Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв е рутера ? Трябва да си клонираш MAC адреса.

За целта компютърът трябва да е свързан с някой от свободните портове и ако рутера е TP-LINK отиваш на http://192.168.0.1 ИЛИ 192.168.1.1 , след което въвеждаш за име и парола "admin" без кавичките, и отиваш отляво на Network след което на MAC Clone.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, ivandersar написа:

Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

На първо време, кажи марка/модел на рутера! След това, кажи по какъв начин ти предоставя интернет ISP - то: pppoe, по LAN със статично или динамично IP.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Freem@n написа:

Какъв е рутера ? Трябва да си клонираш MAC адреса.

За целта компютърът трябва да е свързан с някой от свободните портове и ако рутера е TP-LINK отиваш на http://192.168.0.1 ИЛИ 192.168.1.1 , след което въвеждаш за име и парола "admin" без кавичките, и отиваш отляво на Network след което на MAC Clone.

Не е гаранция, че доставчика му го филтрира по MAC адрес.

Най-добре е да се свържеш с доставчика си и да му кажеш какво искаш да направиш, а той да ти каже как ще процедирате.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ivandersar написа:

Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

Щом ти свети WAN порта на рутера значи отчита, че има свързаност. Котигирай си заглавието на темата моля. Колегите са те питали няколко въпроса, ако може им отговори.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уточни следните моменти:
1. До сега си ползвал интернет по кабел директно на компютъра, да?
2. Ако на в. 1. отговорът е да - как свързваш компюъра с доставчика - като пуснеш компютъра и имаш нет? Или кликаш някъде да се свързваш?
3. В заглавието казваш, че не се отчита свързването на WAN,  а по-долу пишеш, че индикацията на WAAN порта светии. Кое е вярното?
4. Ако до сега си бил на директно свързване на комютъра с доставчика, мрежовата карта може да има настройки, които трябва да се изчистят.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от barbuncela
      Здравейте!  Не знам какво да правя!
      Имам два лаптопа, единия в стаята, другия в кухнята. Рутера преди време го смениха тези от Мтел, някакъв HUAWEI, нямам достъп до него. От известно време този в кухнята започна да губи сигнала. Излиза удивителна на иконката за мрежата. Забранявам адаптора на WI-FI, разрешавам го, оправи се, кара няколко минути и пак удивителна! Хванах се за драйверите...и по-стари, и по нови, никаква промяна. Помислих си...мамка му хардуер! Сложих една флашка WI-FI, работи на пушка! Лаптопа е на три метра от рутера, през вратата на кухнята, стени няма.Другия лаптоп в стаята на около 5-6 метра през стената, няма проблем. Преди няколко дена спря нета, някакъв проблем...Реших да се вържа с тоя на съседа...Правим си тази услуга когато някой не си е платил сметката!    Хвана веднага. На 15 метра през 4 стени панел. По едно време нещо се сетих, махнах флашката и включих неговият си WI-FI. Моментално свърза, без проблем! И си работи! Пуснаха нета. Въртях антените на моя, нищо и половина. А онзи в стаята си работи.
      Естествено се обаждам На Мтел и обяснявам случката. Слушах 5 минути музика, обажда ми се мацката и ми обяснява, че са проверили, да включа и изключа рутера и т.н. Тоя номер съм го правила много пъти не става. При тях всичко било наред!?   Тръгна нета за около час и пак удивителната!   Пак се обадих, пак същото, при тях проблем нямало?!?! С този на съседа връзва моментално хем е доста далече!
      Тая сутрин кара 30 минути, и сега съм пак с флашката! Домашния комп дето си е с кабел от рутера, проблем също няма! 
       Не знам какво да правя?                                                                
    • от kemkama
      Здравейте,
      Имам рутер Dlink DIR-842, който e главният ми рутер в единия край на апартамента. Имам и друг такъв, който уж трябваше да бъде настроен като WDS Repeter в другия край на апртамента, но не виждам съответните опции за да направя промяната.

      Много ще бъда благодарен ако получа вашата помощ (очаквайте да задавам тъпи въпроси).
       
      Благодаря,
      Поздрави
    • от 5FDP
      Здравейте, търся си интернет в София, широк център без договор. Можете ли да препоръчате нещо евтино10-12лв/месец, може и с предплата за няколко месеца?
    • от hong yeonduk
      Лаптопа ми беше много бавен и реших да го сканирам за вируси и си изтеглих една антивирусна. Когато го сканирах ми излизе прозорче с отметка и ме попита дали искам да ми следи и онлайн сърфирането(или нещо от сорта) и аз натиснах да, и след това ми поиска рестарт. След рестарта нямах икони, показва ми че няма връзка с интернет и няма налични връзки. Това на снимката е съобщението което ми излиза.
      Също така каквото и да се опитам да направя(например да проверя за неизправности) ми дава грешка.
      Моля помогнете не разбирам от компютри.(Понеже не знам какъв е проблема най-вероятно категорията на темата е грешна).
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.