Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×
UnaccustomeD

Лаптопът ми не се включва след irql not less or equal error win 10

Препоръчан отговор


Привет! Както си цъках на лаптопа изведнъж ми се появи един светлосин екран и ми изписа, че лаптопът ми трябва да се рестартира и зареждаше проценти, поради грешка irql not less or equal. Не знам дали направих грешка, но изключих лаптопа преди да е заредило понеже се забави и сега не мога да го включа. Моля, кажете какво да правя! Лаптопът няма седмица още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблем с RAM; с BIOS...пробвай да ресетнеш BIOS.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, ExaFlop написа:

Проблем с RAM; с BIOS...пробвай да ресетнеш BIOS.

Как да ресетна BIOS?

Моля, дайте ми добър съвет какво да правя, лаптопчето е съвсем ново и има гаранция 2 години. Ще мога ли да я използвам в случая?

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, UnaccustomeD написа:

лаптопчето е съвсем ново и има гаранция 2 години

Щом е така, най-добре е да се занесе в магазина, от където е закупен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, ExaFlop написа:

Щом е така, най-добре е да се занесе в магазина, от където е закупен.

Проблемът е, че е купен от онлайн магазин. Ще звънна в сервизите на Асус и дано те поемат разноските по доставката и ми го върнат в добро състояние, понеже е недопустимо на петия ден лаптопът да не може да се включи. Неприятно съм изненадан от Асус. Сега опитвам да инсталирам 7-цата и дано се оправи.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, UnaccustomeD написа:

дано те поемат разноските по доставката

Няма такъв филм - разходите са си за твоя сметка.
Има опция за възстановяване до фабрично състояние - при стартиране - F9

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, UnaccustomeD написа:

Проблемът е, че е купен от онлайн магазин. Ще звънна в сервизите на Асус и дано те поемат разноските по доставката и ми го върнат в добро състояние, понеже е недопустимо на петия ден лаптопът да не може да се включи. Неприятно съм изненадан от Асус. Сега опитвам да инсталирам 7-цата и дано се оправи.

няма да ти се признае гаранцията при инсталиране на седмица

преди 7 часа, UnaccustomeD написа:

Привет! Както си цъках на лаптопа изведнъж ми се появи един светлосин екран и ми изписа, че лаптопът ми трябва да се рестартира и зареждаше проценти, поради грешка irql not less or equal. Не знам дали направих грешка, но изключих лаптопа преди да е заредило понеже се забави и сега не мога да го включа. Моля, кажете какво да правя! Лаптопът няма седмица още.

трябвало е да изчакаш, за да се инсталират драйвъри по подразбиране и после да си инсталираш правилните драйвъри

https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-irql-not-less-or-equal-driver-issue/

с преводача Гугъл

https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-irql-not-less-or-equal-driver-issue/&prev=search

 

евентуално решение на проблема

https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-enter-safe-mode-in-windows-10/

с преводача Гугъл

https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-enter-safe-mode-in-windows-10/&prev=search

Редактирано от дръндю (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като го оставя за 20 минути и пак го включа стартира,но не след дълго нещо прекъсва и се изключва. Не знам какво да правя...

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изключва или заспива?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, ExaFlop написа:

Изключва или запива?

Изключва, и после като опитам да го включа светват само светлинките отдолу за състоянието на батерията и т.н. и пак веднага изгасват. Възможно ли е проблемът от софтуерен да е станал хардуерен?

Като станах тази сутрин ми стартира поправка при стартиране и опитах да стартирам сейф мод и до там.. после пак същия филм, сега даже логото на асус не ми показа.

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъниш на онлайн магазина, откъдето си го купил, щом е в гаранция. Те са длъжни по закон да си го вземат и да ти го върнат ремонтиран в едномесечен срок. Куриерите при установен дефект са за ТЯХНА СМЕТКА. Ако имаш проблеми пускаш жалба в КЗП. Щом не включва най-вероятно е хардуерен проблем. Също ако не са минали 2 седмици от покупката имаш право да го върнеш и да искаш възстановяване на платената сума.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Радослав Матев написа:

Звъниш на онлайн магазина, откъдето си го купил, щом е в гаранция. Те са длъжни по закон да си го вземат и да ти го върнат ремонтиран в едномесечен срок. Куриерите при установен дефект са за ТЯХНА СМЕТКА. Ако имаш проблеми пускаш жалба в КЗП. Щом не включва най-вероятно е хардуерен проблем. Също ако не са минали 2 седмици от покупката имаш право да го върнеш и да искаш възстановяване на платената сума.

Така направих, утре от куриерната фирма ще го вземат и вече ще ми се обадят след няколко дни да ми кажат как е минала диагностиката и какво ще се прави в случая.

Ще ви държа в течение със случващото се, благодаря много на всички, които отговориха!

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В крайна сметка нито стотинка не платих. От сайтът, който бях купил лаптопа /ardes.bg/ веднага ми оказаха съдействие и изпратих по спиди лаптопа с доставка за тяхна сметка, като след като го получиха ми изпратиха чисто нов същия модел. Препоръчвам този сайт за покупка на лаптоп, много коректни, много приятно съм изненадан!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.