Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте,моля да ми помогнете да си избера някоя малка,икономична и да е евтина поддръжка кола.Ще се кара предимно в града и няма да е минава много километри дневно.

Аз съм нов шофьор и не разбирам нищо от коли. Не си търся скъпа кола възможно най- евтина все пак първа кола ще ми е:)Гледах- Шевролет Спарк,Пежо 206, Какво мислите ДАвайте птредложения!!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 голф с 4 врати

има един  човек с  видеа във вбокс

 за коли

 и разправя там за колите

има едно видео за коя излиза най- икономична

имай в предвид че на дизеловите може да им дръпнат шалтера

 мисля че беше ситроен ама не си спомням най- добре да се провери.

 

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каквото и да вземеш на старо е почти едно и също.

Гледай техническото състояние да е добро.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Todor Kracov написа:

Здравейте,моля да ми помогнете да си избера някоя малка,икономична и да е евтина поддръжка кола.

От новите една Дачия ще ти дойде екстра, само 7000 евро и 5 години гаранция, ехееее .... ти си 
Вече цяла година търгалям една за 9000 евро и върши същата работа като другите каруци, дето са два или три пъти по-скъпи.
А карането на стара кола, лесно може да ти излезе по-скъпо от новата.
Като разбереш колко ще ти искат кожодерите по сервизите за ремонтите и ще ти се завие свят.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тоя твоя кош още ли е жив? 

Аз едно време карах Орел и беше здрав за първа кола. Корса, в частност.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В първа младост е моето комби, само на 3700 км беше като ходих преди месец да му сменят маслото и да ми го водят за годишен преглед, даващ право на гаранцията да продължи.
Има вероятност да стана постоянен фен на марката, ако някоя друга не предложи още по-евтини каручки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

3700 км. за една година?!? Защо ти е кола на теб изобщо? 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Белгиеца написа:

Вече цяла година търгалям една за 9000 евро и върши същата работа като другите каруци

3700 км. за една година?Ако на това му казваш „търгаляне“!С това темпо тази бракма ще изгние по рано,от колкото да се счупи!При толкова малко каране,въобще не можеш да дадеш правилно мнение.Представям си как си я караш до супермаркетите,само с 60 км, в час...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, Димитър 59 написа:

С това темпо тази бракма ще изгние по рано,от колкото да се счупи!

Eми точно, далаверата е да не се поврежда и да е евтина като нова.
Аз не съм виждал някой да отказва да се качи на автобус, щото не бил Мерцедес ами "бракма" Рено.
Задачата която им поставям на каруците е просто да ме закарат от точка А до точка Б.
Въобще не ги ползвам за фукане колко пари съм се изръсил за тях, нито пък имам потребност да се правя на състезател.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, Yvan Sergeev написа:

 голф с 4 врати

има един  човек с  видеа във вбокс

 за коли

 и разправя там за колите

има едно видео за коя излиза най- икономична

имай в предвид че на дизеловите може да им дръпнат шалтера

 мисля че беше ситроен ама не си спомням най- добре да се провери.

 

 

да добавя

бензинова с автоматични скорости.

ето примерни аз такива бих си купил.

https://www.cars.bg/?go=cars&search=1&advanced=&fromhomeu=1&currencyId=1&yearTo=&autotype=1&stateId=1&section=home&categoryId=7&doorId=2&brandId=86&modelId=0&fuelId=3&gearId=2&yearFrom=&priceFrom=&priceTo=&man_priceFrom=&man_priceTo=&regionId=0&offersFor4=1&offersFor1=1&filterOrderBy=1

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това като се порвреди един път и няма пари за ремонт

за автоматичната скоростна кутия на предишната каруца струваше 2100 евро да ѝ сменят само частта от нея която се е повредила.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Белгиеца написа:

това като се порвреди един път и няма пари за ремонт

за автоматичната скоростна кутия на предишната каруца струваше 2100 евро да ѝ сменят само частта от нея която се е повредила.

епа стани ти монтьор на  скоростни кутии да правиш пачките....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Белгиеца написа:

Eми точно, далаверата е да не се поврежда и да е евтина като нова.
Аз не съм виждал някой да отказва да се качи на автобус, щото не бил Мерцедес ами "бракма" Рено.
Задачата която им поставям на каруците е просто да ме закарат от точка А до точка Б.
Въобще не ги ползвам за фукане колко пари съм се изръсил за тях, нито пък имам потребност да се правя на състезател.

Не бе, ти просто си стиснат и скъсан скъперник, който няма 2 Евро в джоба да се усмихне. За това не караш по-хубава кола! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, ostavime написа:

Не бе, ти просто си стиснат и скъсан скъперник, който няма 2 Евро в джоба да се усмихне. 

Интересно ти как разбра че нямам 2 пари в джоба си ?
Трудни времена ли си преживял в щатите или в Холандия ?
Сподели си мъката с нас, ще те разберем, ще ти олекне на душата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Астра на бензин, Фиат Пунто или Голф 1.9TDI 90 и 110к.с. Само с ръчни скорости!

Редактирано от respekt86 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Fiesta MK4... GolfMK4 не го бива особено. Може и някоя Honda Civic.
Golf МК3 може, ако се намери да не е изгнил.
От Хлопелите..Някоя Vectra, само да не е с екотек мотора.
Може и някоя Corsa, но да се гледа за ръжда.
Алтернативно - Daewoo Lanos.
Задължително ръчни скорости. Автоматикът е много хубав гевезелък, но обслужването е скъпо.
Ремонтите също са скъпи.

преди 7 часа, ostavime написа:

...

Каквото го радва - да си го кара. :)

Редактирано от Johnny B (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Радва? Радва го друг път. Кой може да се радва на тая измита чиния за 10 000 Евро?! Както и да е. 

Аз пак казвам, че съм за Опел, но кола по форуми не се купува. Така и ще стане. Автора няма да купи нищо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, ostavime написа:

Кой може да се радва на тая измита чиния за 10 000 Евро?

 Автора няма да купи нищо. 

Аз си умирам от кеф като се гарират до моята каруца други които са два или три пъти по-скъпи.
Викам си - егати как са се минали.

А иначе, този автор ми се вижда много познат, от тия дето пускат теми за да има раздвижване във форума е. Демек, някой от разписалите се и със истинския им ник е, със 98% сигурност според мен.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Johnny B написа:

Golf МК3 може, ако се намери да не е изгнил.
Може и някоя Corsa, но да се гледа за ръжда.

 

Споко, няма да са по-изгнили от хондата ;) А на МК4 1.9 TDI какво им е?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, respekt86 написа:

МК4 1.9 TDI какво им е?

Като дойде време да се прави нафтова помпа или нещо друго, ще разбереш какво им има.
Освен това не подлежи на пълна газификация, щото очевидно е дизел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Johnny B написа:

Като дойде време да се прави нафтова помпа или нещо друго, ще разбереш какво им има.
Освен това не подлежи на пълна газификация, щото очевидно е дизел.

90 и 110к.с. са едни от най здравите дизели и от тях рядко някой се оплаква. Освен това горят малко и не е нужна газификация.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, respekt86 написа:

90 и 110к.с. са едни от най здравите дизели и от тях рядко някой се оплаква. Освен това горят малко и не е нужна газификация.

Дизел ли е - не ми го хвали! Стар дизел не е котка в торба, а някакъв ужас! Ял съм го 2 пъти със стари дизели!
Стар дизел не ми го хвали! После да няма "амааа, ама той що не пали зимата".. "Амааа, то що замръзна нафтата"
Бензина чукваш ключа - палиш и тръгваш.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Johnny B написа:

Дизел ли е - не ми го хвали! Стар дизел не е котка в торба, а някакъв ужас! Ял съм го 2 пъти със стари дизели!
Стар дизел не ми го хвали! После да няма "амааа, ама той що не пали зимата".. "Амааа, то що замръзна нафтата"
Бензина чукваш ключа - палиш и тръгваш.

Затова преди да се купи се гледа хубаво и се кара на инспекция в сервиз.

Редактирано от respekt86 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, respekt86 написа:

Затова преди да се купи се гледа хубаво и се кара на инспекция в сервиз.

Хубав стар дизел - няма!  Хората на запад за това ги продават старите дизели на страните от втория свят като нас.
А после си блъскаш главата с тия кошници.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Johnny B написа:

Хубав стар дизел - няма!  Хората на запад за това ги продават старите дизели на страните от втория свят като нас.
А после си блъскаш главата с тия кошници.

По принцип е така, но има и добри екземпляри, ако има късмет човек да намери такъв. Точно тоя модел tdi според мен е железен. А и друго е усещането да караш дизел. За газ още 1000лв. трябва да даде. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.