Премини към съдържанието
IDFWU

Проблем с интернет на кабелен оператор

Препоръчан отговор


Привет, проблемът е следният: Интернетът си работи що-годе нормално, докато започна да свалям нещо. Тогава изведнъж връзката става под 200 килобайта или дори изчезва. Иначе съм на 30 мегабитов план. Така след работа като се прибера, нито мога да си изтегля филм, нито дори една серия да гледам. Няколко пъти ги виках, но когато дойдат мистериозно не се проявява проблем. Пинг през cmd и speedtest дават добри резултати. Сменихме два техни модема, няколко рутера, няколко безжични адаптери и сега ползвам директно кабел от модема към компютъра и въпреки това пак се получава същото. Възможно ли е да имат някакъв data cap или когато много хора се включат едновременно да се включва някаква лимитация, защото е много точно отрязването винаги до една скорост? Извън града съм и няма вариант за друг оператор, нито пък мога непрестанно да ги викам понеже пътувам от работа поне 40 минути. Изтеглих една програма NBMonitor, какво трябва да гледам в резултатите да им покажа при следващото повикване?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обади им се и им кажи за проблема.  Помоли ги да направят нещо.

ПП: Трябва да намерят кое устройство по пътя от теб до тях не е наред. Тази седмица имах странен случай. Понеже в къща на село съм и често спира тока и има токови удари и на входа след кабела на Интернет доставчика има 2 куча марка суича 5-портови, които съм сложил с цел ако стане нещо да заминат те, а не нещо по-важно. Е по едно време тази седмица скоростта ми падна от 70-80-90 Мегабита на 8 и нещо. Доставчика казаха, че нищо не са правили и се оказа, че единия от тези клети китайски суичове нещо е хруснал камбаната. Смених го и сега отново всичко е наред.

Редактирано от vstoitsov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, IDFWU написа:

Привет, проблемът е следният: Интернетът си работи що-годе нормално, докато започна да свалям нещо. Тогава изведнъж връзката става под 200 килобайта или дори изчезва. Иначе съм на 30 мегабитов план. Така след работа като се прибера, нито мога да си изтегля филм, нито дори една серия да гледам. Няколко пъти ги виках, но когато дойдат мистериозно не се проявява проблем. Пинг през cmd и speedtest дават добри резултати. Сменихме два техни модема, няколко рутера, няколко безжични адаптери и сега ползвам директно кабел от модема към компютъра и въпреки това пак се получава същото. Възможно ли е да имат някакъв data cap или когато много хора се включат едновременно да се включва някаква лимитация, защото е много точно отрязването винаги до една скорост? Извън града съм и няма вариант за друг оператор, нито пък мога непрестанно да ги викам понеже пътувам от работа поне 40 минути. Изтеглих една програма NBMonitor, какво трябва да гледам в резултатите да им покажа при следващото повикване?

Ограничи си upload скоростта и броя конекции на торент програмата. Колкото до съвета за обаждането, интернет доставчика нищо няма да направи, защото не отговаря за торент програми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както е написал потребителят, те вече неща са направили - нека продължат. Но и твоя съвет е добър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, IDFWU написа:

 Пинг през cmd и speedtest дават добри резултати. 

Speedtest не е точно мерило. Пинг тест въобще не е начин за тестване на връзка, а само инструмент за диагностика. Има други по-точни начини за измерване на скорост, но не и тези изброените. Торентите пък въобще не ги зачитайте за чиста монета.

Ето пример за добър тест - Амстердам, Вашингтон. И още един - тук. Или този - тук. Това също - тук. и т.н.

 


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дадох сериалите като пример, торенти никъде не съм споменавал конкретно. Иначе съм си ограничил ъплоуд и даунлоуд скоростта до 75%. Проблем не се проявява с тегленето на файловете дадени в темата когато интернетът работи. Когато зависне ми дава грешка и не успява да завърши тегленето. Уви, когато Уин-а почва да се ъпдейтва и мрежата ми в повечето случаи умира. След това нищо не я оправя. Ставам и когато се върна ако работи, работи, ако не, пак ставам и същата процедура. Понякога и конзолата ми когато се синхронизира става същото. Някое андроид устройство и т.н. Такива премеждия съм нямал нито в къщата на родителите ми, нито на работа, нито където и да е било. Модемът за десет 10 дни в лога си има 13 грешки. Повтарящата е no ranging response received. Другите са различни. Само моите устройства са свързани към мрежата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, IDFWU написа:

Повтарящата е no ranging response received. Другите са различни. Само моите устройства са свързани към мрежата.

Такива грешки и аз ги имам от време  на време, но нямам загуба на скорост или подобни. Винаги си ми е стабилна връзката.

Кой е оператора ? Ще можеш ли да дадеш нивата на сигнала на модема ти ?

 

Проблема ти е вероятно в линията от модема ти до доставчика.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предпочитам да не казвам на кой оператор съм да не си усложня евентуално ситуацията. Местен е, не на национално ниво. Имам ли някаква опция за цивилизовано решение на проблема, защото хората твърдят, че проблем няма, а аз интернет реално не мога да използвам и само се изнервям?

signalmodem.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изглежда наред сигнала.

Колко сплитера имаш преди модема ? Отделна ли ти е линията до модема, или е една и за ТВ ?

Редактирано от techmaniac (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Една е. Кабелът който идва от кутията на улицата минава през два сплитера преди модема, но само един телевизор е включен и той се ползва от дъжд на вятър.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А кога най-често се проявява проблема ? Вечер или без точно време ?

Пусни един пинг с повечко пакети, и следи за загуби. Един tracert също е добре да направиш. Даже най-добре си свали WinMTR за тест.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта! Не мога да хвана модел. Предполагам, че е вечер. Ако с отдалечен достъп пробвам през деня най-много да си загубя достъпа до смарт ключове и IP камери, но явно ще се наложи. tracert беше наред когато го правих последно. С WinMTR след като сложа google.com за хост да пусна ли нещо за теглене да натовари мрежата?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, IDFWU написа:

Благодаря за помощта! Не мога да хвана модел. Предполагам, че е вечер. Ако с отдалечен достъп пробвам през деня най-много да си загубя достъпа до смарт ключове и IP камери, но явно ще се наложи. tracert беше наред когато го правих последно. С WinMTR след като сложа google.com за хост да пусна ли нещо за теглене да натовари мрежата?

Пусни WinMTR без да теглиш нищо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
|------------------------------------------------------------------------------------------|

|                                      WinMTR statistics                                   |

|                       Host              -   %  | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |

|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|

|                             192.168.0.1 -    0 | 14986 | 14986 |    0 |    0 |   29 |    1 |

|               cable******************** -    1 | 14984 | 14982 |    6 |   19 |  489 |   19 |

|                  te******************** -    0 | 14991 | 14991 |    5 |   19 |  486 |   31 |

|                           178.132.82.82 -    0 | 14991 | 14991 |   13 |   28 |  482 |   29 |

|                            72.14.220.86 -    2 | 14352 | 14189 |   12 |   26 |  326 |   29 |

|                         108.170.250.177 -    2 | 14370 | 14211 |   12 |   25 |  764 |   26 |

|                          64.233.175.249 -    2 | 14354 | 14191 |   12 |   25 |  602 |   23 |

|              sof02s21-in-f174.1e100.net -    2 | 14309 | 14135 |   11 |   25 |  665 |   26 |

|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|

   WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider

Това излезе без да съм теглил нищо за четири часа. Няма грешки в лога на модема по това време.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нямаш проблем и този лог. Някой друг загубен пакет, и леко високи времена на гейтуея, но това не значи нищо. Тествай връзката и без рутера т.е. с кабела директно от модема в лан картата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.