Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Мишката ми си завъртя посоките на 90 градуса.


Препоръчан отговор


Както играх на една игра в браузъра, и мишката ми си завъртя посоките на 90 градуса. Рестартирах лаптопа, вадих батерийките на мишката, проблемът си остана. Друга мишка работи нормално на същия лаптоп, а тази проблемната вече мишка показва същия проблем и на друг лаптоп.

Мишката ми е ето тази.

http://canyon.bg/product/flat-mouse-cns-cmsw4g-2/

 

Някакви идеи на какво се дължи проблема и как мога да го реша, освен чрез закупуване на нова мишка?

 

Редактирано от atkinson (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би проблем с мишката купих веднъж един светещ боклук след няма и 2 месеца започна да спира и да  се пуска когато си иска. Върни я но преди това я тествай на друг компютър.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Kristian Denkov написа:

Може би проблем с мишката купих веднъж един светещ боклук след няма и 2 месеца започна да спира и да  се пуска когато си иска. Върни я но преди това я тествай на друг компютър.

Е то е ясно, че проблемът е с мишката, нали такава ми е темата. А на друг компютър съм я тествал вече, написал съм го, само трябваше да го прочетеш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако има гаранция я върни да ти я заменят.Иначе я хвърли в кофата и проблема ти е решен.Освен ако не я дадеш на сервиз, ама те ще ти земат повече пари, отколкото струва самата мишка, най-вероятно.Можеш и да я отвориш да я попочистиш, ама резултат едва ли ще има ако сензора се е прецакал.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Wuzaka 69
      Здравейте,днес се преместих да живея другаде,та свързах си всичко на компютъра-мишка,клавиатура,двата монитора,колони и всичко друго.
      Обаче,щом включа компютъра,към нито един от двата монитора не идва картина,показва,че няма сигнал,клавиатурата светва,но мишката не работи.
      Пробвах стария компютър,той работи,но новия,не.
      Искам да кажа,че компютъра го ползвах,няколко часа,преди да го изключа и всичко си беше наред.
      След като се преместих,реших да го включа,за да го ползвам,но не искаше да покаже картина,както обясних по -горе
      Благодаря ви предварително.
       
    • от Stoyan Blagov
      Здравейте,сблъсках се със много досаден и изнервящ проблем при работата ми със моят лаптоп,а именно това,че не мога да работя с мишката като хората.
      Като отворя нов прозорец от декстопа,например “Моят компютър” и когато ми се отвори прозореца,след това като движа мишката в този прозорец не ми маркира нищо,а само движение на курсора,сменях USB слотове,но нищо не стана,проверих и за вируси,но такива не намерих!
      Най-странното е,че като натисна десен бутон на мишката тогава започва да маркира и вече може да кликна на нещо в прозореца,същото става и със тъчпада понякога,проверих всички драйвери,дори направих нова преинсталация с надеждата да се оправи проблема,но нищо не стана.
      Ако някой има идея и знае за някакви решения ще съм му много благодарен,защото всичко това ми лази по нервите
    • от NighTStalKER765
      Добър ден! Започвам направо по темата. След прегряване на преносимия ми компютър(т. е. Лаптоп), мишката ми изгуби сигнал. Когато лаптопът ми е спрян, мишката работи и обратно. Смених мишката, същият проблем. Предполагам, че нещо е изгорял около flash port-овете, защото са под вентилатора, а там загрява най-много(проблемът с вентилатора се случва като се запълни с прах, почивствам го и гт). Деинсталирах драйверите за мишката, след което компютърът сам си ги изтегли. Питам тук, защото не ми се дават пари за ремонт, а търся вариянт да го закърпя за месец, та да си взема нов. Ако има нещо което мога да направя, без да го отварям моля помогнете. 
    • от Ndishev
      Здравейте. Закупих си безжична клавиатура и мишка Logitech EX110 опитвам се да ги свържа към Android top box. Ресийвара е с 2 кабела usb и ps2. Ps2 е с првход към usb така, че са включени и двата. 
      При стаетиране намира клавиатурата която работи безупречно, но каквото и да пробвах мишката просто не тръгва. Не иска да се канектне или е канектната но не върви.
      Някой има ли си на идея как да подкарам тази мишка? 
    • от Svetlin Tanev
      Здравейте!
      Дълго време търсих решение на проблема си, но не успях да намеря и затова реших да се обърна за помощ към форума.
      Купих си безжична мишка (снимките), ако не се лъжа на кутията не пишеше Windows 10 (с какъвто съм) и съответно слагайки адаптера в лаптопа резултата беше нулев. 
      Пробвах я на Win 7 лаптоп, както и на Win 8 desctop - на тях върви без никаква забележка. Моят лаптоп е Win 10 x64 bit.
      Въпроса ми е има ли как да ъпдейтна софтуера така, че да я разпознае? Дали с конкртен драйвер, ако някой знае полезен сайт, или програмка, която да свърши това сама.
      До момента съм пробвал с WIn Update при включена мишка,  но отново - нищо.
      Благодаря Ви предварително!


  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване