Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

преди 37 минути, Игнатов написа:

Такава кола за първи път чувам че съществува. Не ми изглежда популярна, а като гледам бройките дето държат цена са малко.  Някак си вътрешно спортният вид и ниската цена за мен означават да бягам надалеч.

Като държиш на гъзарията се опитай да си харесаш някоя А3-ка. Със сигурност е много по-разумен избор от тоя Форд. Съветвам те да я вземеш от частно лице, а нов внос от автокъща. Така първоначалните разходи са по-малко. Регистрирай се в някой форум на Ауди и разпитай кои са най-добрите А3-ки като двигател от тоя период 1998-2001. Други просто няма да ти влязат в бюджета.

Повече не мога да ти помогна с колата, защото не разбирам много, много от по-гъзарски коли. Ще си позволя обаче да ти дам един страничен съвет, който се надявам да намериш за полезен :) Съвета е чисто финансов :) Купи си ето тази книжка на Робърт Кийосаки и ако ти допадне си купи и други и се образовай на тази тема. Така ще разбереш, защо хората те съветват да вземеш нещо по-нормално за поддръжка.

Ще се радвам, ако я прочетеш и намериш нещо полезно за себе си в нея :)

Също така ти пожелавам много късмет в избора и безброй безаварийни пътувания!

 

Извинявам се 1.5 tdi е корсата и примерно на ауди а3 2000 година ще съм много доволен, ако мога да намеря няква дете ще ми влиза в бюджета. Благодаря за отговорът, съветите и пожеланията.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 169
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

преди 3 часа, Jesus Kostov написа:

Ауди а3 или някво голфче с тези коли мисля, че ще се представям по-добре пред момичетата от колкокото с опелчето.

С този бюджет за момента просто го изключи този си мерак.
За сега за впечатляване на момичетата наблягай с "вълшебната пръчка" и чар. А с колата ще впечатляваш кога почнеш да получаваш 5 цифрени заплати.

преди 8 минути, Jesus Kostov написа:

примерно на ауди а3 2000 година ще съм много доволен, ако мога да намеря няква дете ще ми влиза в бюджета.

От сега усещам как искаш да станеш автомонтьор. Тази за която се гласиш и ти влезе в бюджета ще ти излезе в последствие 2-3 пъти по скъпа а и ще научиш имената на много части по двигателя както и цените им на дребно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Само една вметка. Каквото посееш, това ще пожънеш, дето казват хората. С кола купена от тате, която реално не можеш да си позволиш или поддържаш, ще впечатляваш само момичета еднодневки. А тези еднодневки, които си заслужават, едва ли ще се впечатлят от кола на 20-тина години за 2000лв. Get real :) Бъди умен и на място и всичко ще е точно :) Желанието да впечатляваш мацки е разбираемо, но не оставяй да те води сляпо :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Добре съгласен съм с всичко казано до сега от вас и уважавам това, че отделяте толкова време за един пикльо като мен. Това за момичетата ви го казах просто ей така не защото наистина искам да свалям момиче с няква машина на 4 гуми. Исках просто да ви накарам да ме разберете, че не ми се кара "стар кенеф", също така не искам опел, а сега някой от вас могат и грешно да ме разберат и да кажат "тоя вече се глези". Искам нормална кола и мисля, че ако тука не се делим на фенове на аудита и на голфчета или на опелчета ще се разберем. Търся кола която изглежда нормално за тази цена и мисля, че няма да е баш за 2000лв защото бюджета все пак е 4000лв
и не мисля, че ще ми излезе 2000лв цялата простотия след като я купя. Аз мисля, че много зависи от това как е поддържана самата кола преди, как е карана и т.н.
Добре нека за сега оставим аудитата опелите и голфчетата. Видях няколко обяви за Форд Пума какво мислите за Ford Puma ??

Редактирано от Jesus Kostov (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чел подробно отначало, но нека вметна 2 думи ! Така за първа кола мойте предпочитания са твърдо за дизел. Има обаче някой важни неща които трябва да съобразиш, а именно за какво ще се ползва колата-за даване газ,за возене, за работа, оффроуд и т.н. Няма кола която да ти предложи всичко в едно да знаеш. До колкото разбрах сумата ти е 4к което не е много, но може да се намери нещо прилично. Забрави за БМВ за тези пари. Ще ти стигнат за някоя е36ца за която не искам да споделям в какво състояние ще я намериш.Ако ти трябва само за возене те съветвам за Рено Лагуна или Пежо 206 ХДИ ! Не са нещо особенно но за тези пари толкова. Голф също трудно ще излезе добър за тази сума, нали говорим и да е малко по новичък не Голф 2ка все пак ?! А3ката е здрава по принцип ама трябва доста да е била гледана защото както и БМВ си иска добра поддръжка не просто отбиване на номера с ментета, но по принцип от тая преди фейса може да се намери читава ама си трябва търсене ! Препоръчвам също така за Алфа 147 1.9 JTD евтини са,не гният и имат сравнително евтина поддръжка, върви доволно, не е нужно да я буташ по баирите :) /. Абе каквото и да вземеш гледай да ти харесва на теб,ти ще си я караш все пак. Но не очаквай за 4000лв да намериш нещо кой знае какво.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, Jesus Kostov написа:

Баща ми има опел корса 1.6 tdi карал съм я много пъти.. и никак не е за подценяване. Харчи 4 извън градско и 5-6 градско. Всичко е окей икономична, евтина поддръжка 6+. Но има едно НО нека помислим малко и за тиинейджърското ми желание не искам да се возя в опел от моя набор. Вярно бюджета е малък, но все ще мамеря някво Ауди а3 или някво голфче с тези коли мисля, че ще се представям по-добре пред момичетата от колкокото с опелчето. Дайте ми мнение за форд пума

Ако си мислиш, че има разлика пред момичетата ,дали са на Golf 4 ,Audi A3 или Opel Astra силно се заблуждаваш. И 3-те са стари автомобили без особени спортни възможности. Това са практични коли ,да си вършиш работа с тях ,и същевременно да не хвърляш големи пари по тях. На мен дизайна на Astra много повече ми харесва от Golf и A3 от тоя период. 

Като искаш нещо по-гъзарско ,какво мислиш за CLK W208? При тях двигателите са доста здрави ,можеш без проблем да сложиш газ дори. За тях ще ти кажа само ,да избягваш Clk 200 136кс. версията без компресор. Мотора е едва ли не безсмъртен ,но е слабоват ,пък харчи горе-долу, колкото тоя при Clk 230, само че там върви отлично със 193кс. CLK 200 взимай ,само ако е версията с компресор. Части се намират на нормални цени ,но точно този модел е много здрав ,и ако си избереш читав ,пазен автомобил, няма да имаш ядове с него. Интересувай се и от къде са внесени с предпочитание към италианските. При немските ,които са най-често срещани ,гледай хубаво да не са гнили. 

преди 59 минути, Jesus Kostov написа:

Видях няколко обяви за Форд Пума какво мислите за Ford Puma ??

Става ,като за подарък на гаджето. Женска кола като Opel Tigra и Mercedes A-class. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Междувпрочем имам познат влюбен в Ауди-та, доста ги разбира, ако искаш ще го питам дали иска да ти помогне и ще ви свържа?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Игнатов написа:

Междувпрочем имам познат влюбен в Ауди-та, доста ги разбира, ако искаш ще го питам дали иска да ти помогне и ще ви свържа?

Да може

преди 2 часа, Soviet Soldier написа:

Ако си мислиш, че има разлика пред момичетата ,дали са на Golf 4 ,Audi A3 или Opel Astra силно се заблуждаваш. И 3-те са стари автомобили без особени спортни възможности. Това са практични коли ,да си вършиш работа с тях ,и същевременно да не хвърляш големи пари по тях. На мен дизайна на Astra много повече ми харесва от Golf и A3 от тоя период. 

Като искаш нещо по-гъзарско ,какво мислиш за CLK W208? При тях двигателите са доста здрави ,можеш без проблем да сложиш газ дори. За тях ще ти кажа само ,да избягваш Clk 200 136кс. версията без компресор. Мотора е едва ли не безсмъртен ,но е слабоват ,пък харчи горе-долу, колкото тоя при Clk 230, само че там върви отлично със 193кс. CLK 200 взимай ,само ако е версията с компресор. Части се намират на нормални цени ,но точно този модел е много здрав ,и ако си избереш читав ,пазен автомобил, няма да имаш ядове с него. Интересувай се и от къде са внесени с предпочитание към италианските. При немските ,които са най-често срещани ,гледай хубаво да не са гнили. 

Става ,като за подарък на гаджето. Женска кола като Opel Tigra и Mercedes A-class. 

Всъщност ако си намеря мерцедес за този бюджет аз ще съм наистина едно щастливо момче

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 часа, Jesus Kostov написа:

Баща ми има опел корса 1.6 tdi карал съм я много пъти.. и никак не е за подценяване. Харчи 4 извън градско и 5-6 градско. Всичко е окей икономична, евтина поддръжка 6+. Но има едно НО нека помислим малко и за тиинейджърското ми желание не искам да се возя в опел от моя набор. Вярно бюджета е малък, но все ще мамеря някво Ауди а3 или някво голфче с тези коли мисля, че ще се представям по-добре пред момичетата от колкокото с опелчето. Дайте ми мнение за форд пума

Братиньо, ако си мислиш да се уреждаш с гадже чрез колата, щи треа нещо ферарско, мазератско или поне шеста серия... Жените дето се възбуждат от коли, гледат колата- не собственика. :)

Иначе, аз самия съм свалял гаджета и с жигула... Колегата ми пък, е младо момче, кара Астра GTC и секи ден плющи различни.;)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 5/26/2017 в 18:42, Jesus Kostov написа:

Да може

Всъщност ако си намеря мерцедес за този бюджет аз ще съм наистина едно щастливо момче

Имаш лично съобщение.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Така,аз съм познатият дето е влюбен в ауди :D ,та ако си решил да е ВАГ,трябва да решиш седан или хечбек искаш.
Бензинови мотори на VAG около 2000 година,щото стая цена си там някъде.
-1,6 -101 коня,мотора не е лош,има малко дертове с едни лагери,но като цяло е стабилен,за А3 е добре,на купето на А4 идва малко слаб и скоростите са малко по-къси.
-1,8 атмосферен -125кс.Не лош компромис,кара се приятно,5 клапана на цилиндър е ,и можеш да я ръчкаш спокойно на високи обороти.
-1,8 турбо,доста харесван мотор,понякога хапва масълце,но ако е поддържан като цяло е удачен избор и разхода му е почти колкото на 1,8 атмосферния,вървежа е два пъти то сериозен,държи и на чип и на газ
FSI,TFSI не те съветвам,че не стават за газифициране пък и тема съ на по-новите модели
АКО е дизелов
1,9 TDI имаш 3 варианта там
-1,9 /90 коня
-1,9/110 коня
-1,9/131 коня
Разликата е ,че едните са помпа-дюза,другите комън рейл.А 131 коньовия е с променлива геометрия на турбината.
Много икономичен мотор,с приятен въртящ момент извън дава разход около 5,5 на 100.
Слаби места този мотор почти няма,един от най-сполучливите на ВАГ е.Често в българия затапват ЕГР клапаните,щото от времето и кофти нафтата се запушват и махат катализаторите  и филтрите за твръди частици.
Държат на чипосване и можеш да качиш 30ина коня с други дюзи и ремап.

На аудитата като цяло им е малко по-слаба ходовата част след 1996 година ,когато от McPherson окачване минават на това с алуминиевите носачи,но нов комплект на Lemfeorder е около 300лв и ако караш нормално може да те изкара с години.
Каросериите на всички аудита след 88 са галванизирани,и ако не са удряни ръжда не ги лови.
По горното се описание на двигателите се отнася за всички марки от ВАГ групата - СЕАТ ,Фолксвоген,Ауди,Шкода и т.н.

Моят съвет е да не си вземаш кола със задно за първи автомобил,да не те глобяват после за изсечени дървета до пътя.Ако вземеш нещо 4х4 стабилността е значително по-добра.Не говоря да ставаш шампион по оффроуд,но в завои и на хлъзгаво се чувства.Все пак ако искаш задно - мерцедес е по-доброто и по-цивилизованото решение.
Вариантите там са ти :
190, и първите Ц класи,или 124ка/очиларка
190/ц класите  имат добри мотори
1,8 -115 коня май беше 
2,0- 120 коня
Бензинови са и двата стават за газифициране без проблем
Дизелите не  им ги знам много ,но глеай да е турбиниран поне,че иначе ускорението ти до 100 ще е от софия до бургас.
Старите дизели на мерцедес - които слагат в w124 и  в очиларката им викат милионници особено 300D ама е без турбина и не те съветвам.

Опел
Бягай далече от ЕКОТЕК-а,особено от 1,6 -16клапана,харчи масло на поразия,на всичкото отгоре се запушват маслени магистрали,цапа свещи ,като цяло не става според мен.
1,4-16v и 1,8 са малко по-добре от към разход на масло,ама и те си погорват.Силно не те съветвам да е ЕКОТЕК.
Старите опели имаха железни двигатели и ръждясваха,новите след 1996 не ръждясват ,ама двигателите са пълен брак.
Дизеловите
1,7 исузо мотора е стабилен като цяло,ако е ОПЕЛ насочи се натам.

БМВ
Правите 6таци са сполучливи мотори,почти всички.Ваносите 2,0-140 коня са приятни за каране,но пак ти казвам,за първа кола или предно или 4х4,според мен.Кара се доста по-лесно от задното.

Френските не искам да ги коментирам изобщо.

Италианските.

Алфа 1,9JTD е прекрасен мотор,twinspark-a не държи много на газ,и ти трябва по една торба свеци за него,има и доста електроника,която в повечето случаи е проблемна.А и като цяло ,няма италианска кола без електрически проблеми и утечки.Ще се вкараш в приключение там.

Японсите също не са лош вриант,но там не мога да ти дам много информация за мотори и повдение,почти не съм карал японски коли.

Ако имаш въпроси пиши.

Успех.
 

Редактирано от andibgpz (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм слагал газ на FSI. Не е голяма философия, но файдата е много малка. 1.6 Екотек и 2.0 Екотек арчеха масло само най- старите модификации. И не се запушват маслени магистрали, а едни цедки, дето даже не знам що са ги сложили.

на 26.05.2017 г. в 18:42, Jesus Kostov написа:

 

Всъщност ако си намеря мерцедес за този бюджет аз ще съм наистина едно щастливо момче

Ще бъдеш много нещастен акшъли.  :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 часа, язе написа:

Аз пък съм слагал газ на FSI. Не е голяма философия, но файдата е много малка. 1.6 Екотек и 2.0 Екотек арчеха масло само най- старите модификации. И не се запушват маслени магистрали, а едни цедки, дето даже не знам що са ги сложили.

Ще бъдеш много нещастен акшъли.  :)

Слага се на FSI ,aма харчи и бензин да може да охлажда дюзите и нЕма много файда.Нашите и двамата имат общо 3 опела.Освен цедките,за който съм съгласен и двата екотека бяха със запушени магистрали като отворихме двигателите,маслото и на двата се сменя редомвно на 10к,и един ден просто родиха  XD .Да по старичките харчат  масло ,от периода около1996-2002 година ,ама колегата с  бюджет от 2-3 хиляди лева,баш натам се е насочил:)

Редактирано от andibgpz (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Първо си избери марка, която най-да ти е на сърце.

След това влез във съответния форум на марката,където хората, които имат такива коли са написали всички плюсове и минуси на моделите.

Избираш си каква марка и модел ти пасват на парите дет имаш ,отваряш сайтовете за продажба и почваш да следиш най-новите обяви.

Внимавай,че има коли дето висят по къщите с години.

 Имам колеги на твоята възраст и в момента са луднали на тема Сеат Леон

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 28.05.2017 г. в 11:01, язе написа:

Аз пък съм слагал газ на FSI. Не е голяма философия, но файдата е много малка. 1.6 Екотек и 2.0 Екотек арчеха масло само най- старите модификации. И не се запушват маслени магистрали, а едни цедки, дето даже не знам що са ги сложили

Екотека всъщност са 2 двигателя които се правят от миналия век с леки козметики, но блоковете са от 1.4 и 2.0 кубика. върху тези два блока са моторите на ОПЕЛ Екотек. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, hladilnika написа:

Екотека всъщност са 2 двигателя които се правят от миналия век с леки козметики, но блоковете са от 1.4 и 2.0 кубика. върху тези два блока са моторите на ОПЕЛ Екотек. 

Те всички двигатели са еволюирали стари двигатели. Екотеците не правят изключение- променят се главите основно, на блока и буталата, кво да им променят. Най- новите екотеци са пълна фъшкия- няма вече хидравлични клапани... тва е излишна глезотия. Бати прогреса... Ма нали треа отнекъде да се икономиса за мултимедия и ксенон... лешперски, ксенонови еднодневки! А правеха железни коли Опел... Ма то само Опел да беше. Сички се покорейчиха и пояпончиха.

Редактирано от язе (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще пиша малко късно вече, но не колата те прави гъзара приятел, и да си купиш "Мерцедес" за 4000 лева дори за 10 000 ти ще бъдеш най нещастното момче по-скоро защото това със сигурност след каране 2-3 месеца ще си кажеш , ех, питай ме закакво го взех, а не си карах Корса-та. Та за първа кола го карай по лекичко и си взимай нещо по просто да ти е мирна главата, защото познавам такива които се накичиха с 190-ки и още им стоят пред гаражите защото нямат парички за части. ;) 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък астрата на брат ми ми харесва. Е, като ме вози де :P А и като я карах докато избирах, също класа над другите френски кенефи дето карах. Особено като управление. Изобщо не може да се сравнява един Ситроен или Пежо от време оно, с Астра от време оно. Френските кенефи са нещо индеферентно. Тоест, напълно откъснати от пътя, А това е много лошо за един нов шофьор. Затова аз бих препоръчал Опел или Форд, за да се научи човек и да му пасне от раз управлението и поведението на пътя.

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, bildera_ написа:

Мен пък астрата на брат ми ми харесва. Е, като ме вози де :P А и като я карах докато избирах, също класа над другите френски кенефи дето карах. Особено като управление. Изобщо не може да се сравнява един Ситроен или Пежо от време оно, с Астра от време оно. Френските кенефи са нещо индеферентно. Тоест, напълно откъснати от пътя, А това е много лошо за един нов шофьор. Затова аз бих препоръчал Опел или Форд, за да се научи човек и да му пасне от раз управлението и поведението на пътя.

 

Първата ми кола беше Пежо 206, така вървеше брато, много и спореше първа и втора, още помня на светофарите по Пловдив какво ги правих мамините синчета с С-ките... Иначе френско не и за България, ако нямаш парички... 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, KOCKAR написа:

Първата ми кола беше Пежо 206, така вървеше брато, много и спореше първа и втора, още помня на светофарите по Пловдив какво ги правих мамините синчета с С-ките... Иначе френско не и за България, ако нямаш парички... 

Карал съм 206. Няма нищо общо с колите. Гумено управление, тясно, лошо превключващи скорости, неразбираеми за мен копчалъци ( в частност фаровете). Не че човек няма да кара и такова, ако му се наложи, но има много, ама много по-добри коли от тая. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, bildera_ написа:

Карал съм 206. Няма нищо общо с колите. Гумено управление, тясно, лошо превключващи скорости, неразбираеми за мен копчалъци ( в частност фаровете). Не че човек няма да кара и такова, ако му се наложи, но има много, ама много по-добри коли от тая. 

Всичко е до предпочитанията, специално това пежо което карах аз, беше с спортно окочване и имаше лек тунинг по него, гореше си бензинчето в повече, но пък удоволствието което изпитах от него и то като нов шофьор беше незабравимо, наистина е кола която си струва да караш, макар и не в България. 

Редактирано от KOCKAR (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, KOCKAR написа:

Всичко е до предпочитанията, специално това пежо което карах аз, беше с спортно окочване и имаше лек тунинг по него, гореше си бензинчето в повече, но пък удоволствието което изпитах от него и то като нов шофьор беше незабравимо. 

Може, но Пежото, което аз карах, бе съвсем обикновено. Управлението му бе сякаш вързано с ластик. Минаваш по павета и не разбираш, че минаваш по павета. Карах и Xantia. Абсолютно същата работа. Никакво чувство в управлението. Все едно си на плейстейшън. Това не е никак добра атестация. Дори сега да седнеш да покараш с някой добър волан някоя добра игра, ще усетиш по--добрата работа на волана, отколкото на тия френски коли. Е, може и да има нещо по-така, по-спортно, по-чувствително..., но аз не съм попадал на такова. Напротив. Качих се в Астрата ( тия полицейските) и казах на брат ми - вземай. Лично аз търсех кола, дето като седнеш, колата да ти помага да караш, а не ти да се мъчиш да караш тая кола. Навремето така карахме руските, особено с педалите на газта, спирачката и съединителя. Само че там ставаш шофьор, щото ти трябва чувство да подаваш газ, спирачка и съединител. 

 

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Hristodm
      Здравейте, интересува ме следното: Някой от има ли опит с влизането от Великобритания в България с личен автомобил закупен на територията на Обединеното кралство тази година след Брекзита? И ако да как е преминал, колко е платил за мито и Ддс, какви документи са му били нужни и има ли вариант, в които да избегнеш митото и ддс, ако не регистрираш автомобила в България? Благодаря! 
    • от nedqlkow
      Здравейте колеги,
      след като колата, която имах до момента(и първа такава в живота ми) приключи своят жизнен цикъл преди около месец, за втори път съм във филма с намирането на нов автомобил. В рамките на този един месец разгледах немалко коли, предимно такива в автокъщи и ситуацията е меко казано трагична - абсолютни трошки с милион забележки, които разбира се никой не ти казва по телефона, виждаш ги на място. Лошото е, че не живея в София и всеки път ми се налага да отида на оглед, респективно да мина 150 км в двете посоки, за да видя нещо, което просто не си струва да гледам. Най-пресният пример е да се "пропусне" да ми се каже по телефона, че въпросната кола е с отрязан катализатор или да бръкна в ауспуха на бензинова кола и да има половин сантиметър чернилка. Както и да е, по темата.
      Нагледах се на всякакви трошляци и вече сериозно се замислям за покупка на нова кола или кола от оказион, случаи при които поне мога с малко по-голяма сигурност да предположа, че няма да се набия на нещо, което е умряло в някоя автоморга в Австрия/Италия/Германия и нашите са го докарали за продажба тип "качваш се и караш". Малко по-детайлно и за очаквания, бюджет и прочие.
      Все още доизбистрям окончателните параметри, но към момента спокойно бих могъл да направя една първоначална вноска от порядъка на 7-8000 лева и съответно да разсроча на лизинг останалата част от сумата и да си я плащам на вноски. Това при вариант покупка на нов автомобил или на оказионен такъв, който е малко по-евтин от новия и също се предлага на разсрочено плащане. Целта ми е след като направя първоначалната вноска, да ми се върже месечна такава не по-голяма от 200-250 лева, което пък според моите сметки ме класира във вариант на автомобил с цена не по-голяма от 22-23 хиляди лева.
      Разбира се, вариантът с покупка на употребяван автомобил от собственик(за предпочитане) или от автокъща си остава съществуващ, като там бих казал, че мога да отделя нещо от порядъка на 10-12000 лева.
      Относно техническите параметри на самия автомобил, изискванията ми не са кой знае колко. Единственото нещо, което не търпи коментар е автоматичната скоростна кутия. Първият ми автомобил беше с такава, следващият също ще бъде. Ако имам възможност да избирам, бих избрал бензинова кола, но това не означава, че отписвам дизелите. Предпочитам също да не е малка, тоест по-скоро бих купил седан или SUV, отколкото хечбек.
      Е, да видим какво мислите. Ще съм благодарен на всеки коментиращ :)
    • от Zego24
      Здравейте  хора       ;
       
       
      Имам въпрос към вас.
      Днес се опитаха да ме сгазят на зелено.
      Другото ще го спестя.
      Всички знаем уличния език ....
      Нямам провинения и винаги съм гледал да живея съгласно закона.
      Подадох жалба.
      Въпросът ми е докато мине въпросния един месец има ли начин как да разбера човека по регистрационния  номер за да мога   да не чакам до еньо си ден.
      Ако ме разбирате. : )
      Някакъв сайт или нещо.
      Доколкото знам има такива сайтове за проверка.
      Въпросът е до колко информацията е пълна и актуална.
      Ако включите и линкове ще съм много благодарен.
       
      Пс на вас между другото случвало ли ви се е !? 🤔
       
      Че ми стана интересно. 😁😁😆
    • от DianaP98
      Здравейте! Аз съм нова в шофирането и затова търся евтин, икономичен автомобил, най-вече с евтина поддръжка, при който не се появяват значителни проблеми. Спряла съм се на няколко варианта:
      1. VW Polo 1.4 ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. Мощност 75к.с. от 2001 година. Тук това, което ме притеснява е дали мощността е достатъчно голяма и дали тя прави проблем.
      2. Nissan Almera 1.8, 116к.с. от 2002 година с газова уредба
      3. Модели на Рено, като например Renault Clio 1.4 16v с газова уредба, 98к.с. от 2002 година. Тук ме притеснява, че по форумите почти не съм видяла добро мнение за Рено
      4. Също вариант е и Peugeot 206 1.6 16V от 2003 година с газов инжекцион. Но тук също ме притеснява, че мненията по форумите не са добри
      5. Ford Mondeo 1.8 110к.с. от 2002 година с газова уредба
      6. Hyundai Elantra 90к.с. от 2001 година с газов инжекцион
      7. Ford Focus 1.6 газов инжекцион от 2001 година
      8. Citroen Xsara Picasso 1.6 от 2002 година с газова уредба
      9. Mazda 6 1.8 от 2003 година с газова уредба
      Ако някой се сеща за друга марка и модел, който е на цена около 2000лв с газова уредба или газов инжекцион, моля нека да сподели мнение и за него. Знам, че за тази цена, вероятно е почти невъзможно да намеря читав автомобил, но ако издържи 3-4 години, без да прави сериозни проблеми ще съм много доволна. Мненията на хора, които имат или са имали някои от автомобилите ще са ми изключително полезни! Благодаря Ви предварително!
    • от The Piper
      Търся човек който разбира от ремонт на китайски плеър за кола.Музиката съм я купил от тук.Плеъра спря да работи изведнъж,дадох го на ремонт и му смениха фирмуера с но не проработи.Търся някой да го ремонтира.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване