Премини към съдържанието
Bbt_sm

Инсталиране на вайбър на компютър, ако нямаме на телефона?

Препоръчан отговор


Здравейте. Опитвам се да си инсталивам viber на компютъра, но нямам viber на телефона. Как да си го инсталирам?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

имаше подобна тема преди няколко месеца, и там е посочен софтуер който върши работа

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Bbt_sm написа:

Здравейте. Опитвам се да си инсталивам viber на компютъра, но нямам viber на телефона. Как да си го инсталирам?

Eто ти програма, но дали работи си нямам на идея. http://www.kaksepravibg.com/kak-se-instalira-bluestacks/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, PigManu написа:

Eто ти програма, но дали работи си нямам на идея. http://www.kaksepravibg.com/kak-se-instalira-bluestacks/

Работи! Благодаря!

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Общо взето..
1. Слагаш на компа емулатор на андроид и пускаш вайбъра за андроид на него.
2. Активираш вайбъра на компа чрез смс-а, който ще ти пратят на обикновения телефон.
3.След това слагаш Viber за десктоп.
4. След това трябва да активираш Viber-а за десктоп от вайбъра за android..
5. Готов си..
Тегава процедура. Най-лесно е да сложиш на някой познат телефона твоята карта, да инсталираш  вайбър на телефона и с него и да активираш вайбър за десктоп и толкова. А после триеш вайбъра от телефона и си взимаш СИМ картата обратно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 19.10.2017 г. в 22:07, simtech написа:

Общо взето..
1. Слагаш на компа емулатор на андроид и пускаш вайбъра за андроид на него.
2. Активираш вайбъра на компа чрез смс-а, който ще ти пратят на обикновения телефон.
3.След това слагаш Viber за десктоп.
4. След това трябва да активираш Viber-а за десктоп от вайбъра за android..
5. Готов си..
Тегава процедура. Най-лесно е да сложиш на някой познат телефона твоята карта, да инсталираш  вайбър на телефона и с него и да активираш вайбър за десктоп и толкова. А после триеш вайбъра от телефона и си взимаш СИМ картата обратно.

Благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Rafaela_k
      Здравейте, 
      Много търсих, но не намерих подходяща тема в която да задам въпроса си. Реших, че ще е добре, да има тема в която да се търси помощ при инсталирането и деинсталирането на различни програми. 
      Моят въпрос е свързан с една програма, която без да искам преди повече от месец качих на служебен лаптоп. 
      Програмата се казва McAfee Safe Connect, марката на лаптопа (ако има значение) е Fujitsu.
      Проблемите ми са следните - понеже инцидентно качих тази програма,  после в паниката си реших да я изтрия. Понеже го правих под носа на шефката (която не разбра и все още не знае за тази ми беля), набързо реших, че трябва да я изтрия от декстопа и от програмният списък в Старт менюто.  Не знам какво съм изтрила и какво не, но малко по-късно, се сетих за стандартното триене от Контролният Панел. Само, че когато дадох изтриване на програмата, ми се появи, а и все още ми появява, следното съобщение:
      "There is a problem, with this Windows Installer package. A program required for this install to complete could not be run. Contact your support personnel or package vendar."
      За да ми е "по-готино" сега всеки ден след включване на лаптопа ми се изписва пък следното съобщение от МcAfee Safe Connect:
      " McAFee Safe Connect has stopped working.
      - Check online for a solution later and close the program.
      - Close the program.
      Problem signature."
      Проблемът ми става особено голям, защото следващата седмица ще изляза в отпуска и шефката ще застане на моето място. Напоследък е особено заядлива и не ми се иска да разбере за този проблем. 
      Може ли да ми помогнете със съвети?
    • от victork
      Привет на всички!
      Изчетох доста в раздела за Windows, но не намерих решение на моят проблем. Взехме служебен лаптоп с преинсталиран Windows 10 S. За съжаление идея нямах какво точно представлява тази версия на Уиндоус, тъй като и досега ползвам 7, от която съм достатъчно доволен.
      Почнах да тегля софт за колежката (тази, която ще ползва лаптопа) и с учудване установих още на първото приложение (WinRAR), че не може да се инсталира. Тази "страхотна" версия позволява САМО инсталиране на софтуер от Windows Store. А в този Store няма елементарни неща като WinRAR, Chrome...
      Моля, ако някой знае как да избегна това ограничение... да сподели. Разбира се, Уиндоуса любезно ми предлага ъпгрейд до Pro, което обаче струва 49$...
      Предварително благодаря!
    • от Моника Методиева
      Здравейте! Имам въпрос относно онлайн статуса във Вайбър. Показва ми че съм била на линия в 1ч през нощта снощи, а аз дори не съм докосвала телефона. Снощи ми свърши нета на максимална скорост, а през нощта са спрели и Wi-Fi. Сутринта като пуснах Вайбър около час не успя да се свърже към мрежата. Та как се получава да съм била на линия без да съм пипала телефона изобщо? Приложението ли се е бъгнало нещо или телефона? Сега ту се свързва, ту отново губи връзка... Благодаря ви предварително!
    • от Programmer-01
      Здравейте! Имам таблет с андроид, но съм голям фен на ubuntu и искам да си го инсталирам на самия таблет. Възможно ли е да се направи double boot двойно зареждане и да имам и двете операционни системи?
    • от Bbt_sm
      Здравейте. Налага ми се да инсталирам DOS. Въпроса ми е мога ли да го инсталирам като втора операционна система и от дискета ли само може или и от CD?
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.