Премини към съдържанието
kalansuv

Лихвоточки. Бонове от масовата приватизация. Бордеро за кола Лада.

Препоръчан отговор


Здравейте. Не зна дали темата ми е за този раздел и този форум. Темата ми не е политическа. Моля не ме пращайте при адвокат или адвокати за да плащам консултаций.

Родителите ми имат лихвоточки за апартамент въз основа на вноска от 1500лв внесени през 1961 год и внасяни допълнително български левове, който вместо да се олихвяват ти носят лихво точки. Да. За счетоводител това е финансова държавно узаконена пирамида. През 2006 год чрез нотариус и банка ДСК , в която е направен влога прехвърлиха над 420 000 броя лихво точки на мое име. Какво да правя тези лихво точки? Има ли начин да получа пари за тях? Как да осребря тези лихвоточки?

Правя уговорката, че този изключително голям брой лихвоточки е с равностойност от над 40 000 лв. Български Лев на НРБ обезпечен с злато на БНБ в този влог през 1988 год с натрупване на лева без лихви. Като магазините са празни, корекомът е с долари единственото, което може да направиш с българският лев в НРБ е да го вложиш в лихвоточки.

През 1996 год. ме пуснаха отпуска от казармата, отидох в общината, където ми беше връчена срещу подпис Бонова книжка за участие в масовата приватизация с 25 000 еденици точки, който още същия ден ги разпределих по- равно в фондове. Единият Фонд е на Еуратек - вносителите на  Шкода и офисът му беше в близост до площад Славейков.  Другият фонд беше Златен лъв - Булгартабак и винпроми. Причината да дам боновете си в фондове е отрицателните ми икономически познания и отрицателната ми икономическа грамотност и култура. Мислех ако едното фалира, то другото да остане. До сега девиденти не са ми изплащани. Нито някой ме е търсил във връзка с тези бонове.

През 1983 год бях малко момченце. Роден съм през 1976 год. През 1983 год родителите ми ме заведоха в СО " Мототехника" където внесоха задължителните тогава 1500лв за откриване на Бордеро за Лек автомобил Лада. Да. За счетоводител бордеро е финансова държавно узаконена пирамида. Бордеро е когато в НРБ искаш да си купиш лек автомобил с български лев на нрб обезпечен с злато на БНБ внасяш 1500лв узаконена вноска, който не се улихвяват и чакаш много, много години да ти излезе редът за кола, която трябва да я вземеш в рамките на три дни и да я платиш с лично твой пари. Тези пари / от вноската за Бордеро заради включване в списък и запазване на ред по- списък от чакащи/ остават за държавата и повече не ги виждаш никога. Сериозен съм и говоря истината. Имаш право при вноската за избор на марка и модел комунистически автомобил. На цвят нямаш право на избор. Какво да ги правя документите от това бордеро. Нямам спомени да са ме търсили за излязъл ред на право да си закупя социалистически автаомобил с мой пари. Бордерото е внесено на мое име, като титуляр. Аз съм пълнолетен.

И за трите случая документите са в ръцете ми пред мен. Пълнолетен съм. Мога ли да ги осребря законно срещу пари. Предполагам има и други хора с подобни документи, като мен. Нека и да помогнем и на мен и на тях.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май Сорос ги изплащаше ама трябва още постове да пишеш и да се разбереш с администрацията с кой акаунт ще останеш а за останалите БАН.
Че да не вземат след малко да почнат да пишат и bdenkov, pcbsd, turbox, bozho76, чьст и те да са със същия проблем и кой да им плати парите

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Поредните малоуни бръщолевения. Как можа да събереш 3 толкова различни неща от период 20+ години в едно заглавие?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Филипов написа:

Поредните малоуни бръщолевения. Как можа да събереш 3 толкова различни неща от период 20+ години в едно заглавие?

Имам семеен проблем. Задавам въпрос в раздел на форумът за да чуя мнение или съвети. Документите са пред мен в ръцете ми.

Досига бях чувал израза нещо от вида. Той е от Пазарджик. Не се разправяй.

Като гледам новините на НОВА Телевизия за Плевен и славата и рекламата от това, което виждам, то личното ми мнение може да е.

Той е от Плевен. Остави го.     или

Той е от Плевен. Не се разправяй.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От мен това: С боновата книжка при първия лицензиран брокер и той ще ти предложи някаква цена в съответствие с актуалната борсова цена на фондовете в които си инвестирал. Това го играх 2007 г. и си купих 4 алуминиеви дженти за колата на стойност 480 лв. + почерпка за 20лв.

За лихвоточките си има цял закон  ЗАКОН ЗА УРЕЖДАНЕ ПРАВАТА НА ГРАЖДАНИ С МНОГОГОДИШНИ ЖИЛИЩНО-СПЕСТОВНИ ВЛОГОВЕ

От тук си прочети и сам си прави каквито си искаш изводи.

По въпроса за златното покритие на българския лев (което се е изтъркало с времето:) ) може да се посъветваш със специалистите от Федералния резерв на Съединените щати (FED) най-голямата печатница на пари в света без покритие.

пс. Не се заяждам, но като ти гледам подписите......................

Успех с финансите.:dollars:

 

дописвам, защото ми стана интересно за боновите книжки:

Еуратек е “Фаворит Холд” АД, ул. “Ангел Кънчев” № 25, гр. София 1000, тел: 359 2 9813467(68), факс: 359 2 9813469

http://www.bse-sofia.bg/?page=QuotesInfo&type=S&code=57B&compnum=2975 - Булгартабак холдинг АД инфо от борсата и разпределението на дивидентите според броя на акциите.

с лихвоточки не ми се занимава да ровя.

 

 

Редактирано от chasovnik (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 часа, chasovnik написа:

По въпроса за златното покритие на българския лев (което се е изтъркало с времето:) ) може да се посъветваш със специалистите от Федералния резерв на Съединените щати (FED) най-голямата печатница на пари в света без покритие.

пс. Не се заяждам, но като ти гледам подписите......................

 

Москвич 408 в Англия струва 657 паунда или 1576 лв. Без ред, направо от магазина. По това време същият нов модел в България струва 4200 лв, без радио.

Интересно защо ли е била такава разликата? Дали защото в Англия по това време Форд Кортина струва 660 паунда – т.е. е имало свободен пазар и конкуренция?

Мерцедес 280SL е струвал 2500 паунда.

И докато средностатистическият англичанин по онова време е можел да си купи заветния Москвич или Форд с 3 заплати, то на българинът са му трябвали около 30 заплати за същото возило по цени на Мототехника и друг избор – не е имало.

Еsafe_image.php?d=AQBDkoCbqjcDvWxt&w=160&

Москвич 408 в Англия струва 657 паунда или 1576 лв. Без ред, направо от магазина. По това време същият нов модел в България струва 4200 лв, без радио. …

Колко струва един Москвич в Англия през 1968 г.?

s-l1000.jpg?fit=679%2C919&ssl=1

През 1968 г. година официалният курс долар – лев е 1:1. А английският паунд към долар е 2,4:1.

По това време цените в Англия са както следва: картофи – 3 пени за 1 кг, бензин – 5 пени за 1 л., ябълки – 11 пени за 1 кг, Захар 6.5 пени за 1 кг. Нова къща струва средно около 6000 паунда.

Но ето и нещо още по-интересно. Москвич 408 в Англия струва 657 паунда или 1576 лв. Без ред, направо от магазина. По това време същият нов модел в България струва 4200 лв, без радио.

Интересно защо ли е била такава разликата? Дали защото в Англия по това време Форд Кортина струва 660 паунда – т.е. е имало свободен пазар и конкуренция?

Мерцедес 280SL е струвал 2500 паунда.

И докато средностатистическият англичанин по онова време е можел да си купи заветния Москвич или Форд с 3 заплати, то на българинът са му трябвали около 30 заплати за същото возило по цени на Мототехника и друг избор – не е имало.

Ето и малко англоезични реклами на съветското возило:

982e31d020626cc1b643bb2803a18bef-su-esta
b45266d392d0670f2ada709e7cb7a141-familie
Москвич – изглежда добре, независимо откъде го гледаш!
s-l300.jpg?fit=300%2C194&ssl=1
Представяме Москвич и Волга

Не знам колко от Вас са живели по това време - Българинът трябваше да работи доста повече от 30 месеца за Москвич - средната заплата бе около 115 лв без да се спаднат данъци , самооблагания и т.н. Освен това трябваше да направиш вноска в Мототехника 1500 лв и да чакаш. Някои се налагаше да чакат и до 9 години! С валута можеше да се пазари само от Кореком , а той бе само за избрани Другари. Затова колите втора ръка бяха по-скъпи от новите...

Аз също съм правил подобни изчисления. Дано са интересни за някого.
Това са средни заплати.
ВАЗ 2101 / 1974- 78/. СССР- 43,Унгария- 28, ЧССР- 24, България 41, Великобритания- 5.
Шкода 100 /1974-78 / Унгария- 26, Полша- 38, България 36, Великобритания- 5 / почти/
За Москвич 412 1973. СССР 45, Унгария 28.
Значи дори в рамките на СИВ какви разлики.

Авромобилът през социализма се третира кто стока на лукса. Към производствената му цена се прибавя голяма надценка, с която се издържа здравеопзване и образование например.

Ето това е един от парадоксите на комунизма.
Някой си /обикновено бивш необразован селски каскет/ който е на ръководен държавен пост, поставен там заради верността си към Партията и СССР,
ще определя на кого, какво му се полага , по колко и дали да е ЛУКС ЦЕНА или тип народна!?!?
По тази логика, по времето на комунизма, тоалетната хартия също беше ЛУКСОЗНА СТОКА и заради това не се предлагаше в магазинната мрежа...

Редактирано от kalansuv (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Резултат с изображение за снимки за долар лев

По- времето на управление на Жан Виденов около 1996 год. 1 USA Dollar  се изкупуваше от CHANGE обменни бюра за 3600 лв. Лични мой спомени. Броят на CHANGE обменни бюра по- табелите в София беше видимо стряскаш и плашеш.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17/11/2017 в 22:15, kalansuv написа:

  Темата ми не е политическа.  

 

преди 9 часа, kalansuv написа:

 парадоксите на комунизма.

 верността си към Партията и СССР,

 

Цитат

управление на Жан Виденов

Не се стърпяхте, а?
Още едно леко отклонение и заминавате на изпит за верността си към БКП и СССР!

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каквото били-било, сега са други времена и левчетата се печата в Монетния двор на 7-ми км. Даже доколкото съм запознат една френска компания спечели обществена поръчка за това, т.е. даже не са ѝ български, банкнотите в обръщение в магазинната мрежа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.