Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Всичко за кабинета "Бойко Борисов 3"


Каква форма на управление предпочитате  

116 гласували потребители

  1. 1. Каква форма на управление предпочитате

    • Президентска република
      74
    • Парламентарна република
      42


Препоръчан отговор


Николай Слатински: България е безпрецедентен досега провал на ЕС

Цитат
Очакваме ЕС да бъде на нивото на предизвикателствата...Аз вече и все повече се съмнявам силно и все по-силно в това!

Как ЕС ще бъде способен на големи и исторически дела, след като ЕС е сляп, глух и ням за случващото се у нас; след като проявява жестоко и лицемерно безразличие, потресаващи двойни стандарти и безпринципно толериране на задушаващата държавата и държавността ни корумпирана, арогантна, неразбираща самата същност на демокрацията, самозабравила се власт!?


България е безпрецедентен досега провал на ЕС. В някакъв ценностен и дългосрочен смисъл този провал на ЕС е по-опасен от дори от брекзит-а.
Ако ЕС не осъзнае това, малкото камъче България ще обърне голямата ЕС-кола...
Защото ще подаде знак на властите в останалите държави, че каквото и да правят и както и да го правят в своите страни, никой в ЕС няма да вземе отношение, камо ли да се намеси, доколкото за такива неща ЕС е сляп, глух и ням. И тотално импотентен и напълно безсилен...

Николай Слатински, Фейсбук

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 43,3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

  • Без умствен капацитет

    5318

  • miro20

    3526

  • Мойра

    3292

  • FusE

    2201

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Поздрав за всички тролчета, ако не го разбирате не се притеснявайте просто такова ви е нивото. Сънят на великия диктатор *** – Генерале, ние повече не контролираме ситуацията! – Какво се е

Обездвиженият ”престъпник” Росен Миленов: Защо на 22.09.2020 г. трябва да сме всички на площада?

Слушам новини, гледам човекът-джип започна да обикаля селата, е няма как в градовете номерата му вече не минават. Но в селата, ама как звучи а "Събра се цело село хей! Как я мислите вие?" 100 възрастн

Публикувани изображения

Парламентът няма как да излъчва бандити.  А депутатите на БСП по нареждане може и да откажат участие.  Ще се оплакват после ли пак?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Мойра написа:

МВФ е на друго мнение :laughing4:

преди 7 минути, Без умствен капацитет написа:
"Оценката за България от страна на МВФ е възможно най-добрата. България няма нужда от нашата финансова подкрепа, тя е стабилна". Това заяви директорката на Международния валутен фонд Кристалина
www.24chasa.bg www.24chasa.bg
 

вие си четете фрог - Европа е на друго мнение

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Без умствен капацитет написа:
"Оценката за България от страна на МВФ е възможно най-добрата. България няма нужда от нашата финансова подкрепа, тя е стабилна". Това заяви директорката на Международния валутен фонд Кристалина
www.24chasa.bg www.24chasa.bg
 

България е най-бедната и с най-висока смъртност държава в ЕС...Това колко била стабилна финансово го слушахме през ден и от Иван Костов,за да не се споменават истинските проблеми в държавата...А за Кристалина Георгиева е ясно,че ще ближе подметките на Борисов ,при положение,че тоя я номинира лично за поста,който тя заема...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Без умствен капацитет написа:

МВФ е на друго мнение :laughing4:

 

ВЕрвай, затова си се поовчила!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Лудият Учен написа:

България е най-бедната и с най-висока смъртност държава в ЕС...

не е ппо добре от преди 30 години, питай такко си

преди 1 минута, Мойра написа:

ВЕрвай, затова си се поовчила!

заради това

преди 11 минути, Без умствен капацитет написа:
 
 

вие си четете фрог - Европа е на друго мнение

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кражбите продължават! Фирмата на Борисов „Главболгарстрой“ ще строи “Струма”!

Spoiler

Три четвърти от компаниите не са допуснати от търга

Обединение около „Главболгарстрой“ се очертава като фаворит в спечелването на търга за изграждането на 10-километровия участък през Кресненското дефиле с цена от 475 млн. лв. без ДДС. Това стана ясно при отварянето на финансовите оферти на кандидатите, което се случи повече от две години след обявяването на обществената поръчка.

Върху търга за изграждането на магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник на т.нар. източен обход в планината в посока от Кулата към София (лот 3.2.2) беше хвърлена сянката на съмнения заради незаконно проучване на трасето. Прокарани бяха горски пътища и сондажи без разрешение на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Отговорността беше поета от „Пътпроект 2000“ с обяснението за по-точни парцеларни планове за отчуждителните процедури. За случая беше сезирана и прокуратурата, но до момента няма публична информация какво е показало разследването.

В обществената поръчка участваха 12 кандидати, но до отварянето на ценовите предложения бяха допуснати едва четирима от тях. Това са обединения, водени от големи български строители – ГБС, „Геострой“, „Джи Пи Груп“ и „Грома холд“, всичките участвали и в изграждането на магистрала „Струма“.

На практика три четвърти от компаниите не са допуснати от търга. Отстранени са всички чужди компании, които участваха самостоятелно.

Другото, което се наблюдава от отворените ценови оферти на допуснатите четирима кандидати, е огромната разлика между най-ниското и най-високото ценово предложение – 120 млн. лв. Отново е голяма ножицата и в оценяването на техническите предложения. Заради големите разлики, тръжната комисия ще поиска обосновка на цените и затова е трудно към този момент категорично да се каже кой печели състезанието, но според публикуваната методика това е обединението, начело с „ГБС-Инфраструктурно строителство“.

По същия начин се разви и търгът за другия участък от Креснеското дефиле, където за изпълнител беше определено ДЗЗД „АПП лот 3.2.1“ начело с „Грома Холд“ с предложение от близо 600 млн. лв. с ДДС за 13 км участък. Неговата цена беше с 96 млн. лв. по-висока спрямо офертата на „Геопът Струма 3.2.1“, в което участват „Геострой“ и „Пътстрой 92“, но тяхното техническо предложение беше оценено много ниско. Сега за втори път предложението на „Геострой“ – „Пътстрой 92“ е с най-ниска цена, но техническата му оферта отново получава най-малко точки и за втори път губи надпреварата.

В същото време вече стана ясно, че пътят през Креснеското дефиле може и да не се строи, ако не се постигне компромисно решение с еколозите. В момента проектът е стопиран от Европейската комисия, която все още не го е одобрила и иска изпълнението на редица екомерки. Освен това довършването на магистрала „Струма“ през новия програмен период (2021-2027 г.) вече не е топ приоритет, след като беше изместена от тунела под Шипка и магистралата Велико Търново – Русе.

Разлика от 120 млн. лв. в четирите ценови оферти

Четирите отворени ценови оферти на допуснатите участници в обществената поръчка за избор на изпълнител за проектиране и строителство на лот 3.2.2 от магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник са:

ДЗЗД „АМ Струма – 3.2.2.“ с участници „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД, „ЕПОС-Емпреза Португеза де Обрас Субтеранеас“ АД (Португалия) и „Главболгарстрой Интернешънъл“ АД – 475 199 280,27 лв. без ДДС; техническо предложение – 60 точки;

Обединение „Геопът Струма 3.2.2.“, в което влизат „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД – 410 059 941,44 лв. без ДДС; техническо предложение – 33 точки;

ДЗЗД „Европейски пътища 3.2.2.“ с партньори „Джи Пи Груп“ АД и „Логистика 21“ ЕООД – 530 154 777,40 лв. без ДДС; техническо предложение 38 точки;

ДЗЗД с абсолютно същото име „Европейски пътища лот 3.2.2.“, с участници „Европейски пътища“ АД, „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Вахостав-СК“ а.с., „Пътпроект“ ЕООД, „Рутекс“ ООД и „Метропроект Прага“ АД – 419 999 999,01 лв. без ДДС; техническо предложение 48 точки;

Срокът за строителство е над 4 години

Лот 3.2.2 е с дължина 10.4 километра между Крупник и Кресна. В този обект е включен и обходният път на Кресна, който е 5.5 км. При обхода на града ще бъде изградена и площадка за отдих, която ще бъде с електричество, вода и канализация. От нея ще има и връзка с Кресна.

В отсечката ще бъдат построени 4 тунела – „Тисата“ (171 м), „Света Неделя“ (1.3 км), тунел „Кресна 1“ (358 м) и „Кресна 2“ (230 м). Те ще бъдат с инсталации и системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н. В участъка ще има 11 виадукта с приблизителна дължина 5 км, както и 9 надлези и подлези.

Чрез пътен възел „Кресна“ – при км 401+640, ще се осигурява достъпът в посока Кулата, София и път I-1. Индикативната стойност на обществената поръчка за лот 3.2.2 е 430 525 209 лв. без ДДС.

Другият участък – лот 3.2.1 от км 375+860 до км 389+100, е с дължина 13.2 км. В участъка ще бъдат построени 3 тунела – „Симитли“ (211 м), „Ракитна“ (1135 м) и „Стара Кресна“ (1052 м).

Съоръженията ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н.

Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3.5 км, както и 3 надлези и подлези. Достъпът до трасето ще бъде осигурено чрез 3 пътни възли „Полето“, „Мечкул“ и „Стара Кресна“.

Срокът за изпълнение на всяка от обществените поръчки е 1556 дни и включва времето за проектиране и строителство.

Докато са на власт ще крадат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Мойра написа:

Кражбите продължават! Фирмата на Борисов „Главболгарстрой“ ще строи “Струма”!

  Затвори скритото съдържание

Три четвърти от компаниите не са допуснати от търга

Обединение около „Главболгарстрой“ се очертава като фаворит в спечелването на търга за изграждането на 10-километровия участък през Кресненското дефиле с цена от 475 млн. лв. без ДДС. Това стана ясно при отварянето на финансовите оферти на кандидатите, което се случи повече от две години след обявяването на обществената поръчка.

Върху търга за изграждането на магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник на т.нар. източен обход в планината в посока от Кулата към София (лот 3.2.2) беше хвърлена сянката на съмнения заради незаконно проучване на трасето. Прокарани бяха горски пътища и сондажи без разрешение на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Отговорността беше поета от „Пътпроект 2000“ с обяснението за по-точни парцеларни планове за отчуждителните процедури. За случая беше сезирана и прокуратурата, но до момента няма публична информация какво е показало разследването.

В обществената поръчка участваха 12 кандидати, но до отварянето на ценовите предложения бяха допуснати едва четирима от тях. Това са обединения, водени от големи български строители – ГБС, „Геострой“, „Джи Пи Груп“ и „Грома холд“, всичките участвали и в изграждането на магистрала „Струма“.

На практика три четвърти от компаниите не са допуснати от търга. Отстранени са всички чужди компании, които участваха самостоятелно.

Другото, което се наблюдава от отворените ценови оферти на допуснатите четирима кандидати, е огромната разлика между най-ниското и най-високото ценово предложение – 120 млн. лв. Отново е голяма ножицата и в оценяването на техническите предложения. Заради големите разлики, тръжната комисия ще поиска обосновка на цените и затова е трудно към този момент категорично да се каже кой печели състезанието, но според публикуваната методика това е обединението, начело с „ГБС-Инфраструктурно строителство“.

По същия начин се разви и търгът за другия участък от Креснеското дефиле, където за изпълнител беше определено ДЗЗД „АПП лот 3.2.1“ начело с „Грома Холд“ с предложение от близо 600 млн. лв. с ДДС за 13 км участък. Неговата цена беше с 96 млн. лв. по-висока спрямо офертата на „Геопът Струма 3.2.1“, в което участват „Геострой“ и „Пътстрой 92“, но тяхното техническо предложение беше оценено много ниско. Сега за втори път предложението на „Геострой“ – „Пътстрой 92“ е с най-ниска цена, но техническата му оферта отново получава най-малко точки и за втори път губи надпреварата.

В същото време вече стана ясно, че пътят през Креснеското дефиле може и да не се строи, ако не се постигне компромисно решение с еколозите. В момента проектът е стопиран от Европейската комисия, която все още не го е одобрила и иска изпълнението на редица екомерки. Освен това довършването на магистрала „Струма“ през новия програмен период (2021-2027 г.) вече не е топ приоритет, след като беше изместена от тунела под Шипка и магистралата Велико Търново – Русе.

Разлика от 120 млн. лв. в четирите ценови оферти

Четирите отворени ценови оферти на допуснатите участници в обществената поръчка за избор на изпълнител за проектиране и строителство на лот 3.2.2 от магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник са:

ДЗЗД „АМ Струма – 3.2.2.“ с участници „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД, „ЕПОС-Емпреза Португеза де Обрас Субтеранеас“ АД (Португалия) и „Главболгарстрой Интернешънъл“ АД – 475 199 280,27 лв. без ДДС; техническо предложение – 60 точки;

Обединение „Геопът Струма 3.2.2.“, в което влизат „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД – 410 059 941,44 лв. без ДДС; техническо предложение – 33 точки;

ДЗЗД „Европейски пътища 3.2.2.“ с партньори „Джи Пи Груп“ АД и „Логистика 21“ ЕООД – 530 154 777,40 лв. без ДДС; техническо предложение 38 точки;

ДЗЗД с абсолютно същото име „Европейски пътища лот 3.2.2.“, с участници „Европейски пътища“ АД, „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Вахостав-СК“ а.с., „Пътпроект“ ЕООД, „Рутекс“ ООД и „Метропроект Прага“ АД – 419 999 999,01 лв. без ДДС; техническо предложение 48 точки;

Срокът за строителство е над 4 години

Лот 3.2.2 е с дължина 10.4 километра между Крупник и Кресна. В този обект е включен и обходният път на Кресна, който е 5.5 км. При обхода на града ще бъде изградена и площадка за отдих, която ще бъде с електричество, вода и канализация. От нея ще има и връзка с Кресна.

В отсечката ще бъдат построени 4 тунела – „Тисата“ (171 м), „Света Неделя“ (1.3 км), тунел „Кресна 1“ (358 м) и „Кресна 2“ (230 м). Те ще бъдат с инсталации и системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н. В участъка ще има 11 виадукта с приблизителна дължина 5 км, както и 9 надлези и подлези.

Чрез пътен възел „Кресна“ – при км 401+640, ще се осигурява достъпът в посока Кулата, София и път I-1. Индикативната стойност на обществената поръчка за лот 3.2.2 е 430 525 209 лв. без ДДС.

Другият участък – лот 3.2.1 от км 375+860 до км 389+100, е с дължина 13.2 км. В участъка ще бъдат построени 3 тунела – „Симитли“ (211 м), „Ракитна“ (1135 м) и „Стара Кресна“ (1052 м).

Съоръженията ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н.

Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3.5 км, както и 3 надлези и подлези. Достъпът до трасето ще бъде осигурено чрез 3 пътни възли „Полето“, „Мечкул“ и „Стара Кресна“.

Срокът за изпълнение на всяка от обществените поръчки е 1556 дни и включва времето за проектиране и строителство.

Докато са на власт ще крадат.

ако имаш фирма кандидатсвай

лисицата която неможе да стигне гроздеето

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://m.fakti.bg/world/513878-germanska-televizia-za-protestite-v-balgaria-es-slap-li-si

ARD,която е най-голямата телевизия в Германия заедно с ZDF,публикува репортаж за корупцията в България и задава резонния въпрос защо ЕС мълчи за непоносимото положение в държавата...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Без умствен капацитет написа:

гледам че те имат пленум днес , а не други партии и гледа че е доста оредяла залата

160110799989175.JPG

Ти освен ГЕРБ знаеш ли други партии или просто ти е наредено да атакуваш само ГЕРБ ?

ти за мерки срещу ковид 19 чувал ли си ?

темата за слави трифонов ли е или за бойко борисов ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Лудият Учен написа:

 защо ЕС мълчи за непоносимото положение в държавата...

защото е поносимо, само според малка група от хора е непоносимо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Мойра написа:

Кражбите продължават! Фирмата на Борисов „Главболгарстрой“ ще строи “Струма”!

  Покажи скритото съдържание

Три четвърти от компаниите не са допуснати от търга

Обединение около „Главболгарстрой“ се очертава като фаворит в спечелването на търга за изграждането на 10-километровия участък през Кресненското дефиле с цена от 475 млн. лв. без ДДС. Това стана ясно при отварянето на финансовите оферти на кандидатите, което се случи повече от две години след обявяването на обществената поръчка.

Върху търга за изграждането на магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник на т.нар. източен обход в планината в посока от Кулата към София (лот 3.2.2) беше хвърлена сянката на съмнения заради незаконно проучване на трасето. Прокарани бяха горски пътища и сондажи без разрешение на Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ). Отговорността беше поета от „Пътпроект 2000“ с обяснението за по-точни парцеларни планове за отчуждителните процедури. За случая беше сезирана и прокуратурата, но до момента няма публична информация какво е показало разследването.

В обществената поръчка участваха 12 кандидати, но до отварянето на ценовите предложения бяха допуснати едва четирима от тях. Това са обединения, водени от големи български строители – ГБС, „Геострой“, „Джи Пи Груп“ и „Грома холд“, всичките участвали и в изграждането на магистрала „Струма“.

На практика три четвърти от компаниите не са допуснати от търга. Отстранени са всички чужди компании, които участваха самостоятелно.

Другото, което се наблюдава от отворените ценови оферти на допуснатите четирима кандидати, е огромната разлика между най-ниското и най-високото ценово предложение – 120 млн. лв. Отново е голяма ножицата и в оценяването на техническите предложения. Заради големите разлики, тръжната комисия ще поиска обосновка на цените и затова е трудно към този момент категорично да се каже кой печели състезанието, но според публикуваната методика това е обединението, начело с „ГБС-Инфраструктурно строителство“.

По същия начин се разви и търгът за другия участък от Креснеското дефиле, където за изпълнител беше определено ДЗЗД „АПП лот 3.2.1“ начело с „Грома Холд“ с предложение от близо 600 млн. лв. с ДДС за 13 км участък. Неговата цена беше с 96 млн. лв. по-висока спрямо офертата на „Геопът Струма 3.2.1“, в което участват „Геострой“ и „Пътстрой 92“, но тяхното техническо предложение беше оценено много ниско. Сега за втори път предложението на „Геострой“ – „Пътстрой 92“ е с най-ниска цена, но техническата му оферта отново получава най-малко точки и за втори път губи надпреварата.

В същото време вече стана ясно, че пътят през Креснеското дефиле може и да не се строи, ако не се постигне компромисно решение с еколозите. В момента проектът е стопиран от Европейската комисия, която все още не го е одобрила и иска изпълнението на редица екомерки. Освен това довършването на магистрала „Струма“ през новия програмен период (2021-2027 г.) вече не е топ приоритет, след като беше изместена от тунела под Шипка и магистралата Велико Търново – Русе.

Разлика от 120 млн. лв. в четирите ценови оферти

Четирите отворени ценови оферти на допуснатите участници в обществената поръчка за избор на изпълнител за проектиране и строителство на лот 3.2.2 от магистрала „Струма“ в участъка между Кресна и Крупник са:

ДЗЗД „АМ Струма – 3.2.2.“ с участници „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД, „ЕПОС-Емпреза Португеза де Обрас Субтеранеас“ АД (Португалия) и „Главболгарстрой Интернешънъл“ АД – 475 199 280,27 лв. без ДДС; техническо предложение – 60 точки;

Обединение „Геопът Струма 3.2.2.“, в което влизат „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД – 410 059 941,44 лв. без ДДС; техническо предложение – 33 точки;

ДЗЗД „Европейски пътища 3.2.2.“ с партньори „Джи Пи Груп“ АД и „Логистика 21“ ЕООД – 530 154 777,40 лв. без ДДС; техническо предложение 38 точки;

ДЗЗД с абсолютно същото име „Европейски пътища лот 3.2.2.“, с участници „Европейски пътища“ АД, „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Вахостав-СК“ а.с., „Пътпроект“ ЕООД, „Рутекс“ ООД и „Метропроект Прага“ АД – 419 999 999,01 лв. без ДДС; техническо предложение 48 точки;

Срокът за строителство е над 4 години

Лот 3.2.2 е с дължина 10.4 километра между Крупник и Кресна. В този обект е включен и обходният път на Кресна, който е 5.5 км. При обхода на града ще бъде изградена и площадка за отдих, която ще бъде с електричество, вода и канализация. От нея ще има и връзка с Кресна.

В отсечката ще бъдат построени 4 тунела – „Тисата“ (171 м), „Света Неделя“ (1.3 км), тунел „Кресна 1“ (358 м) и „Кресна 2“ (230 м). Те ще бъдат с инсталации и системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н. В участъка ще има 11 виадукта с приблизителна дължина 5 км, както и 9 надлези и подлези.

Чрез пътен възел „Кресна“ – при км 401+640, ще се осигурява достъпът в посока Кулата, София и път I-1. Индикативната стойност на обществената поръчка за лот 3.2.2 е 430 525 209 лв. без ДДС.

Другият участък – лот 3.2.1 от км 375+860 до км 389+100, е с дължина 13.2 км. В участъка ще бъдат построени 3 тунела – „Симитли“ (211 м), „Ракитна“ (1135 м) и „Стара Кресна“ (1052 м).

Съоръженията ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н.

Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3.5 км, както и 3 надлези и подлези. Достъпът до трасето ще бъде осигурено чрез 3 пътни възли „Полето“, „Мечкул“ и „Стара Кресна“.

Срокът за изпълнение на всяка от обществените поръчки е 1556 дни и включва времето за проектиране и строителство.

Докато са на власт ще крадат.

договора не е разписан

http://www.api.bg:8080/easytender/bg/orange/public/download.jsp?_json={path:'proc\x2F1090\x2F90842',name:'0000013742-РЕШЕНИЕ-174-ОТ-15.11.2019.pdf',digest:'SHA1:E0E32D397BCD53AAF79CD33196C4119B52DEBB5A'}

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Караянчева защити званието ПКП: Пътуват по магистралите на Борисов, хОди пеша!

Цитат
Председателят на парламента Цвета Караянчева достигна нови висоти на умствено прозрение. Това стана по време на среща с актива на ГЕРБ в Лом, където тя държа реч.

Предаваме думите й едно към едно, за да се насладите на умозаключенията й, които дават ясне отговор защо Борисов в разговор, за който се доказа, че е неговия глас,  я нарече ПКП:

Ми инфраструктурата, която се прави?! Щот някои си пътуват с хубавите коли по магистралите на Борисов  и викат: „Ама те не стават“. Що не ги направихте вие, като не стават. Що не ги направиха, а сега критикуват. Метрото –отиват протестират срещу лошия Бойко, качва се на метрото и се прибира вкъщи. Ходи пеша! Ходи пеша!  Това е положението. Вижте и видеото:

 

Тази ПКП позори не само парламента, но и България!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Овцо, кога ще изпълниш нормата си за днес, за да си починем малко?

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Мойра написа:

Овцо, кога ще изпълниш нормата си за днес, за да си починем малко?

 

Овцата си мисли,че понеже тя е овца и ние пасем трева като нея...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Мойра написа:

Овцо, кога ще изпълниш нормата си за днес, за да си починем малко?

 

а ти твоята, за да си починем малко?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз се забавлявам тук, а работя на друго място.

Явно ГЕРБ наистина са изпаднали в тежка криза, щом не подбират троловете си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Лудият Учен написа:

Овцата си мисли,че понеже тя е овца и ние пасем трева като нея...

то май 10 000 мислят че са много за софия и искат власта , то те пасът - 1.243 million

преди 1 минута, Мойра написа:

Аз се забавлявам тук, а работя на друго място.

да знам и колкото повече цъкачи има печелиш повече

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Мойра написа:

Аз се забавлявам тук, а работя на друго място.

Явно ГЕРБ наистина са изпаднали в тежка криза, щом не подбират троловете си.

Теб някой да те е подбирал да пускаш тема против парламента и прaвителството? Просто ти е толкова акъла.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 16 минути, Мойра написа:

Караянчева защити званието ПКП: Пътуват по магистралите на Борисов, хОди пеша!

 

Тази ПКП позори не само парламента, но и България!

И тази като ББ нарича направеното с парите на народа като лично дело и лична собственост. Били пътищата на Бойко. че той 1 км не е излял по тях, само лентички реже и губи по милион на километър, без отчетност в чий джоб, що така и как така.

С безучастността си сме култивирали тези тикви, репи и зарзавати. Хората пред парламента трябва да получат специално признание след като мафията бъде свалена.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

https://www.dnevnik.bg/politika/2020/09/26/4119098_karaiancheva_kato_ne_ti_haresva_metroto_hodi_pesha_be/?ref=home_NaiNovoto

Тази патка продължава с селското си поведение ..И шеф на парламента хахахаха кокошка .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Боко нали се хвалеше как лично той бил договорил 40% по-евтин газ? Е, що така сега?

в рамките на два месеца природния газ ще отбележи поскъпване с над 30 процента

Е така кат' стане значиииии. Теа май искат да му счупат държавата:question:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, ivottoshev написа:

Боко нали се хвалеше как лично той бил договорил 40% по-евтин газ? Е, що така сега?

в рамките на два месеца природния газ ще отбележи поскъпване с над 30 процента

Е така кат' стане значиииии. Теа май искат да му счупат държавата:question:

Е къде е казал, че ще ти го продава по-евтино? По ниска цена на доставката е договорил - ще го продава както реши - негово си е решението

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване