програмата на десктопа с папка по избор.

Стартирайте файла Repair_Windows.exe с десен бутон и Run as administrator.

Включете System Restore в Windows. Oтидете до Стъпка 5 (Step 5: Backup) и създайте нова точка за възстановяване на системата и бекъп на текущото състояние на регистрите...
 
Под 1.Registry Backup натиснете бутона Backup.
Под 2.System Restore натиснете бутона Create.

Сега вече отидете до Repairs и натиснете бутона Open Repairs

Сложете отметка пред 1,2,3,4,5,6,7,9,10,13,14,17,21,26,27,33 и премахнете останалите отметки:

и сложете отметка пред Restart/Shutdown System => Restart System и натиснете бутона Start Repairs.

След рестарта вижте дали вече актуализациите вече работят.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пробвам го, ако не стане мисля да ъпгрейдна до уин 10, достатъчно ми е да се запази инфото, какъв е уина не е важно

Редактирано от ТHEBOSS (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Надстроих го до windows creator update и сега е пушка. Благодаря ти много за помощта :)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло уж все още не препоръчват CU, но дано да нямаш проблеми с него. А иначе си направи сега един IMAGE на системата с Macrium Reflect например (или AOMEI) и не е зле да не спираш System Restore-a. ;)

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В ютуб имаше клип как да се оправи  PS2-то.

При мен /като го взех компа де/ не работеше освен клавиатурата и мишката PS2 също и втория хард който му закачих. Просто въобще не го разпознаваше Windows10 .

Та в Ютуб клипа се казва точно как да се оправи проблема. Просто активиращ екранната клавиатура и сменяш една стойност в регистрите. За целта трябва да имаш обаче поне USB мишка!

Оказа се че след като смених дадената стойност  проработи освен клавиатурата и мишката PS2 и втория хард .

Проблемът е че след последните ъпдейти този регистър го няма , пък искам да ресетна компа .Даже го ресетнах но този регистър го нямаше и се принудих да закача втория хард на който бях направил миграция на системата като системен та работата стана.

Някой ако знае тези мошеници от Майкрософт Как са прекръстили регистъра или Къде да намеря информация да реша проблема моля да ми пише, Защото искам да си ресетна компа, пък и не е работа да не можеш да си закачаш друг хард.

Ако някой се интересува мога да му пратя файла от Ютуб че ме мързи да ходя за външния хард ,пък и вече едва ли ще му свърши някаква работа след ъпдейтите на Windows 10.

Значи оказа се че този регистър го има само че е в друга папка но за съжаление както е описано в клипа като му дам regedit ok , ми забива в някаква грешка та явно този проблем трябва да го поразуча!

 

  • Ядосан 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.