Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Привет ;) Вчера си смених компа когато пристигна в офис на Еконт имах опция тест и преглед и както си му е реда тествах гледах дали е същото процесора видеокартата рама харддиска и така всичко си беше ток и жица ;) Беше с прясно инсталиран Windows 7 Ultimate 64bit ... 1вото нещо което направих след като се прибрах и го свързах с кабелите захранващ,за интернет,мишка,клавиатура и всичко останало е изтеглих League of Legends и я пуснах да се инсталира всичко си беше отлично държеше си стабилно 70-80фпс на максимални нстройки но малко задълбочих темата ... Вечерта си изтеглих и инсталирах CS 1.6 Warzone и ето ти проблем когато зареди играта ми дава черен екран :no-no: Когато местя с мишката нагоре надолу се чува тракането из менюто затварям играта през Task Manager и всеки път едно и също пробвах с друга версия на играта но пак същия проблем ;) Четах из разни форуми пробвах с този вариант влиза се в "regedit" =>Отиваш в HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\cstrike и триеш папката Setting => Пусни играта и си оправи настройките.Пробвах с това но без ефект пак същия черен екран :mad: Някой ако има малко познание и има някво решение за поправка на проблема нека драсне някой друг ред ;) Видеокартата е HD 4670 1GB PCI 128bit Процесора е Intel Xeon E5420 Рам памет 4GB HDD 250GB

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с режим на съвместимост с Windows XP (Compatibility mode) от Свойства на прекият път.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Купувате си стари кошници къде са на ръба на силите си, после пускате тъпи теми с разни грешки и проблеми.Аз бих ти препоръчал преинсталация на Windows.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, xXx*Triple*xXx написа:

Видеокартата е HD 4670 1GB PCI 128bit Процесора е Intel Xeon E5420 Рам памет 4GB HDD 250GB

 колко пари го взе това нещо ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Yvan Sergeev написа:

 колко пари го взе това нещо ?

Това не е нещо което ще ми помогне по темата но ... 300кинта ;)

преди 5 часа, Freem@n написа:

Пробвай с режим на съвместимост с Windows XP (Compatibility mode) от Свойства на прекият път.

Не става пак същия черен екран пробвах и на режим Windows 7 и там така ;)

преди 5 часа, Pamlea написа:

Купувате си стари кошници къде са на ръба на силите си, после пускате тъпи теми с разни грешки и проблеми.Аз бих ти препоръчал преинсталация на Windows.

Не е кошница ;) много си е добре компа даже ... в другите игри проблеми нямам само в CS 1.6 може би нещо заради 64 битовия Windows ? Ама едва ли щот един приятел има лаптоп с Windows 7 64 битов и при него няма проблем с тази игра зарежда си без проблем !!!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Глупости.Я виж някой друг релийз?Long Horn2012.И за чий чеп я играеш тая 20 годишна помия ми е много чудно.

Редактирано от Pamlea (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Pamlea написа:

Глупости.Я виж някой друг релийз?Long Horn2012.

Аааааа тези измислените отдавна съм спрял да се занимавам с тях ... като вляза в някой чужд сървър (който не е БГ) после ми променя цялото меню биндва разни команди като вляза в някой сървър и както играя ме пренасочва към друг ... тей,че от както пробвах Warzone версията останах доволен (поне преди като бях на XP нямах този проблемс черния екран) ;) това е копирано от торента на Warzone : - Премахнат slowhacking т.е. всякакви реклами в играта.С тази версия сървърите няма да могат да променят вашето меню,банери,настройки и т.н. (тествано и работи)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Това, че ти играеш в такива клошарски сървъри, които ти сменят гейм меню-то, не означава, че релийза е смотан.Напротив.LongHorn2012 e един от най-добрите според мен.А повярвай ми, имам доста повече часове на тая игра от теб.Ако па толкова искаш чист цс, 5 кинта беше в стийм на намалението.

Редактирано от Pamlea (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 прецакал си се  това струва 100-150 лв не повече 

да си додал 100 лв за нова платформа .

New_Bitmap_Image_6.jpg

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

SETTI_CS16_4554 също не е лоша, има eXpanded Guard, Който мисля че е по-добър от какъвто е там в WarZone версията. Слагаш и звуците,скиновете и sprites от CSS Edition и става бомба ! :yanim:

преди 18 часа, Pamlea написа:

И за чий чеп я играеш тая 20 годишна помия ми е много чудно.

Може би защото всичко ново е БОЗА ? ;) 

В CS Source и Global Offensive е трудно да различаваш твои от чужди, и въобще всичко е някак си така мазно и НЕясно !

П.С в Source, а може би и в CS:GO, не съм сигурен е много полезна командата mat_bloom_scalefactor_scalar  - направо на 0 май е най-добре да е.

Редактирано от Freem@n (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.