Премини към съдържанието
RED ZONE 64

Колко струват Шофьорските курсове

Препоръчан отговор


Добър Вечер! Можете ли да ми обясните, Категория "B" и "C" колко долу горе ще струват в България?

- Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не се смяташ за по-добър от Шумахер и не искаш да се явяваш 2-3 пъти на кормуване, задължително приготви и едни €100 допълнително - за изпитващия от ДАИ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Horatio Caine написа:

Б категория,приятел наскоро изкара и му излезе 870 със ДАИ,БЧК и всички такси в КАТ.

Много пари ми се види. Я сложи нещо по-скоро 600лв, моят курс го карах на 480, защото ми беше познат.

преди 9 минути, Win_user написа:

Ако не се смяташ за по-добър от Шумахер и не искаш да се явяваш 2-3 пъти на кормуване, задължително приготви и едни €100 допълнително - за изпитващия от ДАИ.

Това е пълна простотия. Аз никога не съм бутал пари и си взех книжката 2010г. Изкарах си кормуването и толкова. От първия път.

Редактирано от Питоня (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Питоня написа:

Много пари ми се види. Я сложи нещо по-скоро 600лв, моят курс го карах на 480, защото ми беше познат.

600лв си е курса във Василеви автошколата в Люлин/нека не се приема за реклама/.50+30 изпити пред ДАИ,50 БЧК,банкови такси и такса за издаване 50лв.
П.П Сега ми каза , че е взимал допълнителни часове,но пак се връзва грубо 800 всичко.

Редактирано от Horatio Caine (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, Horatio Caine написа:

50+30

Моля? Никога не съм плащал допълнително за изпити. А БЧК беше малко по-малко от 50лв.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Питоня написа:

Това е пълна простотия. Аз никога не съм бутал пари и си взех книжката 2010г. Изкарах си кормуването и толкова. От първия път.

Може, може... Ако си карал курса и изпита в малко градче от селски тип - с един светофар в центъра, който не работи от две години, а всички жители са роднини помежду си до трето коляно, може и от първи път да вземеш кормуването без да плащаш на ръка :D Но аз пиша какво да направиш в общия случай, за да си сигурен, че няма да те мотат още два месеца с допълнителни часове кормуване и следващи явявания на изпит. То затова се казва ДАИ - за да получиш каквото искаш, трябва да им дадеш :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Win_user написа:

Може, може... Ако си карал курса и изпита в малко градче от селски тип - с един светофар в центъра, който не работи от две години

Карал съм кормуването в Бургас, това е 4-тият най-голям град в България, с население почти колкото другите 2 най-големи с изключение на София.Не знам дали си бутал пари, но само некадърниците го правят. И такива като теб провокират корупцията.
И ако не знаеш..Кормуването се кара в областните центрове. Те са обикновено най-големите градове в областта.

Редактирано от Питоня (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Питоня написа:

Карал съм кормуването в Бургас

Не изхвърляй толкова - от 2010 до сега доста промени има - и в законово, и в ценово отношение.
Освен това не забравяй, че Бургас не е София:
grabo.bg/places/avtoshkola-rusev-i-sinove?affid2=233&gclid=CjwKCAjw87PNBRBAEiwA0XAIr2FDV02Qv1GjkLocTO-0V5d3uOZSkR2M8ecLrpl_E7L6rV1k6jP4xhoCef4QAvD_BwE
Ето за Русе примерно
http://hristov2008.com/paketni-ceni/
http://rulan.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=33

И Бургас е 4. по население, благодарение на нафтата. Няма да цитирам поговорката за преобличането на Илия. ;) 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре, добих представа, колко ще ми излезе това. Аз все пак не съм толкова "бос" от гледна точка на шофирането, обяснявали са ми наши роднини.  Но на теория няма как да станеш Шофьор, без практиката. Както се казва имам Основни познания.

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Основните ти познания може и да не са актуални. От гледан точка на теоретичната част. Не казваш за населено място. B  или C  категория? Защото там нещата са професионални и се кара на камион. Съответно и парите са други.

Някъде с цел зарибяване може да обявят и по-ниска цена в обявата, но без някои неща и пак да си дойде на същите пари (че и повече).

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Филипов; Във началния ми пост, ясно е написано че ме интересуват 2-те категории. И знам че "C" Категория е за тежко товарни превозни средтва, няма как да питам за дадено  нещо, без да знам какво е или за какво служи. Иначе живея в Област Бургас, но това няма някакво значение, тъй като цените в Страната са почти сходни.

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Авторе, като гледам, че си 02 набор недей да бързаш да сядаш зад волана.Готви си едни 800 лева да няма изненадани, ама и да има, няма ти земат имането.По-важното е да не си поредния донор на пътя.Пари се изкарват.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Скоро няма да има право - за какво ли пита?

Чл. 151. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) Минималната възраст на водача за управление на моторно превозно средство е:
1. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория АМ;
2. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А1;
3. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А2;
4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от не по-малко от две години;
б) двадесет и една години - за управление на триколесни моторни превозни средства с мощност, превишаваща 15 kW;
5. седемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория В1;
6. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории В и ВЕ;
7. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории С1 и С1Е, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;
8. двадесет и една години - за управление на моторно превозно средство от категории С и СЕ, 
 
Знаенето на закона и правилника е основно базово познание и необходимо, но не и достатъчно условие. Преспокойно може да се чете и на компютъра.
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, да, Знам че нямам години. Просто се интересувам за себе си, и защото един мой приятел който е на 18г. се интересува също. Заа това пуснах темата.

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Филипов написа:

Скоро няма да има право - за какво ли пита?

Чл. 151. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) (1) (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г., в сила от 19.01.2013 г.) Минималната възраст на водача за управление на моторно превозно средство е:
1. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория АМ;
2. шестнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А1;
3. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория А2;
4. двадесет и четири години - за управление на моторно превозно средство от категория А, или:
а) двадесет години - ако водачът притежава свидетелство за управление на мотоциклет от категория А2 от не по-малко от две години;
б) двадесет и една години - за управление на триколесни моторни превозни средства с мощност, превишаваща 15 kW;
5. седемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категория В1;
6. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории В и ВЕ;
7. осемнадесет години - за управление на моторно превозно средство от категории С1 и С1Е, като не се ограничава прилагането на разпоредбите за управление на такива превозни средства, определени в наредбата по чл. 7б, ал. 5 от Закона за автомобилните превози;
8. двадесет и една години - за управление на моторно превозно средство от категории С и СЕ, 
 
Знаенето на закона и правилника е основно базово познание и необходимо, но не и достатъчно условие. Преспокойно може да се чете и на компютъра.

Пита, защото на всеки днешен хлапак му е зор да си изкара книжка още от 10 годишен.Знаците и пътните правила, кучетата ги яли.Па после във вестниците пълно някакви млади донорчета излетели с 200 в някоя канавка.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Pamlea написа:

Пита, защото на всеки днешен хлапак му е зор да си изкара книжка още от 10 годишен.Знаците и пътните правила, кучетата ги яли.Па после във вестниците пълно някакви млади донорчета излетели с 200 в някоя канавка.

Хайде моля ви, без предсказания... Нито ми е зор да искарам книжка, когато му дойде времето тогава. Моя приятел, също се интересува и за това пуснах тема. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Pamlea написа:

излетели с 200 в някоя канавка.

Повечето карат амортизирани машини, нямат нужните умения и рефлекси и се размазват и със 120.
По едсно време се говореше да се въведе ограничение на мощността на караното возило за различни възрастови и стажови групи.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, ExaFlop написа:

По едсно време се говореше да се въведе ограничение на мощността на караното возило за различни възрастови и стажови групи.

И какво? Ограничение по мощност - дрън-дрън. Новите коли почват от 100 коня, като вземеш книжка да се возиш на Лада 1.3 докато не станеш дърт ли? А те направо преливат от малоумни предложения. Да не били карали нощем младите шофьори, па да карали с придружител.
Навремето все така е било сигурно?

преди 7 часа, ExaFlop написа:

Не изхвърляй толкова - от 2010 до сега доста промени има - и в законово, и в ценово отношение.

Да, листовките станаха по-отвратителни. Друго - не.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, нека тогава 20-годишни да карат коли по 300+коня и мотори по 100-150 коня. И няма да има на всеки километър паметник...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, ExaFlop написа:

Е, нека тогава 20-годишни да карат коли по 300+коня и мотори по 100-150 коня. И няма да има на всеки километър паметник...

Те всички нови коли почват от 100-120 коня бе! Няма кола, която е пълна инжекция и да не можеш да извадиш поне 100 коня от двигателя
Моят е 1.8 и е 90 коня, но е моноинжекция 8 вентила. 1.8 16 вентила с пълна инжекция вади 170 коня.
Вече много ги изстискват, нямат запас както преди...Форсират ги до краен предел, за това и умират много по-бързо.

Редактирано от Питоня (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.