Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте. Вече 3та година ползвам HBO GO на смартфона и лаптопа. От 10 дни на лаптопа не ми зарежда сайта. Тоест зарежда ми го, но не с пълните опции, нито ми дава да гледам филм нито да се логна. Преинсталирах браузъра няколко пъти. Пробрах с Firefox, Internet Explorer 11 иначе си работя само с Google Chrome. Не знам, къде е проблема, но е от лаптопа нещо. Защото пробвах на друг компютър и няма проблем там с логването и всичко свързано със сайтът! Много ще съм ви благодарен, ако решим проблема! Успешен устатък от денят!!! Може би нещо се бъгясало и само преинсталация ще го оправи. И само този сайт ми прави проблем. А когато отида на още инстументи за програмисти, смият сайт ми дава много грешки:

 

ff2.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, с Firefox и IE работи ли ? Дай снимка как ти зарежда точно сайта... дава ли някакви грешки... например при опит за логване ?

Имаш ли AdBlock или някакви съмнителни добавки в браузъра ? Може да опиташ с Яндекс Браузър, подобен на Chrome е ... https://browser.yandex.com/

 

P.S: Съдейки по часа на постването на коментара ти и часа долу вдясно на скрийншота, часовника на компютъра ти е поне с 8 минути напред... опитай да го свериш и да влезеш пак... ето час и инфо за това какво е състоянието на твоя часовник: 

https://time.is/

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Freem@n написа:

Е, с Firefox и IE работи ли ? Дай снимка как ти зарежда точно сайта... дава ли някакви грешки... например при опит за логване ?

Имаш ли AdBlock или някакви съмнителни добавки в браузъра ? Може да опиташ с Яндекс Браузър, подобен на Chrome е ... https://browser.yandex.com/

 

P.S: Съдейки по часа на постването на коментара ти и часа долу вдясно на скрийншота, часовника на компютъра ти е поне с 8 минути напред... опитай да го свериш и да влезеш пак... ето час и инфо за това какво е състоянието на твоя часовник: 

https://time.is/

Благодаря ти а бързият отговор! Не ми е грешен часовника, просто направих скрийшота, но пъро писах темата и тогава добавих и него. Сега ще направя на сайта и ще пробвам с другия браузър! Благодаря ти от сърце. Но и Firefox i IE не работи сайта. Също така, не ми дава опцията да се логна.

h4h4h4h.png

vwq.png

преди 1 час, Freem@n написа:

И гледах за представки, разширения, нямам никакви, имах но съм ги изтрил отдава, беше само за един часовник. 

И с този пробвах същата работа. Не ми зарежда да се логна, и само това съръждание, нито да пуснеш филм нищо. И само този сайт е така. Шашава работа. Благодаря Ви! 

wfvy.png

А ето как е на настолния ми компютър - както трябва да е.

24323865_865641856947644_16093992_o.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В такъв случай аз на твое място бих се свързал директно с тях, но може би не по телефон, въпреки че е безплатен, а по имейл, за да може да им дадеш и линк към тази тема та да видят обстойно как стоят нещата с проблема: https://hbogo.bg/kontakt

Успех !

П,С: Случайно преди 10 дни или там от когато е започнал проблема, да си инсталирал нова антивирусна на лаптопа, или да си актуализирал или променял нещо по съществуващата ? Може да опиташ да я изключиш за малко и да видиш нещата как ще са. :)  Доколкото виждам си с Avast и на двата, но с различни иконки в областта за уведомяване.

Редактирано от Freem@n (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Freem@n написа:

В такъв случай аз на твое място бих се свързал директно с тях, но може би не по телефон, въпреки че е безплатен, а по имейл, за да може да им дадеш и линк към тази тема та да видят обстойно как стоят нещата с проблема: https://hbogo.bg/kontakt

Успех !

П,С: Случайно преди 10 дни или там от когато е започнал проблема, да си инсталирал нова антивирусна на лаптопа, или да си актуализирал или променял нещо по съществуващата ? Може да опиташ да я изключиш за малко и да видиш нещата как ще са. :)  Доколкото виждам си с Avast и на двата, но с различни иконки в областта за уведомяване.

Благодаря ти, колега! Пробвал съм и с аваста, и с други антивирусни. Също така и с телефона и снимки и тема разяснена и на тях и казват, че проблема е от самото устройство, визирам лаптопа ми. Ще видя какво ще направя, ако не преинсталация на лаптопа. Другото което е върнах с няколко дни информацията на лаптопа, но без успех. Интресен роблем, но не и нерешим! Благодаря ти отново за помощта и търпението! Успешен ден! :)


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.