Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


На 22 септември  излиза втора част на Project Cars  и отдавна се появиха интересни клипчета. Ето едно сравнение между Project Cars 1  и 2:

 

Прави ми впечатление нещо. Слънчевите лъчи вече са като при Assetto Corsa. Точно това ме дразнеше при PCars 1 - някак си неестествено изглеждаха. Ето един скрийншот от клипа:

 

2017-09-04-10-10-44.jpg

Заслепяването в случая не е прекалено силно. 

И още един скрийншот, показваш разликата в цветовата температура, което също много ме дразнеше в единицата:

 

2017-09-04-10-14-24.jpg

Тия червени отблясъци са гадни, особено ако караш от кабината.

 

Други новости - рали кроса . Ето и едно клипче от рали кроса с VR:

 

 

Засега толкова, купил съм си играта отдавна, но ще имам впечатление едва на 22 септември. Тогава повече за вървежа и други неща. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес излезе играта. Поиграх около час и да изкажа първи впечатления. Доста добре направена. Всички слаби места в PCars  са поправени или поне това, което забелязах. Примерно сега волана просто си работи перфектно, бордюрите с вибрациите са си там ( преди липсваха в 90% от случаите), настройки много и за волана и за автомобилите и изобщо за играта... И нещо, което ще се хареса на някои - вече в реално време се вижда натискането на спирачка и газ, делта времената също в реално време - и с числа и графично...абе...нямах време подробно да разучавам, но ми се струва, че това е най-добрия SIM  рейсър досега - съчетава в себе си и графика и физика и настройки и изобщо много неща. Онлайна не знам как е, дотам не стигнах. Вървежа с GTX970  е много добре, процесора се товари някъде по средата, тоест добра оптимизация...абе ще я видим тая работа по-късно, да не би да трябва рестарт на играта за да влязат всички настройки в действие, че откак съм я пуснал, не я рестартирах нито веднъж. Играл съм само сам на пистите за опознаване, не с други болиди и там нещата може да са много по-тежки. Засега давам 10/10 за играта. Такова нещо не ми се бе случвало никога. После може и да падне рейтинга, нормално. Ще се появят дразнещи неща. Примерно един в Steam  рецензирал, че всичко ОК, ама гумите му свирели на всеки завой. Е, аз си ги дадох на 70% и не дразни. А и ще свирят, как няма да свирят, като явно натиска като идиот спирачката. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз пробвах играта.

Дори и с включени traction control и stability control колите са по-чувствителни към подаване на газ спрямо 1-цата, така че трябва да се внимава с педала, при което мисля, че с клавиатура ще бъде доста трудно да се играе.

При настройките на климатичните условия има опция да се избере ден от годината, вероятно за информация кога да изгрява и залязва слънцето (това го има и в 1-цата де), ама се сетих, ако добавят достъп на играта до информация за прогрноза на времето, при което да прилага условията по време на състезание. Демек, каквото е времето навън, това да бъде и в играта. Мисля, че ще се получи доста добре.

Ето и малко тестове при мен. Първото видео е с настройките, с които играта беше при първото ѝ стартиране. Второто видео на макс, като MSAA е на medium и мисля, че това отговаря на 4xMSAA.

Метереологичните условия са променливи. Направи ми впечатление, че когато спре да вали, пътят изсъхва първо по участъците, през които минават колите, демек, състезателната линия. Не съм обръщал внимание дали го има и в 1-цата.

Мислех да заснема видеотата по време на replay, но се оказа, че кадрите падат чувствително спрямо по време на игра и заради това се отказах.

И да предупредя, не очаквайте про игра. Ако не можете да понасяте некадърна игра, подминавайте. :whist:

 

Както се вижда, процесорът стабилно спъва видеокартата. На второто видео на места кадрите падат до към 20-тина, но колкото и странно да звучи, кой знае какъв лаг няма и играта все още може да се играе. Е, аз по принцип не съм кой знае колко чувствителен към лаг, така че може и от това да е. Иначе разликата в качеството на картината не е чувствителна, та не е проблем и намаляването на графичните настройки. Но дори и с намалени, играта изглежда добре.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 23.09.2017 г. в 13:09, саби написа:

И да предупредя, не очаквайте про игра. Ако не можете да понасяте некадърна игра, подминавайте. :whist:

Ами поиграх онлайн доста време. Отначало не ме пускаше, но вчера пуснаха ъпдейт и вече няма проблем да се играе онлайн.  Според мен играта си е добре. Както всяка нова или различна игра и тая трябва привикване и вникване в замисъла и настройките. Според мен ако се играе като пълна симулация, няма проблем, но доста често трябва да се пренастрои колата, особено ако е със задно и е някоя мощна. Настройките са за по-жива задница и често ако влезеш с пълна газ в бърз завой, задницата поднася и си извън пистата. Затова трябват и настройки, да укротиш малко задницата. Понякога обаче колите са настроени с ниско притискане на предницата и също проблем в бързи завои. Абе...за да се играе, трябват малко настройки. Аз си играх с няколко автомобила и мога да кажа, че като се настрои колата, става съвсем различна. Примерно играх една сесия онлайн с Ferrari 488 GT3. Добре, че има и практика, та успях да си я настроя малко. Ама който не успя, си личи по време на състезанието. Примерно в завоите моето Ферари ги настигаше яко първите двама, но на бързите завои нещо не се справях и бягаха с половин секунда. За жалост не си изчислих горивото, та 1 обиколка преди края щеше да ми свърши горивото. Реших като на F1  да пусна по-малко гориво и да намаля мощността ( има такава опция по време на игра, същата като при F1_2017), но докато се ровичкам в менюто се забих в стената преди бокса и до там. Мисълта ми е, че симулация има. Кофтито е, че търсих за колко обиколки ще ми стигне горивото, но така и не видях. Прецених че 25 литра ще стигнат за 12 обиколки, ама се оказа, че стигат за 11 максимум. Това си е пропуск в играта. При други игри показва за колко обиколки ще стигне горивото, но при тая не можах да намеря опция. Може и да има, ама нямах време да търся.

 

Иначе вървежа при мен си е ОК. Не съм пробвал с много автомобили, освен  онлайн, но онлайн няма никакви проблеми при ултра настройки с MSAA medium. Заковава на 60  fps  твърдо. При дъжд кадрите обаче падат много и то без други автомобили. Трябва да проверя как ще е с повече автомобили. Иначе в Монако ми даде някъде 30-50  fps  при буря. Обаче както казваш, лагът е минимален, макар че аз го усещам.

 

И като казах лаг, тая игра приятно ме изненада. На практика няма никакъв лаг ако я играя с 80-100  fps. Но и с 60  fps  едва се забелязва. Нещо като Корсата, но без ВС  мисля PCars 2  е почти без лаг и автомобилите реагират на момента, както и виртуалния волан. Няма нищо общо с игрите на Codemasters. 

 

Раликроса не знам дали казах, но е доста по-добре направен от тоя при DIRT Rally  и DIRT 4. Или поне така ми изглеждаше като почнах кариерата с една кросова Фиеста, макар и от по-нисък клас. Мислех си, че противника ще ме стига лесно и затова зададох 60% , както си е по дефолт, но се оказа, че още на първия завой дърпам секунда и половина, а до края просто няма проблем да отворя голяма преднина. Ще трябва да пробвам AI  на 100%  да видя как ще е. Но като цяло трасето, на което играх - в Англия ( има го и в при другите игри), се кара доста по-добре. Може би причната е и по-ниския лаг в управлението, щото на настилка, където постоянно подскачаш, се налагат и постоянни корекции с волана. Само че лагът при игрите на Codemasters  ме прецаква, докато тук мога да овладявам автомобила в реално време почти. Дори днес 2 часа играх Корсата със същото Ferrari 488 GT3  на Нюрбургринг, но там ако поднесе, няма овладяване и колата като народна песен се носи. При PCars  същата кола на същата писта може да се овладее с отпускане на газта и контриране. Разбира се, настройките на колата са различни, та място за сравнение няма, но се опитах да си настроя максимално добре Ферарито при Корсата за бързи обиколки. Сега съм запланувал да дам бърза обиколка и с PCars 2,  но така като гледам лидерите в класацията, все са с 1.56 min  за обиколка. Аз при Корсата дадох малко над 1.59, а при PCars  2 стигнах до 2.01, но без да си давам зор много, а и се бях изморил от Корсата. Разликата при двете игри идва от това, че при PCars  градусите на волана са настроени повече. Поне така ми се струва или пък има някаква нелинейност в средната зона, макар че не съм настройвал такава. Те тия работи могат да се оправят, но прави впечатление, когато човек се прехвърли от едната игра на другата. Заедно с различното FFB  и вибрация, чета заключения, че PCars  била по-аркадна. Според мен не е така, просто играта е настроена различно. Щом се дават еднакви времена на Нюрбургринг с еднаква кола, едва ли PCars 2  е по-аркадна, нали?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз започнах кариерата като избрах първата серия да бъде клас formula rookie. Тя е от 4 състезания. Първите 3 бяха на асфалт, та лесно се караше. Обаче на четвъртото ме пусна на сняг и се пързалях стабилно. По време на квалификацията, като видях, че изоставам от първия с някъде 22 сек. се отказах да се опитвам да си подобря времето. И естесвено стартирах последен по време на състезанието. Накрая 5-6 коли ме затвориха с обиколка при общо 6 обиколки за състезанието. Аз по принцип не променям настрйките по колите и си карам за кеф, ама сега като ме подсети за тях се замислих, че най-вероятно играта ме е била пуснала със стандартните за асфалт, защото ботовете си ме задминаваха с лекота. Някой ден пак ще се пробвам, но тоя път ще си поиграя с настройките, та да видим дали ще успея направя нещо смислено и да ги бия.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, саби написа:

Аз започнах кариерата като избрах първата серия да бъде клас formula rookie. Тя е от 4 състезания. Първите 3 бяха на асфалт, та лесно се караше. Обаче на четвъртото ме пусна на сняг и се пързалях стабилно. По време на квалификацията, като видях, че изоставам от първия с някъде 22 сек. се отказах да се опитвам да си подобря времето. И естесвено стартирах последен по време на състезанието. Накрая 5-6 коли ме затвориха с обиколка при общо 6 обиколки за състезанието. Аз по принцип не променям настрйките по колите и си карам за кеф, ама сега като ме подсети за тях се замислих, че най-вероятно играта ме е била пуснала със стандартните за асфалт, защото ботовете си ме задминаваха с лекота. Някой ден пак ще се пробвам, но тоя път ще си поиграя с настройките, та да видим дали ще успея направя нещо смислено и да ги бия.

Проверявай си гумите преди старт. Ако са на автоматични за времето, добре.  Но то по принцип на сняг се кара кофти, а забелязах и бъгове. Примерно писти за раликроса не мога да карам на сняг. Колата просто не реагира ни на волан, ни на газ, ни на спирачка.  Иначе снега много добър за дрифт.  Аз пък сега си направих едно състезание, но пак се оказа, че съм сипал малко гориво. Мислех си че ще карам десетина обиколки, а те били 26 :P Уж изчислявах по време на състезанието за една обиколка колко горя, но малко грешни ми излязоха сметките, а и докато се занимавам с разни менюта, на два пъти напуснах пистата. Накрая видях, че нямам опция за пестене на гориво при Audi A1  и се наложи да вляза в бокса. Поне си бях предвидил зареждане с гориво. Ама и там ме обърка. Докато ме обслужват, колата бе на неутрална предавка и си помислих, че трябва да включа първа като ми дадат знак. Нали трябва да обърнат табелата за готовност, ама не, лолипопа директно вдигна табелата и аз се оказах на втора предавка изненадан, хаха. Иначе интересно. Като си направя AI  да не е толкова агресивно и ми дава път. Иначе ме блъскат от време на време. Абе...занимавка, стига човек да има време.  Но ме подразни нещо. Правя си отделна игра - раликрос и там нямам опции за тренировка и изобщо състезанието се състои само от един старт. Няма квалификации, няма полуфинал. Иначе ако се пусна в кариерата, има си всичко. Не знам защо така са го направили. Единствено мога да избера да се въртя сам на трасето, но без да се състезавам с други след това. Тоест, ако реша да потренирам, ама по истинските правила или сам да си направя състезание, не мога. Малко тъпо се е получило. Не знам дали мога да повтарям вече изиграни състезания от кариерата. Мисля четох, че състезанията, дето те канят, може да минаваш колкото си пъти искаш.Ама не съм проверявал дали преминатите състезания от кариерата могат да се играят пак, без да се зачита за кариерата. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В сингъл кампанията имате ли проблем с дългото квалификационно време - 30 мин.:(, което доста, пък и изобщо не може да се намали. Ако пък по време на квалификацията съм на първо място и му дам end session директно отивам на последно място. Подобни неща ми убиват удоволствието от играта. В официалния форум пищят много от тези бъгове, но никъде не се споменава за скорошен пач. Нещо да знаете вие?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди започването на сесията може да се настроят времената за упражнения и квалификация или да се изключат. Аз примерно директно от квалификацията започвам.

Направих няколко състезания от кариерата и определено не чакам 30 мин за квалификация. Като направя няколко обиколки и видя, че трудно бих подобрил времето си и съм първи, от менюто избирах да се върна в бокса и след това да се завърши сесията. Ботовете си подобряваха времето, обаче аз съм им задал ниска трудност, заради което не е достатъчно да ме изместят от първото място. Може и в това да е скрит ключът от палатката - трудността на ботовете. Аз съм им задал 30 %, че съм си бавен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, plmen88 написа:

В сингъл кампанията имате ли проблем с дългото квалификационно време - 30 мин.:(, което доста, пък и изобщо не може да се намали. Ако пък по време на квалификацията съм на първо място и му дам end session директно отивам на последно място. Подобни неща ми убиват удоволствието от играта. В официалния форум пищят много от тези бъгове, но никъде не се споменава за скорошен пач. Нещо да знаете вие?

Аз по принцип си назначавам поне 30 минути за тренировка. За последно точно така ми се случи. 2-3 минути преди края реших, че е време за състезание и стартирах, но се оказа, че другите зад мен, дето бяха с коли като моята, дадоха по-добри времена с малко. Предполагам това е така, защото към края са се появили с празни резервоари и са направили обиколки за време, но не съм сигурен. Просто не съм пробвал друго. Все пак ги бях дал на 100% сила ( AI)  и е нормално времената да са около моите. Вече на 60% ще трябва да се пробва дали е така. И мен ме дразнят разни неща, дето не са доизпипани. Примерно като дам да се сравнявам с потенциално най-доброто време, ми вади разни небивалици. Сравнението с най-бързата обиколка е единствено за сесията и при рестарт няма сравнение. Трябва поне една обиколка да се нарпави. Няма възможност да си задам най-добрата обиколка изобщо и да се сравнявам с нея, а това е дразнещо. То същата работа и при Корсата де, но там съм си инсталирал допълнение, дето винаги ми помни най-бързите обиколки и ме сравнява с тях.  

преди 1 час, саби написа:

Може и в това да е скрит ключът от палатката - трудността на ботовете. Аз съм им задал 30 %, че съм си бавен.

Значи си проверил вместо мен :) Хубавото на ботовете е, че не са като при някои други игри, дето дават едно време отначало и си карат с него до края или най-много съвсем леко да го подобрят. Тия си подобряват постоянно времената и то с доста. И както в един момент си мисля, че съм първи след 10 минути игра, така като погледна класацията се оказва, че съм към последното място ;) Мисля отначало карат с много гориво, после влизат в бокса и сипват малко, правейки бърза обиколка.  Иначе и при тая двойка ме дразнят ботовете, че стриктно излизат един след друг през няколко секунди. Примерно при F1_2017  за първи път попаднах на игра, дето ботовете си стоят в бокса и правят по-малко обиколки от мен в свободните тренировки. Така трасето не е натоварено в началото, после почва да се пълни, но никога не съм срещал всички 19 бота на пистата.  Обаче това само при тая игра. При други ботовете си шарят още от първата секунда и след това не се сещат да посетят бокса. Нещо, което ме дразни в тия игри е, че всички ботове като излязат със студени гуми от бокса, почват да те притискат и едва ли не да правят квалификационни обиколки. Пак при F1_2017  е единствената игра, дето ботовете като са в загряваща обиколка ти дават път! Карат и по-бавно. Не те притискат, като не са в бърза обиколка. Абе има какво да се прави с ботовете не само при тая игра. При PCars 2  поне може да се настройва агресивността и като си я настроиш под средно ниво, няма проблеми. Гадното на тия ботове е, че ако не са над 100% сила, почват да се бавят на точно определени места. И ако съм засилен зад тях, често ги подбирам, щото спират много рано. На други завои пък спират едва ли не в последния момент и те атакуват. Примерно на Лагуна Сека. На първия завой ботовете спират толкова късно, че е трудно да ги удържа, особено ако съм със студени гуми ( а и те). На следващите завои почват да изостават и някъде по средата на трасето преди острия завой спират толкова рано, че моментално изпреварвам поне двама от тях. То тия неща ги има и при други игри, не само при тая. Мисля F1_2017  пак са в челото, щото там ботовете си карат много добре. В момента не се сещам за друга игра...може би RRRE  при 110-120% ботове, карат като хората и не се пречкат. Напротив, отдалечават се твърде често. Но и там ботовете си имат места, дето спират твърде рано. При Корсата мисля ги бяха оправили напоследък, но отдавна там не съм се пускал с ботове. 

 

 

И нещо, дето ме подразни в кариерата. А и вероятно не само там. Пускам се тренировка на сняг, карам си, ама като се блъсна и ми се повреди колата, влизайки в бокса няма опция да ми я ремонтират. Гледам има такива опции при настройките за пит стоп, но не знам как става. Може би трябва да спра в бокса и да изчакам да я оправят? Ей това не съм пробвал. Но така си и минах първото състезание от кариерата - със счупен прозорец и почти нищо невиждащ. Все пак играх на 60% и не бе проблем. Това няколко сесии от по 4-6 обиколки при раликроса. А като се счупи окачването и волана се изкриви, пак няма оправяне и трябва или рестарт на сесията ( ако е тренировка) или да се кара така до края. Така и не видях опции за ремонт, каквито има в други подобни игри или където автоматично се ремонтира автомобила. Онлайн дори стигат по-далече. Тръгвам с едни гуми и карам цяла тренировка с тях. Износват се и макар да влизам в бокса, пак продължавам със същите износени гуми. Поне е интересно. 

 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То като им зададеш ниска трудност на ботовете в квалификацията, после при състезанието те са супер бавни и е тотално скучно. Затова намерих малко по-различно решение: в квалификацията (практика изобщо не играя) задавам AI на 70-75% трудност и 70-75% агресивност. По този начин завършвам около 2-3ти в квалификацията. Играя до към 5 минути оставащо време и като му задам край на сезона времената на ботовете не се променят и аз оставам на същото място. А в състезанието слагам AI на 100% трудност и 100% агресивност за да не ми е скучно и да са ми добра конкуренция. Така завършвам между първи и трети, което ме устройва. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, plmen88 написа:

То като им зададеш ниска трудност на ботовете в квалификацията, после при състезанието те са супер бавни и е тотално скучно. Затова намерих малко по-различно решение: в квалификацията (практика изобщо не играя) задавам AI на 70-75% трудност и 70-75% агресивност. По този начин завършвам около 2-3ти в квалификацията. Играя до към 5 минути оставащо време и като му задам край на сезона времената на ботовете не се променят и аз оставам на същото място. А в състезанието слагам AI на 100% трудност и 100% агресивност за да не ми е скучно и да са ми добра конкуренция. Така завършвам между първи и трети, което ме устройва. 

Това с промяна на агресията и силата на AI  нещо не ми допада. Все едно тия за една нощ са станали супер пилоти както го описваш.  А на 120% пробва ли?

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямам толкова добър волан за да пробвам на 120%. Затова не съм. Но ако не променя агресията и трудността (или поне само трудността) ги побеждавам с по 3-4 сек., което е доста глупаво (както споменах и доста скучно) и то само за 3-4 обиколки, а ако са 10 или двайсет обиколки - сигурно ще ги бия с обиколка. А на квалификацията постигам само някакви стотни разлика в + или -.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, plmen88 написа:

Нямам толкова добър волан за да пробвам на 120%. Затова не съм. Но ако не променя агресията и трудността (или поне само трудността) ги побеждавам с по 3-4 сек., което е доста глупаво (както споменах и доста скучно) и то само за 3-4 обиколки, а ако са 10 или двайсет обиколки - сигурно ще ги бия с обиколка. А на квалификацията постигам само някакви стотни разлика в + или -.

Зависи какви настройки си задал. Ако всичко е реално, идва един момент, когато и гумите не държат. А и да караш 20 обиколки, неминуемо идва момента на разсейване. Аз 3-4 обиколки да карам никога не съм пробвал. Все ми се падат от 12 нагоре. И като няма гориво, се чудя какво да правя. А и да ти кажа нещо "под секрет" за да ти е още по-интересно и да включиш още една неизвестна. Задай си задължителен питстоп. 

 

Иначе аз почнах да се дразня, че някои коли трудно се настройват. Като тръгна в някаква грешна посока с настройките и я задълбавам много.  И нещо не ми е ясно в тая игра. Има настройка на 3-4 вида диференциала. Повечето са изключени. Чудя се, дали всички тия видове са в един единствен автомобил или това е някаква опция. Иначе всчики диференциали активни. Нещо се пообърках.  Обаче взех един Radical,  дето едва стои в пътя, промених съвсем малко ъглите на диферанциала при ускорение и спиране, колата заспа. Мъча се с едно BMW M6 GT3, променям диференциали, налягане в гумите, ъгли на сходимост...но в първия бърз завой на Algarve  поднася ако реша да подам газ, дори да не е пълна. Явно си иска задно крило, а не ми се бута, че тая писта с дълги прави и "тесни" завои.   А, да, намалям тракшъна, щото не ми е интересно пък на мен с тракшън на излизане от завоите. Едно, че ме бави и второ, че ме прави мързелив, а и се изнервям от включването на тракшъна. Включи ли се, значи да зарязвам обиколката. 

 

Иначе за първи път видях кола, дето още в загряващата обиколка гумите ми се изядоха поне 20 % от завъртания по завоите :P Това Radical  без всякакви помощни системи, включително ABS. Аз си играя играта обикновено с реални настройки, а не с включени или изключени системи. Мисля така е по-добре, щото реално отразява поведението на истинските автомобили. Като няма ABS, няма. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всички помощни настройки са изключени. А тия настройки за диференциалите къде се намират?

Намерих ги.

Редактирано от plmen88 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, plmen88 написа:

Всички помощни настройки са изключени. А тия настройки за диференциалите къде се намират?

Намерих ги.

Обяснено е как действат, но ми се струва, че нещо не е наред. Сещам се, че първия ден като пуснах играта, някои от настройките за диференциалите не бяха активни. Сега всичко е активно. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, plmen88 написа:

Нямам толкова добър волан за да пробвам на 120%. Затова не съм. Но ако не променя агресията и трудността (или поне само трудността) ги побеждавам с по 3-4 сек., което е доста глупаво (както споменах и доста скучно) и то само за 3-4 обиколки, а ако са 10 или двайсет обиколки - сигурно ще ги бия с обиколка. А на квалификацията постигам само някакви стотни разлика в + или -.

Пак ще те цитирам, извинявай. Сега си направих една сесия от 60 минути тренировки, 25 минути квалификация и 20 обиколки. AI  на 90%. От 9 завърших трети. Малко успокоение е, че дадох НБО  iи то само с 0.005 сек пред второто време. Обаче едно, че се изморих и второ, че след 3-4 обиколки гумите вече не са това, което трябва да са. Вярно, задържат свойствата си и бавно се променят, но все тая. няма как да правя рекордни обиколки. Имаше и друг проблем. Уж влизах в бокса за смяна на гуми и доливане на гориво, но се оказа, че гумите ми не са сменени или поне така ми показваше. А бях нагласил и смяна на гуми. Не знам защо така стана. Тоя път си изчислих правилно горивото и накрая ми останаха само 3 литра, та успях да завърша. Мисълта ми е, че трудна работа да се състезаваш с ботовете при много обиколки. Да оставя грешките настрана и умората. Отначало грешки почти не правех, но единия бот, дето бе на второ място пред мен , влезе в 3-тата обиколка. Първия влезе някъде 6-7-ма обиколка, а аз си бях запланувал след десета. Накрая видях, че гумите ме предават и влязох по-рано, но втория вече бе на 17 секунди пред мен :)  Четвъртия бе на 3-4 секунди, но успях да увелича преднината и я задържах. Просто първите двама караха доста добре, тия след мене по-слабо. Абе...едно е 4 обиколки да се напънеш с нови гуми и да биеш, друго е 20 обиколки да се мъчиш и то с питстоп. Имай предвид, че още час настройвах преди това колата, та дефакто карах 2 часа практика, 25 минути квалификация и 36 минути състезание. И това на писта, дето вече знам като кътните си зъби. 

 

 

А за тия 120% ще ти кажа, ще играех на 120% RRRE  и то с клавиатура. Разлика никаква. Или почти никаква. То човек като свикне и с джойстик играе добре. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я да питам нещо тия, дето играят PCars 2  или са играли. Според вас графиката как е нощем и изобщо в по-тъмните часове, включително сутрин и вечер? Аз съм разочарован. Таблата на колите като нарисувани, особено ако се светнат фаровете. Някои коли въпреки че на снимките имат фарове, не светят!!! Светвам или не светвам фаровете, то няма никакви отражения от табели, линии, котешки очи и тем подобни! При Pcars 1  всичко де отразява, светва. Небето е със звезди, а при PCars 2 звезди почти няма, а фаровете осветяват като къси светлини почти или айде, като повдигнати къси светлини. Ей сега пуснах на една и съща писта един и същи автомобил, но при PCars 1  табелите и конусите около трасето светват, а при PCars 2 не, все едно са дървета. Аз в повечето време карам по тъмно и знам, че всяка табела така свети, че направо заслепява понякога! Това го няма при PCars 2! ПОчнах да се чудя, дали и аз нещо не бъркам с настройките на графиката, ама уж всичко на максимум. После почвам да се питам, дали пък някои графични ефекти не се изобразяват от моята карта. Като цяло съм разочарован от графиакта на PCars 2  с малки изключения, свързани с AO, но такива много рядко срещам по пистите. 

 

Аааа и още нещо. Аз като светна дългите на Фиестата, виждам на няколко стотин метра идеално.  При PCars 2  дори автомобилите от GT3  светят кажи речи на 100 метра. А 100 метра се минават точно за 2 секунди при 180 км/ч. Ако са 250 км/ч, на практика виждам едва за около секунда и половина. Това нещо го няма в реалността, защото дори моите скапани H1  крушки светят толкова далече, че дори табели на 200-300 метра ме заслепяват. 

 

Ето два примера:

 

PCars 2:

 

PCars 1:

 

Просто разликата е потресаваща. 

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Играта е пълна с бъгове. Всички в официалния форум на играта пищят от всестранни бъгове. Поне модераторите четат и пращат информацията към SMS. Сега чакаме пач 1.2.0 за оправяне на поредната доза бъгове. Добре, че не си купих играта. 

Редактирано от plmen88 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, plmen88 написа:

Играта е пълна с бъгове. Всички в официалния форум на играта пищят от всестранни бъгове. Поне модераторите четат и пращат информацията към SMS. Сега чакаме пач 1.2.0 за оправяне на поредната доза бъгове. Добре, че не си купих играта. 

А как според теб е графиката и по-точно това, което коментирах? И аз се дразня от бъгове разни, особено в кариерата. Примерно, зареждат ми се различни настройки на колата от исканите, някои настройки не се появяват в листата, най-вече ако са на кирилица написани, а понякога при опит за зареждане или записване на настройки ( пак главно кирилица), играта крашва и дори не мога да я спра от тасск мениджъра, щото и не мога да се добера до таск мениджъра с мишката. Налага се да излизам като цяло от акаунта си за Windows и пак да зареждам. Но особено много ме дразни кашата със записаните от мен настройки. ИМа доста бъгове и примерно при онлайн класациите.Там и те не са направени добре, защото автомобилите уж по класове разделени, ама не е баш така. Вчера пускам играта за време, след като минах едно състезание от кариерата  в раликроса, но ккаво да видя - 33-ти от 56 :) Викам си, тия големи карачи, пък аз съм се заблудил, че карам добре. Ама ония 2-3 секунди напред спрямо една моя почти перфектна обиколка, която цял ден така и не можах да подобря. В един момент гледам, че всъщност ми дава цялата класация за раликроса, а аз карам с ония слабички Фиести. Хората карали с 650 коня автомобили, аз мисля с 300-350. И като погледнах класацията само за тая Фиеста видях, че съм доста по-напред от втория. Ей това ме подлуди, щото се въртях сигурно час, та да съм поне в първата половина на класацията. Ама то при всяко състезание така, дори тия дето са събитията онлайн. Абе гледам, има три еднакви коли, ама с различни мотори - Нисан, Хонда и Джъд.  Пуска ме стандартно с Хондата и пак 3-4 секунди назад. Пъна се, пъна се и пак си викам, тия карачи. После гледам ония първите карали с Нисан мотор, не с Хонда. Пуснах се с Нисана и тая кола на правите с 10 км/ч по-бърза. Всичко си дойде на мястото де...някъде 23 място от 1500-2000, но нали трябваше да се изнервя, задето ония с 4 секунди напред, а аз уж карам ;)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4.9.2017 в 9:11, BG-Team-DRIFT написа:

На 22 септември  излиза втора част на Project Cars  и отдавна се появиха интересни клипчета. Ето едно сравнение между Project Cars 1  и 2.

Можем ли да си правим шампионат ?

Тяхно мат, май неможе :magnifier:.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Julius Decimus написа:

Можем ли да си правим шампионат ?

Тяхно мат, май неможе :magnifier:.

Не. Играта отначало ми се стори доста напреднала, но реално разликите са много малко.  Но пък си е хубаво, че я има играта. 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, BG-Team-DRIFT написа:

Не. Играта отначало ми се стори доста напреднала, но реално разликите са много малко.  Но пък си е хубаво, че я има играта. 

Еееее, какво става е ? Пускам се на гръмотевична буря, никакъв звук от гръмотевиците ! Ей.....ей.....я....

Да не е да зависи от колата и итериора, я да видя аз. Ама няма нормално.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Julius Decimus написа:

Еееее, какво става е ? Пускам се на гръмотевична буря, никакъв звук от гръмотевиците ! Ей.....ей.....я....

Да не е да зависи от колата и итериора, я да видя аз. Ама няма нормално.

Не знам. Чак пък гръмотевици...аз нали сравних картинката през нощта в PCars 1  и 2. Разлика голяма. Няма отражение от фаровете при двойката. Нещо са занемарили нещата. Макар че небето е по-тъмно и по-реално. Няма как да ти светят фаровете, та и звезди да виждаш. Ама пък като ти светят фаровете, всичко де отразява, те заслепява. Това го няма в двойката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, BG-Team-DRIFT написа:

Не знам. Чак пък гръмотевици...аз нали сравних картинката през нощта в PCars 1  и 2. Разлика голяма. Няма отражение от фаровете при двойката. Нещо са занемарили нещата. Макар че небето е по-тъмно и по-реално. Няма как да ти светят фаровете, та и звезди да виждаш. Ама пък като ти светят фаровете, всичко де отразява, те заслепява. Това го няма в двойката.

Добре.

Поясни малко ако си забелязал по следния въпрос. 

Ботовете спират ли в бокса по време на състезание ? Например GT2 и GT3 коли ме интересуват, евентуално GT1. Спират ли за смяна на гуми ? Изхабяват ли им се, появява ли се разлика в темпото им ? Или само спират за зареждане с гориво ?

Смятам да се пусна на дълго състезание после, 2 часа да речем, но ако не получават изхабяване и не влизат в бокса тъпо...та затова питам.

На моята кола ще пусна изхабяване на гумите, горивото и повреждение естествено. Въпроса е дали ботовете ги вкарва в същите условия.

В Pcars 1 бях чел, че като пуснеш такова дълго, ботовете стартират с резервоар пълен и карат докато свърши, тогава влизат в бокса. Тоест не спират заради гумите. В Корсата е същото. Трябва 35+обиколки за да влязат в бокса. Та питам тука има ли промяна. То не че неможе да се кара 35 обиколки с медиум гуми (или твърди), но темпото си спада доста и се чудя дали и при ботовете е така. Щото ако не е ще те отсвирят бързо-бързо. А също и ти, ако спрат само за гориво и не сменят гумите, пък ти смениш да речем, ще ги настигнеш ако имаш 15 обиколки да речем после. Та се губи интригата. Защото те изхабяване получават също като на твоята кола каквото си задал, това съм сигурен и за двете игри, въпроса е дали им влияе на темпото и дали сменят гуми като е така.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Играта е доста добра,геймплеи,графика,всичко,обаче така не се научих да оправлявам добре самата кола,която избера,незнам защо винаги се орива...:Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.