Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Няколко компютъра споделяме обща база данни на един Sharecenter D-Link.  Изглежда единия диск от много употреба е започнал да изпушва (копирам по-долу съобщението)… Какво ще препоръчате

- да му направя някакви тестове / профилактика и да го сменя ако даде грешки или

- направо да го сменя…

 

Ако се сменя как мислите - единия или направо двата диска е по-разумно? Знам че тоя тип дискове имаха някакво по-специално наименования, но съм забравил какво беше :)

 

Благодаря предварително!

 

 

Е това е съобщението:

 

Warning: The device with Raid 1 is degraded now. Please remember to rebuild the Raid 1 for data integrity.

Auto-Rebuild Configuration allows you to enable or disable the Auto-Rebuild feature. You can also manually rebuild by clicking the Manually Rebuild Now button. Please note that rebuilding will erase all data on the newly inserted drive.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правила за ползване на форумите

2.1 Писането на български език с кирилица е задължително. Теми и съобщения, написани на латиница, само с главни букви или със заместени символи вместо Ч-4, Ш-6 и т.н. се изтриват без предупреждение.

2.3 Заглавието на темата трябва да е ясно и точно, да не е съставено единствено от главни букви и да описва максимално съдържанието на самата тема. Теми със заглавия от една дума или от рода на "Помощ!", "Имам проблем", "Спешно" и т.н. се изтриват без предупреждение.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на ‎12‎.‎08‎.‎2017 в 17:56, kokomil написа:

Правила за ползване на форумите

2.1 Писането на български език с кирилица е задължително. Теми и съобщения, написани на латиница, само с главни букви или със заместени символи вместо Ч-4, Ш-6 и т.н. се изтриват без предупреждение.

2.3 Заглавието на темата трябва да е ясно и точно, да не е съставено единствено от главни букви и да описва максимално съдържанието на самата тема. Теми със заглавия от една дума или от рода на "Помощ!", "Имам проблем", "Спешно" и т.н. се изтриват без предупреждение.

И какъв ти е проблема точно ... че не мога да дефинирам проблема или трябва да пиша Sharecenter на български? Мноого сте велики. ПРОБЛЕМЪТ ми е решен.

Редактирано от aztam (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.