Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Легендарния мотор е отново на пазара всъщност не е спирал  вижте тук и дайте да го върнем отново на пазара в България     https://www.facebook.com/groups/1532354986858684/

81b542efcc882ca8873a0cb753b67e5a.jpg

Редактирано от Енчо Желязков (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имах първото издание на CZ с двигател 175куб. и с маслената помпа ( в резервоара се наливаше чист бензин), след това двуцилиндровия 350 куб. Много добри спомени за тези симпатични и надеждни машини , за жалост все с двутактови двигатели. Всичко свърши в деня, в който , карайки със 120км/час една Хонда, четиритактова и четирицилиндрова , ме задмина все едно че стоях на едно място. Въпреки това си спомням с умиление скитосването с CZто. По онова време Ява и Чезет бяха различни заводи?

Редактирано от B3M2W0 (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, B3M2W0 написа:

Имах първото издание на CZ с двигател 175куб. и с маслената помпа ( в резервоара се наливаше чист бензин), след това двуцилиндровия 350 куб. Много добри спомени за тези симпатични и надеждни машини , за жалост все с двутактови двигатели. Всичко свърши в деня, в който , карайки със 120км/час една Хонда, четиритактова и четирицилиндрова , ме задмина все едно че стоях на едно място. Въпреки това си спомням с умиление скитосването с CZто.

вече са подобрени има всякъкъв вид и пистови и двутактови и пълнят километража един от тях е ява 350 премиер модел 2016г вдига 180 за секунди

jawa_660_sportard_2.jpg

Редактирано от Енчо Желязков (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B3M2W0 написа:

Въпреки това си спомням с умиление скитосването с CZто.

То май само за скитосване ставаше.
Ако трябва да сме точни обаче стояха захвърлени в магазините на мототехника и никой не ги поглеждаше. Изключително ниско КПД на мотора. Конкуренция в разхода можеше да му прави май единствено ИЖ.
Тези мотори харчеха почти колкото едно жигули.
MZ ETZ 250 ги биеше с лекота макар и със доста по малка кубатура. Но и то си харчеше 5-5.5л/100 както всичко двутактово от времето на соца.
Инак като го гледам новото ЧЗ май китайците правят по добри незнайни марки в момента.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 2.10.2017 г. в 16:11, BMW Маниак написа:

То май само за скитосване ставаше.
Ако трябва да сме точни обаче стояха захвърлени в магазините на мототехника и никой не ги поглеждаше. Изключително ниско КПД на мотора. Конкуренция в разхода можеше да му прави май единствено ИЖ.
Тези мотори харчеха почти колкото едно жигули.
MZ ETZ 250 ги биеше с лекота макар и със доста по малка кубатура. Но и то си харчеше 5-5.5л/100 както всичко двутактово от времето на соца.
Инак като го гледам новото ЧЗ май китайците правят по добри незнайни марки в момента.

MZ неможе да бие чезето по никакви параграфи имал съм и емзет 251 и чезе чисто ново двигателя беше нов и вдигаше 160км в час а емзета неможеше и 140 да залепи а беше на 14  000 км пробег и при едно изпреварване на тир превъртя касетката добре че не блокира напълно а сегашните чезета по точно яви 350-мод 640 са изтребители а за пистовия 660 кубика няма да коментирам


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Енчо Желязков написа:

MZ неможе да бие чезето по никакви параграфи имал съм и емзет 251 и чезе чисто ново двигателя беше нов и вдигаше 160км в час а емзета неможеше и 140 да залепи а беше на 14  000 км

Мдааа навих се.
MZ 250-251лимита му наистина беше от 125км/ч до 145км/ч в зависимост от пътни условия, вятър и товар. Аз като ги сравнявам ги сравнявам в пряк двубой а не кое на кой баир колко вдигнало.  MZ винаги е бил по пъргавия мотор и да не забравяме че скоростната му кутия е разчетена за 5 скорости къде винаги може да стоиш в обороти къде въртящия ти момент е най голям.
ЧЗ съм нямал никога но не помня такова да ме е изпреварвало на никакъв път. Особено 251 с заменена от 21 зъба на 20 предна зъбчатка и без трети сегмент за по малко триене ЧЗ от старите 350 де бяха по соца не може да го стигне говоря от личен опит и то многократно потвърдено.
Да не говорим че едното е 250 а другото 350.

 

преди 24 минути, Енчо Желязков написа:

при едно изпреварване на тир превъртя касетката добре че не блокира напълно

Коя касета превъртя ? На съединителя къде играе и роля на маховик ? Никога не ми е случвало. Най големия им проблем бяха 2ра скорост.
Редовно чупех зъб на запчатката за втора или чупеше чоповете къде зацепваше до съседната. Аве втора скорост трябваше да се включва внимателно и да се ускорява плавно ако искаш да ти издържа.
 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз бях сложил двигател на ява 638 и 2 карбуратора за всеки цилиндър гореше 5 на 100 и със сигурност 180 ги вдигаше не съм пробвал беше ме страх да не блокира нещо ама до 160 го натисках и още е в движение но вече е развалина няма тяга а от емзета не съм доволен касетката само веднъж направи проблем и него доста карах имаше красива форма 251 но като двигател е слаба ракия само шум вдига 501 ротакс е друго нещо

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.