Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Десен клик по старт бутона и се избира Command Prompt (Run as Admin). Копира се текста от по-долу и в черния прозорец се кликва с десен бутон.


dism /online /cleanup-image /restorehealth и натисни Enter
sfc /scannow
powershell

и се натиска Enter
Копира се  текста от по-долу и в черния прозорец се кликва с десен бутон.
Get-AppXPackage -AllUsers |Where-Object {$_.InstallLocation -like “*SystemApps*”} | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
и се натиска Enter

2-33.png

Натиска се WIN + L  и се проверява. Вече трябва да се вижда екрана на Windows Spotlight.

Ако това не помогне:

1) Забранява се Windows Spotlight в Settings.
a) Start > Settings > Personalization

5-19.png

b) Избера се Picture или Slideshow за фон на Lock screen.

8-10.png

2) Стартираа се File Explorer с Win + E.
Под View се кликва Show/hide и се  слага отметка на Hidden items.

3-26.png

3) Отваря се папка
%localappdata%\Packages\Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_<Package ID>\LocalState\Assets
(копира се получерния текст и се поставя в адресната лента на Windows Explorer и се натиска Enter)

   Изберат се всички файлове в папка Assets , натиска се клавиш Delete.

6-19.png

4) Разрешава се Windows Spotlight в Settings. 
Избира се Windows Spotlight за фон.

7-14.png


Натиска се WIN + L и се проверява. Би трябвало да се види екранът на Windows Spotlight.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за бета, гама и делта инсайдърите ли са фиксове? Защото на нашите компютри такива манипулации въобще не им трябва. И темата е сбъркана заглавието.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 12/10/2017 в 14:55, Mlechko написа:

на нашите компютри такива манипулации въобще не им трябва.

Не им трябва на тия, на които се инсталира и тръгва нормално. В заглавието си пише - Проблем...

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В заглавието е обявено единствено, че Windows 10 има проблем! Въобще не е адресирано до никого. Просто темата виси като някакъв факт с неговото решение. Не са посочени никакви обстоятелства за възникване на проблем, което изкривява действителността на ситуацията, а тя е че Windows 10 няма проблем, освен ако потребител не го счупи насила да довежда системата до преинсталация. Много некоректна тема спрямо Майкрософт. Звучи на клевета @ExaFlop

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Темата я извлякох като описание за решение на такъв проблем от форума. Имаш търсачка - няма хиляда споменавания на спотлайт. Преди да лалосваш я ползвай!
Edit: Ето я и темата - виновник за създаването на тази тема:
 

 

 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някой случайно ще намери същата тема тук чрез Гугъл и ще реши, че Windows 10 не работи и има проблем! Достатъчна мотивация да го откаже наред с някои други мрънкалници, които се опитват да промиват мозъците ни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Велико Русанов
      Здравейте банда.Имам проблем с усилвател Onkyo A-8015.Ползвам го от дълго време и съм доста доволен от работата понеже не ми е даваш дефекти но уви днес като го включих не пработи.....когато го включа в контакта и натисна Power бутона си светнат копчетата но преди се чуваше едно реле дето щтрака а сега не се чува и незнам какъв ми е проблема.Само да вмъкна че до посшвдното изключване на усилвателя всичко си беше ок просто сега като го включих се яви проблема(не се е чувал никакъв шум или изпукало нещо)просто релето не превключва.Та ако може да ми помогнете!!!БЛАГОДАРЯ :)
    • от SStevenSS
      Здравейте на всички.Имам волан за компютъра.Преди време съм го купувал и не съм имал досега проблеми с него.Бачка без грешка.Докато днес ми направи сериозен проблем.Включвам го и всичко си е на 6 бачка си.Обаче по време на игра изведнъж се бъгяса и неможе да завива.Реснах си компа не става.Инсталирах наново драйверите му и пак не иска.Интересното е , че всички копчето по него си бачкат само където не иска да завива.Някой знае ли какво става.Благодаря ви.
    • от Landser77
      Здравейте, искам да сваля един pdf фаил от сайт, когато кликна в дясно на прозорчето зарежда и след това ми дава грешка! 
      Моля ако някой може да го свали и да ми го прати това е сайта:
      https://parallelworlds-bg.blogspot.com/2014/01/blog-post_5.html?m=1
      Файла е най-отдолу преди коментара, ще съм адски благодарен ако някой го свали, трябва ми спешно! 
      Благодаря! 
    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.