Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

История на промените

Няма история на редакциите, която да бъде показана или този коментар е редактиран от модератор.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Armnex
      Здравейте,работя по един проект и ми е нужна информация за еко принтери,технологии,принципи на работа,видове и др.
    • от stoev_dd
      София както всяка една столица се развива с бързи темпове. Преди стотина години е имало само къщи, последвани от жилищни постройки тип блокове а през последните 20 години сме свидетели и на модерното строителство. Особеното на урбанизацията, е че голям брой хора се налага да заживеят в една и съща сграда и да бъдат съседи. И искат, не искат трябва да си поделят отговорността за общото пространство. Тази отговорност, разбира се довежда и до въвеждането на законови рамки, но чак през 2009 г. Закона за Управление на Етажната Собственост ясно описва какво и как трябва, да се случи във всеки един вход. Въпреки това, от много време насам се заражда проблема с управлението на етажната собственост. Много често хората трудно избират своя домоуправител, касиер или пък чистач. Дори се случва човекът, който е отговорен за събирането на парите да изчезне заедно с тях. На домоуправителя да му дойде до гуша и да остави всичко или пък чистача да не си върши съвестно работата. Разбира се не само в София има подобни проблеми ами навсякъде в света, където множество хора живеят под един покрив. В Западната част на Европа, започват да възникват фирми, които са тясно специализирани в управлението на етажната собственост. От скоро идва и идеята за създаване на подобна услуга у нас. С тази трудна задача се нарамят управителите на "Вход Мениджър". Удобството на такъв тип услига, е че вече не е нужно съседите да се карат по-между си а просто да оставят работата на професионалистите. Това ще спести много нерви, усилия и средства. Самата фирма и отделни секции, могат да се справят с всяка една сфера в етажната собственост. Било то почистване, поддръжка на общите части, ремонт, събиране на такса, организиране на събрания и вземане на ежедневни решения. Възникването на услугата професионален домоуправител е една положителна промяна за забързаното ежедневие на софиянци. Вече могат да си отдъхнат, че има кой да управлява тяхната етажна собственост, и че не е нужно да хабят своите нерви. Е драги съседи, сега остава само да започнем, да се поздравяваме по-често, защото тази работа само ние можем да си я свършим.
    • от crashgold
      Здравейте . Искам да си направя терариум в малък стъклен съд (затворен), гледах доста инерестни неща и се чудя какви семена да сложа , може ли по- подробно да да ми обясните как да го направя ?! Благодаря ! 
    • от ludmil12345678
      Здравейте на всички!Ученик съм в 10 клас и имам проблем с един проект по информационни технологии.
      От мен се иска на направя БД(база от данни) с програмата Microsoft Office Acces 2007.
      Ще съм много благодарен на всеки,който ми помогне!
      Условието на задачата е следното:Създайте БД за обслужване на доставки за храна по домовете.БД трябва да съдържа информация за клиентите с необходимите данни за тях,предлаганите ястия с съптветните цени,вида на ястието(салата,супа,основно ястие,десерт,гарнитура).
      * Проектирайте и създайте БД,съдържаща данни за доставките.
      * Трябва да се дава възможност за добавяне на данни за ново ястие,нов клиент,нова доставка.
      * Реализирайте следните справки:Списък на клиентите поръчали си храна за деня,който се посочва и общата сума на поръчката;Списък на всички ястия по вид и цена;Списък на поръчаните ястия за деня;Списък на най-много поръчвани ястия;Списък на клиентите с най-много поръчки за месеца.
       Това е всичко. Искам да спомена,че не разбирам абсолютно нищо от компютри и съм сигурен,че за вас това е детска работа.
      Надявам се някой да ми помогне и ако някой го направи му БЛАГОДАРЯ предварително.
    • от Ins0mn1a
      Здравейте,
       
      Работя в социална институция и преди няколко месеца при нас постъпи заповед за настаняване на лице от друг дом. В последствие се оказа, че лицето не желае да бъде преместено в друга институция, но 14 дневният срок за обжалване бе изтекъл. В закона за социално подпомогане и правилника за приложение на същият  закон, никъде не е упоменато какво се случва в тази ситуация. 
       
       Преди време в образеца на заповедта е имало едномесечен период за настанвяне, след изтичането на който заповедта за настаняване се е отменяла. Сега такъв период няма.  Към този момент са изтекли четири месеца от издаването на заповедта  и няма никаква промяна в ситуацията - лицето продължава да е настанено в един дом, докато в същото време има издадена заповед за настаняване в  друг. Това не е първият подобен случай, като при последният такъв колегите от Дирекция "СП" отговориха, че действията който са предприели тогава били цитирам : " Не особено законни". 
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...