Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Днес си имах интернет цял ден докато не преместих рутера и след като му сложих кабелите отново, показва че има wifi, но като се опитам да го ползвам ме препраща към сайт на доставчика със съобщението "услугата ви е ограничена" , а след това пише че мрежовото устройство не е разпознато. Какво за бога се случва? Защо да не е разпознато какво фактически се промени след изключване и включване на кабел? Рестартирах всичко и пак нищо не става

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, Iveta Georgieva написа:

Днес си имах интернет цял ден докато не преместих рутера и след като му сложих кабелите отново, показва че има wifi, но като се опитам да го ползвам ме препраща към сайт на доставчика със съобщението "услугата ви е ограничена" , а след това пише че мрежовото устройство не е разпознато. Какво за бога се случва? Защо да не е разпознато какво фактически се промени след изключване и включване на кабел? Рестартирах всичко и пак нищо не става

Провери дали си си платила интернета като за начало.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Iveta Georgieva написа:

Платен е точно това е проблема

Услугата е ограничена не ми прилича на платен интернет. Свържи се с доставчика да провери точно за какво става на въпрос. Може плащането да се е забавило или да им друг проблем!

Ех, Пламен пак ме изпревари!!! ;)

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да, казаха да сменя местата на 2 кабела и че връзката се била възстановила но аз все още не мога да си свържа 

Получи се след 30 пъти нацелване на кабелите :emoji_smiley-02: мерси за бързите огговори все пак

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, Iveta Georgieva написа:

Да, казаха да сменя местата на 2 кабела и че връзката се била възстановила но аз все още не мога да си свържа 

Получи се след 30 пъти нацелване на кабелите :emoji_smiley-02: мерси за бързите огговори все пак

Е ти да не си снайперист? ;) 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, Iveta Georgieva написа:

Получи се след 30 пъти нацелване на кабелите

Следващия път, преди да разкачате кабелите, си снимайте свързването им.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Подобни теми

    • от Живко Тенев
      Здравейте, бих искал да ми помогнете със свързването към WiFi мрежа на стар лаптоп. Лаптопа се свързва с директен кабел и има интернет, но не мога да се свържа със wifi връзка. Става въпрос за Windows xp защото не съм много запознат. Благодаря предварително за отделеното време https://prikachi.net/image/oYecp ето и линк към проблема 
    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

    • от vania060670
      Здравейте, на гости сме и съседите ни дадоха паролата си за wifi. Интернетът е на Булсатком. Телефоните се свързаха без проблем. Сила на сигнала--отлична. При лаптопа не е така. Открива мрежата, но дава, че няма интернет. Сила на сигнала пак показва отлична, но интернет няма. Ако ме посъветвате как да постъпя ще съм ви много благодарна. 
    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от Goran Mitevski
      Здравейте,
      Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема.
      От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява.
      Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо.
      Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има.
      Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема.
      Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.
      Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.
      Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша.
      Благодаря предварително!
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване