Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте, може ли да ми кажете плюсове и минуси на ауди а8 4.2 тди 326 к.с с какво да внимавам преди покупката на автомобила и кои са му слабите места.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бубини и клапани. И задължителен преглед на веригата. А що точно печката, кво му е на бензиновия?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може би заради икономията. 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, ostavime написа:

Може би заради икономията. 

Е какъв е проблемът с газовата? 

Моето мнение е, че като се взема такава стара дизелова кола, вероятно с автоматик, трябва да се приготвят още толкова пари за обслужвания и ремонти. Но човека си знае и пита какви проблеми може да очаква. Аз чета за по-новите модели за проблеми с електрониката и нищо друго. За по-старите всеизвестен е проблемът с мултитроника, ако е такава скоростната кутия. Цената на ангренажна верига също е всеизвестна, дори при по-ниския клас Ауди. 

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз карам и такава А8, но следващия модел. Карал съм и точно такава каквато иска да си купи. Някъде из темите съм качвал снимки. Ето го разхода при нормално каране на по-новата, сегашната. 

Така че... бензин и газ са глупости за мен. Или само бензин, или дизел. 

 

http://prikachi.com/images.php?images/205/9166205F.jpg

Иначе гърмя въздушното окачване. Това е трудно да се предвиди. Други сериозни проблеми няма. Нито на старата, нито на новата. 

Редактирано от ostavime (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Година от 2003-2009 мисля че се води този модел на който съм се спрял 

 

преди 3 часа, Silvering написа:

Бубини и клапани. И задължителен преглед на веригата. А що точно печката, кво му е на бензиновия?

 

Ами просто съм се спрял на дизел нищо против бензина но лично мой избор.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Preslav Vladimirov написа:

Година от 2003-2009 мисля че се води този модел на който съм се спрял 

 

Ами просто съм се спрял на дизел нищо против бензина но лично мой избор.

 

ясно, така е модерно явно..

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Kamen Zhelyazkov написа:

Тоя голям двигател( 4.2 тди)  е перфектен за метан или обикновена газ 

Баси смешката ! Дизел на метан или газ !!!
Как смяташ да го пригодиш ? Кое гориво от двете ще е детонационно устойчиво на минимум 30 атм. ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, BMW Маниак написа:

Баси смешката ! Дизел на метан или газ !!!
Как смяташ да го пригодиш ? Кое гориво от двете ще е детонационно устойчиво на минимум 30 атм. ?

Ти па намери на какво да обърнеш внимание. Докато дизел на метан имахме в България още от края на 80-те (икаруси на "газодизел" в София), то дизел с бобини още не съм срещал. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, BMW Маниак написа:

Баси смешката ! Дизел на метан или газ !!!
Как смяташ да го пригодиш ? Кое гориво от двете ще е детонационно устойчиво на минимум 30 атм. ?

http://www.bluetronic.info/bg/servizi/lpgecu_opisanie/dizel-gaz-metan/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата е хубава. Вземи си такава, щом си решил и не го мисли толкова. Все пак е само кола, ламарина. Няма да я караш вечно. Остави ги тука разбирачите (някои от тях), които подигравателно ти подхвърлят разни реплики. Те такива коли са виждали само на картинка и да минават покрай тях на улицата. Я питай ги какво карат и само гледай цирка. :))) 

Щом ти се кара 4.2 TDI взимай такова. Перфектно е. Икономично е, надеждно и пъргаво, когато се налага. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Kamen Zhelyazkov написа:

Това е баси филма. Само идиот може да си развали перфектния дизел и да му сложи пропан или метан по тази хамалогия от линка. Отделно че икономия няма да види но проблеми Да.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 12 часа, BMW Маниак написа:

Баси смешката ! Дизел на метан или газ !!!
Как смяташ да го пригодиш ? Кое гориво от двете ще е детонационно устойчиво на минимум 30 атм. ?

35 е компресията на старите атмосферни дизели. Новите е малко по-ниска.И степента на сгъстяване е по-ниска.
И аз имам приятел, който ги прави дизелите на газ. Но работят на смес между дизел и газ. Не само на газ.
Давало икономия.
Аз лично дизел не бих си взел, още по-малко да му слагам газ.
Щом не може да работи само на газ, няма смисъл голям.
Бензиновите коли се газифицират на 100%

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, simtech написа:

.И степента на сгъстяване е по-ниска.

Какво общо има с цялата работа степента на сгъстяване ве нинджинере ? Ти може да имаш и степен на сгъстяване 100 и в ГМТ да имаш 5 atm налягане.
 

 

преди 1 час, simtech написа:

Давало икономия.

Колко е икономията нинджинере че ми е много любопитно ? При условие че тази кола гори 7-8л/100км дизел ?
В какви галимации трябва да влезеш и за каква икономия говорим?
Да развалим перфектно настроен двигател на дизел за да гоним икономия от 3лева на 100 км. Това само Андрешко като теб може да го направи.
Печалба има разбира се по веригата ама тя е за този който слага газовата уредба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

7 не гори. По-скоро почва от 9 извънградско и то в най-добрия случай. За градско да не говорим, хубу, че поевтиня нафтата. Лично предпочитам бензина, че вече 10-12 годишни дизели трудно се намират читави, въпреки, че са корави мотори. Но бензиновия 4.2 (ne e FSI) просто е дуракоустойчив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Silvering написа:

7 не гори. По-скоро почва от 9 извънградско и то в най-добрия случай.

Моята в момента ми гори 11-11,5 л./100км.
Но предната преди да и сложа чип тунинга гореше 9.1-9.3 разбира се нормално каране и винаги на климатик. При мен в градски услови колите са по икономични. По няма вариант да ги гоня. Но говорим за кола 2.3т 4/4.
Ако е за показно аз не виждам проблем да измина с това ауди 4.2тди 100km при разход 7 литра нафта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, BMW Маниак написа:

Моята в момента ми гори 11-11,5 л./100км.
Но предната преди да и сложа чип тунинга гореше 9.1-9.3 разбира се нормално каране и винаги на климатик. При мен в градски услови колите са по икономични. По няма вариант да ги гоня. Но говорим за кола 2.3т 4/4.
Ако е за показно аз не виждам проблем да измина с това ауди 4.2тди 100km при разход 7 литра нафта.

Говорим за нормално каране, не да се туткаме по пътищата. Иначе съм го смъквал тоя мотор и аз до 7, ама файда от него, като Варна Шумен ще го правя час и кусур?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Silvering написа:

Говорим за нормално каране, не да се туткаме по пътищата. Иначе съм го смъквал тоя мотор и аз до 7, ама файда от него, като Варна Шумен ще го правя час и кусур?

Е то нормалното каране е точно да се туткаш по пътищата. Аз не мога да разбера, що трябва вечно на газта. Перфектно е и с 80 при положение, че си тръгнал 20 минути по-рано. А товеа винаги е възможно, ако знаеш, че ще караш с 80.  И кво му е толкова на Шумен-Варна? една магистрала. Пускаш темпомата на 100 и просто се наслаждаваш на почивката. Що трябва да се мъчиш с 200 и да ти настръхва косъма, 100 псувни да отправиш на ония, дето се пречкат в лявата лента и да се чудиш, що трябва тир да изпреварва два тира. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, bildera_ написа:

Е то нормалното каране е точно да се туткаш по пътищата. Аз не мога да разбера, що трябва вечно на газта. Перфектно е и с 80 при положение, че си тръгнал 20 минути по-рано. А товеа винаги е възможно, ако знаеш, че ще караш с 80. 

Е добре, айде, аз не съм такъв шофьор. Винаги съм закъснял всъщност. За тва и винаги съм на педала. Ама пак си спазвам ограниченията (освен когато много бързам).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Silvering написа:

Е добре, айде, аз не съм такъв шофьор. Винаги съм закъснял всъщност. За тва и винаги съм на педала. Ама пак си спазвам ограниченията (освен когато много бързам).

Е не те обвинявам. Просто ти казвам, че и аз все закъснявам, но си направих експеримент миналата и тая седмица. Просто тръгвах 5-10 минути по-рано за работа. Кеф да си пуснеш темпомата колкото е ограничението и да стигнеш дори по-рано от предвиденото. А и имам време да се наслаждавам на изгрева, на музиката, на красотите около пътя...хаха. 

 

И не забравяй, че радарите работят с мерната единица лева на час и книжка за месеци. Между другото, сега е в сила акция в целия ЕС за скорстт и ГО. Мисли му. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, bildera_ написа:

И не забравяй, че радарите работят с мерната единица лева на час и книжка за месеци. Между другото, сега е в сила акция в целия ЕС за скорстт и ГО. Мисли му. 

Не ме касаят тия неща. Тука радарите не са на почит. Има си камери, обозначени са 200-300 метра предварително. Кат наще катаджии, гладни с радари у ръките нема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Silvering написа:

Не ме касаят тия неща. Тука радарите не са на почит. Има си камери, обозначени са 200-300 метра предварително. Кат наще катаджии, гладни с радари у ръките нема.

Те вече не се и обозначават. Отмени го съда. И там ще е проблема. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...