Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,

Пиша ви във връзка с един мой казус с М-тел. Ситуацията е следната - март месец 2015г. подписах двугодишен договор с тях за интернет и телевизия, като тази година изтече. Поради моето невежество забравих да подам предизвестие да се прекрати. Следователно стана безсрочен и от март месец досега са се натрупали сметки. Разбирам, че това е мой пропуск, и съм съгласен да си заплатя сметките. Проблемът ми обаче е, че точно сега нямам финансовата възможност, а желанието ми е да подам заявление за прекратяване на договора преди да съм заплатил просрочените си задължения, с цел да спра по-нататъшното натрупване на сметки. Съответно се свързах с М-тел и ми обясниха, че няма как да прекратя договора преди да съм си изчистил задълженията. От което излиза, че и няма начин да спра натрупването на допълнителни сметки. 

Поразрових се и прочетох чл. 229а от Закона за електронните съобщения, който гласи следното:
Чл. 229а. (Нов - ДВ, бр. 105 от 2011 г., в сила от 29.12.2011 г.) (1) Срочен договор може да бъде продължен само при изрично писмено съгласие на абоната относно условията за продължаване. При липса на такова съгласие след изтичане срока на договора той се преобразува в безсрочен при същите условия. Абонатът има право да прекрати безсрочния договор с едномесечно предизвестие, без да дължи неустойки за това.
(2) Нищожни са всички уговорки, които противоречат на ал. 1.


След като се запознах с този закон, останах с впечатлението, че имам право да прекратя договора си, дори преди да съм изчистил натрупаните задължения, но не мога да бъда сигурен, и затова се обръщам към вас. Надявам се да ме просветлите по въпроса.
Благодаря ви предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, нямате право да го прекратите и ако си прочетете договора внимателно ще разберете защо. 
А и след като вече е изтекъл договора и никой не ви спира да го прекратите какъв точно е казуса?
Всъщност да - можете да го прекратите, след като си изчистите задълженията.

Иначе просто направете порт на картата във Виваком или в Теленор на нисък план и приключвате с Мтел, където няма да ви се трупа вече сметка.
Там ще имате сметка за погасяване, за която след време ще ви потърси фирма за изкупуване на задълженията или ЧСИ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не говори смешки. Плащаш си задълженията и си прекратяваш договора. Това е реалността и е при всеки един оператор. Недей гледай членове и алинеи а си прочети договора. И какви са тези огромни сметки, че не може да си ги платиш. Стига глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Емил Костов написа:

Не говори смешки. Плащаш си задълженията и си прекратяваш договора. Това е реалността и е при всеки един оператор. Недей гледай членове и алинеи а си прочети договора. И какви са тези огромни сметки, че не може да си ги платиш. Стига глупости.

Кое ти е смешното,човека ясно ти казва,че в момента е финансово затруднен.Ако за теб примерно 60лв.са нищо,защо не му помогнеш.За него в момента сигурно са цяло състояние.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 8 минути, dimi073 написа:

Кое ти е смешното,човека ясно ти казва,че в момента е финансово затруднен.Ако за теб примерно 60лв.са нищо,защо не му помогнеш.За него в момента сигурно са цяло състояние.

 

Ами то се мисли преди да се правят глупости нали се сещаш. Смешното е че нарушава договора и пак търси начин да изгърби оператора че и закон  за защита търси. Типично БГ стил. И сумата едва ли е 60 лева, но дори и да е толкоз това не са пари в днешно време. 

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колко са ти сметките теглиш един бърз кредит и готово

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Емил Костов написа:

Ами то се мисли преди да се правят глупости нали се сещаш.

Аз мисля,но не знам дали утре като изляза и няма да ми падне някоя саксия на главата.Трябва ли постоянно да гледам на горе?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, dimi073 написа:

Аз мисля,но не знам дали утре като изляза и няма да ми падне някоя саксия на главата.Трябва ли постоянно да гледам на горе?

Да трябва да гледаш постоянно нагоре и да мисли какво правиш и какво може да ти се случи. Не правиш ли това нещо си обречен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Емил Костов написа:

Да трябва да гледаш постоянно нагоре и да мисли какво правиш и какво може да ти се случи. Не правиш ли това нещо си обречен.

Тази тема явно не е от твоята компетентност,по добре не говори повече глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, dimi073 написа:

Тази тема явно не е от твоята компетентност,по добре не говори повече глупости.

Я да видим каква глупост казах, че нещо не ми е ясно. И за каква компетентност говорим???  ИМА договор подписан от постващия и той не го изпълнява.  Не си е следил датите на прекратяване и сега се оплаква. Аз също съм абонат и също подписвам договори. Защо аз нямам проблеми???

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съжалявам ако не съм се изразил правилно и сте ме разбрали погрешно. Не се опитвам да "изгърбя" оператора. Наясно съм, че грешката е моя и ще си изчистя начислените задължения при първа възможност - това го изясних в първия пост. Не искам да изпадам в детайли, но в момента не ми е по силите. Единствено искам да не ми се натрупват допълнителни сметки всеки месец, докато успея да ги изчистя.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, christian- написа:

Съжалявам ако не съм се изразил правилно и сте ме разбрали погрешно. Не се опитвам да "изгърбя" оператора. Наясно съм, че грешката е моя и ще си изчистя начислените задължения при първа възможност - това го изясних в първия пост. Не искам да изпадам в детайли, но в момента не ми е по силите. Единствено искам да не ми се натрупват допълнителни сметки всеки месец, докато успея да ги изчистя.

Нещата стават много лесно. Като за начало прекратяваш договора. Оператора няма как да ти забрани това нещо. Ако толкоз се опъва задълженията ти ще минат към фирма, която изкупува залдължения на некоректни платци. С нея също може да се договориш на месечни вноски да си изчистиш задълженията,. Вече съм имал подобен проблем. Та да не ми говорят лица от сорта, че не знам къде се намирам. Вече съм ял този Х......Й. Не те нападам, просто те карам да мислиш, както и всеки един друг, който чете темата. Със всяко едно нещо в България трябва да се съобразяваш. Не е само с мобилните оператори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има агенция за защита на потребителя , ако ви е удобно идете ,консултирайте се и пуснете жалба при тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, Емил Костов написа:

Я да видим каква глупост казах, че нещо не ми е ясно. И за каква компетентност говорим???  ИМА договор подписан от постващия и той не го изпълнява.  Не си е следил датите на прекратяване и сега се оплаква. Аз също съм абонат и също подписвам договори. Защо аз нямам проблеми???

Ами прочети си първия пост и ще разбереш.Или за теб човек да изпадне във финансово затруднение е смешно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, dimi073 написа:

Ами прочети си първия пост и ще разбереш.Или за теб човек да изпадне във финансово затруднение е смешно.

Няма проблем, че е изпаднал във финансови затруднения, но вместо да ги реши търси начин да не си плати и да излъже системата. Няма безплатен обяд и всеки трябва да си прави сметката. Да не говорим, че даже е забравил кога му изтича договора. Защо никой не забравя кога трябва да си плати фактура за тока??? Замислял ли си се затова?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Авторът пише, че е съгласен да си плати сметките, не виждам някъде да пише, че ще лъже системата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 часа, XYconstant написа:

Авторът пише, че е съгласен да си плати сметките, не виждам някъде да пише, че ще лъже системата?

Ами нещата стават много лесно. Отива да дадения оператор и се съгласява за месечна вноска, с която да си изчисти задълженията. Няма причина да му се откаже подобно нещо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Емо, станал си отвратителен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

    • от nedqlkow
      Здравейте,
      от известно време имам проблем с Microsoft Word, който меко казано ми създава главоболия в ежедневната работа. Версията, на програмата, която се използва в компанията, в която работя е 2007, а проблемът се състои в следното:
      При получаване на имейл, съдържащ word файл и отварянето на въпросния файл, въпреки че изпращащия е спазил всички разстояния между думите, препинателни знаци и т.н(проверено на неговия компютър), при мен текстът на места излиза слят, без абсолютно никакво разстояние между думите. Съответно трябва всеки път да го проверявам и да разделям думите една от друга. На пръв поглед не е кой знае колко сериозен проблем, но когато говорим за документ, който съдържа 20-30 страници, определено бих казал, че е доста досадно и най-вече води до загуба на излишно време.
      Някой има ли някаква идея на какво би могъл да се дължи въпросният проблем и как бих могъл да се справя с него? Версиите на програмите са еднакви, шрифтът, който се използва е Times New Roman. Ще бъда изключително благодарен на всеки, който се включи
    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от Ramiram
      Здравейте. Казвам се Рамин и имам един въпрос.
      Имам телефон Nokia с Windows 8.1 и наскоро случайно деинсталирах някои приложения от телефона. Опитах се да ги изтегля от Windows Store, но за съжаление те вече не са достъпни за моя тип телефон. Бихте ли ми казали как мога да изтегля тези приложения и откъде?
    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.