Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Харесал съм си един Huawei, но в технополис цената е 470лв, а в Skyfon е 410лв. В pazaruvaj.com е маркиран като коректен магазин, но някой пазарувал ли е от него..коректни ли са?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 60 лева повече имате спокойствието през двете години гаранция, че апарата ще бъде обслужван гаранционно в срок и с оргинални резервни части (ако се наложи).
Онази "коректна" фирма е коректна само ако не се наложи гаранционно обслужване на апарата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Реших да Ви споделя, да не изгорите и Вие!!!

Миналата година си закупих телефон LG Nexus 5x от online магазин gsm-bg.eu (фирма НЮ ФОУН 2013 ЕООД). 
Тази година Юли месец изпратих апарата за ремонт в сервиза им с адрес, с проблем описан във форума на LG (Bootloop) - често срещано "явление" при LG. Teлефонът никога не е бил изтърван или подлаган на условия, които нарушават гаранционните им условия. Телефонът винаги е бил с протектор  и оригинален калъф на LG. След като получиха телефона, ме информираха, че телефонът ще бъде изпратен в оторизиран сервиз на LG в София. Няколко дни след като го получиха се свързаха с мен и ме помолиха да им изпратя шаблон за отключване на, защото не са могли да го отключат (успели са да го включат и да стигнат до отключване). Няколко дни след това, са установили какъв е проблема (смяна на платка), и от сервиза ме информираха, че е поръчана част за апарата, която очакват да пристигне, и ще бъде сменена, и телефонът ще бъде отремонтиран. В края на месеца ми се обадиха да ме информират, че телефонът ми не подлежи на гаранция, защото според тях е бил изтърван и това не се покрива от сервиза. След проведен телефонен разговор, се оказа, че телефонът не е изпратен в оторизиран сервиз на LG, а в сервиза им в гр. София. Как първо установяват каква е повредата и поръчват частта за телефона, а в следващия момент ми казват, че телефонът не подлежи на гаранция? не ми стана ясно... Беше ми изпратен на e-mail снимков материал след отваряне на телефона. На телефона е нанесена щета от "техниците" по време на отремонтирането. Бяха отпени конекторите на антената от самата платка - бяха изкъртени и от двете страни + отлепени писти към конекторите. Проведох телефонен разговор с управителя на фирмата (изключително арогантно се държа), който ме уведоми, че телефона е изпратен в оторизиран сервиз на LG (K&K, Most Computers), а в протокола на решението, което ми изпратиха от сервиза - решението е от SKYFON Варна. Получих си телефона по SPEEDY без да бъда уведомен от магазина, че ще ми бъде върнат. Преди да го изпратя в сервиза им поне можех да го включа, в момента телефона дори не иска да светне и не се зарежда. 

Звънях в Most, където цената на платката е 430лв 

При положение, че платката струва 430 лв, много ясно да откажат гаранционно обслужване.

Има още един случай, като моя само, че телефона се оказа не изтърван а наводнен, явно имат аквариум в магазина или там квото е...
И още много случаи с други телефони.

Реших да Ви споделя това, да внимавате с тея измамници!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.