Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, Ползвам лаптоп Леново G50, купен миналата година, Интернет ми е на Нетуоркс със добра скорост.

От миналата година от както съм със лаптоп  и Рутер Tp-link model Tl-WR740N version 4.28  интернета постоянно е ограничен на лаптопа и постоянно нямам интернет, но телефоните ни също не могат да се свържат със нашия рутер, а много често и потребителското име на рутера ни изчезва, не се вижда във полето със имената. Когато е ограничен достъп има жълт триъгълник долу вдясно където са чертичките. Когато прекъсне връзката махам кабела от рутера и го свързвам директно към лаптопа (В буксата на лаптопа) но тогава интернет връзката също е ограничена и се показва жълтия триъгълник. Обадихме се на техник, дойде в нас, направи пълна диагностика, кабелите и буксите са точни, от към лаптопа windows настройки дравъри и всичко останало е точно и нагласено както трябва, и единствения проблем който спомена е че трябва да се смени рутера, така като според него рутера е повреден. Отидох до офиса на Нетуоркс и купих нов рутер TP-LINK WR940N  450 mb, със три антени, от офиса ми го настроиха. Прибрах се закачих го и интернет връзката пак е ограничена, закачих кабела към лаптопа и същата работа, обадих се на поддръжката и човека ми каза по телефона, че от там вижда че връзката ми е ограничена, каза ми че ще премахне ограничението и до 10 минути ще тръгне, като и отбеляза че само от там може да се  премахне ограничението. Нервите ми Не издържаха и отидох във офиса да се разправям, след като им обясних проблемът, човека ми отговори така. Когато е лаптопа е свързан със интернета, и второ устройство се свърже към рутера достъпа става ограничен и трябва да се звънни на поддръжката да ми махнат ограничението, или да съм си го правил сам от сайта на нетуоркс, което е трудно защото като ми прекъсне връзката няма как да ми отвори страницата на нетуоркс. И да допълня, питах го как другите нямат този проблем, не може да няма решение и постоянно ли трябва да звъня на поддръжката за да ми премахнат ограничението, във сервиза на нетурокс ми каза че за съжалиение това е варинта и няма друг, което аз не го вярвам. Забравих да спомена че съм със Windows 8.1

Също така във офиса на нетуоркс сменихме паролата за всеки случай, те така ме посъветваха но няма резултат.

Сега моля ви кажете какво да направя за да реша гадния проблем, всеки ден откачам и ще трябва постоянно да звъня по десет пъти на ден на подръжжката.

Как да оправя този проблем със ограничението?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@Емил44, виж и фърмуера на рутъра - да не би да има актуализация за корекции. На Нетуъкс в кой град си? Аз съм доволен от русенската поддръжка (с малки изключения).
Диагностиката на Windows какво намира (когато се пяви ! в иконата на режата при часовника, десен клик по нея и избираш Troubleshooting problem и следваш съветника)?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С PPPoE и MAC 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, ExaFlop написа:

@Емил44, виж и фърмуера на рутъра - да не би да има актуализация за корекции. На Нетуъкс в кой град си? Аз съм доволен от русенската поддръжка (с малки изключения).
Диагностиката на Windows какво намира (когато се пяви ! в иконата на режата при часовника, десен клик по нея и избираш Troubleshooting problem и следваш съветника)?

Проверил съм, От Русе съм, ходих в централния офис, а после на Борисова при Милков.  Windows нищо не намира, но помня че преди време беше намерил проблем със адаптера, след това изчезна!

преди 47 минути, velislavvasilev написа:

По-добре си извикай спецялист от трета страна. Някой разбиращ от мрежи и нямащ нищо общо с провайдъра. Така описан проблемът от теб, не дава абсолютно никаква информация за по-конкретен отговор как да постъпиш. Не казваш каква ти е връзката, тази парола за какво е и т.н. Все важни неща за които нямаш идея. Викни човек да дойде у вас да види какво сте надробили (ти и доставчика ти). Каква ти е връзката, какви са ти настройките и от къде идва проблемът.

 

преди 29 минути, velislavvasilev написа:

Бе, за**и им фърмуера и устройството. Това, дето трябва да направиш и което ще направи човек, ако извикаш, е да изолира тоз рутер. Трябва да се види какви настройки ти трябват (като IP, физически адрес, таз парола за какво е (да не е PPPoE връзката) и да се сложат на компа/лаптоп и кабелът директно в него. Естествено, ако е възможно хардуерно. Не знаем по какъв начин получаваш сигнала (ако е с кабел, то с какъв по-точно). Вече като е сигурно, че с машината всичко е настроеное ОК може да се търси проблем. Ако липсва, значи им е от устройството. Ако пак има проблем, значи са си омазали нещо сървърза към който те закачат и те трябва да си го оправят. Нищо не зависи от теб.

Дори да изолира рутера, аз споменах че като се свърже директно към лаптопа има същия проблем. До колкото настройките и IP човека от поддръжката прегледа и направи всичко и заяви че всичко е точно. Просто като купихме новия рутер жената каза по добре си сменете паролата за рутера, така и направихме.  За кабел нямам информация какъв е. Към машината всичко е редовно както и с рутера, поне до колкото ми е известно. А нещо не ви ли е странно след като те виждат проблема от там?  Щом от поддръжката казва че вижда ограничението и те трябвало да го  премахнат!   Сега ако свържа второ устройство например телефонът ми към рутера и става ограничен, нещо като защита ми го обясниха във офиса.  Паролата за която питаш не е за PPOE, за рутера е.

Редактирано от Емил44 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, velislavvasilev написа:

Бе, вие в кой свят живеете? Не знам как сте

Явно не в твоя или ти не си в нашия. И като не знаеш, е по-добре да замълчиш...Повярвай - по-добре ще направиш!

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре е да се ползва правилната терминология, за да схванем каква точно е ситуацията. Защото, при така написаното описание на проблема, аз започвам да си мисля за ttl=1, от страна на ISP, но това в 21 век е почти невероятно. Все пак, трябва да се види, какви са опциите в този "клиентски панел" на доставчика - да не би тези мозъци, да са сътворили нещо там, свързано с ттл

ПС: Дори да има такова ограничение (ttl=1), то се заобикаля лесно, но за целта рутера трябва да се префлашне с алтернативен фърм

Редактирано от street racer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, street racer написа:

Добре е да се ползва правилната терминология, за да схванем каква точно е ситуацията. Защото, при така написаното описание на проблема, аз започвам да си мисля за ttl=1, от страна на ISP, но това в 21 век е почти невероятно. Все пак, трябва да се види, какви са опциите в този "клиентски панел" на доставчика - да не би тези мозъци, да са сътворили нещо там, свързано с ттл

ПС: Дори да има такова ограничение (ttl=1), то се заобикаля лесно, но за целта рутера трябва да се префлашне с алтернативен фърм

Поясни ми какво е това ттл и какво мога да пробвам и да напиша резултата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Емил44 написа:

Поясни ми какво е това ттл и какво мога да пробвам и да напиша резултата.

https://en.wikipedia.org/wiki/Time_to_live

Можеш да пробваш с проста пинг команда в конзола (cmd). Примерно:

ping abv.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

в момент, в който имаш нормална връзка и интернет, стартирай command promt като администратор и пусни един ping към abv.bg примерно

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, techmaniac написа:

https://en.wikipedia.org/wiki/Time_to_live

Можеш да пробваш с проста пинг команда в конзола (cmd). Примерно:

ping abv.bg

 

преди 11 минути, street racer написа:

в момент, в който имаш нормална връзка и интернет, стартирай command promt като администратор и пусни един ping към abv.bg примерно

Ще пробвам и ще пиша резултата в късния следобед, благодаря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще е хубаво и да си следиш и връзката с инструмент от рода на WinMTR за да добиеш представа дали проблема е от твоя страна, или някъде по трасето нещо се случва.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, techmaniac написа:

Ще е хубаво и да си следиш и връзката с инструмент от рода на WinMTR за да добиеш представа дали проблема е от твоя страна, или някъде по трасето нещо се случва.

Ей сега ще го дръпна и ще пиша по късно за резултатите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едва ли автора на темата ще разбере нещо от WinMTR. Но аз подозирам и каша в настройките на самия рутер. И като се споменава "парола" - то в конкретния случай имаме 3 пароли - една за достъп до интерфейса на рутера, втора за PPPoE акаунта и трета за SSID. Да не говорим, че ISP трябва да знае и точния MAC адрес на WAN порта.......Но нека видим пинга

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изключете вградения в рутера хардуерен spi firewall  след което рестартирайте рутера

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, street racer написа:

ISP трябва да знае и точния MAC адрес на WAN порта...

Знае го и е един от регулаторите на достъп до мрежата

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, ExaFlop написа:

Знае го и е един от регулаторите на достъп до мрежата

Не разбрах точно, какво искаш да кажеш. Повечето ISP, които прилагат контрол по МАС, искат да им се обадиш и продиктуваш новия адрес, при смяна на мрежовото устройство, макар, че го "виждат" при опит за сесия (при РРРоЕ). При DOCSIS, мисля, че не могат да видят MAC-а след модема и "диктовката е задължителна".

Но всичко това няма никакво отношение към разисквания проблем. На мен лично ми е много интересен резултата от един ping

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 12 минути, street racer написа:

Повечето ISP, които прилагат контрол по МАС, искат да им се обадиш и продиктуваш новия адрес, при смяна на мрежовото устройство, макар, че го "виждат" при опит за сесия (при РРРоЕ).

Точно това имах предвид - удостоверяваш с user/pass и по mac

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Лкокално - да и слеедва потвърждение от поддръжката
В личния панел в сайта на доставчика може само да се заявява/отказва статичен IP адрес

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, ExaFlop написа:

В личния панел в сайта на доставчика може само да се заявява/отказва статичен IP адрес

Конкретния ISP ли имаш в предвид? Ако е така, и няма забит ttl=1, проблема е в ЗКУ (ЗадКлавиатурноУстройство)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 37 минути, street racer написа:

Конкретния ISP ли имаш в предвид? Ако е така, и няма забит ttl=1, проблема е в ЗКУ (ЗадКлавиатурноУстройство)

Да, и аз съм на същия доставчик.

преди 19 минути, velislavvasilev написа:

Ама само с включването няма да стане...

Всичко е точно така, но нали го е посещавал техник на доставчика...
И нали въпросът е да се реши проблемът с рутъра. За да могат и другите устройства да ползватт нет.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, velislavvasilev написа:

ОС по-конкретно е

преди 4 часа, Емил44 написа:

Windows 8.1

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аааа ясно! Явно проблема си е "вътрешен"! Значи процедурата е ясна:

1. Ресет на рутера до фабрични

2. Записване на листче АБСОЛЮТНО ТОЧНО МАС АДРЕСА НА WAN ПОРТА!!!

3. Обаждане на съпорта за промяна на МАС адреса

4. Конфигуриране (правилно) на WAN и LAN сегментите в рутера

пс: velislavvasilev, МАС-а на ланката може да се "смени" софтуерно под боза 8.1 лесно, но не е това панацеята в случая

 

Редактирано от street racer (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Емил44 написа:

телефоните ни също не могат да се свържат със нашия рутер

 

преди 4 часа, Емил44 написа:

много често и потребителското име на рутера ни изчезва, не се вижда във полето със имената.

Като да му спира безжичният модул и съсед на същия канал или заглушител с много мощен сигна.Явно дал бог проблеми с рутъра

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Скрипт за смяна на MAC под Win:

Spoiler

:: Change MAC script by bobdynlan, release 1
:: For each network adapter it will list RegPath, GUID, Name, previous modified MAC if exists
:: Then you can input new MAC, clear previous MAC by inputting 0 or skip by pressing [Enter]
:: You can paste directly from ipconfig or wireshark because : < > { } [ ] - ( ) . will be filtered out
:: Note that for wireless in Win7 standard drivers has to start with 02... 06... 0A... 0E...
@ECHO OFF &SET /A RLINE=1 &SETLOCAL ENABLEEXTENSIONS ENABLEDELAYEDEXPANSION
FOR /F "tokens=3*" %%I IN ('REG QUERY "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\NetworkCards" /S^|FINDSTR /I /L "REG_SZ"') DO (
SET /A RLINE+=1 &SET /A PARITY=!RLINE!^%%2
IF !PARITY! EQU 0 (SET "ADAPTERGUID=%%I") ELSE (
SET "ADAPTERNAME=%%I %%J"
FOR /F %%A IN ('REG QUERY "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}" /F "!ADAPTERGUID!" /D /E /S ^|FINDSTR /I /L /V "Linkage"^|FINDSTR /I /L "\\Class\\"') DO SET "REGPATH=%%A"
CLS &echo       Change MAC script by bobdynlan, release 1 &echo. &echo     Adapter name = !ADAPTERNAME!
REG QUERY "!REGPATH!" /V "NetworkAddress" 2>&1 |FINDSTR /I /L "NetworkAddress"
SET "CHANGEMAC=" &SET "RESETMAC="
echo. &echo  Enter MAC address for this adapter [0 to reset it] or press [Enter] to skip: &SET /P "CHANGEMAC="
IF "!CHANGEMAC!"=="0" (SET "RESETMAC=Y" &SET "CHANGEMAC=") ELSE SET "RESETMAC="
IF DEFINED CHANGEMAC SET "CHANGEMAC=!CHANGEMAC: =!" &FOR %%I IN (: ^< ^> { } [ ] - ^( ^) .) DO SET "CHANGEMAC=!CHANGEMAC:%%I=!"
IF DEFINED CHANGEMAC REG ADD "!REGPATH!" /F /V NetworkAddress /T REG_SZ /D !CHANGEMAC! >nul 2>&1
IF DEFINED RESETMAC REG DELETE "!REGPATH!" /F /V NetworkAddress >nul 2>&1
))
IF DEFINED CHANGEMAC FOR /F "tokens=2,4*" %%I IN ('netsh interface show interface^|FINDSTR /I /L "Enabled"') DO (
netsh interface set interface %%J DISABLED
netsh interface set interface %%J ENABLED
)

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, velislavvasilev написа:

И за какво да звъни да му сменят MAC адреса? Той би трябвало да може да си сложи какъвто си поиска. Важно е да знае какъв му е записан в провайдъра, та да сложи него. После дали с рутера, дали с лаптопа - няма значение. Стига да слага тоз физически адрес, дето те искат да виждат.

Ммммм....два еднакви адреса, в един мрежов сегмент......проблем :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.