Премини към съдържанието
viktor_194

Проблем с принтирането на Windows 7

Препоръчан отговор


Здравейте,

Имах проблем при едно клиенти.Проблемът е следния Windowsa си инсталира ъпдейтие и компютрите спират да принтират на локално свързан принтер (USB),на мрежовите няма проблеми.

Реших си проблема с премахването на тези два ъпдейта:
Security update for Microsoft Windows (KB4048957) и
Update for Micrsoft Windows (KB2952664).

Споделям ви това ако на някой му се случи нещо подобно и ако някой има друго решение нека сподели :)

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час, viktor_194 написа:

Security update for Microsoft Windows (KB4048957)

Интересно, този е ноемврийският...

Другият е ненужен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, hudyr написа:

Интересно, този е ноемврийският...

Да инсталипраха се вчера и днес всички каси изреваха,че не могат да принтират.А те използват едни матрични принтери за да си принтират фактури.Принтерите са свързани локално (USB).Явно е бъгав този ъпдейт и бъзика USB портовете.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не ползвате сборните месечни актуализации на simplix - сортирани и е много по-малка вероятността да изгърми система от актуализациция. Не, че Мърфи не си е Мърфи...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Защо не ползвате сборните месечни актуализации на simplix 

Тук си прав просто не съм се сетил.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Simplix е изключително добра алтернатива, но няма бягане от кофти ъпдейти. Октомврийският прецакваше sfc. Simplix просто свежда телеметрията до минимум.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И не добавя тия, за които се знае, че създават проблеми

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

17.10.10

  • Добавлен KB4041681-x86-x64

==============================================

I believe the new preview rollup KB4041686 breaks SFC (visibily) and brings back issue 1 caused by the Convenience rollup KB3125574, which was resolved
http://windows-update-checker.com/FAQ/ConvenienceRollupKB3125574-Issues.htm

because it contains new usbhub.sys.mui for usbport.inf.resources, but not for usb.inf.resources
this will happen whether KB3125574 is installed or not

anyone installed the preview rollup and care to check?

Code:
net stop trustedinstaller >nul 2>&1
DEL /F /Q %systemroot%\Logs\CBS\* >nul 2>&1
sfc /verifyonly

then zip/upload %windir%\Logs\CBS\CBS.log

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от xXx*Triple*xXx
      Добър вечер колеги !!! От няколко дни имам един много странен проблем който преди НИКОГА не ми се е случвал и незнам вече към кой да се обърна за помощ,защото не ги разбирам много проблема може да е от от дънната платка от захранването видеокартата или някоя плочка рам да прави проблеми !!! Но нека да не гадая а да ви споделя проблема и се надявам някой от вас да може да помогне !!! Проблема започна когато чаках да ме пусне в игра на League докато бях в Loading Screen екрана стана черен компа заби рестартирах го след като зареди ми излезе прозорец с надпис :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      А когато отворих Event Viewer в графата на Errors имаше един BugCheck Event 1001 който изглеждаше така :
      Компютърът е рестартиран от проверка за грешки. Проверката е: 0x00000124 (0x0000000000000000, 0xfffffa8004d598f8, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Разтоварването е записано в: C:\Windows\Minidump\102018-18375-01.dmp. ИД на доклада: 102018-18375-01.
      И 4  Event ID 18 WHEA Logger които изглеждаха така :
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 0
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 1
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 2
      A fatal hardware error has occurred.
      Reported by component: Processor Core
      Error Source: Machine Check Exception
      Error Type: Bus/Interconnect Error
      Processor ID: 3
      Проверих температурите на процесор/видеокарта/харддиск всичко си е ОК с тях Снощи направих system restore и след това всичко си беше наред цяла вечер не ми е правило проблем но днес същата работа когато отворя браузера или клиента на League екрана става черен и след рестарт ми дава прозорец с надпис :
      Windows се възстанови от неочаквано затваряне и отдолу следното :
      Сигнатура на проблем:
        Име на проблемно събитие:    BlueScreen
        Версия на ОС:    6.1.7601.2.1.0.256.1
        ИД на езикова променлива:    1026
      Допълнителна информация за проблема:
        BCCode:    124
        BCP1:    0000000000000000
        BCP2:    FFFFFA8004CF98F8
        BCP3:    0000000000000000
        BCP4:    0000000000000000
        OS Version:    6_1_7601
        Service Pack:    1_0
        Product:    256_1
      Файлове, които помагат проблемът да бъде описан:
        C:\Windows\Minidump\102018-17531-01.dmp
        C:\Users\COMPUTER\AppData\Local\Temp\WER-41546-0.sysdata.xml
      Прочетете нашата декларация за поверителност онлайн:
        http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0402
      Ако онлайн декларацията за поверителност не е налична, прочетете офлайн версията на декларацията ни за поверителност:
        C:\Windows\system32\bg-BG\erofflps.txt
      ето и частите на системата ако е нужно да се знае : Windows 7 64bit SP 1
      Процесор : Процесор
          Intel Xeon E5420 @ 2.50GHz  
      Оперативна памет
          4,00ГБ Двуканална-канална DDR2 @ 403 MHz 
      Дънна платка
          BIOSTAR Group G31-M7 TE
       Графика
      1024 MB ATI Radeon HD 4600 Series (Gigabyte) HD4670
      Storage
          232GB Western Digital WDC WD2500JD-55HBC0 ATA Device (SATA)
      Силно се надявам проблема да не е сериозен и да не се налага подмяна на някой компонент,защото в момента нямам финансовата възможност
      P.S. - Незнам дали тази вечер отново ще мога да вляза да отговоря на въпросите ви понеже този проблем с черен екран започна да го прави и когато вляза в браузера Ако не стане от компа ще пиша от телефона !!! Мерси Предварително на всички които ми помогнаха да реша проблема !!!
       
       
       
    • от hong yeonduk
      Лаптопа ми беше много бавен и реших да го сканирам за вируси и си изтеглих една антивирусна. Когато го сканирах ми излизе прозорче с отметка и ме попита дали искам да ми следи и онлайн сърфирането(или нещо от сорта) и аз натиснах да, и след това ми поиска рестарт. След рестарта нямах икони, показва ми че няма връзка с интернет и няма налични връзки. Това на снимката е съобщението което ми излиза.
      Също така каквото и да се опитам да направя(например да проверя за неизправности) ми дава грешка.
      Моля помогнете не разбирам от компютри.(Понеже не знам какъв е проблема най-вероятно категорията на темата е грешна).
    • от gn_huang
      Деинсталирах браузър от компа си и след като деинсталирането завърши започна автоматичен рестарт на компютъра(както обикновено), но запецна на черен екран и неще да стартира. Сомо в горния ляв ъгъл премигва нещо (вижда се на снимката). Пробвах всичко което прочетох в интернет, но нищо не помага. Помощ! 

    • от fresh_bones
      Днеска включвам лаптопа беше ми на 3% батерия  .Докато отида ми взема кабела ми се изключи.След това го включвам и ми се появява Startup Repair   . Под на Startup Repair ми пише  '' Your compluter was unable to start ''  Чакам 20-30 минути  .След което ми излиза един прозорец и ми показва че уиндолса е поправен  рестартира се и пак ми се появява същото . Със уиндолс 7 съм . 
    • от MaDCoW
      Здравейте. Имам един стар лаптоп, за който се сетих (Dell Latitude D430) та реших да го включа, но стигна до там, че зарежда логото на Windows 7, и се рестартира. Реших да го преинаталирам, качих Windows 7 на флашката (понеже лаптопа няма място за CD/DVD) и започвам да го преинсталирам, но за съжаление ми излиза Fatal! Inconsistent data read from (0x80).. Ако някой помогне ще съм много благодарен! ☺ Ето и какво точно ми излиза 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.