Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет.

Преди месец е закупена компютърна конфигурация с дъно ASROCK B250M-HDV. Инсталиран Windows 10 Pro.

Преди седмица звукът от задния панел изчезна. Връзката е чрез кабел към монитор с озвучителни тела. Парадокс: като извадя кабела от компютъра и го вкарам в предния панел, взук има. Като извадя кабела от задния панел и там вкарам слушалки - звук има. Като закача кабела към телефона - на мотинора звук има. От което излиза, че всеки от трите компонента /дъно,кабел,монитор/ работи. За прецакан драйвър не би трябвало да става въпрос.

Някаква идея защо няма звук ? Лично за мен липсата е технически невъзможна ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да си забранил нещо. Влез в софтуера на звуковата карта и дай настройките по default.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нявсякъде пише кабел, ама никъде е пише типа на кабела. HDMI; jack; cinch? Какви сса кабелите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ъпдейт на драйвера или върни по стар.

О един от ъпдейтите е, има много такива оплаквания, включително и аз.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението за често срещан проблем от ъпдейт. Преинсталирането на драйвера оправя нещата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На мястото на кабела включвам слушалки. Самият кабел го включвам в телефон. И не разбирате за какъв кабел иде реч ? Ето такъв:

res_4405613510b3b13a4665a540a4e6e98e_450

Пробвал съм с изтриване на драйвъра и рестарт на машината. Намира си нужния, но проблемът остава. Пробвах и препоръки на потребители от мрежата за смяна на rate and bit на звуковата карта. И така не става.

Не виждам логика в липсата на сигнал. На изхода на дъното сигнал има. Нещо не се връзва ...

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, 2249 написа:

Пробвал съм с изтриване на драйвъра и рестарт на машината.

Ми крайно време е да пробвате инсталиране на драйвер свален от сайта на производителя а не такъв написан от майкрософт. Щото колкото и да го деинсталираш то пак ще си намира стандартния Win драйвер. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен.

От сайта на производителя на дъното дръпнах и и нсталирах драйвърите за звука и се получи.

Благодаря.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.