Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО

 

 

 

 

Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнена редукция на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в американското издание Diets in Review.



1. Направете менюто си разноцветно!


Плодовете и зеленчуците са незаменим източник на целулоза, витамини, минерали и антиоксиданти. Те съдържат малко калории, създават усещане за ситост и се съчетават добре с всички ястия.


2. Хранете се редовно!


Когато се храните редовно, обмяната на веществата се извършва равномерно и калориите се изразходват през целия ден. Ако интервалът между приемането на храна е твърде голям, организмът се старае да изразходва по-малко енергия т.е. изгаря по-малко калории. Задължително закусвайте. Яжте не по-малко от 3 пъти всеки ден и от време на време похапвайте допълнително по-лека здравословна храна.


3. Дайте време на стомаха си!


От ранно детство ни учат да не похапваме преди обяд за да не развалим апетита си. В действителност приемането на малко количество храна може да предотврати преяждането. Усещането за ситост се появява след 10-15 минути и затова ние често изяждаме повече, отколкото е необходимо. Когато се храните у дома, обръщайте внимание на порциите. В ресторантите често сервират големи порции. Не се старайте да изяждате всичко.


4. Избирайте пресни продукти!


За да могат продуктите да се съхраняват по-дълго време, в тях се добавят всевъзможни консерванти, а това често води до намаляване на съдържанието на техните витамини и други полезни вещества. Старайте са да употребявате по-малко полуфабрикати, защото те са високо калорични, по-мазни и по- солени.


5. Движете се!


Човешкият организъм не е приспособен за безкрайно седене на бюрото. За да запазите своето здраве, вие трябва да се движите. Натоварването укрепва мускулите и сърцето, подобрява съня и настроението. Не е важно дали спортувате в спортната зала или просто се разхождате около дома си – главното е да се движите.


6. Поглезете се!


Много от вкусните неща са вредни, но без тях се живее много по-трудно. Ако постоянно се лишавате от нещо, можете да се “пречупите” и да изядете наведнъж твърде голямо количество от “забранената храна”. Хапнете си от най-любимото, но бъдете умерени.


7. Четете етикетите!


Ако не знаете съставките на продукта (т.е. ако те не са посочени на опаковката), по-добре не рискувайте и оставете продукта в магазина. Същото се отнася и за продуктите с безкрайно много съставни компоненти. Обръщайте внимание дали са посочени калориите и съдържанието на мазнини за една порция или за цялата опаковка.

8. Консумирайте пълнозърнест хляб!

 
Белият хляб няма никаква стойност, докато пълнозърнестият е богат на целулоза и други полезни вещества. Той е способен да ни предпази от резките спадове в нивото на гликоза и удължава чувството за ситост.


9. Избирайте “правилните” мазнини!


Мазнините не винаги са вредни. Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания, но ненаситените са полезни за организма. Можете спокойно да използвате зехтин за  подправяне на салата си. А и за приготвяне на ястия.


10. Избягвайте “течните” калории!


В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар. Всеки ден в стомаха заедно с напитките попадат излишни калории, които не създават чувство за ситост, но способстват за добавянето на излишни килограми. Рекламата обикновено толкова добре представя тези напитки, че човек ги смята за полезни и не обръща внимание на захарта, която се съдържа в тях.

 

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма отслабване без усилие. Задължително физическо натоварване и правилно хранене. Докато организма не започне да изгаря повече калории отколкото приема отслабване няма да има. А организма гори калории само с физическо натоварване.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, apostoloff написа:

 

...и са публикувани в американското издание Diets in Review.

И какво от тава че някакви си анорексици решили само краставици да ядат ?

преди 5 часа, Емил Костов написа:

А организма гори калории само с физическо натоварване.

Това е заблуда !
Мошеш и само да си на легло в болница и пак ще отслабнеш ако не поемаш достатъчно калории всекидневно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Белгиеца написа:

И какво от тава че някакви си анорексици решили само краставици да ядат ?

Това е заблуда !
Мошеш и само да си на легло в болница и пак ще отслабнеш ако не поемаш достатъчно калории всекидневно.

Не говоря ако си болен. То и ако гладуваш ще отслабнеш, но не това е целта нали.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 почти всички точки са глупотевини измислени от най- дебелата раса на планетата - американите те ще ми дават наклон  как се отслабва 

е така се отслабва

 

 да виждаш някъде някой дебел

Цитат

1. Направете менюто си разноцветно!

трябва да е разделно- едноцветно

яде се 1 цвят след това  се сменя с друг цвят докат се наядеш

 мешавините натоварват и забавят работата на стомаха

преди 7 часа, apostoloff написа:

. Хранете се редовно!

 хранете  се когато ви си яде  и сте готови да изядете човек  но пийте преди това чаша вода може просто да сте жадни

 

преди 7 часа, apostoloff написа:

Мазнините не винаги са вредни

 

 мазнините са вредни като се яде повече от 100-300 грама на ден

преди 7 часа, apostoloff написа:

В една единствена чаша кола се съдържа твърде много захар

 в колата няма никаква захар тва е глупотевина на глупотевините има  аспартам  и какви ли не още боклуци.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, apostoloff написа:

...Белият хляб няма никаква стойност...

...Наситените мазнини действително способстват за натрупването на излишни килограми и предизвикват сърдечно-съдови заболявания...

ХАХАХАХАХАХАХАХАХААХ :emoji_smiley-01:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чехов го е казал най- добре: "Всичко знаят и всичко разбират само глупаците".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Yvan Sergeev написа:

да виждаш някъде някой дебел

liangyonglife510.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Повече натоварване и малко храна и повече вода :)

Редактирано от The-Walk!nG-Dead (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

liangyonglife510.jpg

 тва е друго уйчо 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

много проЗ начин.изпитан лично-малко ядене и много вървяне.не търчане не джогинг не монинг.от 100,излъгах ВА,99кила,станах 72 при ръст 182 санта.ребрата ми се брояха.НО това при 300 грама хляб с малко МАНДЖА,манджата само вечер,и 23-28 километра вървене.НА ДЕН.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, _nib_ написа:

много проЗ начин.изпитан лично-малко ядене и много вървяне.не търчане не джогинг не монинг.от 100,излъгах ВА,99кила,станах 72 при ръст 182 санта.ребрата ми се брояха.НО това при 300 грама хляб с малко МАНДЖА,манджата само вечер,и 23-28 километра вървене.НА ДЕН.

Трябват балтъчини за да не се стопят мускулите преди сланината.
Поне белтъци на яйца трябва да се ядат изпържени почти без олио.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от Audibmw Audibmw
      Здравейте това ми е първият форум надявам се да няма хейт , но от известно време ме мъчи това че съм слаб момче съм на 17 почти 18 години висок 185 а тежа само 60 кг. Въпросът ми е как да кача килограми ям през 3 - 4 часа от както се помня и нито качвам нито свалям ..До колкото разбрах трябва да съм поне 80 кг но уви не ми се получава. Разбрах че и имало някакви гейнъри който помага ли но не съм запознат благодаря на всички съветващи предварително
    • от ARko123
      Здравейте, имам въпрос. На 15 съм И съм 76 килограма, 172 см висок. Имам много големи паласки отстрани и голям корем, както и съм мазен в ръцете в областа на под мишницата. Въпроса ми е Ако си купя L Carnitine тави цялата кожа ще увисне ли?
      Мерси предварително 
    • от СТАМАТ
      https://stamat2015.blogspot.bg/ https://docs.google.com/document/d/1y... Най-после на Български език Първата Автентична Авторска книга за Плоската Земя: "Истината за Плоската Земя и Освобождението на Човечеството, или Зететичните изследвания на СТАМАТ" !!! Следовници на Истината и Търсачи на Трансцендента, сваляйте на PDF, разпечатвайте и разпространявайте!!! http://stamat2015.blog.bg/ http://sthamanuviro.blog.bg/ Да се върнем половин век назад и да чуем и видим какво казваха лекарите за тютюнопушенето. Тук са подбрани три реклами излъчвани по американските телевизионни мрежи през 50-те години, в които лекари не само препоръчват марката „Кемъл”, като средство за развлечение и отмора, но обявяват тютюнопушенето за незначителен рисков фактор за възникване на рак на белите дробове! http://stamat2015.blog.bg/ Клип към статията: "Месото – желаната отрова в менюто на „цивилизования” човек - СТАМАТ" https://docs.google.com/document/d/1M... Тъй като пренебрежението, присмеха, подигравките, обидните забележки, оскърбленията, ругатните и голословното невежо празнодумство не са от полза за разпространяването на Истината за Плоската Земя и не облагодетелстват израстването на Духа у Човека, на 28-ми Октомври 2016 година забраних коментариите на публикуваните от мен в Ю Тюб видеоматериали. Коментариите до тази дата публикувам в моя блог: http://stamat2015.blog.bg/ и в моя Google+ акаунт.
    • от СТАМАТ
      https://stamat2015.blogspot.bg/ https://docs.google.com/document/d/1y... Най-после на Български език Първата Автентична Авторска книга за Плоската Земя: "Истината за Плоската Земя и Освобождението на Човечеството, или Зететичните изследвания на СТАМАТ" !!! Следовници на Истината и Търсачи на Трансцендента, сваляйте на PDF, разпечатвайте и разпространявайте!!! http://stamat2015.blog.bg/ http://sthamanuviro.blog.bg/ Клип от филма на Ерик Дубей "Престанете да ядете приятелите си" https://www.youtube.com/watch?v=L5jaf... . Ако сте стъпили на здравословния път на вегетарианството, ще Ви е от полза да прочетете: "Месото – желаната отрова в менюто на „цивилизования” човек" - https://docs.google.com/document/d/1M... , както и да посетите блога ми: http://stamat2015.blog.bg/ Тъй като пренебрежението, присмеха, подигравките, обидните забележки, оскърбленията, ругатните и голословното невежо празнодумство не са от полза за разпространяването на Истината за Плоската Земя и не облагодетелстват израстването на Духа у Човека, на 28-ми Октомври 2016 година забраних коментариите на публикуваните от мен в Ю Тюб видеоматериали. Коментариите до тази дата публикувам в моя блог: http://stamat2015.blog.bg/ и в моя Google+ акаунт.
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...