Премини към съдържанието
DFBHD

Samsung galaxy A3 2016 не иска да се зарежда

Препоръчан отговор


Здравейте 

Имам следното питане което се отнася за една моя близка приятелка. Тя има чисто нов Samsung galaxy A3 2016 от 2016г. и винаги до сега си е работил нормално. И в момента това е така, само с 1 изключение а именно че телефонът не иска да се зарежда в контакта. Когато се включи към лаптоп се зарежда, но в контакт не. Любопитното е обаче че когато телефът се изключи ( Power off ) тогава пък става да се зарежда в контакт. Видимо няма никакви проблеми нито с телефона нито със зарядното. Зарядното е тествано на други телефони и работи. Четох във английски форуми на адроид за подобни проблеми и тама беше написано нещо от сорта на това че може би се е повредил самият кабел който свързва телефона със зарядното и там пишеше нещо за 1А и 2А .... сменихме само кабела и телефона започна да се зарежда но само веднъж и на другия ден не ставаше и по този начин. Също така пробвах и нещо което видях в интернет за USB debug mode to be turned off пробвах го и това но и това не стана. Ще се радвам на съвети тук във форума какво да се направи. Благодаря предварително : )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има вариант софтуерно нещо да се е бъгнало. Да пробва да върне фабричните настройки, като първо да сложи друго зарядно и ако се зарежда телефона значи или зарядното или кабела. Ако не се зарежда (дори и след фабрични настройки) и телефона има гаранция да го кара за ремонт.

Редактирано от Здравко Павлов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Dimitur Dimitrow
      Здравейте на всички! От около месец се чудя дали да си взема някой премиум телефон на изплащане от Теленор. Проблемът е че - 
      1. Загледал съм се на Huawei P20, Samsung Galaxy S8 или S8+, LG G7 ThinQ или по-бюджетния Galaxy A6+. Изглежда че не просто мога да избера измежду тях.
      2. Никога не съм си взимал телефон на изплащане от Теленор, въпреки че имам доста скъп план.
      По принцип камерата (възможно и да е двойна), бързият процесор и големината (поне 5.5 инча) са ми най-важни...
      Ще бъда изключително благодарен, ако някой може да помогне с този труден избор.
    • от Goodlike
      Здравейте колеги имам един по странен въпрос.
      Дали някой има информация за s8 lite кога ще излиза в България,цена и такива неща.
      Питам защото следя телефона от преди да излезе официално и от 2 месеца на сам не мога да намеря нова информация за него. Моля ако някой нещо разбера или види в интернет да сподели. Благодаря предварително , лек и успешен ден на всички !
    • от andrei2250
      Здравейте, днес ми преинсталираха лаптопа слагайки ми windows 10 Pro N, всичко върви супер с изключение на това, че не мога да прехвърлям файлове чрез usb в телефона и от телефона, абе въобще нищо, само се зарежда,  някакви драйвери иска. Надявам се някой да може да ми помогне.
      Поздрави!


      забравих да спомена - телефона ми е galaxy a3 2017 
    • от Nicole V.
      Здравейте, от скоро имам един проблем..Вече ползвам телефона (samsung j7 2017) от половин година и наскоро изведнъж се появи следния проблем. Като си пусна например песен, първите секунди си се чува както трябва, но после изведнъж рязко се намалява сам без да го пипам, а е усилен до край и няма как да го усилиш още..така е със всичко звънене, аларми..И нямам дори идея защо е така, не съм теглила приложения и не съм си пипала настройките, някой да знае как да се справя, че нещо май не му се свири? 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.