Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!Отключвам телефони с icloud,като им сменям дънните платки с нови и оригинални.Но някои телефони не могат да бъдат отключени.Една жена ми прати телефона си,който не можах да отключа,но тя ми каза,че ще подаде жалба срещу мен,защото не съм ѝ отключила телефона.

Моля за съвети,защото досега не ми се беше случвало.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чакай жалба за дето не си могъл да и отключиш телефона то да не го правиш само ти? А и какво ще каже искам да подал жалба за дето не ми откючи телефона най-много да се засмеят.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Приемо-предавателен протокол, в който да пише за вероятността от неуспешно отключване  имате ли подписан?
По обява ли е пратен телефонът при вас? В обявата указано ли е, че може да не е успешно отключването?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 7 часа, ExaFlop написа:

Приемо-предаваротокол, в който да пише вроятноданнитестта от неуспешно отключобаждаване  имате ли подписан?
По обява ли е пратен телефонът при вас? В обявата указано ли е, че може да не е успешно отключването?

Да бях написала,че е визможно да не се отключи и ѝ го върнах неотключен.Тя ми се обажда,че ще подаде жалба срещу мен,защото ми има данните.

 

Редактирано от Росица Емилова (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

При положение, че е информирана, че може да е неуспешна операцията по отключването, тя се е съгласила с този момент, щом си е изпратила телефона.
Опитай се да й го обясниш, може и да схване. И да не се занимава с глупости...

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, ExaFlop написа:

При положение, че е информирана, че може да е неуспешна операцията по отключването, тя се е съгласила с този момент, щом си е изпратила телефона.
Опитай се да й го обясниш, може и да схване. И да не се занимава с глупости...

А може ли да ме осъди?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 трябва да върнеш парите .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз не виждам как и на какво основание ще те осъди (не че е крайно невъзможно де). Къде ще подаде жалба в КЗП ли ? Фирма ли си или се занимаваш с това като странична дейност ? Протокол за услугата има ли или всичко е "устна договорка"

А, ако са взети пари и не са върнати, вече може и да измислят нещо, зависи как ще се подходи към нещата и ако има документ (протокол) за ремонта, какво пише в него

Редактирано от TheDarkAngelOfHope (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е дайте на въпросния клиент 20 лева да си плати доставките, и да забравя.

Явно това е проблема.

Преди се занимавах с хардуерни ремонти на Apple техника, бях си накупил всичко - станции с горещ въздух, инструменти, резервни части и т.н., ами спрях да се занимавам именно защото не ми се занимава с отрепки - масата народ си мсли, че неговия телефон/компютър е най-важен, започват да обясняват как било много скъпо да взимам 50 лева за смяна на дисплей на iPhone, щото, цитирам "то това е лесно". Та, явно сте попаднали на такъв тип "клиент", за който загубата на 10-20 лева за доставки са фатални. Аз за това си подарих или изхвърлих всички инструменти и апаратура, включително 3 чисто нови дисплея за iPhone 6 :) 

Виж, ако отключването е неуспешно, а вие сте взели пари за отключване - редно е да ги възстановите на клиента, тъй като реално услугата не е извършена.

Друг е въпросът доколко е правилно това отключване от чисто морална гледна точка.... напр. iCloud заключването на Apple лаптопите се маха за секунди с помощта на програматор, но никога не бих отключил лаптоп, на който е изведено съобщение, че е откраднат или загубен. 

преди 10 минути, Росица Емилова написа:

А може ли да ме осъди?

Ако сте взели пари, а не сте извършили услуга - да, възможно е. Ако отключването е неуспешно, но не сте взели пари за услугата - няма какво да ви притеснява.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еее! То такава случка е била просто въпрос на време! Аз ако съм ще ви "гоня до дупка"  Не може само да "папкате" пари, а да не поемате отговорности. Ако сте взели пари за услуга, която сте обещали и не сте изпълнили е редно да върнете парите! Ако услугата  е и мала и платена куриерска услуга е било редно да върнете пратката за своя сметка! Трябвало е в пряк разговор, чрез телефонно обаждане или чрез клауза в договор да уведомите изришно клиента за възможен неуспех и едва след неговото съгласие да се заемете! Предполагам клиента е изгорял с прилична сума и ще си си ги потърси. Нищо нелогична, а вие внимавайте за напред какво обещавате и реално какво извършвате срещу обещанието!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Кумчо вълчооо написа:

Еее! То такава случка е била просто въпрос на време! Аз ако съм ще ви "гоня до дупка"  Не може само да "папкате" пари, а да не поемате отговорности. Ако сте взели пари за услуга, която сте обещали и не сте изпълнили е редно да върнете парите! Ако услугата  е и мала и платена куриерска услуга е било редно да върнете пратката за своя сметка! Трябвало е в пряк разговор, чрез телефонно обаждане или чрез клауза в договор да уведомите изришно клиента за възможен неуспех и едва след неговото съгласие да се заемете! Предполагам клиента е изгорял с прилична сума и ще си си ги потърси. Нищо нелогична, а вие внимавайте за напред какво обещавате и реално какво извършвате срещу обещанието!

Масово разните сайтове, на база IMEI определят "процент успеваемост", пишеш си IMEI-a, и чакаш. При неуспех - пиеш една студена вода, но там поне си го пишат в условията за услугата. Има и услуга само за "проверка" дали може да се отключи - излиза около 50 лева. Но като цяло - такова отключване не е препоръчително да се прави. Най-малкото не е правилно, но всеки сам си преценя какво и как да прави.... 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никога не взимам пари предварително,а като го оправя им го пращам с наложен платеж.Ако не е откмлючен го връщам за моя сметка

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще си ги потърси, ако има черно на бяло доказателство, че изобщо телефонът е бил "на ремонт". Особено, както сервизът е "гаражен" (от първия пост съдя), то и да си ги потърси шансът клони към 0%. Друг е въпросът от морална гледна точка, ако е взел пари за услугата, която не е могъл да извърши. По-скоро саморазправата може да бъде лична и последиците от нея да са "по-големи". То стига да направи и антиреклама на услугата му в разните сайтове за това, както и ФБ групи, 3 клиента да откаже (ако главно клиентелата му идва от интернет) - екстра (за другата страна).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Росица Емилова написа:

Никога не взимам пари предварително,а като го оправя им го пращам с наложен платеж.Ако не е откмлючен го връщам за моя сметка

Тогава какъв му е проблема на въпросният клиент?

Ако е така - няма за какво да се оплаква, и няма място за притеснение. Каква жалба ще пусне и какво ще пише вътре? 

"Пратих си телефона, който е откраднат и предишния собственик го е заключил  да ми го отключат, ама те не можаха. Не са ми взели пари, ама аз се оплаквам" - не е сериозно :) 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, dkmi написа:

Тогава какъв му е проблема на въпросният клиент?

Ако е така - няма за какво да се оплаква, и няма място за притеснение. Каква жалба ще пусне и какво ще пише вътре? 

"Пратих си телефона, който е откраднат и предишния собственик го е заключил  да ми го отключат, ама те не можаха. Не са ми взели пари, ама аз се оплаквам" - не е сериозно :) 

Ако е така,значи няма за какво да се притеснявам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Росица Емилова написа:

А може ли да ме осъди?

Нещата в случая могат да приемат неблагоприятен за вас обрат,

ако вие не сте в добри взаимоотношения с вашето началство !

Тази отправена срещу вас жалба може да подействува за тях като КАТАЛИЗАТОР,

при предприемането срещу вас впоследствие на административно-наказателни процедури

които да ви навредят лично ! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Optium написа:

Нещата в случая могат да приемат неблагоприятен за вас обрат,

ако вие не сте в добри взаимоотношения с вашето началство !

 

Какво началство, какви 5 евро, г-н Сидов55? Тя сама си ги ремонтира, нещо като ЕТ.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, Eclipse2G написа:

Какво началство, какви 5 евро, г-н Сидов55? Тя сама си ги ремонтира, нещо като ЕТ.

Дори и да е така,

господин "еди-кой си" ако тази госпожа заема отговорна държавна служба,

като нищо може да я обвини /след консултация с близък до нея юрист/ че при отварянето на

този телефон и връщането и без гаранционен предавателно-приемателен протокол,

тя може да има съмнения за поставен в него "бръмбар" /станала честа практика в нашето съвременно ежедневие/.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нека да обвинява, ама докажат ли, че няма бръмбар, какво правим?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вижте аз просто имам обява,на която съм написала,че сменям платките на телефоните с icloud.Това го правя в къщи,но значи могат да ме осъдат,така ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 52 минути, Росица Емилова написа:

Вижте аз просто имам обява,на която съм написала,че сменям платките на телефоните с icloud.Това го правя в къщи,но значи могат да ме осъдат,така ли?

Никой не може да ви осъди!

Можеше, ако сте взели пари, а не сте извършили услугата, или сте я извършили некачествено. Но иначе - не. Това с бръмбарите може да го роди само някой болен мозък, не знам какви са тия бръмбари и държавни служби... явно на някой звездите му говорят :) 

Какъв гаранционен протокол за хакване на телефон, какви 5 лева? :D:D:D 

Ако пак ви се обадят, щом не сте взели пари за услугата - казвате им ОК, съдете ме и чакайте да ви осъдят. С гаранция нищо няма да се случи.

п.с.

Имах един авер в близкото минало, който беше в едни модерни за 90-те години среди, абе да си кажем направо - мутра си беше, та той казваше: "Щели да ме съдят.... То така се съди жив човек".... 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, Росица Емилова написа:

Вижте аз просто имам обява,на която съм написала,че сменям платките на телефоните с icloud.Това го правя в къщи,но значи могат да ме осъдат,така ли?

Те някои хора държавата обраха и не ги съдят ти за някакви платки си се разтревожила. Никой няма да се занимава с теб. Продължавай си бизнеса и не обръщай внимание на такива клиенти.

Той първо клиента да покаже фактура за собственост на устройството пък после да съди ...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, Росица Емилова написа:

Вижте аз просто имам обява,на която съм написала,че сменям платките на телефоните с icloud.Това го правя в къщи,но значи могат да ме осъдат,така ли?

Могат да ви погнат данъчни служби по сигнал  за укриване на доходи, но предполагам работите легално.

преди 6 часа, dkmi написа:

Тогава какъв му е проблема на въпросният клиент?

Ако е така - няма за какво да се оплаква, и няма място за притеснение. Каква жалба ще пусне и какво ще пише вътре? 

"Пратих си телефона, който е откраднат и предишния собственик го е заключил  да ми го отключат, ама те не можаха. Не са ми взели пари, ама аз се оплаквам" - не е сериозно :) 

Иначе отговора бе даден тук! Т.е. няма за какво да се притеснявате! Това при положение, че не ни спестявате нещо.

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Укриване на доходи? През ОLX колко доходи съм прекарал и нищо не е станало, пък и колко са ме плашили със съдове, миялни и подобни неща :) 

Бай Ганьо си мисли, че ти си му длъжен. Например наскоро продадох един S4 Mini и онзи бил много недоволен, понеже си мислел, че бил обикновена S4-ка, а като си отворя дискусията мога да видя как ми е писал " Здравейте, пиша ви за S4 Mini-то от вашата обява" . Ти реално продаваш части и предлагаш да ги смениш, нали така ? От какво ще се оплаче, който и да било? Да не си й тафила телефона или парите, набутала се 5 лв за доставка и мрънкя как щяла да съди, не им обръщай внимание на такива. Онзи ден продавам един iPhone 4S в идеално състояние и тоя вади един лист и вика, родата са полицаи почвай да пишеш ЕГН и адрес ако има някакъв проблем с телефона, аз му се изсмях и му казах да взима телефона или да си тръгва, ако ще и в главата да си го тряска, аз не нося отговорност след като е продаден, естествено, че го купи. Не си длъжна на никого обяснения да даваш защо, как и кога не е станал въпросният ремонт, написано е, че може да не стане. Ти какво печелиш от това в крайна сметка? Една доставка и за теб, понеже нали ти си платила връщането... В такива случаи им казваш да си гледат работата и не се занимаваш с идиоти просто. Гаранции в магазина само. Реално оплакването е "исках да купя нещо, но при теста не работеше и не го взех, идете го накажете, че бил некоректен" . Доста коректно от твоя страна да поемеш доставката в обратната посока. На такива псуващи и агресивни им блокираш номера и не се занимаваш с тях повече ! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Укриване на доходи... по-може да стане няквква. Данъчните гонят "малките", защото на "големите" няма какво да им направят.

Срещу мен бяха завели дело за 110 (сто и десет) лева неплатен данък. Получих едно писмо с номер на делото, заведрно в пловдивски съд и дрън дрън глупости.. и нещо от сорта "платете в 3-дневен срок и делото ще бъде спряно". И това - за 110 лева??? Работата беше, че получих страничен доход, който нямаше как да скрия - банков превод от чужбина... следва данъчна декларация и така...

Платих 150 лева заради някаква глоба, като ми заявиха, че ако съм се бил забавил още малко - съм щял да плащам и разноски по делото :) 

Иначе през ebay съм направил няколко хиляди евро последните години - там ме цакат 15% данък за всяка сделка + такси за праводи към paypal, от там такси за превод към банката... и аз ако трябва да платя и тук данък, по-добре тези неща, дето ги продавах да ги подарявам :D  Та, повечето неща ги превеждам към сметка в USA (през payoneer) и нямам никакви проблеми... не знам дали в щатите не дължа нещо, но в акаунта всичко си ми е наред, а ми искаха документи, които им пращах по факс именно заради данъчните. Дал съм съгласие каквото има да си го теглят автоматично - до сега са ми дръпнали само 100$ за над 10.000$ оборот. Но това е за повече от 2 години, не съм някой power seller. Тегля си на банкомата, цакат ме 6$ на теглене, ама майната му...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.