Премини към съдържанието
ivoet

Черен екран след BIOS

Препоръчан отговор


Здравейте! От днес, след като компютъра изгасна след спиране на тока, след биос компютъра стига до черен екран на който НЯМА мигащ курсор. Пробвах какво ли не, от връщане на първоначални настройки в биос, до смяна на кабела към вграденото видео, вадене на рам, батерия на биос, проблема си е същия. 

Компютъра е DELL Optiplex 9020, като не мога и от диск на уиндоус да пробвам с рековъри, тъй като при System recovery Options ми показва грешката This version of System recovery options is not compatible with the version of Windows you are trying to repair. 

Да, DELL-a  е с OEM windows 7, за който нямам диск а само лепенка на кутията с негов ключ. По-точно на стикра изписва Win7 Pro OA

В БИОС дисковете са видими, през hirens boot - mini xp двата диска (windows-a е на SSD ако има значение) са видими след като мина от AHCI на АТА, с MBR check МБР си го има на SSD-то.

 

Ще съм благодарен на всякаква помощ, тъй като не ми се иска да инсталирам наново и да губя време с местене на файлове и преигодарянсталиране на драйвери и програми!

 

Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с помощта на bootice x86 под miniWinXP да инсталираш отново MBR и PBR

Примерен начин на действие
Четиво за Bootice
Четиво за Bootice
Последна версия на BootIce 64-32 архив

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Ще пробвам като се прибера от работа след няколко часа.

А проблем ли ще е, че mini xp не вижда твърдите дискове, когато sata operation е AHCI? Ще има ли ефект ако сменя AHCI на ATA например?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, sick_wid_it написа:

Ще има ли ефект ако сменя

Да, трябва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Да, трябва.

За жалост няма промяна след операциите с bootice. В крайна сметка ще го преинсталирам, само не знам как ще го активирам с кода на стикера. Надявам се да стане и да си го ползвам:)

 

Редактирано от sick_wid_it
допълнение (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко късно пиша, но ако още не си го затрил, пробвай да изтеглиш същата версия на OS от сайта на microsof с Windows ISO Downloader и от там пробвай опции за поправка. Тука има и разни "tool"-чета за архивиране на активацията, гледам работят и под конзолата, която може да подкараш от инсталационна флашка/диск (не съм тествал) : backup windows activation

Редактирано от Радослав Матев (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

В крайна сметка преинсталирах уиндоуса. От сайта на Dell, в страницата с драйверите за компютъра ми, по сервизен номер ми позволи да изтегля версията на уиндоус, с която е бил - win 7 professional. Беше 7 гигабайта и кусур... Както и да е, след като го преинсталирах обаче започнаха и проблемите. Освен че времето за зареждане на уиндоус се поувеличи малко, в игрите има от време на време така наречения stutter. Температурите на процесора и на видеото (rx 470)  са нормални, но без значение на високи или ниски настройки, игрите си вървят добре, но от време на време за части от секундата лагват. 

Това е може би за друга тема, но пробвах какво ли не - всички ъпдейти на уиндоус, последни драйвери, чистене на прах, слагане на кабели на ново. Без резултат. Възможно ли е проблемите да  са от рам или твърдия диск? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.