Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв е рутера ? Трябва да си клонираш MAC адреса.

За целта компютърът трябва да е свързан с някой от свободните портове и ако рутера е TP-LINK отиваш на http://192.168.0.1 ИЛИ 192.168.1.1 , след което въвеждаш за име и парола "admin" без кавичките, и отиваш отляво на Network след което на MAC Clone.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, ivandersar написа:

Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

На първо време, кажи марка/модел на рутера! След това, кажи по какъв начин ти предоставя интернет ISP - то: pppoe, по LAN със статично или динамично IP.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Freem@n написа:

Какъв е рутера ? Трябва да си клонираш MAC адреса.

За целта компютърът трябва да е свързан с някой от свободните портове и ако рутера е TP-LINK отиваш на http://192.168.0.1 ИЛИ 192.168.1.1 , след което въвеждаш за име и парола "admin" без кавичките, и отиваш отляво на Network след което на MAC Clone.

Не е гаранция, че доставчика му го филтрира по MAC адрес.

Най-добре е да се свържеш с доставчика си и да му кажеш какво искаш да направиш, а той да ти каже как ще процедирате.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ivandersar написа:

Здравейте колеги.Имам следният проблем и ще съм благодарен ако ми дадете каквито и да било съвети.

ПРОБЛЕМЪТ Е СЛЕДНИЯ

Купих си рутер и понеже не е някаква голяма философия самото му пускане и свързване го направих сам.Тук обаче идва проблема.Кабелът който идва от доставчика го свързвам в порта WAN и лампичката свети.Свързвам компютъра в един от другите свободни портове и тази лампичка свети.В действителност wi fi сигнал има но като се свържа с някое от устройствата си имам 5 черти обхват но в действителност интернет няма.На компютъра също няма интернет като ми седи жълто триъгалниче.А като пусна кабела от доставчика в компютъра интернет ИМА.

Чудя се възможно ли е рутерът да не приема по някакъв начин сигналът който идва по кабела...И за това да не може да го предаде след това ?

Ще съм ви благодарен за всеки съвет за това какво бих  могъл да направя.

Щом ти свети WAN порта на рутера значи отчита, че има свързаност. Котигирай си заглавието на темата моля. Колегите са те питали няколко въпроса, ако може им отговори.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уточни следните моменти:
1. До сега си ползвал интернет по кабел директно на компютъра, да?
2. Ако на в. 1. отговорът е да - как свързваш компюъра с доставчика - като пуснеш компютъра и имаш нет? Или кликаш някъде да се свързваш?
3. В заглавието казваш, че не се отчита свързването на WAN,  а по-долу пишеш, че индикацията на WAAN порта светии. Кое е вярното?
4. Ако до сега си бил на директно свързване на комютъра с доставчика, мрежовата карта може да има настройки, които трябва да се изчистят.
 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Fiori
      Добър ден! Отново се обръщам към вас с молба за помощ. Не е кой знае какво за някои от вас, но мен ме затруднява махането на фон от гиф. Нямам си ни най-малка представа как се случва. На изображение знам, но гифчетата явно си имат някакъв чалъм, който ако някой знае - да ми сподели. Благодаря предварително и се извинявам, ако въпросът не е към тази графа във форума. 
    • от Лина Георгиева
      Здравейте!  ^_^
      Преди няколко месеца се нанесох в София. С преносим 4G модем от Vivacom на ограничен брой GB-ти на бърза скорост съм, които обаче много бързо ми свършват (в рамките на 2 седмици). Затова търся компромисен вариант с домашен интернет, който да делим с моята съквартирантка. 
      Ще е чудесно, ако е:
      1. С приблизително еднаква скорост на Upload и Download около 100mbitps
      2. Цена около 15-20 (25лв. макс)
      3. Без договор 
      4. По възможност, с включен рутер (безплатно, под наем или с еднократно заплащане)
      Много бях харесала офертата на Булсатком, но се оказа, че нямали покритие в Студентски град. Чувам и противоречиви мнения за Оптиком. Металан вече за съжаление няма (собственост е на Мтел?). А Близу сякаш не е оферта. С мобилни оператори не ми се обвързва повече сякаш. 
      Вие от кои доставчици сте доволни? Моля, препоръчайте ми! 
    • от Bokeem
      Здравейте, значи моят проблем като цяло не ми пречи на работата , но със сигурност е налице такъв. Та става въпрос за индикатора интернет статус (земното кълбо), който е на самия рутер . Постоянно мига в оранжев цвят
      в PDFа е описано като 'amber blinking' , състоянието е - Router is attempting to connect to the internet ), а трябва да свети като останалите - синя икона без мигания. Като резултат в менюто на рутера дава (No Connection),но интернет си има и си работи безупречно.
      Четох по форуми...като цяло коментара е че няма проблем, но по този начин в log файла на за SYSTEM LOG дава само едно и също въпреки нормалното сърфиране -  а именно :
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:32 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:00:58 2018
      internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:22 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:01:48 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:11 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:02:37 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:02 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:28 2018
      Internet verification fail => Fri Mar 16 01:03:54 2018
      Де факто рутера и "модема" в който е интернет кабела не се сработват нещо като хората. Ситуацията продължава близо месец, иконата така си мига в оранжево нонстоп 24/7... На известен интервал от време за кратко става синя, но е за 2-3 секунди и пак продължава оранжево мигане... Пробвал съм рестарти, ресет, вадене на кабели - няма ефект. Веднъж звънях на доставчика, но както и очаквах - като казах че нета си работи и оня ми вика "Проблема не е от нас... Няма какво да ресетна от тук, или да променям..."                   С последния фърмуер съм - 5.000
      някакви идеи ????
       
    • от iconi95
      Здравейте!
      До този момент ползвам услугите на варненският интернет доставчик TCV, ако това има значение, но напоследък имам едни spike-ове, които не се забелязват по време на браузинг, а по-скоро по време на геймнинга. Тези падения се оправят временно при рестарт на рутера, а от скоро вече и от това не се оправя. Направих и ъпдейт на фърмуера на рутера, белким нещо се промени - нищо. Хммм.., а защо не свържа направо ЛАН кабела към компютъра, лишавайки се от функциите на рутера? Устройва ме, така и направих. Свързах кабела,  (забравих да вметна, че до сега съм използвал интернетът безжично) влязох в IPv4 настройките, за да въведа предоставените ми от доставчика данни, а именно IP адрес, net mask, gateway и DNS и .. нищо - изписва ми неидентифицирана мрежа. Моля, помагайте!
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.