Премини към съдържанието
UnaccustomeD

Лаптопът ми не се включва след irql not less or equal error win 10

Препоръчан отговор


Привет! Както си цъках на лаптопа изведнъж ми се появи един светлосин екран и ми изписа, че лаптопът ми трябва да се рестартира и зареждаше проценти, поради грешка irql not less or equal. Не знам дали направих грешка, но изключих лаптопа преди да е заредило понеже се забави и сега не мога да го включа. Моля, кажете какво да правя! Лаптопът няма седмица още.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблем с RAM; с BIOS...пробвай да ресетнеш BIOS.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, ExaFlop написа:

Проблем с RAM; с BIOS...пробвай да ресетнеш BIOS.

Как да ресетна BIOS?

Моля, дайте ми добър съвет какво да правя, лаптопчето е съвсем ново и има гаранция 2 години. Ще мога ли да я използвам в случая?

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, UnaccustomeD написа:

лаптопчето е съвсем ново и има гаранция 2 години

Щом е така, най-добре е да се занесе в магазина, от където е закупен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, ExaFlop написа:

Щом е така, най-добре е да се занесе в магазина, от където е закупен.

Проблемът е, че е купен от онлайн магазин. Ще звънна в сервизите на Асус и дано те поемат разноските по доставката и ми го върнат в добро състояние, понеже е недопустимо на петия ден лаптопът да не може да се включи. Неприятно съм изненадан от Асус. Сега опитвам да инсталирам 7-цата и дано се оправи.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, UnaccustomeD написа:

дано те поемат разноските по доставката

Няма такъв филм - разходите са си за твоя сметка.
Има опция за възстановяване до фабрично състояние - при стартиране - F9

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 2 часа, UnaccustomeD написа:

Проблемът е, че е купен от онлайн магазин. Ще звънна в сервизите на Асус и дано те поемат разноските по доставката и ми го върнат в добро състояние, понеже е недопустимо на петия ден лаптопът да не може да се включи. Неприятно съм изненадан от Асус. Сега опитвам да инсталирам 7-цата и дано се оправи.

няма да ти се признае гаранцията при инсталиране на седмица

преди 7 часа, UnaccustomeD написа:

Привет! Както си цъках на лаптопа изведнъж ми се появи един светлосин екран и ми изписа, че лаптопът ми трябва да се рестартира и зареждаше проценти, поради грешка irql not less or equal. Не знам дали направих грешка, но изключих лаптопа преди да е заредило понеже се забави и сега не мога да го включа. Моля, кажете какво да правя! Лаптопът няма седмица още.

трябвало е да изчакаш, за да се инсталират драйвъри по подразбиране и после да си инсталираш правилните драйвъри

https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-irql-not-less-or-equal-driver-issue/

с преводача Гугъл

https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-irql-not-less-or-equal-driver-issue/&prev=search

 

евентуално решение на проблема

https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-enter-safe-mode-in-windows-10/

с преводача Гугъл

https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-enter-safe-mode-in-windows-10/&prev=search

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като го оставя за 20 минути и пак го включа стартира,но не след дълго нещо прекъсва и се изключва. Не знам какво да правя...

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изключва или заспива?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, ExaFlop написа:

Изключва или запива?

Изключва, и после като опитам да го включа светват само светлинките отдолу за състоянието на батерията и т.н. и пак веднага изгасват. Възможно ли е проблемът от софтуерен да е станал хардуерен?

Като станах тази сутрин ми стартира поправка при стартиране и опитах да стартирам сейф мод и до там.. после пак същия филм, сега даже логото на асус не ми показа.

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звъниш на онлайн магазина, откъдето си го купил, щом е в гаранция. Те са длъжни по закон да си го вземат и да ти го върнат ремонтиран в едномесечен срок. Куриерите при установен дефект са за ТЯХНА СМЕТКА. Ако имаш проблеми пускаш жалба в КЗП. Щом не включва най-вероятно е хардуерен проблем. Също ако не са минали 2 седмици от покупката имаш право да го върнеш и да искаш възстановяване на платената сума.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Радослав Матев написа:

Звъниш на онлайн магазина, откъдето си го купил, щом е в гаранция. Те са длъжни по закон да си го вземат и да ти го върнат ремонтиран в едномесечен срок. Куриерите при установен дефект са за ТЯХНА СМЕТКА. Ако имаш проблеми пускаш жалба в КЗП. Щом не включва най-вероятно е хардуерен проблем. Също ако не са минали 2 седмици от покупката имаш право да го върнеш и да искаш възстановяване на платената сума.

Така направих, утре от куриерната фирма ще го вземат и вече ще ми се обадят след няколко дни да ми кажат как е минала диагностиката и какво ще се прави в случая.

Ще ви държа в течение със случващото се, благодаря много на всички, които отговориха!

Редактирано от UnaccustomeD (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В крайна сметка нито стотинка не платих. От сайтът, който бях купил лаптопа /ardes.bg/ веднага ми оказаха съдействие и изпратих по спиди лаптопа с доставка за тяхна сметка, като след като го получиха ми изпратиха чисто нов същия модел. Препоръчвам този сайт за покупка на лаптоп, много коректни, много приятно съм изненадан!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.