Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


преди 6 минути, bildera_ написа:

Може, но Пежото, което аз карах, бе съвсем обикновено. Управлението му бе сякаш вързано с ластик. Минаваш по павета и не разбираш, че минаваш по павета. Карах и Xantia. Абсолютно същата работа. Никакво чувство в управлението. Все едно си на плейстейшън. Това не е никак добра атестация. Дори сега да седнеш да покараш с някой добър волан някоя добра игра, ще усетиш по--добрата работа на волана, отколкото на тия френски коли. Е, може и да има нещо по-така, по-спортно, по-чувствително..., но аз не съм попадал на такова. Напротив. Качих се в Астрата ( тия полицейските) и казах на брат ми - вземай. Лично аз търсех кола, дето като седнеш, колата да ти помага да караш, а не ти да се мъчиш да караш тая кола. Навремето така карахме руските, особено с педалите на газта, спирачката и съединителя. Само че там ставаш шофьор, щото ти трябва чувство да подаваш газ, спирачка и съединител. 

 

 

Ами виж колега, аз наистина си усетих спортното в това пежо което карах просто си беше нервно, управлението си беше адски добро ии някак самата кола просто се потдаваше, незнам но си останах доволен .. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 58 минути, KOCKAR написа:

 

Ами виж колега, аз наистина си усетих спортното в това пежо което карах просто си беше нервно, управлението си беше адски добро ии някак самата кола просто се потдаваше, незнам но си останах доволен .. 

 

Тоя спор ще си остане вечен. Няма как да кажеш на един немец напримерно, че  управлението на колата му трябва да бъде като ластик. И точно такова е то при обикновеното Peugeot 206. Напълно наясно съм, че някои водачи искат да бъдат отделени от пътя. Само че това е опасно. Ако ти може да управляваш кола на плейстейшън, без никаква информация за пътя, евала. Аз не мога. Това е все едно да гледам видеоклип без музика или да слушам хубав глас, без да гледам хубавата кака ;)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, bildera_ написа:

Може, но Пежото, което аз карах, бе съвсем обикновено. Управлението му бе сякаш вързано с ластик. Минаваш по павета и не разбираш, че минаваш по павета. Карах и Xantia. Абсолютно същата работа. Никакво чувство в управлението. Все едно си на плейстейшън. Това не е никак добра атестация. Дори сега да седнеш да покараш с някой добър волан някоя добра игра, ще усетиш по--добрата работа на волана, отколкото на тия френски коли. Е, може и да има нещо по-така, по-спортно, по-чувствително..., но аз не съм попадал на такова. Напротив. Качих се в Астрата ( тия полицейските) и казах на брат ми - вземай. Лично аз търсех кола, дето като седнеш, колата да ти помага да караш, а не ти да се мъчиш да караш тая кола. Навремето така карахме руските, особено с педалите на газта, спирачката и съединителя. Само че там ставаш шофьор, щото ти трябва чувство да подаваш газ, спирачка и съединител. 

 

 

Може ли да се обосновеш, какво ще рече като ласти и то "не разбираш" че минаваш по паветата? То и ц-ката не разбираш че минаваш по паветата. Хайде моля те , недей сравнява ладата с мордерните автомобили, зашото при ладата няма как да тръгнеш само със съединител....

преди 10 часа, bildera_ написа:

Тоя спор ще си остане вечен. Няма как да кажеш на един немец напримерно, че  управлението на колата му трябва да бъде като ластик. И точно такова е то при обикновеното Peugeot 206. Напълно наясно съм, че някои водачи искат да бъдат отделени от пътя. Само че това е опасно. Ако ти може да управляваш кола на плейстейшън, без никаква информация за пътя, евала. Аз не мога. Това е все едно да гледам видеоклип без музика или да слушам хубав глас, без да гледам хубавата кака ;)

 

Продължавам та ти се чудя на определенията - ластик , и какво ще рече отделена от пътя? Ако искаш да не е отделена от пътя - ми карай си каруцата с коня и мислкя, че ще си по-доволен....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

C200 Kompressor 2000/2001-ва можеш да си намериш за около 5000. Ако искаш нещо по-спортно - има много читави CLK... които също са доста здрави. Ако го намериш "от човек" за тия пари, а не от автосалон ще е супер, защото ще минеш само с такса от (мисля) 50 лева за смяна на големия талон + прехвърляне.

МНОГО здрави машини, с може би един от най-добрите двигатели за времето си. Който и в момента не е никак зле.

Ако взимаш от автосалон, си приготви поне 500-600 лева отгоре, а може и повече да глътне - зависи от колата. Задължително - закарай колата на сервиз за да огледат ходова част + компютърна диагностика. Ако има някакви проблеми да ги видиш навреме. Ако колата не е регистрирана имаш еко-такса (около 250 лева май беше за такъв клас коли) разни други такси за рагистрация, преглед, данъци, застраховка и т.н. За данъка зависи в коя общиня си, за застраховката - тя може и на вноски, за млад шофьор удрят нещо отгоре, :) като по-рисково. Т.е. около 1000 лева може да ти излезе пускането в движение на кола, взета от автосалон.

Ако е от автосалон трябва задължително да смениш масла + филтри + нещо по ходова част ако има. Разните италианци, германци и т.н. съм забелязал, че ИЗОБЩО не си поддържат колите като хората, и като им се скапе нещо - тогава му мислят. А при нас идват основно от там коли :) 

Като цяло - варианти много. Но за млад шофьор не се спирай на някаква бърза и мощна кола, че увлича. И стават бели.... всеки казва "ааа, аз няма така да правя", ама всеки се увлича.

Ей ти пример за читава количка (не конкретно тази кола, а по принцип):

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11495024311222114&slink=3jgl1u

Недостатък (за някои) е, че е двуврата. Но пък има хора, които си харесват коли с две врати :)

А, да - и не вярвай на показаните на километража километри пробег :) В 99.99% от случаите е "въртян" километража.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре аз не разбирам от коли все пак съм на 16г скоро на 17 но много ми харесват Renault Megane http://www.cars.bg/offer/c2127057   спортен вид доста е пъргава за младеж на 18г е супер според мен де харчи 12/100 градско според характеристиките: https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10599  дори е на доста прилична цена евтина поддръжка другите пари ще си ги запазиш или пък ще я стегнеш още тази.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз мнение ...

Както каза колега по-горе, дали ще е VW или Audi, все тая. Защо не пробваш с нещо Японско? Например Mitsubishi Galant. Когато аз си избирах кола бях се разтърсил доста относно модела и видях доста добри мнения за него - приятна возия, издържливи ... Като гледам цената им са достъпни и за 2000-2500, както си показал :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Kristian Denkov написа:

Добре аз не разбирам от коли все пак съм на 16г скоро на 17 но много ми харесват Renault Megane http://www.cars.bg/offer/c2127057   спортен вид доста е пъргава за младеж на 18г е супер според мен де харчи 12/100 градско според характеристиките: https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=10599  дори е на доста прилична цена евтина поддръжка другите пари ще си ги запазиш или пък ще я стегнеш още тази.

Един познат има такава, и не съм го чул да се оплаква от нея. Ако харчи 12/100 обаче е много. Честно казано, не вярвам да е толкова - на C200-то му дават 12-14, пък то харчи 9-10 и то на газ... а извънградско пада до 8. (Пловдив - София и обратно /до летището/) - 25 лева газ. 163 "коня".

Не е кой знае колко мощна /даже изобщо не е/, става за млад шофьор. Недосттаък е, че минава в по-високия данък. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Данъка е е към 170лв на година и то защото е 150к.с, а и за разхода си го обяснявам заради 2.0 мотор и 16v мисля, че и газова може да се сложи без проблем ама може и да е скъпичка. Не се знае колко са верни характеристиките за разхода.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Kristian Denkov написа:

Данъка е е към 170лв на година и то защото е 150к.с, а и за разхода си го обяснявам заради 2.0 мотор и 16v мисля, че и газова може да се сложи без проблем ама може и да е скъпичка. Не се знае колко са верни характеристиките за разхода.

Газовата около хилядарка... на компресорите - 1500 :)

Много хора не харесват газта, не мога да си обясня защо. А гъзарчетата карат майсторите да "прикриват" газовата. И това не мога да си обясня защо го правят, но познавам един, на който датчика /нивомера/ за газта му е наврян в жабката, за да не се гледал и да не се познавало, че колата е на газ... а честно казано - ако газовата е добра, и е сложена от майстор - няма почти никаква разлика във вървенето. (става въпрос за масовите коли, не за някакви последен модел резачки и такива по над 300 "коня").

Характеристиките за разхода никога не са верни....  а данъка зависи от общината, към която ще се регистрира колата.

Абе варианти има много... единственото задължително е - диагностика + оглед в доверен сервиз преди покупката. Независимо от марката на колата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен съм с теб, а за данъка в Перник е 170лв за газ толкова ли ще излезе за 2.0 16v :O мислех, че ще е по-малко ами тогава ако толкова се иска газ може и по-икономичното 1.6 90к.с сега не е направено за състезания :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Kristian Denkov написа:

Напълно съгласен съм с теб, а за данъка в Перник е 170лв за газ толкова ли ще излезе за 2.0 16v :O мислех, че ще е по-малко ами тогава ако толкова се иска газ може и по-икономичното 1.6 90к.с сега не е направено за състезания :D

 

Не ги разбирам много газовите, много зависи какъв е двигателя. 

Само от личен опит: мерцедесите с компресор минават в малко по-горната графа, именно заради компресора, че било незнам си какво по-специфично в газовата. Компресори, инжекциони.. не им разбирам :)

В БРЦ дадоха 3 варианта за газова - евтин (около 800 лева) и по-скъп (към 1300) и малко по-скъп - 1500, като ако нямало колата да се ползва за "дръпки" тази от 1300 била ОК, а евтината пак ставала, ама можело да прави мизерии чат-пат. Ама това било при положение, че колата е "компресор". Иначе на едно дърто Ауди А4 (1999-а) с газова за около 700 си летеше до последно, и абсолютно никакви проблеми не е правила.

Иначе на същия мерцедес (ц200 компресор 163 "коня") съм виждал сложена газова за над 2000 лева - ами няма смисъл. Вървенето е същото, разхода и той. Пича на кола за 5000 лева набута газова за 2000 и джанти за 1500, това някак не мога да го разбера. Аз бих купил по-висок клас кола за същите пари, без да правя глупости :) Щото газовата + джантите+гумите му струват колкото колата :Д И последно май и навигация беше слагал за 800 лева... и се получава 17 годишна бракма за 10.000 лева - напълно излишно според мен, ама всеки си знае...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

И не разбирам за какво му е на момчето състезателна кола? Та той още сигурно не може да тръгва като хората, та ... И да не е Мерцедес , Опел Корса с Газова уредба, хем евтини части хем евтина поддръжка, а не да се качи на Мицубиши-то и утре да я остави пред тях защото не скъпи, а изобщо нямало части за количката, та взимай няква количка за 2000 лева .. Караш хвърляй, работи и си спести останалите пари, така ще си купиш наистина един хубав Мерцедес,а не сега да дадеш 4500 за някакъв боклук който сигурно дори е удрян и след 5-6 месеца да те е яд.А доколкото газовите уредби - от опит ви казвам, че да сложиш газова на Мерцедес трябва да бъдеш хем селяк, хем идиот и хем нещо като селски бек. Защото точно на тази кола, сложиш ли и газ всичко отива на кино, почти на всяка де,  но специално мерцедеса, какъв газар ще бъдеш,айде отвънка ще го докараш, ама с тая газ като те видят, веднага ще те преценят що за гъзарче си. Трябва да караш колата според възможностите си, а не ....

Редактирано от KOCKAR (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Твърдо подкрепям мнението на @Kockar - да караш мерцедес на газ , ще си всичко друго, но не и "гъзар" Плюс това, колата ако е поддържана, не е с кой знае колко скъпа поддръжка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Да караш мерцедес на газ, е същото като да караш каквато и да е друга кола на газ. Палиш, загрява,  минава на газ... и те така.  :)  Няма никва разлика. А гъзарите с мерцедеси и беемвета си личат отдалеч- те карат Е 36 (а по- богатите 46) с умопомрачителните 150 коня, или С 180 компресор и по една година събират мнения- "тая кола става ли на газ?" Ебаси извънземните коли! Не, не стават... ние такива за първи път виждаме.:lol6:И кат му кажеш 1000 лева, и му омекнат коленете... па за шестак е повечко. Щом си мислиш, че ще изглеждаш като селяк, щото караш мерцедес на газ, значи си селяк. Неселяците не си мъчат акъла с такива драми. Те си правят сметката- много ли ще карам? Да. Значи колата трябва да е комфортна и удобна. А като ще карам много, дали няма да е по- добре на газ? О да, по- добре ще е. И си слагат газ на мерцедесите...;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 40 минути, язе написа:

Да караш мерцедес на газ, е същото като да караш каквато и да е друга кола на газ. Палиш, загрява,  минава на газ... и те така.  :)  Няма никва разлика. А гъзарите с мерцедеси и беемвета си личат отдалеч- те карат Е 36 (а по- богатите 46) с умопомрачителните 150 коня, или С 180 компресор и по една година събират мнения- "тая кола става ли на газ?" Ебаси извънземните коли! Не, не стават... ние такива за първи път виждаме.:lol6:И кат му кажеш 1000 лева, и му омекнат коленете... па за шестак е повечко. Щом си мислиш, че ще изглеждаш като селяк, щото караш мерцедес на газ, значи си селяк. Неселяците не си мъчат акъла с такива драми. Те си правят сметката- много ли ще карам? Да. Значи колата трябва да е комфортна и удобна. А като ще карам много, дали няма да е по- добре на газ? О да, по- добре ще е. И си слагат газ на мерцедесите...;)

Тук по-скоро за многото каране идва момента с дизеловите двигатели.

P.S. Ако мерцедесите, или която и друга кола са били предназначени за газ, то щяха фабрично да излизат от завода такива.

Редактирано от Viiipeer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 13 минути, Viiipeer написа:

Тук по-скоро за многото каране идва момента с дизеловите двигатели.

P.S. Ако мерцедесите, или която и друга кола са били предназначени за газ, то щяха фабрично да излизат от завода такива.

С дизелите идва само миризма на нафта.  :)

A коли с фабрични газови има доста, но тук нещата опират и до политика.  Няма как да получиш пропан и бутан, без да произвеждаш бензин. А още по- няма как да произвеждаш бензин и да не го продаваш. Правилността на логиката, много зависи от това, какво знаеш и какво не...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 14 часа, Viiipeer написа:

Може ли да се обосновеш, какво ще рече като ласти и то "не разбираш" че минаваш по паветата? То и ц-ката не разбираш че минаваш по паветата. Хайде моля те , недей сравнява ладата с мордерните автомобили, зашото при ладата няма как да тръгнеш само със съединител....

Ами това, което казах. Ластик като ластик. Все едно има гумени тампони във волана. Карал съм няколко френски коли и все така. няма нищо общо с немските. Говоря за по-старите модели де, от времето на 206. За новите не знам. 

 

А цетката както и викаш, никой не смята за автомобил с добро управление. Напротив, германците възхваляват БМВ в тоя клас.  Добре е човек да има чувство за пътя и волана да го информира какво има под колелата. Щото ако под колелата е лед, си просто загубен, ако не го разбереш. Схващаш ли?

преди 14 часа, Viiipeer написа:

Продължавам та ти се чудя на определенията - ластик , и какво ще рече отделена от пътя? Ако искаш да не е отделена от пътя - ми карай си каруцата с коня и мислкя, че ще си по-доволен....

Много глупаво и заядливо мнение. Явно си много далеч от автомобилите, но се слагаш там, дето не трябва.  Лошото е, че някой може да ти повярва. 

 

А пък за Мерцедесите за по 5000 лева...нямам думи. По-голям боклук едва ли човек може да купи. Особено произведен в периода около 2000 година, когто всичко що бе Мерцедес ръждясваше. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нищо им няма на тия мерцедеси от 2000 година. Да, стари са ама са си супер... положението в България е такова, че малко хора могат да си позволят нова кола.... 

мерцедеса от 2000 година си е един 17 годишен таралясник, и не виждам смисъл да се правиш на гъзар с него. Особено онези, които си крият газовата, ходят да зареждат на газстанции, където "няма да го види никой", и се правят на вървежни. За съжаление познавам такива гъзета, които зареждат по за 2-5 лева газ, колкото да врътне гумите.

другата малоумщина, която правят е да се спрат някъде на видно място с колите си няколко такива образа, седят си, чоплят семки (щото не логат да си позволят кафе), и като ги питам - какво правите тук? Отговорът ме вцепени: показваме си колите!

и на кой ги показват.... :)

мерцедеса е доста здрава кола, и противно на всичко - му е евтина поддръжката. Виж, ако се направиш на гъзар и вземеш 20 годишна S класа за 5000 лева, и после гръмне въздушното окачване.... тогава ще плачеш :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

 

преди 12 часа, KOCKAR написа:

И не разбирам за какво му е на момчето състезателна кола? Та той още сигурно не може да тръгва като хората, та ... И да не е Мерцедес , Опел Корса с Газова уредба, хем евтини части хем евтина поддръжка, а не да се качи на Мицубиши-то и утре да я остави пред тях защото не скъпи, а изобщо нямало части за количката, та взимай няква количка за 2000 лева .. Караш хвърляй, работи и си спести останалите пари, така ще си купиш наистина един хубав Мерцедес,а не сега да дадеш 4500 за някакъв боклук който сигурно дори е удрян и след 5-6 месеца да те е яд.А доколкото газовите уредби - от опит ви казвам, че да сложиш газова на Мерцедес трябва да бъдеш хем селяк, хем идиот и хем нещо като селски бек. Защото точно на тази кола, сложиш ли и газ всичко отива на кино, почти на всяка де,  но специално мерцедеса, какъв газар ще бъдеш,айде отвънка ще го докараш, ама с тая газ като те видят, веднага ще те преценят що за гъзарче си. Трябва да караш колата според възможностите си, а не ....

Приятелче благодаря зя ценните ти съвети, но само да кажа няколко неща

1. Никаде във форума не съм казвал, че искам Газ.

2. Никаде във форума не съм казвал, че искам състезателна кола.

3. И спокойно мога да тръгвам добре, ако искаш ела ще навъртим нялолко завойчета с корсата... карам от 10-11 годишен... 

 

Редактирано от Jesus Kostov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 13 часа, KOCKAR написа:

А доколкото газовите уредби - от опит ви казвам, че да сложиш газова на Мерцедес трябва да бъдеш хем селяк, хем идиот и хем нещо като селски бек. Защото точно на тази кола, сложиш ли и газ всичко отива на кино, почти на всяка де,  но специално мерцедеса, какъв газар ще бъдеш,айде отвънка ще го докараш, ама с тая газ като те видят, веднага ще те преценят що за гъзарче си. Трябва да караш колата според възможностите си, а не ....

А защо мислиш, че всеки, който си е купил 15-20 годишен Мерцедес го купува, за да се прави на гъзар? Ей това мислене не мога да го разбера. Мерцедес е кола като всички други. Цените им са надути именно поради тази причина - че се водят "гъзарски", незнайно защо. Момчето спомена, че може да вземе и Мерцедес ако намери такъв за парите, с които разполага. Аз лично споменах за два варианта - CLK или C200 компресор. Какво лошо има в това, и защо пък да трябва да се прави на гъзар ако си купи такъв, че и да се срамува, че е с газова, щото "ама с тая газ като те видят, веднага ще те преценят що за гъзарче си."? Що за мислене? Кола според възможностите - ами ОК, той казва, че има 4500 и може да намери и някой лев отгоре... е, за около 5000 се намират такива коли - значи е според възможностите му... ама не можел да тръгва, не можел да спира - кво ти пука, нали той ще си кара колата, и той ще си направи сметка какво да си купи?

И да ти кажа, няма никаква разлика дали си на газ, дали на бензин не знам защо псевдо гъзарите си крият индикаторите за газта в жабката и зареждането го навират на майната си в багажника, и карат без резервна гума, щото на мястото и е набутана бутилката с газта :) Все пак - има разлика дали ще харчи 9/100 бензин или 10/100 газ - едното е 2.30 другото е левче :D 

 

Редактирано от dkmi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Jesus Kostov написа:

Какво можете да ми кажете за Land Rover FreeLander ?

Един приятел имаше ей такова животно:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21494746272351802&slink=3k0ji0

и беше много доволен.

Само не се лъжи да взимаш дизел, но това за дизела си е лично мое мнение... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

От първа кола отиде на джип ... Обикновено хората си взимат за първа кола нещо на което могат да се научат да карат, нещо което могат да дръннат и няма да ги е яд.

Редактирано от martiron (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, martiron написа:

От първа кола отиде на джип ... Обикновено хората си взимат за първа кола нещо на което могат да се научат да карат, нещо което могат да дръннат и няма да ги е яд.

Джип, ама тоя джип си е по-тромав от една кола, пък дори и малка :) дори е по-добър вариант от някоя тунингована резачка...

За "да дръннат" - дано не се случва, ама в такъв случай се казва "майната им на ламарините". Никой не е застрахован от това да "се дънне" или да "го дръннат".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Е за това сме на такова дередже,карай си старите коли,не им слагайте газ щото си селяк.Не напразно започнаха да слагат газ фабрично,или пък я слагат за да те мислят за селски бек?!?"Няма пари да си сипе бензин кара ми на газ."Карайте си 25 годишните дръгели,карайте ги на бензин щото газта е била само за селяните и после се оплаквате,че нямате пари.Мерцедес била гъзарска кола,гъзарска е ако имаш милиони в банката и караш нещо 2016 година,а не да караш някой компресор от 2000 където буталото се чуди от къде да избяга и ти да го щадиш защото бил читав двигател.Другото което е за млад шофьор не мислите ли,че кола с една идея по висока степен на сигурност е в пъти по-добър избор.

Редактирано от XxeoN (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Jivko Jekov
      Здравейте на всички, моля да ми препоръчате автомобил до 15000лв със задно предаване и минимум 150коня .
      Знам че бюджета го ограничава , но колата трябва да е от 2009 , че дори и по нова (желателно).
      Благодаря предварително!!!
    • от perrieele
      Здравейте, има много теми в интернет за първа кола, знам. Повечето обаче са стари и са със стари линкове към определени обяви. По принцип не разбирам нищо от коли. Бюджета ми е до 2000 лева, защото не мисля че си заслужава повече за първа кола. 
      За сега съм набелязала алфа ромео 147 главно заради външния вид. Само да вметна, че предложения за пежо НЕ искам. Имам познати, които имат доста проблеми с марката, а не ми трябва кола за сервизи. Благодаря предварително. 

    • от Noir
      Здравейте!
      Аз съм на 18 години и искам да си купя собственна кола, която да бъде до 3 000 лв. / 4 000 лв. Чел съм из форумите, питал съм хора мнения как да си избера кола, какво да търся и стигнах до извода да търся:
      1. Евтина поддръжка
      2. Да не гори много (според мен 5-7/100 е нормално)
      3. Да бъде по нова година (след 2005)
      4. Да бъде запазена
      Не съм се спрял на точно определена марка.
      Ако някой има други съвети, идеи, предложения моля да го направи в коментарите.
    • от dzaabo
      Добър ден .
      Някой ако знае да ми предложи програма за СХЕМИ за зацепване на ангренажен ремък .
      Тук не става само за една марка автомобил а за повечето известни марки , които се карат в България .
      Може и да е платена но за предпочитане е ако има FREE
      Ако има възможност да е и на Бг език .
      Но приемам всички предложения .
    • от vukeca94
      Добра вечер на всички
      Имам следния проблем купих CD Kenwood KMM-123Y и го сложих на Опел корса Б 1996 година дизелов двигател 1.7 та проблемът ми е следния самото сиди грее доста отзаде алуминиевото радиаторче е като да си пекнеш яйца и както си карам върви добре после колоните почват да бръждят много му идва от самите колони за да прегрява така или имам скапана инсталация на колата мнения и солюции да предложите благодаря предварително
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...