Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте на всички.Имам проблем с телевизор Sony Bravia модел KD-49X8309C.Телевизора е с операционна система андроид, но не съм сигурен за кой точно.Проблема е, че постоянно ми изписва "за съжаление DirectSetting спря" и каквото и да му пусна постоянно спира.Клиповете в нета насичат,немога да си пусна филм през флашка всичко спира.Може ли някой да помогне.Благодаря Ви.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Чак пък за сервиз:
 

 

 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При първият клип немога да го ресетна така понеже няма копчета на него.При вторият клип пак нестава понеже като дам настройки и ми изписва "за съжаление настройки спря".Иначе да още е в гаранция 6 месеца минаха от закупуването му.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5/21/2017 в 15:59, Bat_Koki написа:

При първият клип немога да го ресетна така понеже няма копчета на него.

Всички телевизори имат копчета, просто трябва да ги намериш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето малко по-нагледно -> https://us.en.kb.sony.com/app/answers/detail/a_id/60594/session/L2F2LzEvdGltZS8xNDk1NzgyNzQ4L3NpZC9RRThvbXdqbg%3D%3D

Съжалявам, че не е на български :(. Но ме мързи :(. Ако нещо не е ясно, пиши.

  1. Turn on the TV.
  2. On the supplied IR remote control, press the HOME button.
  3. Under the Settings category, select Settings.

    Settings

  4. Under TV category, select Storage & reset.

    Storage and Reset icon

  5. Select Factory data reset.

    Storage & Reseteset

  6. Select Erase everything.

    Factory Data Reset

    NOTE: If asked to provide a password, enter the password for the Parental lock (Broadcast).

  7. Select Yes.

    FDR Yes

  8. Изчаква се да приключи процедурата. Може да продължи 30-40 мин. !!!

  9. Ако не може да ресетнеш по горе описания метод:

  10. Unplug the AC power cord.
  11. Simultaneously press and hold down the Power Power button and volume Down (-) Minus button buttons, and then (while holding the buttons down) plug the AC power cord back in. Continue to hold the buttons down until the green LED light appears.
    Note: It will take approximately 10 - 30 seconds for the LED to turn green. 
  12. If the forced factory reset didn't resolve the issue, perform the reset again.

  13.  Release the buttons after the green LED light appears.
    green light 2
    Note: If the white LED light doesn't turn green within 30 seconds, start from Step 1 again.
  14. Once the Welcome setup screen appears, quickly go through the setup procedure. 
    • Do not sign in to your Google® account.
    • Skip the network setup.
    • Skip the channel setup.
      Note: If the Welcome setup screen doesn't appear, unplug the AC power cord and then plug it back in.
  15. On the supplied remote control, press the HOME button.
  16. Select Settings.
  17. Select Storage & reset.
  18. Select Factory data reset.
  19. Perform the setup at the Welcome screen.
  20.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много як телевизор с много о*ран софтуер. След последния ъпдейт оправиха някои проблеми и се появиха нови. 

Флашката директно ли я слагаш или през удължител ?

Форматирай флашката, понякога това оправя проблема. 

За интернета пробвай да изключиш рутера и телевизора от захранването за 1 мин. да видиш дали ще има ефект.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от plamenkolev1984
      Здравейте! Закупих си тв сони 55xe9305 преди 4 месеца. От около месец започна да прави следния проблем. През няколко дни не успявам да включа телевизора, нито от дистанционното, нито от копчето на самия телевизор. Проблема се оправя като изключа от кабела. След това при включването му, се изписва за секунди някаква грешка от сорта на С++ error. Буквално е за секунда и не успявам да прочета цялата грешка. Ако някой може да ми помогне, ще съм много благодарен!
    • от Valentin Kostadinov
      Здравейте! Решил съм да си взема DSLR фотоапарат. Любител аматьор съм така, че за първи апарат мисля да отделя до 1300-400лв. Ще ми трябва предимно за снимане на пейзажи и нощни снимки. Спрял съм се на няколко модела. 
       Nikon D5600
      Nikon D3500
      Canon 750D
      CANON 2000D 
      SONY A68
       
      моля споделете мнение за въпросните апарати. Гледам доста сравнения е нета и като цяло Сонито бие всички с характеристиките си, но все пак не знам до колко наистина е добър. Иначе в момента във Фосинтезис го има на промоция с два обектива. 
      Ще съм благодарен за адекватни коментари!
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.